Zobacz zdjęcia (10)
Animatorzy dla dzieci / profesjonalne animacje na wesele, Wrocław - zdjęcie 1
Animatorzy dla dzieci / profesjonalne animacje na wesele, Wrocław - zdjęcie 2 Animatorzy dla dzieci / profesjonalne animacje na wesele, Wrocław - zdjęcie 3 Animatorzy dla dzieci / profesjonalne animacje na wesele, Wrocław - zdjęcie 4 Animatorzy dla dzieci / profesjonalne animacje na wesele, Wrocław - zdjęcie 5
Animatorzy dla dzieci / profesjonalne animacje na wesele, Wrocław - zdjęcie 6
1 / 10

Animatorzy dla dzieci / profesjonalne animacje na wesele id:23538

200 zł / godz.
Wrocław, dolnośląskie
(3)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość
603-164...

O nas

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu uroczystości dla dzieci.
Angażując naszych animatorów zapewniacie Państwo najmłodszym uczestnikom:
- profesjonalizm i wieloletnie doświadczenie,
-animatorów przebranych w kolorowe stroje (stylizacje do wyboru),
- indywidualne podejście do uczestników - zabawy dostosowane do wieku dzieci,
- konkurencje i zabawy integrujące zarówno tych młodszych, jak i starszych gości,
- edukacyjne przygotowany program zabaw - utrwalający pociechom pozytywne postawy i zachowania
- na życzenie klienta - specjalnie przygotowana fabuła,
- wspólne tańce i śpiewy, zabawy logiczne, zabawy ruchowe, zdrowa rywalizacja,
-nocowanki bez rodziców - pod czujnym okiem profesjonalnego animatora,
- konsultacje w trakcie przygotowania scenariusza animacji,
-rzetelne i terminowe wywiązanie się z umowy.

Specjalizujemy się w animacjach i muzyczno - edukacyjnych programach imprez takich jak:
przyjęcia weselne,
komunie,
urodziny,
imprezy firmowe,
imprezy masowe, festyny,
bale okolicznościowe, bale sylwestrowe,
jubileusze,
chrzciny,
im prezy szkolne,
dyskoteki

Ilość animatorów zależna od ilości dzieci i zróżnicowania wiekowego.

Zapraszamy do kontaktu.

Skontaktuj się z nami i zapytaj czy termin Twojego przyjęcia jest jeszcze dostępny:).

Oferta GOLIATH Katarzyna Mędryk

Oferta nr 1

200zł/ godz.

Ślub i wesele przeżywa się tylko raz w życiu - to Wasz dzień! Najbardziej wyjątkowy dzień w życiu - zróbcie wszystko by tak było i zdecydujcie się na naszą ofertę, by również Wasi goście mogli go przeżyć właśnie w taki sposób:


PAKIET PODSTAWOWY:
Stawka 200zł/h obejmuje: konsultacje z klientem, budowanie scenariusza zabawy, przebranego w kolorowy kostium animatora, zabawy i animacje dla dzieci, wspólne tańce, naukę piosenek, zabawy ruchowe, zabawy edukacyjne, zwierzątka balonowe, pokaz dużych baniek mydlanych, na życzenie klienta - malowanie twarzy, zabawy integrujące dzieci i dorosłych, przygotowanie pamiątki dla Państwa Młodych, nocowanka bez rodziców (pod czujnym okiem profesjonalnego animatora).

Dodatkowe atrakcje

5zł/ Do uzgodnienia

Brokatowe tatuaże - 5zł/ dziecko
Barwne warkoczyki (2/3 kolory) - 5zł/ dziecko
Sztuczny śnieg - 35zł/ ok. 60 śnieżek
Piniata bez wypełnienia - 50zł
Piniata z wypełnieniem - 80zł
Tematyczne warsztaty - 150zł/h + koszt materiałów
Konferansjer dziecięcy - 300zł/h
Opieka kolejnego animatora - 300zł/dzień (maksymalnie 8 godzin)
Najem 2 profesjonalnych głośników (podświetlanych z dźwiękiem 360°) - 400zł/dzień + kaucja zwrotna
Przygotowanie tematycznego wystroju (sala zabaw dzieci) - 500zł

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów - DZIECI. Staramy się je zrozumieć, rozmawiać z nimi, traktować bardzo poważnie. Z należytym zaangażowaniem i starannością podchodzimy do każdego zlecenia. Dbamy o detale. Każda uroczystość jest dla nas WAŻNA, dlatego spotykając się z Państwem budujemy scenariusze zabaw w oparciu o Państwa życzenia. Szykujemy kostiumy, atrakcje, niespodzianki, oprawę muzyczną, wystrój. Jesteśmy dla WAS - to nam daje ENERGIĘ, to KOCHAMY, to jest naszą PASJĄ i PRZYJEMNOŚCIĄ (nie pracą).

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Słuchamy naszych klientów i tworzymy scenariusze animacji (zabawy, kostiumy, wystroje, muzyka) w oparciu o ich marzenia, sugestie i plany.
Dbamy o wyjątkowość naszych usług, dlatego stroje szyjemy na zamówienie u krawcowej, a elementy dekoracji oraz niektóre rekwizyty projektujemy i następnie zamawiamy u stolarza.
Nawiązujemy współpracę z różnymi firmami, które systematycznie umożliwiają nam korzystanie z interesujących materiałów w trakcie zabaw z dziećmi.
Stawiamy na kolor, mnogość atrakcji, jakość oferowanych usług. Zwracamy uwagę na detale. Jesteśmy zaangażowani, przepełnieni pozytywną energią, aktywni. Mamy ogromne doświadczenie, ale dalej się uczymy. Wierzymy, w to co robimy. Wierzymy w to, że obrana przez nas droga jest tą najwłaściwszą.

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Potrafimy zaczarować dzieci. Przenieść je do świata dziecięcej wyobraźni. Prowadzić zabawy w sposób, który zainteresuje zarówno młodszych jak i starszych uczestników. W trakcie naszych animacji dzieci biorą czynny udział w zabawach, które dostosowujemy do ich wieku, umiejętności i zainteresowań. Dbamy by uczestnicy na bieżąco mieli dostęp do napojów, a w przypadku trudności w posługiwaniu się nożem i widelcem - pomagamy przy posiłku. Podchodzimy indywidualnie do każdego zlecenia.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Doskonale rozumiemy się z Państwa pociechami, przyciągamy je. Mamy w sobie niesamowitą energię, dużo radości i chęci do pracy. Wsłuchujemy się w to co komunikują nam dzieci, obserwujemy je i na tej podstawie dostosowujemy rodzaje atrakcji oraz poziom trudności wykonywanych zadań. Jesteśmy otwarci na ludzi, lubimy pracować z najmłodszymi uczestnikami imprez, mamy anielską cierpliwość.

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Zdecydowanie najprzyjemniejszymi i jednocześnie najpiękniejszymi momentami są te, w których:
1. dzieci (początkowo wstydliwe lub nie chcące uczestniczyć w zabawie) przełamują się i szaleją razem z całą grupą
2. po zakończonej zabawie czujemy niedosyt
3. na twarzach dzieci maluje się szczęście
4. uczestnicy tulą nas i dopytują o kolejne spotkania - to zdecydowanie najlepsze rekomendacje
5. dostajemy pamiątkowe laurki - serce rośnie!

TAK! CHCEMY TO ROBIĆ DLA WAS!

Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?

"Rób to co kochasz, a nigdy nie będziesz musiał pracować." My kochamy. Bawimy się tym. To nas uszczęśliwia.

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Ukończony kurs - emisja głosu
Dyplom ze specjalizacji - creative writing
Certyfikat - trener personalny dla dzieci i osób dorosłych
Dyplom - nauczanie początkowe
Dyplom - Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna
Uczestnictwo - warsztaty teatralne

Nasze osiągnięcia i wyróżnienia.

Do naszych największych osiągnięć zapisaliśmy sytuację, w której jedna z mam, po poprowadzonej przez nas uroczystości, złożyła nam propozycję stałej opieki nad jej pociechą - BEZCENNE!
Bez wątpienia SUKCESEM są również uśmiechy Waszych dzieci, Wasze rekomendacje i poczta "pantoflowa".
Szczycimy się stałą współpracą z kilkoma agencjami eventowymi, kawiarniami, miastami, małymi/średnimi i dużymi firmami.
Cieszą nas również sukcesy w branży muzycznej - nowe single, teledyski, nagrody w konkursach.
Na koniec, choć równie ważne - nasze prywatne szczyty - kolejne przeczytane książki, wypocone kilogramy, nadrobione zaległości.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

Przygodę z animacjami rozpoczęliśmy w chwili, w której na polskim rynku niewiele osób się nimi interesowało. Za nami 17 lat w branży eventowej. Ogrom doświadczeń, bezcenne wspomnienia, cudowni współpracownicy, niezapomniane twarze klientów.
A w przyszłym roku...
...w przyszłym roku osiągniemy animacyjną pełnoletność! TO ZASKAKUJĄCE!

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Najbardziej nietypowym zleceniem były ośmiogodzinne animacje w kopalni węgla na Śląsku. Niezapomniane doświadczenie, w trakcie którego uświadomiliśmy sobie jak bardzo kochamy słońce i świeże powietrze.
Drodzy górnicy - każdego dnia wykonujecie KAWAŁ naprawdę dobrej roboty w tak TRUDNYCH warunkach - kłaniam się Wam do stóp, podziwiam i szanuję - BRAWO WY!

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

To Państwo decydujecie w jakich godzinach i jak długo odbywać się będą animacje. Najkrótsza prowadzona przez nas impreza (urodzinowa) trwała 60 minut. Najdłuższa zabawa (nocne poszukiwanie skarbów) 15 godzin. Mamy głowy przepełnione pomysłami, rozenergetyzowane ręce i nogi oraz serca pełne miłości do pracy z ludźmi. Jesteśmy przygotowani na każde wyzwanie - nawet kilkunastogodzinny maraton.

W jakim składzie realizujemy usługę?

Wszystko zależy od ilości dzieci, ich zróżnicowania wiekowego, Państwa życzeń dot. dodatkowych atrakcji oraz budżetu.
W naszych szeregach znajdują się animatorzy, aktorzy, wokaliści, trenerzy personalni, iluzjoniści, artyści wykonujący rozmaite pokazy (np. fire SHOW, pokazy tańca lub pokazy baniek mydlanych), specjaliści prowadzący warsztaty.

Na jakim sprzęcie/materiałach pracujemy?

Dbamy o to, by wykorzystywane przez nas rekwizyty były kolorowe, atrakcyjne i bezpieczne. Zwracamy uwagę na rozmaite certyfikaty bezpieczeństwa.
Pilnujemy czystości w trakcie malowania twarzy oraz podczas wykonywania brokatowych tatuaży. Stosujemy wyłącznie antyalergiczne farbki przeznaczone do malowania ciała.
Posiadamy własne nagłośnienie (nowoczesne kolumny, miksery, mikrofony bezprzewodowe i nagłowne).
Posiadamy własne zaplecze kostiumów, rekwizytów i zdobień.

Języki obce, którymi się posługujemy.

Podstawowym językiem, w którym czujemy się jak ryby w wodzie jest język polski.
Drugim językiem, w którym swobodnie się komunikujemy jest język angielski.
Zdarzały się również przypadki, w których niezastąpionym okazał się język gestów.
Z dziećmi ZAWSZE dojdziemy do porozumienia. Możemy mówić, pokazywać, malować - SPRAWDZONE - DZIAŁA!

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

Nie ma reguły - najbardziej obleganymi miesiącami są: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, grudzień i styczeń. W tych terminach najlepiej planować animacje nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W pozostałych miesiącach na rezerwację wystarczy kilka tygodni. Zdarzają się też wyjątkowe sytuacje, w których ratujemy uroczystość podejmując zlecenie tuż przed eventem.

Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?

Pierwsze spotkanie, to najczęściej finalizacja naszych wcześniejszych (telefoniczno-mailowych) ustaleń. Spotykamy się w najdogodniejszym dla Państwa miejscu. Miejscem spotkania może być również nasze biuro.
Tego dnia najczęściej omawiamy szczegóły realizacji usługi, ustalamy priorytety. To czas, w którym zwykle po odpowiedzi na wszystkie Państwa pytania dochodzi do podpisania umowy.
Spotkanie trwa zwykle od 30 do 90 minut i jest absolutnie bezpłatne.

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

Zazwyczaj kontaktujemy się z Państwem 4-5 razy:
1. Odpowiedź na Państwa zgłoszenie (e-mail lub wiadomość wysłana przez portal weselezklasa.pl) - wysyłka oferty
2. Umówienie spotkania w celu odpowiedzi na pojawiające się pytania (telefon, e-mail) - podpisanie umowy
4. Kontakt na kilka dni przed uroczystością (sms, telefon) - potwierdzenie terminu i podsumowanie wszystkich ustaleń
5. Podziękowanie za współpracę, życzenia (e-mail lub sms)

Jeżeli potrzebujecie Państwo naszego wsparcia merytorycznego, macie jakieś wątpliwości, myślicie o wprowadzeniu zmian - przez cały czas jesteśmy do Waszej dyspozycji. Nie mamy limitów związanych z kontaktem dot. jednego zlecenia.

Jaki jest styl naszej pracy?

Nasi nieodłączni przyjaciele to: kalendarz, notes, długopis i telefon. Uwielbiamy planować, rozpisywać, rysować, zmieniać. Uwielbiamy szelest papieru i przyjemny dźwięk długopisu kreślącego litery na kartce (tak słychać to!). Łączymy historię z nowoczesnością. Lubimy czytać gazety i książki, wywołujemy zdjęcia, wszystko zapisujemy na milionach kartek i karteczek. Pracujemy tak jak lubimy, tak jak jest nam najwygodniej, ale dzięki temu uzyskujemy EFEKT. Śledzimy trendy i tworzymy ofertę która często przewyższa oczekiwania klientów.

Czy jesteśmy w stanie spersonalizować usługę na Wasze życzenie?

Tak - w tym się specjalizujemy! Uwielbiamy wyzwania! Z przyjemnością poznajemy Wasze pomysły i na tej podstawie tworzymy scenariusze zabaw i atrakcji.

W jaki sposób pomagamy osobom niezdecydowanym, bez skonkretyzowanej wizji?

1. Rozmawiamy
2. Zadajemy bardzo podstawowe pytania badając tym samym potrzeby klienta
3. Bazując na naszych doświadczeniach i zdobytej wiedzy (na temat marzeń Państwa Młodych, ich ulubionych kolorów, wystroju sali, ulubionych bohaterów z filmów/książek/bajek, miejsca w którym odbywać się będzie wesele, przestrzeni przeznaczonej do zabaw itp.) tworzymy pierwsze propozycje animacji, stylizacji animatora i dodatkowych atrakcji
4. Udostępniamy naszym klientom zdjęcia z dotychczas zrealizowanych zleceń
5. Sugerujemy najkorzystniejsze rozwiązania

Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?

Zmiany nie stanowią dla nas problemu. Możemy wprowadzać dowolną ilość poprawek. Najważniejsze, by nadać ostateczny kształt całemu zdarzeniu nie później niż na 30 dni przed uroczystością.

Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?

Zbyt mała przestrzeń do zabaw z dziećmi to jeden z najczęstszych problemów z którymi borykają się animatorzy. Na szczęście istnieje mnóstwo zabaw, które można przeprowadzić w małym pomieszczeniu. Dodatkowo do dyspozycji pozostaje jeszcze parkiet, na którym bawią się weselni goście, a przy całym obiekcie najczęściej znajduje się wydzielony ogródek lub plac zabaw.

Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?

Bunt wszystkich mikrofonów, to sytuacja z którą zdarza nam się mierzyć. Zwykle przyjeżdżamy na miejsce uroczystości z dużym wyprzedzeniem. Mamy czas na rozstawienie sprzętu, próby nagłośnienia, przygotowanie do animacji, przebranie się. Taki "zapas czasu" pozwala nam podejść do każdego zlecenia ze spokojem, a w przypadku zaskakujących sytuacji, daje nam możliwość zażegnania kryzysu. Z doświadczenia wiemy, że lepiej mieć ze sobą więcej, niż za mało, dlatego w każdą podróż zabieramy przedłużacze, baterie, kable, wzmacniacze, przejściówki, zapasowe mikrofony i miksery.

Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?

Gdy emocje już opadną, a przetańczone godziny snu zostaną nadrobione - pozwalamy sobie jeszcze raz wysłać do Was:
1. podziękowania za współpracę
2. życzenia dot. Waszej nowej, lepszej drogi życia
3. prośbę o wystawienie opinii na temat naszej pracy

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.

Zgrana ekipa, głowa pełna pomysłów, moc uśmiechów, trzy łyżki energii, garść marzeń, słoik aktywności, odrobina chęci, uncja zapału - to wszystko mieszamy niezbyt szybko, najlepiej pomału. Dodajemy serce - nie trzeba nic więcej!

Jakie wesele szczególnie zapadło nam w pamięć?

Wesele, w trakcie którego dzieci bawiły się tak dobrze, że nie chciały iść spać. Tej nocy nasza usługa została wydłużona AŻ o kolejne 4 godziny. TAK - istnieje taka możliwość (o ile tego dnia nie mamy już innych zleceń).

Najbardziej nietypowe miejsce, w którym realizowaliśmy usługę.

Statek. Zabawa odbywała się w trakcie rejsu. Tego dnia największymi wyzwaniami okazały się:
1. Stworzenie i przeprowadzenie zabaw, które nie zagrażałyby bezpieczeństwu dzieci
2. Upilnowanie wszystkich rekwizytów
3. Brak możliwości zabaw piłeczkami i piłkami

Styl ślubów i wesel, który jest nam najbliższy.

Uwielbiamy naturę - dlatego najbliższy jest nam styl rustykalny. Przy takim rozwiązaniu najlepiej sprawdzają się animatorzy w strojach indian. Fabuła budowana jest w oparciu o wyzwania związane z indiańską wioską. W tej opcji gości nie powinny dziwić tipi, totemy, pióropusze, barwy wojenne wymalowane na twarzach dzieci ani wirujące w powietrzu barwne piórka.

Jaka cecha charakteru jest najważniejsza w naszej pracy?

Bardzo trudno wskazać jedną cechę. To COŚ trzeba mieć. Albo się kocha ten zawód, ma predyspozycje do jego wykonywania, błysk w oku, ogromną pasję - albo NIE. Życzymy Wam, by na Waszej drodze pojawiali się tylko ludzie, którzy będą w posiadaniu takich umiejętności.

Kto jest dla nas inspiracją i wzorem do naśladowania?

WALT DISNEY - człowiek z ogromną determinacją, intuicją i pasją. Dzięki niemu jesteśmy przekonani, że "wszystkie nasze marzenia mogą się spełnić, jeśli tylko mamy odwagę je realizować".

Skąd czerpiemy inspiracje do nowych projektów?

Mamy dwie skrzynie, do których sięgamy zawsze, gdy poszukujemy nowych rozwiązań:
1. BAJKI - niezliczona ilość przygód bohaterów, ciekawe kreacje postaci, popularność wśród dzieci i młodzieży, przekazywane wartości - OGROM materiałów do pracy
2. ZAGRANICZNE TRENDY - Chiny, Japonia, Stany, Anglia - to kraje, w których można dokopać się do naprawdę wielu inspirujących rozwiązań. Kolory, innowacyjne rozwiązania i element zaskoczenia - to lubimy, tego szukamy, to odnajdujemy.

Co robimy, żeby cały czas się rozwijać?

Dużo czytamy - specjalistyczna literatura, odrobina fantastyki i BAJKI - to nam daje pomysły,pobudza mózg do działania oraz otwiera oczy na dotychczas niedocenione lub niezauważone aspekty.
Trenujemy - praca z dziećmi wymaga bardzo dobrej kondycji - mamy ambicje by nie tylko dogonić najszybszych z najszybszych. Chcemy im dorównać i utrzymać tempo. Kto wie - może nawet uda nam się ich zaskoczyć :).
Szkolimy się - kursy, warsztaty, treningi wokalne (nie opuszczamy szkolnych ławek)
Obserwujemy - nowe trendy, asortyment sklepów dla animatorów i sklepów z zabawkami dla dzieci, propozycje konkurencji i strony zagranicznych agencji eventowych
Inwestujemy - w siebie i własny rozwój, w nowy, atrakcyjny, kolorowy sprzęt do animacji, w piękne kostiumy, w dekoracje, w sprzęt audiowizualny

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

Jesteśmy fanami survivalowych wyjazdów. Jesteśmy kolekcjonerami przygód. Gdyby na taką wyspę można było zabrać tylko jeden przedmiot, zapewne byłoby to krzesiwo albo nóż. Gdyby jednak lista rzeczy mogła być dłuższa, z pewnością pojawiłyby się na niej dodatkowo: bielizna, okulary przeciwsłoneczne, pasta, szczoteczka do zębów, mydło, kilka ciekawych książek, tabletki na ból głowy, apteczka, koc i poduszka, zapas wody zdatnej do picia, zapas pożywienia - KROPKA!

Jakie są aktualne trendy i dlaczego powinniście o nich wiedzieć?

HITAMI ostatnich miesięcy są:
1. kolorowe piniaty - wypełniane słodkościami, drobnymi zabawkami, karteczkami z zadaniami
2. brokatowe tatuaże - bajkowe wzory uzupełniane nawet dwoma lub trzema kolorami mieniącego się pyłku
3. kolorowe warkoczyki - jedno/dwu/trzykolorowe pasma włosów zaplatane mini gumką recepturką
4. proszek HOLI - rozpromowany dzięki Festiwalom Kolorów, może pozostawić ślady na ubraniach
5. balonowe zwierzaki - skręcane z długich balonów
6. bubble show - pokaz dużych baniek mydlanych, zamykanie w gigantycznych bańkach

Który z obecnych trendów według nas przeminie najszybciej?

Malowanie twarzy, to atrakcja, która ma na rynku sporego konkurenta. Coraz bardziej popularne stają się bowiem brokatowe tatuaże. Gotowe wzory, zdecydowanie krótszy czas realizacji, efekt utrzymujący się nawet do 10 dni i błysk. To argumenty, które przemawiają za drugim rozwiązaniem. Jesteśmy skłonni uwierzyć w to, że przy takiej alternatywie - malowanie twarzy może odejść do lamusa.

Co możemy zaproponować osobom, dla których ważna jest ekologia?

W trakcie naszych zabaw promujemy proekologiczne zachowania, ale nie tylko. Jesteśmy zwolennikami zdrowego trybu życia, różnych aktywności, regularnych posiłków, wody mineralnej i zdrowego jedzenia. W trakcie naszych zabaw lubimy podkreślać jak wielką wartość niesie za sobą pomoc drugiej osobie, jak istotne jest dzielenie się, jak ważna jest zdrowa rywalizacja, jak potrzebna jest uczciwość. Uczymy bawiąc, bawimy ucząc.

Nasze pasje.

Od zawsze MUZYKA, od niedawna SPORT. Tworzymy, śpiewamy, nagrywany, gubimy kilogramy i wzmacniamy kondycję. DZIEJE SIĘ!

Ciekawostki na nasz temat.

1. Właścicielka firmy GOLIATH jest wokalistką - od 2016 roku tworzy autorską muzykę. W sieci znajdziesz jej utwory i teledysk.
2. Wśród naszych animatorów znajdują się nauczyciele, certyfikowani trenerzy, aktorzy i muzycy. To dzięki NIM, dzięki ich PASJI tworzymy dla dzieci autorskie spektakle.
3. W 2020 roku szykujemy dla Was NOWY PROJEKT - będzie muzycznie, bajecznie i PRZEatrakcyjnie!

Nasza ulubiona książka/film/serial.

KSIĄŻKI: "CIEŃ WIATRU" Carlos Ruiz Zafon, "MAŁY KSIĄŻĘ" Antoine de Saint-Exupery, "PAN KULECZKA" Wojciech Widłak
FILMY: "AVATAR" James Cameron, "BÓL I BLASK" Pedro Almodovar, "ZAWIEŚCIE CZERWONE LATARNIE" Zhang Yimou, "AQUAMAN" James Wan
SERIAL: "DOM Z PAPIERU"

Opinie GOLIATH Katarzyna Mędryk (3)

Dodaj opinię
Animatorzy dla dzieci / profesjonalne animacje na wesele id:23538
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 3 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
atrakcyjność usługi
prezencja
K
Krzysztof
5.00
 / 5
Data ślubu: 06-07-2019
Wrocław
Data dodania: 30-07-2019

Świetne podejście zarówno do małych urwisów jak i nieśmiałych dzieci. Bardzo profesjonalnie, rodzice byli zachwyceni. Bardzo dobra współpraca i elastyczne podejście sprawiają, że szczerze polecam. Kreatywność i miłe zaskoczenie z prezentem dla nas - państwa młodych to takie małe dodatki dzięki którym poczuliśmy się bardzo miło. My na pewno skorzystamy jeszcze z animacji przy okazji urodzin czy innych uroczystości.

Kasia
30-07-2019

Bardzo dziękuję za tyle dobrych słów - do zobaczenia przy następnych okazjach! I jeszcze raz wszystkiego ZDECYDOWANIE najlepszego na nowej drodze 🙂!

M
Martyna
5.00
 / 5
Data ślubu: 14-07-2018
Sokolec
Data dodania: 14-08-2018

Polecam gorącą panią Animatorkę! Była świetna, dzieci słuchały się jej jak zaklęte ;) Rodzice nawet chcieli zrobić zrzutkę, żeby została do rana :D (była wynajęta na 3 h).
Polecamy z całego serca!
Martyna i Piotr

T
Tomasz
5.00
 / 5
Data ślubu: 27-07-2018
wroclaw
Data dodania: 04-08-2018

Jesteśmy bardzo zadowoleni z opieki nad dziećmi w trakcie wesela. Dziękujemy za w pełni profesjonalne podejście, punktualność, duży wybór gier i atrakcji - klocki, duże bańki mydlane, wspólne tańce, zagadki, malowanki i wiele innych.
Dzięki obu paniom, starsza część gości mogła zająć się zabawą we własnym gronie przez kilka godzin.

Tomasz i Julia.

Kontakt GOLIATH Katarzyna Mędryk

Nazwa firmy: GOLIATH Katarzyna Mędryk
NIP: 9151695074
Imię i nazwisko: Katarzyna Katarzyna Mędryk
Adres: Wrocław, ul. Kminkowa 20/9, 51-180, woj. dolnośląskie
Kontakt w godzinach:
Pn: 08:00 - 17:00 Wt: 08:00 - 17:00 Śr: 08:00 - 17:00 Cz: 08:00 - 17:00 Pt: 08:00 - 17:00 Sb: 10:00 - 14:00 Nd: nieczynne
603-164...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 3644
Zadzwoń
603-164...
Napisz

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie