Kormorany
O nas
Instrumenty:
- akordeon
- gitara basowa
- gitara elektryczna
- keyboard/organy
- perkusja
- saksofon
Oferta:
- gramy na żywo
- obsługa konferansjerska
- prowadzimy zabawy
- efekty świetlne
- granie na błogosławieństwie
W składzie:
- wokalistka
- wokalista
- Liczba osób: 6
O nas
Zapraszamy do spotkania z zespołem KORMORANY z Wągrowca w woj. wielkopolskim!
Zapewniamy, że poczujesz się jak w gronie najlepszych przyjaciół. Gramy zawsze z pasją i zawsze w 100% na żywo. Jeżeli każdy z nas w trakcie grania utworu podniósłby ręce do góry, to zapanowałaby cisza – kto nie wierzy – niech nas sprawdzi!
Ponad 20 lat na rynku muzycznym w prowadzeniu różnego rodzaju uroczystości oraz dobierany stosownie do chwili repertuar gwarantuje, że gospodarze imprezy mogą z ulgą odetchnąć. Już po kilku chwilach czują, że jest ktoś, kto zdjął z nich odpowiedzialność za atmosferę. Prowadzenie imprez to nasza specjalność – liczy się nie tylko poczucie rytmu ale również wyczucie taktu. Poświęcamy całych siebie, aby to, co prezentujemy na scenie porywało ludzi. Wymaga to wiele pracy i czasu, ale wierzymy, że warto! Bawimy gości tak jak sami chcielibyśmy się bawić z drugiej strony.
Urozmaicony repertuar, który prezentujemy nie jest szykowany przed spotkaniem! Zawsze wybieramy go w trakcie naszych przerw, dostosowując do osób bawiących się z uwzględnieniem każdej grupy wiekowej. Usłyszycie w nim nie tylko wspaniały głos wokalistki ale także trzy wokale męskie.
Bloki muzyczne składają się z min. 6 utworów i więcej . Pomiędzy blokami jest przynajmniej 15 min. przerwy. Przerwy oraz bloki muzyczne mogą być uwarunkowane różnymi atrakcjami kulinarnymi /np. tort, szynka, itp./. Zawsze pozostajemy w stałym kontakcie z personelem lokalu. Podczas naszych przerw puszczamy kameralnie utwory z laptopa, aby uniknąć, tzw. ciszy na sali.
Zobacz opinie naszego zespołu lub zajrzyj na nasz Facebook albo Instagram i przekonaj się, że warto z nami współpracować!
Trzon zespołu tworzy 6 osób, w którym występują instrumenty:
gitara basowa;
gitara elektryczna;
instrumenty klawiszowe (+ akordeon, harmonijka);
perkusja;
saksofon;
Szóst osobą jest oczywiście wokalistka ;)
Zespół dysponuje własnym środkiem transportu, dzięki któremu żadna odległość nie stanowi problemu. Przyjedziemy wszędzie tam gdzie nas zaprosicie.
Posiadamy wysokiej klasy instrumenty: ROLAND, FENDER, KURZWEIL, nagłośnienie w postaci kolumn głośnikowych renomowanej włoskiej firmy RCF (2 x 1550 W na stronę) czy mikrofony SHURE i SENNHAISER. Głośność muzyki zawsze dopasowujemy do obiektu, na którym wykonujemy zlecenie. Zawodowy mikser cyfrowy firmy BEHRINGER X32 pozwoli uzyskać nam taką jakość dźwięku jak na najlepszym koncercie 😉
Profesjonale zaplecze techniczne daje nam pewność, że zawsze i w każdych okolicznościach wszystko pójdzie tak, jak zamierzaliśmy.
Barwne i klimatyczne oświetlenie w dwóch opcjach do wyboru:
a) Podstawowe (w cenie): Na 2 statywach po obu stronach po 3 szt. par LED Slim (7x9W każda) skierowane na zespół oraz 2 kolorowe LED światła skierowane na parkiet.
b) Profesjonalne (+ 800 zł brutto): Konstrukcja QUADRO 50/29*29 o szerokości od 2 m do 8 m i wysokości podniesienia do 3,8 m (szerokość i wysokość rampy dopasowywana jest do miejsca jakim dysponujemy wykonując zlecenie) na której zawieszone są:
– 4 x ruchome głowy Smart Spot 150 W LED,
– 8 x PIXEL BAR 24 X 3 W
– 6 x Par LED SLIM (jeśli pozwala na to miejsce).
