Ta firma aktualnie nie odpisuje na wiadomości. Sprawdź podobne oferty, które dla Ciebie wybraliśmy!

Zobacz zdjęcia (5)
Adria Restauracja & Hotel***, Ruda Śląska - zdjęcie 1
Adria Restauracja & Hotel***, Ruda Śląska - zdjęcie 2 Adria Restauracja & Hotel***, Ruda Śląska - zdjęcie 3 Adria Restauracja & Hotel***, Ruda Śląska - zdjęcie 4 Adria Restauracja & Hotel***, Ruda Śląska - zdjęcie 5
1 / 5

Adria Restauracja & Hotel*** id:25305

Ruda Śląska, śląskie
(0)
Dodaj opinię
O co warto zapytać? Pobierz listę pytań

O nas

Rodzaj sali

  • dom weselny
  • restauracja na wesele
  • hotel na wesele
  • obiad weselny
  • pałac, dworek, zamek
  • sala bankietowa
  • sala z noclegiem
  • namiot na wesele

Dodatkowe informacje

  • stoły okrągłe
  • stoły prostokątne
  • klimatyzacja
  • parking
  • ogród/taras
  • dania regionalne
  • kuchnia polska
  • opcje: wege/vegan

Liczba gości

  • min. liczba osób: 40
  • maks. liczba osób: 250
  • miejsca noclegowe: 70
  • liczba sal: 2

Atrakcje

  • Animator dla dzieci
  • Barman
  • Ciężki dym
  • Dekoracje światłem
  • Fotobudka
  • Napis LOVE
  • Słodki kącik
  • Wiejski stół

Pozostałe typy imprez

  • imprezy okolicznościowe
  • chrzciny, komunie
  • bal sylwestrowy

"Takiej Sali nie ma nikt!!!"
Sala Balowa – która pomieści do 220 gości weselnych z miękkim, drewnianym parkietem i sceną na której umieszczamy zespół lub DJ-a. Siedem metrów wysokości, ogólnodostępne balkony, piękne kryształowe żyrandole prosto z Czeskiej Bohemi.
Sala Tarasowa z bezpośrednim wyjściem na ogród do 70 gości weselnych z parkietem do tańczenia i miejscem na zespół lub DJ-a.
Posiadamy też Hotel*** z 70 miejscami noclegowymi i gratisowym parkingiem dla gości weselnych.
Do dyspozycji Państwa oddajemy też ogród z fontanną, z którego uroków skorzystała już nie jedna para nowożeńców w czasie sesji plenerowej.

Na zachętę:

Apartament dla Nowożeńców z gwarancją późnego wymeldowania się następnego dnia do godz. 14.00
Bukiet z żywych kwiatów na stole Młodej Pary.
Preferencyjne ceny dla gości weselnych w pokojach Hotelu *** Adria + parking gratis.
Śniadanie dla Nowożeńców.
2 Sale weselne o powierzchni dopasowanej do planowanej liczby uczestników, w uzgodnionym ustawieniu stołów i z miejscem do tańca.
GRATIS !!! Bankietowe pokrowce na krzesła – element dekoracyjny nadający sali weselnej szczególnej elegancji.
GRATIS!!! Stoły okrągłe, lub prostokątne bez dodatkowych opłat.
Lampkę wina musującego dla wszystkich Gości w czasie powitania na sali.
Kolację w formie Live Cooking, serwowaną przez kucharzy na sali.
Miejsca parkingowe dla Młodej Pary i Gości weselnych.
Dzieciom do lat 3 zapewniamy posiłki gratis, a za dzieci w wieku 4 do 7 lat płacicie Państwo tylko 50% wartości.
Nielimitowany czas trwania imprezy.
Możliwość zaślubin w ogrodzie.
Rocznicowa kolacja dla Młodej Pary.
Zniżki na imprezy okolicznościowe organizowane w naszym lokalu w późniejszym czasie.

Dodatkowe informacje:
Nie dopłacamy „korkowego” za własny alkohol.
Możliwość posiadania własnego tortu.
Brak dodatkowych kosztów związanych z obsługą.
Opieka Managera prowadzącego od początku do końca imprezy.
Klimatyzowane sale- bez dodatkowych kosztów.
Bez kosztowa, profesjonalna pomoc w organizacji imprezy.

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Jakiego rodzaju imprezy okolicznościowe możesz u nas zorganizować?

Wesele, Komunia, Barbórka, Urodziny, Chrzciny, impreza okolicznościowa,

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Obsługa na wysokim poziomie. Doskonałe jedzenie. Hotel.

Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?

Ogólnodostępne balkony w sali Balowej. Bezpośrednie wyjście do ogrodu.

Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?

Dostosowujemy się do życzeń gości. Zaślubiny w plenerze.

Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?

Do 220 osób w sali Balowej. Maksymalnie 70 osób w sali Tarasowej.

Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?

Posiadamy także mniejsze sale na przyjęcia okolicznościowe 10 osób.

Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.

Posiadamy siedemdziesiąt 70 miejsc noclegowych w hotelu.

Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?

Może odbywać się kilka imprez jednocześnie, z racji posiadania oddzielnych sal.

Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?

Zależnie od upodobań gości wstawiamy stoły okrągłe maksymalnie 10 osób przy stole, lub prostokątne jako jeden długi stół.

Rodzaje stołów, które oferujemy.

Zależnie od upodobań gości wstawiamy stoły okrągłe maksymalnie 10 osób przy stole, lub prostokątne jako jeden długi stół.

Czy możecie zorganizować u nas ślub w plenerze?

Zaślubiny w plenerze jak najbardziej. Jednak sama impreza weselna odbywa się na sali.

Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.

Animator dla dzieci. Plac zabaw dla dzieci. Kolację w formie LIVE Cooking, serwowaną przez kucharzy na sali.Rocznicowa kolacja dla Młodej Pary.

Ile rodzajów menu oferujemy?

Jesteśmy bardzo elastyczni, dostosowujemy menu do indywidualnych oczekiwań gości.

Czy umożliwiamy modyfikację menu?

Menu jest dostosowane do indywidualnych wymagań gości.

Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?

Dostosowujemy się do wegetariańskich, wegańskich, bezglutenowych i innych diet.

Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?

Goście bawią się tak długo jaka jest potrzeba. Przyjęcie weselne trwa do ostatniego gościa.

Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?

Sale są klimatyzowane. Na życzenie gości temperatura jest dowolnie regulowana.

Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?

Manager jest obecny od początku do końca przyjęcia.

Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?

Posiadamy sejf, w którym można zdeponować wartościowe przedmioty.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego organizacja wesel sprawia nam tak dużą radość?

Ten dzień jest wyjątkowy dla Młodej Pary, chcemy , by został im w pamięci jako dzień wyjątkowy i specjalny. Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby wspominali go ze wzruszeniem.

Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?

Party decydują się na organizację wesela u nas, gdyż wiedzą, że służymy im radą i doświadczeniem pod każdym względem.

Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?

Udostępniamy sejf do którego dostęp ma tylko manager, który opiekuje się weselem. Prezenty są plombowane i zamykane w sejfie.

Opinie (0)

Dodaj opinię
Dodaj pierwszą opinię

Kontakt

Adres: Ruda Śląska, , 41-700, woj. śląskie
Kontakt w godzinach:
Pn: 09:30 - 21:30 Wt: 09:30 - 21:30 Śr: 09:30 - 21:30 Cz: 09:30 - 21:30 Pt: 09:30 - 21:30 Sb: 09:30 - 21:30 Nd: 09:30 - 21:30
liczba odwiedzin: 6747

Popularne miasta w okolicy