Elema - Sala weselna
O nas
Rodzaj sali
- dom weselny
- sala bankietowa
- sala z noclegiem
- pensjonat
Dodatkowe informacje
- stoły prostokątne
- parking
- ogród/taras
- dania regionalne
- kuchnia fusion
- kuchnia orientalna
- kuchnia polska
- kuchnia śródziemnomorska
- opcje: wege/vegan
Liczba gości
- min. liczba osób: 15
- maks. liczba osób: 100
- miejsca noclegowe: 25
- liczba sal: 2
Atrakcje
- Animator dla dzieci
- Barman
- Dekoracje światłem
- Fotobudka
- Napis LOVE
- Słodki kącik
- Wiejski stół
Okolica, miejsce
- wesele w plenerze
- nietypowe miejsca
Pozostałe typy imprez
- imprezy okolicznościowe
- chrzciny, komunie
- bal sylwestrowy
O nas
Pragniemy zaprezentować Państwu Salę ELEMA, która znajduje się w malowniczej i spokojniej miejscowości Małej Nieszawce pod Toruniem w województwie Kujawsko-Pomorskim pomiędzy Wisłą a lasami.
Posiadamy 10-letnie doświadczenie w organizacji kameralnych wesel i imprez okolicznościowych.
Dysponujemy dwiema salami, zadaszonym tarasem, dużym terenem wokół obiektu, stawem rybnym, placem zabaw, pokojami dla gości.
Sale mogą pomieści 76 osób oraz 36 osób; taras - 100 osób.
Obiekt jest w pełni wyposażony: sale, stoły, krzesła, sztućce, szklanki, kieliszki, zastawy obiadowo-kawowe (z motywami czarnym, czerwonym lub różowym; nie posiadamy BIAŁYCH zastaw stołowych!), białe pokrowce na krzesła.
Nasz obiekt nie dysponuje restauracją! Współpracujemy z kilkoma firmami cateringowymi, które dostarczają zamówione menu. Możecie Państwo skorzystać z ich usług, ale nie ograniczamy nikogo do takiego wyboru. Jeżeli ktoś z Państwa ma sprawdzoną kucharkę lub firm cateringowe i właśnie ich menu chcielibyście, żeby było na Waszym weselu... Nie ma problemu! Chętnie udostępnimy w pełni wyposażone zaplecze kuchenne.
Staramy się spełnić wszystkie Państwa życzenia te małe i te duże :)
Zapraszamy do współpracy.
Lokalizacja
Nasz obiekt znajduje się w spokojnej miejscowości pod Toruniem - Mała Nieszawka.
Sąsiadujemy z zabytkowym kościołem rzymsko-katolickim.
Do Torunia mamy tylko 7km :)
W zaledwie 20 minut można dojechać do Parku Dinozaurów w Solcu Kujawskim.
1 km dzieli nas od Aquapark Olender.
Możemy zaoferować usługi profesjonalnego przewodnika po Toruniu :)
Styl, wystrój i dekoracje sali weselnej
Nasze sale są w kolorach bieli i szarości do których można dobrać jakikolwiek inny kolor.
Kompozycje będą wyróżniały się na tle mieniącej się firanki.
Posiadamy około 2 ha ogrodu na którym znajdują się:
- zarybiony staw - 0,63ha
- 4 zadaszone altanki przy których można przygotować grilla
- plac z miejscem na ognisko
- plac zabaw dla dzieci z trampolinami, piaskownicą, boiskiem do piłki siatkowej/badmintona, mini bramka do piłki nożnej
- zadaszony 150m taras z kanapami, stolikami
Dysponujemy dwiema salami.
W przypadku wesela, gdzie w jednym miejscu mają znajdować się stoły i parkiet:
- duża sala może pomieścić do 76 osób
- mała sala może pomieścić do 40 osób
Możemy zorganizować imprezę w plenerze :)
Dysponujemy stołami prostokątnymi. Krzesła są typowo bankietowe w kolorze złoto czerwonym, ale na co dzień są przykryte pokrowcami.
Układ stołów może być w kształcie liter: T, L, I, U.
Wystrój podstawowy to: białe obrusy, białe pokrowce na krzesłach, złoto-czarne lub szklane świeczniki z białymi świecami, podświetlona ścianka, bieżnik w wybranym kolorze, serwetki papierowe jednokolorowe.