Oświetlenie sterowane jest za pomocą protokołu DMX.
W cenie zawartej w ofercie gramy wesele max. do 4 rano ale też nie dłużej niż 10 h jego trwania bez względu na to, o której się ono rozpoczyna (czas trwania liczony jest od momentu przyjazdu gości i Pary Młodej na salę) . Każde przedłużenie o dodatkową godzinę (tj. 2 bloki muzyczne po 6 utworów) to dodatkowy koszt 1200 zł. Zespół dociera do lokalu na min. 2,5 – 3 h przed rozpoczęciem spotkania.
* REZERWACJA TERMINU/UMOWA
Rezerwację określonego terminu przyjmujemy na okres max. 3 dni roboczych.
W przypadku podjęcia decyzji o współpracy z nami, podpisujemy umowę wiążącą dla obojga stron, a wszelkie szczegóły uroczystości ustalamy najpóźniej na 1 miesiąc przed ślubem.
Przy podpisaniu umowy wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 1000 zł
Podpisanie umowy może odbywać się na dwa sposoby:
– osobiście we wtorki, środy lub czwartki do godz. 18.00,
– drogą elektroniczną – wszystkie informacje przesyłane są na e-mail, a umowy do podpisania wysyłamy mailem lub pocztą.
* ODPOWIEDNIE MIEJSCE DLA ZESPOŁU
Jesteśmy dużym zespołem, więc potrzebujemy określonego miejsca (na równi z parkietem lub podest/scena) od 15 m2 do 20m2 z bezpośrednim i niezależnym dostępem do sieci elektrycznej /min. 3x 230 V z zabezp. 16A każde i nie mniej niż 3,4kW (gniazdo) lub 2x 230V z zabezp. 20A każde i nie mniej niż 4,4kW (gniazdo). Jest to warunek konieczny.
Cennik - Kormorany
Wesele
Cena dotyczy składu podstawowego sześcioosobowego bez względu na dzień tygodnia (piątek lub sobota)
Nie ma możliwości zmniejszenia ilości osób w składzie niż PODSTAWOWY. Gramy tylko i wyłącznie na żywo!
Podane ceny są cenami brutto!
Do ceny podanej w ofercie należy doliczyć transport:
1. Do 70 km ilość km od Wągrowca (62-100) do docelowego miejsca zlecenia x 4 kursy x 3,00 zł/1 km.
2. Powyżej 70 km od Wągrowca (62-100) do docelowego miejsca zlecenia x 2 kursy x 3,00 zł/1 km.
Powyżej 70 km od Wągrowca prosimy o zapewnienie noclegu wraz z wyżywieniem (min. obiad, kawa) jedynie dla 1 osoby, tj. dla kierowcy zespołu.
Przy odległościach większych niż 300 km możliwy nocleg również dla członków zespołu oraz kierowcy.
W cenie zawartej w ofercie gramy wesele max. do 4 rano ale też nie dłużej niż 10 h jego trwania bez względu na to, o której się ono rozpoczyna (czas trwania liczony jest od momentu przyjazdu gości i Pary Młodej na salę) . Każde przedłużenie o dodatkową godzinę (tj. 2 bloki muzyczne po 6 utworów) to dodatkowy koszt 1200 zł. Zespół dociera do lokalu na min. 3 – 4 h przed rozpoczęciem spotkania.
Jesteśmy dużym składem, więc potrzebujemy wyznaczonego miejsca (możliwy na równi z parkietem) lub podestu/sceny do rozstawienia zespołu i jest to od ok. 15 m2 (min.) do 20m2 z bezpośrednim i niezależnym dostępem do sieci elektrycznej /min. 3 x 230 V (+-10%) z zabezpieczeniem min. 16A każde i nie mniej niż 3,4kW(gniazdo) lub 2x 230V (+-10%) z zabezpieczeniem po min. 20A każde i nie mniej niż 4,4kW(gniazdo) – warunek konieczny - zobacz w załączniku przykładowe ustawienie zespołu.
Podane wyżej ceny nie dotyczą terminów 31 grudnia oraz dni tygodnia od poniedziałku do czwartku.
Poprawiny weselne
Czas TRWANIA poprawin w podanej wyżej cenie to 6 h z możliwością przedłużenia (1 h to + 1200 zł). Max. godzina zakończenia poprawin (w czasie podstawowym lub z przedłużeniem) to godz. 21.00. Czas trwania liczony jest od momentu oficjalnego rozpoczęcia poprawin, tj. przybycia na salę gości wraz z Parą Młodą.
W przypadku grania wesela oraz poprawin weselnych prosimy o zapewnienie noclegu dla muzyków wraz z kierowcą zespołu w miejscu zlecenia lub niedalekiej jego odległości od czasu przyjazdu do czasu zakończenia poprawin. O nocleg prosimy zazwyczaj powyżej 70 km od Wągrowca.
Szczegóły oraz możliwe opcje noclegów uzgadniamy indywidualnie.
Zmiana miejsca poprawin weselnych niż to gdzie odbywało się wesele, na którym graliśmy, co wiąże się ze złożeniem sprzętu po weselu, przeniesieniem w nowe miejsce zlecenia, rozstawieniem i przygotowaniem na kolejny dzień grania to dodatkowy koszt 1200 zł + ewentualny koszt transportu (3,00 zł/1 km)
Podane ceny w ofercie są cenami brutto.
Opinie - Kormorany (77)
POLECAMY! Wszystko na najwyższym poziomie, pełen profesjonalizm, ludzie którzy kochają to co robią ❤️ wszyscy goście byli zachwyceni. Gdybyśmy mieli wybrać jeszcze raz, to napewno wybralibyśmy Was ponownie 🙂
Jesteśmy bardzo zadowoleni z oprawy muzycznej naszego wesela i jakości obsługi, które zapewnił nam zespół Kormorany. Ich obecność sprawiła, że wszyscy bawili się doskonale aż do białego rana. Jesteśmy pod wrażeniem profesjonalizmu każdego z członków zespołu, widać iż są to osoby, które tworzą zgrany team i po prostu czerpią radość z wykonywanych występów. Dziękujemy bardzo za obecność w tym ważnym dla nas dniu a efekty pracy zespołu przeszły nasze oczekiwania. Pozdrawiamy i polecamy zespół Kormorany z całego serca :)
3* na Tak! lLepszej orkiestry nie znajdziecie! Sławek menager, do tańca i do różańca! Głos wokalistyki Ewki jest nieziemski ❤️ Polecamy z całego serducha!
Po raz pierwszy usłyszałam ten zespół 14 lat temu i już wtedy wiedziałam, że jeśli kiedykolwiek wyjdę za mąż ;P to nie będzie mogło ich zabraknąć na weselu. Długo na to czekałam, ale było warto! Cały skład zespołu to po prostu klasa sama w sobie - profesjonaliści, którzy doskonale wiedzą jak taką imprezę poprowadzić, rozumieliśmy się bez słów. Parkiet pełen od pierwszego kawałka do rana, goście zachwyceni a my jeszcze bardziej. I o to chyba chodzi. Muszę jeszcze zaznaczyć, że wszystkie "PTAKI" to wspaniali, pozytywni ludzie, z niesamowitą energią, przed którą nikt nie jest w stanie się obronić :D Z całego serca Wam dziękujemy!!! Wyczarowaliście magię, która nadal jest z nami. Życzymy Wam tylko tego, żebyście się nie zmieniali! Ukłony, buziaki i uściski dla całej ekipy! Do zobaczenia na kolejnych imprezach!
Najlepszy zespół ever!!! 😍
Mega, mega, przemega wesele, kapela po prostu na medal. Zabawa do rana! Zespół Kormorany po prostu robią takie show, że czasem goście weselni czuli się jak na koncercie, po prostu bajka. Jeśli chcesz mieć wesele z klasą, do tego wiele pozytywnych opinii od gości i niezapomniane emocje to tutaj masz najlepszą orkiestrę! Dzięki wam nadal myślę o weselu, a nie o podróży poślubnej :D Top, 11/10 ! Pozdrawiamy i do szybkiego zobaczenia!
Najlepszy zespół na wesele. Parkiet płonął, z muzyków wydobywała się niesamowita energia.
Wszyscy goście, jak i My bawiliśmy się do białego rana. Polecamy z całego serducha!
Kontakt - Kormorany
Kontakt w godzinach:
Super Ekipa.
Zespół profesjonalny i na wysokim poziomie muzycznym. Zgrani, uśmiechnięci i świetnie wyczuwają Gości.
Super repertuar. Parkiet pełen do samego końca.
Dziękujemy.
Basia i Paweł