





Hotel Adria - Sala weselna
O nas
Rodzaj sali
- dom weselny
- restauracja na wesele
- hotel na wesele
- obiad weselny
- pałac, dworek, zamek
- sala bankietowa
- sala z noclegiem
- namiot na wesele
Dodatkowe informacje
- stoły okrągłe
- stoły prostokątne
- klimatyzacja
- parking
- ogród/taras
- dania regionalne
- kuchnia polska
- opcje: wege/vegan
Liczba gości
- min. liczba osób: 40
- maks. liczba osób: 250
- miejsca noclegowe: 70
- liczba sal: 2
Atrakcje
- Animator dla dzieci
- Barman
- Ciężki dym
- Dekoracje światłem
- Fotobudka
- Napis LOVE
- Słodki kącik
- Wiejski stół
Pozostałe typy imprez
- imprezy okolicznościowe
- chrzciny, komunie
- bal sylwestrowy
O nas
Hotel Adria Ruda Śląska to niezwykle klimatyczny hotel na wesele, który mieści się w dawnym Pałacu Ballestremów. Para Młoda i jej goście mogą cieszyć się tu niezwykle klimatycznymi wnętrzami i ogrodem z fontanną, których dopełnieniem są wyśmienita kuchnia, profesjonalna obsługa kelnerska oraz kompleksowa opieka managera. Wszystko to w samym centrum Rudy Śląskiej!
Lokalizacja
Nasza sala weselna mieści się w Rudzie Śląskiej, przy ul. Wolności 1, tuż obok dworca kolejowego. Z łatwością można dojechać do nas nie tylko z centrum Rudy, ale także z Zabrza, Chorzowa, Katowic czy Dąbrowy Górniczej. Wszystko to dzięki bliskości wjazdów na takie trasy jak DW902 czy DK 94. Bezpośrednia okolica naszego hotelu jest bardzo spokojna. W odległości niespełna 1 kilometra mieszczą się Ruiny Zamku Rudzkiego, a tuż za nimi rozległe tereny zielone, gdzie goście weselni mogą wybrać się na urokliwy spacer i sesję zdjęciową.
Styl, wystrój i dekoracje sali weselnej
W Adrii mamy do dyspozycji aż trzy przepiękne sale weselne, dzięki czemu każda Para Młoda znajdzie u nas idealną przestrzeń dla siebie. Różnią się one nie tylko wystrojem, ale także wielkością, przez co dajemy możliwość zorganizowania w naszych wnętrzach zarówno niewielkiego przyjęcia, jak i dużego, hucznego wesela.
Sala Balowa
Największa sala weselna. Może pomieścić nawet do 220 osób z zachowaniem parkietu i sceną dla zespołu albo DJ-a. Została wykończona w stylu pałacowym, który tworzą wyszukane dekory, kryształowe żyrandole oraz liczne elementy w kolorze złota. Całości dopełniają duże, ozdobne lustra. Nowożeńcy mają tu do wyboru stoły okrągłe lub prostokątne, z opcją ustawienia w linijki lub podkowę. Można zorganizować tu wesele w stylu klasycznym, glamour, royal, ale też angielskim czy rustykalnym.
Sala Tarasowa
Druga co do wielkości sala weselna, w której odbywają się imprezy okolicznościowe na maksymalnie 70 osób. Również znajduje się w niej parkiet oraz miejsce dla zespołu albo DJ-a. W trakcie wesela goście mogą cieszyć się tu bezpośrednim wyjściem na ogród. Jest to eleganckie wnętrze, w którym dużą uwagę przykuwają elementy z drewna i sztukateria. Dodatkową dekorację tworzy klimatyczne oświetlenie.
Sala Lustrzana
Kameralna sala weselna, która mieści do 40 osób. Można zorganizować tu niewielkie przyjęcie weselne lub obiad. Ma dostęp do sali bilardowej oraz parkietu do tańca. Jej wnętrze jest bardzo widne i eleganckie. Główną dekoracją są lustra, ale nie brakuje także innych stylowych dodatków zachowanych w jasnej kolorystyce.
Rodzaje organizowanych imprez
W naszych salach odbywają się nie tylko wesela, ale także inne przyjęcia okolicznościowe oraz eventy. Posiadamy oddzielną ofertę m.in. na chrzciny, przyjęcia komunijne, konferencje, a nawet studniówki.
Ślub i wesele w plenerze
Nasz ogród to doskonałe miejsce do tego, aby zorganizować tam ceremonię zaślubin. Ślub w plenerze z pewnością będzie dla Pary Młodej i jej gości niesamowitym przeżyciem. Zwłaszcza w tak urokliwej scenerii, jaką tworzą liczne nasadzenia oraz pobliska architektura. Możemy pomóc w zapewnieniu nagłośnienia i dekoracji przestrzeni.
Specjalność naszej kuchni
Nowożeńcy mogą wybrać menu weselne w oparciu o liczne propozycje dań kuchni polskiej i europejskiej. Naszą specjalnością są tradycyjne, duszone potrawy, a także rosół gotowany na dwóch rodzajach mięs (od wołowiny po dziczyznę). Na życzenie Pary Młodej możemy dopasować menu do indywidualnych potrzeb gości. Umożliwiamy skorzystanie także z menu wegetariańskiego.
Noclegi
Dbając o najwyższy komfort Pary Młodej, do jej dyspozycji oddajemy przytulny pokój z gwarancją późnego wymeldowania się następnego dnia do godz. 14:00. Posiadamy także 60 miejsc noclegowych dla gości.
Dodatkowe usługi i atrakcje
Chcąc ułatwić narzeczonym organizację wesela, przygotowaliśmy szeroką ofertę usług dodatkowych oraz atrakcji. Część z nich, w zależności od wybranego pakietu weselnego, jest już wliczona w cenę przyjęcia. Od wielu lat współpracujemy z zaufanymi usługodawcami, dlatego też możemy zaproponować m.in.:
- wypożyczenie napisu ledowego "MIŁOŚĆ";
- efekt chmur na parkiecie (wytwornica ciężkiego dymu);
- efekt mgły (wytwornica mgły);
- projektory GOBO z możliwością wyświetlenia np. imion pary młodej;
- wynajem luksusowych samochodów do ślubu razem z kierowcą;
- transport gości weselnych.
Zapewniamy również szereg udogodnień, a w tym:
- klimatyzację;
- brak korkowego;
- brak kosztów związanych z obsługą;
- możliwość wniesienia własnego tortu;
- dostęp do bezpłatnego parkingu dla gości weselnych;
- dostęp do placu zabaw dla dzieci;
- możliwość zorganizowania sesji plenerowej w naszym ogrodzie.
Z chęcią przedstawimy pozostałe szczegóły naszej oferty weselnej i odpowiemy na Państwa pytania. Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem serwisu Wesele z klasą.


Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Wesele, Komunia, Urodziny, Chrzciny, Imprezy okolicznościowe
W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?Nasz lokal znajduje się obok dworca PKP RUDA ŚLĄSKA
Jakie są nasze najmocniejsze strony?Obsługa na wysokim poziomie. Doskonałe jedzenie. Hotel.
Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?Ogólnodostępne balkony w sali Balowej. Sala Tarasowa z bezpośrednim wyjściem do ogrodu.
Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?Do 220 osób w sali Balowej. Maksymalnie 70 osób w sali Tarasowej.
Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?Posiadamy także mniejsze sale na przyjęcia okolicznościowe . Salę Bilardową, Lustrzaną i Konferencyjną.
Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.Posiadamy siedemdziesiąt 70 miejsc noclegowych w hotelu.
Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?Może odbywać się kilka imprez jednocześnie, z racji posiadania oddzielnych sal.
Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?Zależnie od upodobań gości wstawiamy stoły okrągłe maksymalnie 10 osób przy stole, lub prostokątne jako jeden długi stół.
Rodzaje stołów, które oferujemy.Zależnie od upodobań gości wstawiamy stoły okrągłe maksymalnie 10 osób przy stole, lub prostokątne jako jeden długi stół.
Czy organizujecie również wesela w plenerze?Zaślubiny w plenerze jak najbardziej. Przyjęcie weselne odbywa się na sali.
Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.Animator dla dzieci. Plac zabaw dla dzieci. Kolację w formie LIVE Cooking, serwowaną przez kucharzy na sali. Rocznicowa kolacja dla Młodej Pary.
Ile rodzajów menu oferujemy?Jesteśmy bardzo elastyczni, dostosowujemy menu do indywidualnych oczekiwań gości.
Czy umożliwiamy modyfikację menu?Menu jest dostosowane do indywidualnych wymagań gości.
Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?Dostosowujemy się do wegetariańskich, wegańskich, bezglutenowych i innych diet.
Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?Goście bawią się tak długo jaka jest potrzeba. Przyjęcie weselne trwa do ostatniego gościa.
Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?Sale są klimatyzowane. Na życzenie gości temperatura jest dowolnie regulowana.
Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?Manager jest obecny od początku do końca przyjęcia.
Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?Posiadamy sejf, w którym można zdeponować wartościowe przedmioty.
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Ten dzień jest wyjątkowy dla Młodej Pary, chcemy , by został im w pamięci jako dzień wyjątkowy i specjalny. Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby wspominali go ze wzruszeniem.
Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?Party decydują się na organizację wesela u nas, gdyż wiedzą, że służymy im radą i doświadczeniem pod każdym względem.
Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?Udostępniamy sejf do którego dostęp ma tylko manager, który opiekuje się weselem. Prezenty są plombowane i zamykane w sejfie.
Opinie - Hotel Adria (5)
Pan Aleksander jest fantastycznym managerem z dużym pokładem cierpliwości i rad dla panien młodych. Obsługa bardzo pomocna, na wysokim poziomie. Jedzenie pyszne, zwłaszcza ciasta, wędliny. Sala tarasowa świetnie sprawdzi się w przypadku kameralnego wesela. Gorąco polecamy!
Dziękujemy za słowa uznania.
Robimy co w naszej mocy, by Goście byli zadowoleni.
Pozdrawiam.

Wszystko na TAK ! Menadżerowie pierwsza klasa, zawsze pomocni i obecni kiedy byli potrzebni. Jedzenie smaczne, pokoje eleganckie. Polecamy z mężem z całego serca.
Dziękujemy.
Cieszymy się, że mogliśmy być pomocni w tym wyjątkowym dniu.
Pozdrawiamy serdecznie.

gorąco polecam. znakomita obsługa. przepyszne jedzenie
Pani Izabelo, cieszymy się, że docenili Państwo naszą obsługę oraz serwowane dania. Do zobaczenia. :)
Witam,
Jesteśmy mega zadowoleni z sali weselnej.
Bardzo miła obsługa. Panie kelnerki oraz menadżer, który obsługiwali nasze wesele spełnili wszelkie nasze wymagania. Wszyscy goście byli zadowoleni z obsługi oraz jedzenia.
Jesteśmy przeszczęśliwi że wszystko się udało.
Możemy z ręką na sercu polecić Restauracje Adria każdej młodej parze i nie tylko.
Panie Piotrze!
Bardzo dziękujemy za zaufanie i zapraszamy ponownie :)
Pozdrawiamy serdecznie i do zobaczenia.
Kontakt - Hotel Adria
Kontakt w godzinach:
Najczęściej zadawane pytania na temat Hotel Adria
-
Co mówią klienci o Hotel Adria?
5 osób dodało opinie o Hotel Adria. Średnia opinii wynosi 5,00 w skali 1-5 - zapoznaj się
-
Na ile osób można zorganizować wesele w Hotel Adria?
Hotel Adria organizuje wesela na 250 osób
-
Czy Hotel Adria organizuje imprezy okolicznościowe?
W Hotel Adria organizowane są: np. imprezy okolicznościowe, chrzciny, komunie, bal sylwestrowy, itd.
-
Czy Hotel Adria oferuje dodatkowe usługi (atrakcje)?
Hotel Adria oferuje dodatkowe usługi (atrakcje) dla gości weselnych: Animator dla dzieci, Barman, Ciężki dym, Dekoracje światłem, Fotobudka, Napis LOVE, Słodki kącik, Wiejski stół
Polecamy
Nowe ogłoszenia
Blog ślubny






19.07.24 w hotelu-restauracji Adria w sali Tarasowej odbyło się nasze wesele, a w pięknym ogrodzie uroczystość zaślubin. Chcielibyśmy wyrazić ogromną wdzięczność całemu zespołowi tego dnia za odprawienie wspaniałej uroczystości- w tym szczególne podziękowania dla Pani Aleksandry Drężek, naszej managerki, która zajęła się organizacją naszego najważniejszego dnia w życiu. Pani Aleksandra to profesjonalistka, która spełniła wszystkie nasze prośby, zwracała uwagę na każdy najmniejszy szczegół oraz bezzwłocznie odpisywała na nasze wyczerpujące wiadomości email. Czuliśmy się zaopiekowani, a przez to w dniu wesela mogliśmy się w pełni skupić jedynie na zabawie. Nasza managerka zdjęła z naszych barków duży ciężar organizacji imprezy, ponieważ wszystko zostało wcześniej omówione i zrealizowane zgodnie z ustaleniami. Wszyscy nasi zewnętrzni usługodawcy po weselu oznajmili nam, że współpraca z Adrią i Panią Aleksandrą była czystą przyjemnością. Jedzenie weselne było bardzo dobre, a obsługa miła i pomocna. Gdybyśmy jeszcze raz mieli organizować wesele, to kolejny raz wybralibyśmy Adrię, Salę Tarasową i Panią Aleksandrę Drężek.
Dziękujemy!!!!!
Martyna i Michał :))))