Dodatkowy wystrój: drapowany materiał na brzegach stołów, podświetlone serca, ścianka do zdjęć w wybranym wariancie, żywe kwiaty w wysokich wazonach, dekoracyjne szklane świeczniki z pływającymi świecami, ozdobnymi kamykami i kwiatami, stojaki ze świecami rozstawione w różnych miejscach, girlandy świetlne, i inne.
Rodzaje organizowanych imprez
Organizujemy różnego typu imprezy okolicznościowe:
- wesele
- przyjęcie weselne
- chrzty
- urodziny
- jubileusze
- spotkania firmowe
- wieczory panieńskie i kawalerskie
- I Komunie Święte
- spotkania integracyjne
- spotkania dla dzieci
- stypy
Ślub i wesele w plenerze
Nasz obiekt, a w szczególności otaczający go teren, jest stworzony do organizowania WESEL w PLENERZE !!!
Zadaszony taras zapewnia przestronne miejsce z parkietem do tańczenia :)
Wspaniała Pani Agnieszka z naszego Urzędu Stanu Cywilnego poprowadzi całą oficjalną część ślubu w dogodnym dla Państwa terminie! :)
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty :)
Specjalność naszej kuchni
Nie posiadamy własnej restauracji !!
Całe MENU dostarczane jest przez wybraną firmę cateringową zewnętrzną.
Dzięki takiemu wyborowy naszej działalności za każdym razem MENU jest inne. Nigdy nie wiemy co wybierze Klient.
Są dania orientalne, kuchnia azjatycka, meksykańska, polska, wegańska i wegetariańska, dla alergików i osób z nietolerancją pokarmową.
Nic nas nie ogranicza!!!
Dostosujemy się do każdych potrzeb :)
Noclegi
Dysponujemy 8 pokojami w standardzie pracowniczym (pojedyncze łóżka, łazienka z prysznicem, WC, umywalką, TV, czajnik bezprzewodowy).
Łącznie posiadamy 25 miejsc noclegowych z możliwością dostawienia materaca.
Dodatkowe usługi i atrakcje
Dysponujemy:
- dużym parkingiem znajdującym się na terenie obiektu
- placem zabaw dla dzieci z trampolinami i piaskownicą
- zarybiony staw
- bilard
- piłkarzyki
- dart
- plac do piłki siatkowej/badmintona
- kolorowanki, zabawki dla dzieci
Posiadamy bardzo dużą listę partnerów:
- DJ
- zespoły muzyczne
- firmy dekoratorskie
- firmy cateringowe
- usługi przewodnika po mieście Toruń
- prezentację koni z pobliskiej stadniny
- fotobudka 360
- mobilny barman
- pieczony prosiak / wiejski stół
- słodkie stoły
- kwiaciarnie
Cennik - Elema
Sala z obsługą bez MENU
Wynajęcie sali, obsługa, pełne wyposażenie, zaplecze kuchenne, sprzątanie przed i po, przygotowanie sali, parking, media
Nasz terminarz
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Organizujemy wesela, chrzty, urodziny, jubileusze, spotkania integracyjne, wieczory panieńskie i kawalerskie, I Komunie Święte, i inne.
W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?Nasz obiekt znajduje się w miejscowości Mała Nieszawka (7 km od centrum Torunia) w otoczeniu dużego ogrodu i stawu. W sąsiedztwie naszego obiektu jest urokliwy, zabytkowy ponad 150-letni kościół rzymskokatolicki (wcześniej mennonicki). Wychodząc z kościoła wchodzimy na teren naszego ośrodka.
Jak najłatwiej do nas trafić?Zapraszamy do korzystania z GoogleMaps wpisując nasz adres Mała Nieszawka, ul. Toruńska 186, lub nazwę DELMAJK.
Jakie są nasze najmocniejsze strony?Nie posiadamy restauracji !!! Wiele Młodych Par szuka lokalu, w którym mogliby zorganizować imprezę, ale gdzie nie będą zmuszeni do korzystania z MENU. Remizy strażackie to nie jest to z czego Młode Pary chciałyby skorzystać. Nasz lokal jest idealny dla wszystkich tych, którzy mają własne kucharki lub korzystają z ulubionych firm Cateringowych. Oczywiście nie pozostawiamy Klientów samym sobie. Jeżeli jest takie zainteresowanie to proponujemy zestawy Menu jednej z 3 firm Cateringowych, z którymi współpracujemy.
Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?Klienci mają dowolność wyboru sali lub tarasu. Mogą ubrać salę wg własnego uznania. Nasze sale nie są duże więc idealnie pasują do imprez kameralnych. Bardzo duży teren wokół obiektu pozwala na spokojny odpoczynek. Mało który lokal ma pod zadaszonym tarasem oprócz stołów i ław dębowych rozstawione prawdziwe kanapy. W okresie letnim można również na nich spać :) ;)
Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?Najczęstsza forma to tradycyjne polskie wesele - suto zastawiony stół, głośna muzyka, różne konkursy i alkohol to gwarancja udanej zabawy wszystkich gości :)
Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?Maksymalnie duża sala pomieści 76 osób (jeżeli goście mają tańczyć na tej samej sali, na której stoją stoły), 100 osób (jeżeli goście tańczą na drugiej sali). Zadaszony taras pomieści 100 osób.
Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?Minimalnie przewidujemy 20 osób na weselu lub innej imprezie okolicznościowej. Zdarzają się mniejsze spotkania, wówczas prowadzone są indywidualne rozmowy.
Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.Posiadamy 26 miejsc noclegowych z możliwością dostawienia materaców.
Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?Nasz obiekt posiada dwie osobne sale, taras i antresolę. Zdarzają się sytuacje, że wszystkie miejsca są zajęte na różne imprezy, które odbywają się w tm samym czasie.
Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?Jeżeli liczba gości przekracza 100 osób to jest taka możliwość, ale jest ona ustalana indywidualnie z Klientami.
Rodzaje stołów, które oferujemy.Dysponujemy prostokątnymi stołami w rozmiarach: 140x90; 160x90; 180x90
Czy organizujecie również wesela w plenerze?Ślub w plenerze nie stanowi problemu. Zadaszony taras idealnie pasuje do takiej formy zabawy (jest idealnym zamiennikiem do namiotu). Można również zamówić ślub w plenerze (urzędnik USC przyjedzie na miejsce i przeprowadzi całą ceremonię).
Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.Serdecznie polecamy pieczonego świniaka (wyrób i otoczka artystyczna znakomitego mistrza rzeźnickiego Jarka). Również miłą atrakcją będzie brama przygotowana przez stadninę koni (2-4 koni). Plac zabaw i trampoliny na terenie obiektu idealnie pasują dla dzieci, które rozpiera energia.
Ile rodzajów menu oferujemy?Oferujemy 14 różnych zestawów MENU. Dodatkowo w ramach poszczególnych zestawów można robić modyfikacje. Posiadamy też duże MENU do własnej aranżacji (firma cateringowa przygotowała ogólne menu, a Klient sam wybiera potrawy, które Go interesują.
Co zawiera najczęściej wybierane menu?MENU na wesele zawiera: Zupę + 5 rodzajów dania głównego (4 porcje/osobę) + 8 rodzajów zimnych zakąsek (5 porcji/osobę) + dodatki (ziemniaki + frytki + surówki + inne) + 3 rodzaje kolacji (3 porcje/osobę) + 5 rodzajów ciast (4 porcje/osobę) + napoje gazowane + soki + kawa + herbata + owoce.
Czy umożliwiamy modyfikację menu?Modyfikacja MENU jest jak najbardziej możliwa, a nawet wskazana!!! Niczego nie narzucamy. Pragniemy, żeby każdy Klient był jak najbardziej zadowolony.
Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?W ofertach specjalnych są dania, np. risotto z warzywami, sałatka z brokuła + fety + kukurydzy, zupa z białych warzyw przygotowywana na bulionie warzywnym, mięsa przygotowywane z produktów bezglutenowych, sałatki z różnego rodzaju kiełek i sałat, potrawy z jajek i wiele innych. Nasze Firmy Cateringowe moga również przygotować dania zaproponowane przez Klientów.
Jakie rodzaje kuchni serwujemy?Głównie skupiamy się na MENU polskim, ale przygotowujemy również potrawy zagraniczne, np. kofta, zupa meksykańska, i in.
W jakiej kuchni się specjalizujemy?Firmy cateringowe, z którymi współpracujemy specjalizują się w kuchni polskiej.
Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?Przyjęcie weselne trwa od 6h do 12h. Najczęściej rozpoczyna się od godziny 16:00 i trwa do godziny 03:00 w nocy.
Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?Zimową porą obiekt ogrzewany jest poprzez centralne ogrzewanie. W okresie letnim sale schładzane są nawiewami i wiatrakami.
Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?Manager obiektu obecny jest w czasie trwania całej imprezy okolicznościowej.
Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?Posiadamy sejf, do którego dostęp ma Manager i właściciele obiektu.
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Pragniemy aby wszyscy Klienci otrzymali to czego pragną. Uśmiech na twarzy zadowolonego Klienta to dla nas powód do dumy.
Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?Pomysł na organizację imprez okolicznościowych zrodził się z zapotrzebowania na salę, która nie jest jednocześnie restauracją czy remizą strażacką. Klienci poszukują pięknego miejsca, gdzie mogą zorganizować imprezę okolicznościową, ale jednocześnie nie są zmuszani do wyboru menu. Nasza oferta jest idealna dla właśnie takich Klientów. Klientów, którzy poszukują pięknej sali, gdzie mogą wykorzystać własny catering.
Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?Nasz obiekt usytuowany jest w sąsiedztwie zabytkowego kościoła rzymskokatolickiego. Z terenu jednego obiektu do drugiego prowadzi brama. Młode Pary nie muszą odbywać długich tras pomiędzy kościołem a salą weselną, u nas jest to kwestia przejścia przez bramę. Młode Pary nie muszą również troszczyć się o parking dla gości - mamy bardzo duży teren, gdzie można zostawić samochód.
Jaka była największa impreza, którą obsłużyliśmy?Największa impreza obejmowała 150 osób i był to Bal Sylwestrowy.
Jakie mamy oferty specjalne?Dla nas każda oferta jest specjalna. Każdy Klient ma inne potrzeby więc nie można wszystkich traktować według jednego schematu. Oprócz imprez typu wesele, chrzest, I Komunia Święta, byli klienci, którzy zorganizowali u nas zlot motocyklowy, czy zlot samochodów Citroen. Klienci mogą przyjść do nas z własnym pomysłem, a my ze szczególną starannością zrealizujemy go.
Kiedy obiekt przechodził ostatnią modernizację?W zasadzie ciągle się zmieniamy. Zmieniliśmy wygląd dużej sali, ulepszamy pokoje, zmieniamy wizerunek terenu wokół obiektu. Nie siadamy na laurach ;)
Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?Oczywiście!!! Jeżeli Młoda Para potrzebuje sejfu to jak najbardziej może z niego skorzystać (dostęp do sejfu ma Manager i właściciele), w przypadku magazynku do przechowania prezentów, również jest taka możliwość.
Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?Nie posiadamy własnej restauracji. Każde MENU zamawiane jest z zewnętrznych, sprawdzonych firm cateringowych. Młode Pary mają również możliwość skorzystania z własnego MENU.
Ciekawostki na nasz temat.Zapraszamy do zorganizowania imprezy okolicznościowej w plenerze, zabawy przy ognisku, odpoczynku nad stawem, wypiciu kilku piw siedząc w wygodnych fotelach :)
Opinie - Elema (0)
Kontakt - Elema
Kontakt w godzinach:
Najczęściej zadawane pytania na temat Elema
-
Jaka jest cena za wesele (za talerzyk) w Elema?
Cena wesela (za talerzyk) w Elema wynosi od 95 do 200 zł i jest zależna od wybranego menu.
-
Na ile osób można zorganizować wesele w Elema?
Elema organizuje wesela na 100 osób
-
Czy Elema organizuje imprezy okolicznościowe?
W Elema organizowane są: np. imprezy okolicznościowe, chrzciny, komunie, bal sylwestrowy, itd.
-
Czy Elema oferuje dodatkowe usługi (atrakcje)?
Elema oferuje dodatkowe usługi (atrakcje) dla gości weselnych: Animator dla dzieci, Barman, Dekoracje światłem, Fotobudka, Napis LOVE, Słodki kącik, Wiejski stół