Cereza Events | Wedding Planner

Gdynia, pomorskie
(2)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość / podpis elektroniczny
691-660...

O nas

Stworzyłam miejsce, w którym zależy mi na trzech wartościach związanych z organizacją wesela przy wsparciu Wedding plannera:

1. Spokój

To ja jestem odpowiedzialna za ważne dla Ciebie wydarzenie.

2. Czas

Rób to, co kochasz
Doskonale wiem, jak ważny jest czas dla siebie.
Realizuj swoje aktywności.
​Z przyjemnością Cię wyręczę.

3. Wsparcie

Zależy mi na Twoim szczęściu.
Pobudzę wyobraźnię, żeby dokonać niezapomnianego.
Będę obecna.

Jeśli powyższe aspekty nie są Wam obojętne, z przyjemnością się z Wami spotkam!

Ze względu na zamiłowanie do pięknych dodatków realizuję się również w wypożyczaniu dekoracji ślubnych i eventowych :)

Mój obszar działania stacjonarnego jako Wedding Planner to Trójmiasto i okolice.
Działam również na terenie całej Polski.

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Skorzystanie z mojej oferty powoduje, że Pary Młode nadal mają czas dla siebie w wymagającym okresie przygotowań do ślubu. Jestem odpowiedzialna za uporządkowanie wszelkich czynności związanych z organizacją uroczystości. Doradzam i jestem obecna :)

Jak dokładnie wygląda współpraca z nami?

W pierwszej kolejności poznajemy się. Po akceptacji umowy pozostajemy w kontakcie w formie dogodnej dla Państwa. Dobieramy usługodawców, którzy pasują do Waszych wyobrażeń. Współdzielę arkusze, w których na bieżąco można monitorować moje działania.

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Czas stał się bezcenną wartością, dlatego coraz więcej Par Młodych decyduje się powierzyć swój dzień profesjonaliście. Ze względu na wieloletnie doświadczenie i umiejętności słuchania mam przyjemność tworzyć dla Was kolejne piękne wydarzenia.

Kto powinien skorzystać z usług konsultanta ślubnego?

Pary, którym zależy na wyjątkowej, niezapomnianej oprawie oraz wsparciu przy realizacji. Pary, które nie chcą rezygnować ze swoich dotychczasowych zajęć. Osoby, które zwyczajnie nie czują się dobrze w organizacji ślubu/ uroczystości :)

Ile potrzeba czasu, by móc zorganizować z naszą pomocą ślub i wesele?

Organizuję ślub i wesele na krótko przed wydarzeniem - dla osób, które potrzebują wsparcia w ostatnich miesiącach. Im większe wyprzedzenie, tym lepiej, dlatego warto podjąć decyzję wcześniej.

Czy jest minimalny budżet ślubny, jaki para młoda musi posiadać, by móc skorzystać z naszych usług?

Nie ma jednoznacznego budżetu, ponieważ to zależy od ilości gości i oczekiwań względem planowanej uroczystości.

W jaki sposób para młoda może zaoszczędzić, korzystając z naszej pomocy?

Wiem na czym można zaoszczędzić, ponieważ podpisywałam umowy jako organizator uroczystości z ramienia hotelu i pracowni florystycznej.

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Uśmiech na twarzach Par Młodych, które są szczęśliwe podczas organizowanego wesela.

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Certyfikat Wedding Planner Expert. Wieloletnie doświadczenie nabyte w prestiżowych hotelach oraz współpraca przy projekcie z pracownią florystyczną.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

Pracę w branży ślubnej rozpoczęłam w 2017 roku, czyli już ponad 6 lat temu.

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Miałam przyjemność organizować wesela Parom, których połówki pochodziły z różnych krajów. Zaskakiwaliśmy również gości przybyciem Pary Młodej na miejsce uroczystości w nietypowy, zaskakujący sposób.

Czy zajmujemy się organizacją wesel plenerowych?

Tak, jeśli takie jest Wasze marzenie przygotujemy wesele plenerowe :)

W jakim zakresie koordynujemy ślub i wesele już w trakcie jego trwania?

Zajmuję się potrzebami Pary Młodej oraz gości. Sprawdzam, czy wszystko przebiega zgodnie z planem i ustaleniami z usługodawcami. Reaguję na nieprzewidziane sytuacje.

Czy podejmujemy się organizacji ślubu za granicą?

Nie, na ten moment takiej usługi nie realizuję, możliwe, że to zmieni się w przyszłości.

W jaki sposób przebiega współpraca, jeśli para młoda w okresie przygotowań do ślubu przebywa za granicą?

Jesteśmy w stanie komunikować się i podpisywać umowy zdalnie.

Czy pomagamy również w organizacji wydarzeń związanych ze ślubem (wieczór panieński i kawalerski, podróż poślubna)?

Tak, z przyjemnością zorganizuję wydarzenia związane ze ślubem.

Języki obce, którymi się posługujemy.

Angielski, realizowałam wesela dla par, które mieszkały za granicą.

Ile imprez obsługujemy jednocześnie?

Realizuję jedną imprezę jednocześnie, żeby poświęcić maksimum uwagi.

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

Im wcześniej, tym lepiej, żeby mieć gwarancję, że termin będzie dostępny.

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

Tak często, jak jest potrzeba, jednak przy wzajemnym zrozumieniu i szacunku dla czasu każdej ze stron.

Jaki jest styl naszej pracy?

Otwarty, z umiejętnością słuchania i wyciągania wniosków.

Czy mogą skorzystać z naszej pomocy osoby, które mają już zarezerwowaną salę weselną i wybranych niektórych usługodawców?

Oczywiście, nie ma wytycznych dotyczących poziomu zaawansowania wesela w stosunku do podjęcia decyzji o współpracy.

Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?

Każdy ma prawo do zmiany zdania, jednak wprowadzenie zmian zależy od stopnia zaawansowania poszczególnych etapów działania.

Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?

Często zdarza się, że rzeczy martwe płatają figla, nieraz zawodzą czynniki ludzkie. Najważniejsze, żeby zachować zimną krew i wybrać najlepszą możliwość z dostępnych w danej sytuacji.

Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?

Nieprzewidziane zdarzenia, np. sytuacja, która miała rzeczywiście miejsce - pęknięcie opony w busie z ekipą oprawy muzycznej :) takie trudności mogą się zdarzyć naprawdę, podejmujemy wtedy alternatywne działanie - w tym przypadku skończyło się zmianą samochodu.

Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?

Tak, w zakresie tego, jakie są odczucia Pary Młodej. Czasem pozostają kwestie finansowe do uregulowania, zazwyczaj związane z obiektem weselnym.

Czy znamy odpowiedź na wszystkie Twoje pytania?

Ciągle się uczę, ale znam już wiele odpowiedzi na nurtujące pytania :)

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego warto skorzystać z usług konsultanta ślubnego?

Warto skorzystać, żeby poczuć wsparcie i wiedzę w organizacji najważniejszego dnia w życiu.

Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.

Uśmiech i optymizm to podstawa udanego wesela, co udzieli się gościom.

Nasze największe wyzwanie w pracy konsultanta ślubnego.

Pogodzenie woli rodziców z wolą Pary Młodej to nie lada wyzwanie :)

Najbardziej nietypowe miejsce, w którym realizowaliśmy usługę.

Przystań nad wodą jest najbardziej nietypowym miejscem.

Jakie było najciekawsze weselne marzenie, które zorganizowaliśmy?

Zaskoczenie gości pojawieniem się w miejscu, którego się nie spodziewali.

Jaka była nasza najbardziej oryginalna realizacja?

Każda realizacja jest oryginalna i niepowtarzalna, tak, jak Pary, które są jedyne w swoim rodzaju.

Styl ślubów i wesel, który jest nam najbliższy.

Style klasyczny i boho są najbliższe w realizacji uroczystości.

Czym cechuje się według nas dobry konsultant ślubny?

Umiejętnością słuchania, wsparciem w wyborach i działaniem.

Kto jest dla nas inspiracją i wzorem do naśladowania?

W pierwszej kolejności zagraniczne agencje ślubne, następnie nasze rodzime.

Skąd czerpiemy inspiracje do nowych projektów?

Z obserwacji nowinek, które pojawiają się przed każdym sezonem ślubnym.

Co robimy, żeby cały czas się rozwijać?

Biorę udział w targach, szkoleniach, obserwuję rynek ślubny.

Jak radzić sobie ze stresem w dniu ślubu?

Wyzwalać w sobie jak najwięcej powodów do uśmiechu i mieć świadomość, że wesele to wycinek kilkunastu godzin z naszego życia, więc warto przeżyć go jak najlepiej.

Co powinien zawierać koszyczek ratunkowy na ślubie?

Materiały ratunkowe dla Pań, ale i dla Panów, co nie jest takie oczywiste np. produkt do stylizacji włosów :)

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

Bezludna wyspa to miejsce, które potrzebuje zapachu kawy, najlepiej mrożonej :)

Jakie są aktualne trendy i dlaczego powinniście o nich wiedzieć?

Obecnie są modne pojedyńcze kwiaty w wazonach o różnych kształtach, warto o tym pamiętać zwłaszcza przy stołach prostokątnych. Stylizacje te odbiegają od wyobrażenia o klasycznych kompozycjach na stołach, dlatego warto podejrzeć inspirację i zapoznać się z aktualnym trendem.

Który z obecnych trendów według nas przeminie najszybciej?

Kolor roku to viva magenta, myślę jednak, że ze względu na intensywność koloru, nie przyjmie się on na stałe, tak, jak kolory pastelowe.

Co możemy zaproponować osobom, dla których ważna jest ekologia?

Wesele z zachowaniem zasady zero waste - w przypadku jedzenia, dekoracji, ubioru oraz prezentów. Warto również skorzystać z wypożyczalni, dzięki czemu przedmioty mogą mieć wielorazowe użytkowanie a my nie musimy martwić się o to, co zrobimy z przedmiotami.

Nasze pasje.

Uwielbiam jeździć na rowerze, kiedy nie ma sezonu uczęszczam na cycling. Zimą doskonalę umiejętności jazdy na nartach. Cieszę się z możliwości wykonywania zdjęć bliskim osobom, lubię też poznawać smaki różnych kuchni świata.

Ciekawostki na nasz temat.

Organizuję niektóre wydarzenia całkowicie zdalnie, dlatego działam na terenie całej Polski.

Nasza ulubiona książka/film/serial.

Ulubieńcy to: Becoming. Moja historia/film: zapach kobiety/ serial: suits.

Cereza Events | Wedding Planner
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 2 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
kreatywność
operatywność
Krzysztof
Krzysztof
5.00
 / 5
Data ślubu: 29-09-2023
Wybrane firmy: 4 firmy
Nasza historia: brak
0
Ślubne Q&A: 0 odpowiedzi
0
Super strona: 0 głosów
Zobacz profil
Gdańsk
Data dodania: 18-10-2023

Nie było żadnych problemów z dostarczeniem i oddaniem obrusów.

Profesjonalna obsługa.

Obrusy w pięknym granatowym, nasyconym kolorze!

Fantasrycznie przystroiły naszą salę!

E
Ewelina
5.00
 / 5
Data ślubu: 10-09-2022
Pisz
Data dodania: 25-05-2023

Niesamowita współpraca, pełen profesjonalizm, polecam!

Nazwa firmy: Cereza Katarzyna Kiedrowska
NIP: 8491550003
Imię i nazwisko: Katarzyna Kiedrowska
Adres: Gdynia, 81-322, woj. pomorskie

Kontakt w godzinach:

Pn: 09:00 - 18:00 Wt: 09:00 - 18:00 Śr: 09:00 - 18:00 Cz: 09:00 - 18:00 Pt: 09:00 - 18:00 Sb: nieczynne Nd: nieczynne
691-660...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 671
Zadzwoń
691-660...
Napisz

Wyjątkowe sale weselne w mieście Gdynia

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie