Palermo Boutique Events

Racławicka 99 d, 02-634, Warszawa, mazowieckie
607-332...

Palermo Boutique Events - Sala weselna

od 330 do 460 zł

Rodzaj sali

  • dom weselny
  • restauracja na wesele
  • obiad weselny
  • sala bankietowa

Dodatkowe informacje

  • stoły okrągłe
  • stoły prostokątne
  • klimatyzacja
  • parking
  • ogród/taras
  • kuchnia fusion
  • kuchnia polska
  • kuchnia śródziemnomorska
  • opcje: wege/vegan

Liczba gości

  • min. liczba osób: 40
  • maks. liczba osób: 200
  • liczba sal: 3

Atrakcje

  • Animator dla dzieci
  • Barman
  • Dekoracje światłem
  • Fotobudka
  • Wiejski stół

Okolica, miejsce

  • wesele w plenerze
  • nietypowe miejsca

Pozostałe typy imprez

  • imprezy okolicznościowe
  • chrzciny, komunie

O nas

Palermo to miejsce stworzone do celebrowania pięknych chwil i okazji. Wierzymy, że tak ważne wydarzenie w życiu jak ślub i przyjęcie weselne, wymagają wyjątkowej oprawy i jakości. Przywiązujemy ogromną wagę do estetyki i atmosfery naszego miejsca, na co składa się dyskretne położenie w oazie zieleni Fortu Mokotów, pyszne jedzenie, wspaniała muzyka i doskonały serwis.
Lubimy sprawiać że jesteście Państwo zajęci beztroskim celebrowaniem waszych pięknych chwil, mogąc zostawić całą resztę nam.

Lokalizacja

Palermo zlokalizowane jest na terenie zielonego, zabytkowego Fortu Mokotów. Blisko centrum Warszawy a jednocześnie w miejscu gwarantującym dużą dawkę intymności.

Styl, wystrój i dekoracje sali weselnej

Ceglana architektura zabytkowego Fortu jest spektakularnie połączona z Oranżerią ze szklanym dachem. Nastrojowy bar i dwie przestronne sale pozwalają stworzyć magiczny klimat kameralnej imprezy jak i zaaranżować uroczystość na 200 osób.

Rodzaje organizowanych imprez

W Palermo będziemy szczęśliwi mogąc być częścią Waszego wydarzenia. Niezależnie czy jest to wesele, urodziny, spotkanie z okazji komunii bądź chrztu czy też impreza firmowa.

Ślub i wesele w plenerze

Oczywiście mamy możliwość zorganizowania dla Państwa ceremonii ślubnej. Zarówno humanistycznej jak i cywilnej czy kościelnej. Idealną do tego przestrzenią będzie nasz Tajemniczy Ogród i 150 metrowy taras otoczony starodrzewem.

Specjalność naszej kuchni

Nasz zespół kucharzy pod wodzą utytułowanej Szefowej Kuchni tworzą radość jedzenia, bawiąc się włoską esencją, łącząc smaki i wrażenia. Stworzyli oni selekcję zachwycających dań na Państwa wyjątkową okazję. Na życzenie, przygotują również menu specjalne, dedykowane tylko dla Państwa gości.

Noclegi

Dzięki lokalizacji praktycznie w centrum miasta możecie Państwo wybierać z oferty wszystkich hoteli znajdujących się w Warszawie.

Dodatkowe usługi i atrakcje

Współpracujemy z utalentowanymi podwykonawcami, fotografami, florystkami czy muzykami. Zdejmujemy z Państwa trud wyboru usługodawców w tym zakresie zapewniając najwyższy możliwy standard choć oczywiście nie zamykamy się na wybranych przez Państwa specjalistów.

Tak wygląda nasza praca

Jakiego rodzaju imprezy okolicznościowe możesz u nas zorganizować?

Zapraszamy z każdą imprezą okolicznościową: wesele, komunia, chrzciny, urodziny. Organizujemy także wydarzenia biznesowe. Konferencja, szkolenie, prezentacja nowego produktu? Zapraszamy!

W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?

Nasz obiekt mieści się w zielonej oazie Mokotowa z dala od zgiełku miasta.

Jak najłatwiej do nas trafić?

Pieszo ze stacji metra Racławicka, autobusem lub uberem. Po wpisaniu w Google Maps "Palermo Boutique Events" aplikacja poprowadzi Was jak po sznurku.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

5 minut od centrum a jednocześnie zieleń i cisza jak poza Warszawą.

Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?

Niesamowity klimat, przedwojenna cegła i piękna zieleń.

Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?

Klasyczny, boho, romantyczny, koktajlowy, festiwalowy.

Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?

W formie zasiadanej jesteśmy w stanie przyjąć nawet 200 osób. W formie koktajlowej do 300.

Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?

Zapraszamy do realizacji uroczystych imprez nawet dla 30 osób.

Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.

W Palermo nie mamy noclegów, ale w okolicy znajduje się kilka atrakcyjnych hoteli.

Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?

Tak. Każda uroczystość ma zagwarantowaną wyłączność.

Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?

Posiadamy dwie sale i piękną oranżerię. W zależności od liczby gości możemy wybrać najlepszą opcję.

Rodzaje stołów, które oferujemy.

Każde dostępne na rynku, najwięcej przyjęć organizujemy przy okrągłych stołach.

Czy organizujecie również wesela w plenerze?

Oczywiście. Posiadamy ponad 150 m2 ogrodu oraz 30m2 tarasu na skarpie.

Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.

Jesteśmy w stanie sprostać niemal wszystkim potrzebom naszych Gości. Współpracujemy z renomowanymi podwykonawcami takimi jak florystki, fotografowie, kamerzyści, DJ'e.

Ile rodzajów menu oferujemy?

Specjalizujemy się w kuchni śródziemnomorskiej ze szczególnym naciskiem na wysublimowaną kuchnię włoską. Nasze potrawy są przygotowywane z ekologicznych produktów, często wolno gotowanych w temperaturze poniżej 100° C. Kuchnia tradycyjna również jest w naszej karcie.

Co zawiera najczęściej wybierane menu?

Mamy kilka opcji menu. Każda z naszych Par ma inną wizję swojej uroczystości i wybiera inną kompozycję.

Czy umożliwiamy modyfikację menu?

Nasze menu to jedynie propozycja, którą możemy dowolnie modyfikować dopasowując się do Państwa oczekiwań.

Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?

Tak, jesteśmy w stanie przygotować menu dla każdych preferencji dietetycznych

Jakie rodzaje kuchni serwujemy?

Nowoczesna kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowa.

W jakiej kuchni się specjalizujemy?

Specjalizujemy się w kuchni wegańskiej plus mięso i ryba.

Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?

Do godziny 4 lub 5, ale może również trwać dłużej.

Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?

Posiadamy zaawansowany system wentylacji. Dodatkowo nasz obiekt mieści się w przed wojennych grubych murach, które dają wytchnienie w upalne dni oraz ciepło zimą.

Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?

Na każdym przyjęciu poza personelem o atmosferę i porządek dba manager.

Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?

Nie posiadamy sejfu, mamy natomiast pokój, który udostępniamy Parze Młodej.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego organizacja wesel sprawia nam tak dużą radość?

Od ponad 10 lat organizujemy przyjęcia i eventy, jest to nasze życie i każda chwila kiedy widzimy radość naszych klientów jest wspaniałą nagrodą.

Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?

Od lat pracujemy w biznesie gastronomicznym i tak się nam spodobał, że nie wyobrażamy sobie innego.

Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?

Przepiękna okolica, zieleń, spokój, bliskość centrum, wspaniała kuchnia.

Jaka była największa impreza, którą obsłużyliśmy?

170 osób, było to przyjęcie koktajlowe połączone z garden party.

Jakie mamy oferty specjalne?

Możemy zaoferować Państwu dwie przestrzenie gdzie pośród zieleni może odbyć ceremonia zaślubin.

Kiedy obiekt przechodził ostatnią modernizację?

W tym roku styczeń/luty, cała przestrzeń łącznie z ogrodem zyskała nowy blask.

Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?

Tak, istnieje taka opcja żeby zostawić prezenty w naszej przestrzeni.

Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?

Tak, oczywiście, zapraszamy na degustację dań oraz alkoholi.

Ciekawostki na nasz temat.

Nasza kuchnia zdobywa liczne wyróżnienia min. Gault & millau. Nasz Szef Kuchni posiada międzynarodowe doświadczenie, często wykłada na temat filozofii zero waste.

Palermo Boutique Events
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 1 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
menu
czystość
M
Maja
5.00
 / 5
Data imprezy: 03-06-2023
Warszawa
Data dodania: 19-09-2023

Cudowna impreza i nie zapomniane 18-te urodziny Córki! Jedzenie pyszne, ilość taka że każdy z 30 gości zabrał na wynos, przepiękny wystrój, miła, profesjonalna obsługa do samego końca umilająca imprezę. Pełen profesjonalizm zarówno Właścicieli jak i Obsługi. Dwie pięknie urządzone sale, ogródek, parking, możliwość ustalenia menu, wystroju sali, muzyki. NAPRAWDĘ SERDECZNIE PLECAMY KAŻDEMU, najlepsze miejsce w Warszawie!

Nazwa firmy: Palermo Boutique Events
NIP: 5214010292
Imię i nazwisko: Jacek Węgierski
Adres: Warszawa, Racławicka 99 d, 02-634, woj. mazowieckie
607-332...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 5760
Zadzwoń
607-332...
Napisz

Najczęściej zadawane pytania na temat Palermo Boutique Events

  • Jaka jest cena za wesele (za talerzyk) w Palermo Boutique Events?

    Cena wesela (za talerzyk) w Palermo Boutique Events wynosi od 330 do 460 zł i jest zależna od wybranego menu.

  • Co mówią klienci o Palermo Boutique Events?

    1 osoba dodała opinie o Palermo Boutique Events. Średnia opinii wynosi 5,00 w skali 1-5 - zapoznaj się

  • Na ile osób można zorganizować wesele w Palermo Boutique Events?

    Palermo Boutique Events organizuje wesela na 200 osób

  • Czy Palermo Boutique Events organizuje imprezy okolicznościowe?

    W Palermo Boutique Events organizowane są: np. imprezy okolicznościowe, chrzciny, komunie, itd.

  • Czy Palermo Boutique Events oferuje dodatkowe usługi (atrakcje)?

    Palermo Boutique Events oferuje dodatkowe usługi (atrakcje) dla gości weselnych: Animator dla dzieci, Barman, Dekoracje światłem, Fotobudka, Wiejski stół

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy