Event Go - DJ & Live

od 4500 do 8500 zł
Lublin, lubelskie
(29)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość / podpis elektroniczny
601-393...
O co warto zapytać? Pobierz listę pytań

Oferta:

  • prowadzenie zabaw
  • mówię po angielsku

Instrumenty:

  • akordeon
  • saksofon

O nas

Gramy i śpiewamy na żywo, miksujemy muzykę, dźwięk i światło.

Słuchamy ..... (`◕‿◕´)
Opowiedz nam o swoich oczekiwaniach, wybierz ulubioną muzykę i zabawy.
Zapytaj...... : )
Odpowiemy na twoje pytania i podzielimy się doświadczeniem.

Jesteśmy zespołem, który łączy w sobie wieloletnie doświadczenie i młodzieńczy temperament.
Jesteśmy też muzykami z udokumentowanym wykształceniem muzycznym i gramy na wielu instrumentach.
Tak ich jak akordeon, gitara, saksofon, trąbka...itp. :-)

Nasz skład podstawowy to 2 osoby DJ i konferansjer.
A ponieważ jesteśmy muzykami - w standardzie jest też śpiew, akordeon i drugi instrument.


Wspólnie tworzymy scenariusz zabawy i dobieramy repertuar.
Muzyka,
* DJ - zgra, a każda następna piosenka będzie odpowiadała na potrzeby bawiących się gości.
Oprócz piosenek do tańca pojawią się też inne utwory i dźwięki, które będą tłem i animacją muzyczną ważnych momentów wesela.
Czasami mogą pojawić się prośby o dedykacje, które zostaną spełnione pod warunkiem, że są w dobrym guście ;-)
Prowadzenie,
* Konferansjer - Nastrojowo i z energią poprowadzi Wasze wesele bez tzw. "Gwiazdorzenia"
Będzie on dyskretnie komunikował się z Wami oraz obsługą lokalu, fotografem i operatorem aby ważne momenty wesela były należycie przeprowadzone.
A w szczególności zadba o dobry humor Wasz i Waszych gości. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

*Biesiada z akordeonem,
Dla lubiących śpiewać gości mamy przygotowaną listę najbardziej znanych polskich piosenek biesiadnych.
Jest to dobra okazja do wspólnej zabawy i lepszego poznania się.(¯`◕‿◕´¯) ♫ ♪ ♫
Akordeon jest podłączony do nagłośnienia aby każdy mógł go słyszeć i śpiewać ze wszystkimi w tym samym czasie. (szczególnie ważne przy rozległych salach)

* Wyposażenie,
Posiadamy wysokiej jakości, niezawodny sprzęt Dj-ski, nagłośnieniowy, oświetleniowy oraz ZAPASOWY (◠‿◠) w razie nieprzewidzianych sytuacji.
Szczegóły na zdjęciach z 2022 i 2023 roku.
Dbamy o jakość dźwięku oraz oprawę wizualną przyjęcia.
Posiadamy wytwornice ciężkiego dymu, baniek mydlanych, konfetti.
Nagłośnienie bezprzewodowe i dodatkowe głośniki do sal wyjątkowo rozległych.
Dobieramy sprzęt w taki sposób aby dźwięk nie przeszkadzał w rozmowach przy stole a jednocześnie ważne informacje docierały do wszystkich gości.
Nagłaśniamy też śluby cywilne w plenerze.

Obsługujemy między innymi:
- przyjęcia weselne, również w języku angielskim, niemieckim, hiszpańskim i inne.
- bankiety
- eventy
- studniówki
- bale karnawałowe itp.

Wesele - Standard_Premiu

od 4500 do 8500zł/ wesele

Standard-Premium
* skład 2 os.
* DJ + konferansjer
* plan wesela
* biesiada z akordeonem
* nagłośnienie dedykowane
* oświetlenie sceniczne
* dekoracja światłem
* nagłośnienie ślubu cywilnego (plener, sala)
* pomoc logistyczna
* inne opcje do uzgodnienia ( powiedz na czym Wam zależy - pomożemy :)

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Bo lubimy kiedy ludzie są szczęśliwi :) Wtedy my też czujemy satysfakcję. Po prostu, warto nas poznać i przekonać się w trakcie rozmowy, że nam zależy na wspólnym zadowoleniu :)

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Najtrafniej określiła to jedna z naszych klientek Panna Młoda Małgosia - cytuję...
" Wy po prostu słuchacie ludzi !!! ( ・˘⌣˘・) "
Mamy DJ-a, wodzireja, akordeon, saksofon, wiedzę i doświadczenie a ona zwróciła uwagę na coś innego.
Co najważniejsze słuchamy Waszych oczekiwań, a w trakcie wesela obserwujemy czego najbardziej pragną słuchać Wasi goście :)

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

Tego niewiedzą nawet najstarsi górale ;) ... ale to będzie gdzieś tak...
Ponad 20 lat doświadczenia w graniu i prowadzeniu wesel w różnych składach, w tym zespołowych, oraz 4 i 5 letnie doświadczenie naszych młodszych przedstawicieli.
Doświadczenie i wyczucie uzupełnione młodzieńczym entuzjazmem i nowoczesnością.

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

Standardowy czas naszej usługi to do 10 godzin od wejścia Młodej Pary na salę.
Jest to 10 godzin intensywnej zabawy z długimi blokami muzycznymi i którymi przerwami, które są wymuszane koniecznością serwowania kolejnych posiłków.
Przeważnie jest to wystarczająca ilość godzin aby się doskonale wybawić i solidnie zmęczyć. Zawsze można przedłużyć o kolejną godzinę, albo dwie :)

Jakie elementy zawiera nasza podstawowa oferta?

Przygotowanie indywidualnego scenariusz wesela.
Nagłośnienie uroczystości.
Oświetlenie sceniczne - dekoracja światłem.
Obsługa muzyczna :
DJ - miks utworów tanecznych i dźwięków animujących zabawy itp.
Muzyk - np. akordeon - akompaniament i śpiewne prowadzenie toastów, podziękowań i biesiady.
Konferansjer / wodzirej - powitania, przemowy, prowadzenie zabaw itp.
P.S.
Atrakcje i dodatki na życzenie od niskiego dymu, po fajerwerki.

Skład, w którym występujemy.

Zgrany i sprawdzony skład 2 lub 3 osobowy.
DJ / Wodzirej / Muzyk

Czy skład zespołu jest niezmienny?

Skład podstawowy jest niezmienny.
Na życzenie może dołączyć do nas wokalistka albo inny instrument.
W naszej firmie w ciągłej gotowości jest 6 osób. To daje nam możliwość stworzenia drugiego składu i gwarancje, że w razie nagłych nieprzewidzianych sytuacji losowych mamy godnych zastępców, którzy znają standardy naszej pracy.
(Jeszcze się nie zdarzyło korzystać ze składu zapasowego, ale go mamy :)

Jaki repertuar proponujemy?

Znane i lubiane, sprawdzone muzyczne As-y
Chętnie ( jak już wiecie ) posłuchamy waszych preferencji muzycznych.

Czy nasza usługa obejmuje również oprawę konferansjerską?

Tak, oczywiście. Nasz konferansjer zadba o każdy szczegół imprezy. Sprowokuje gości do szalonej zabawy, przemówi w Waszym imieniu, zwróci uwagę gości na ważną podniosłą, chwilę ...

Kto jest wokalistą w naszym składzie?

Wszyscy jesteśmy muzykami. Przeważnie śpiewa ten kto gra na akordeonie prowadząc w ten sposób śpiew wszystkich gości.

Na jakich instrumentach gramy?

Akordeon, gitara, saksofon, trąbka, i wiele innych ale nie na wszystkich na raz ;)

Na jakim sprzęcie pracujemy?

Lata doświadczeń nauczyły nas inwestowania w najlepszy i niezawodny sprzęt.
Dodatkowo zawsze mamy sprzęt ZAPASOWY.
Szczególną wagę przykładamy do jakości dźwięku.
Gramy na głośnikach Turbosound Seria iQ ze specjalnie zaprojektowanym systemem integracji akustycznej. To + umiejętne dostrojenie dźwięku do akustyki sali odpowiada na pytanie - Jak to robicie, że nie gracie za głośno, a muzykę słychać dobrze i da się nawet porozmawiać ?
Na szczególną uwagę zasługuje fakt nagłośnienia np. akordeonu systemem bezprzewodowym - dzięki temu słychać go w tym samym momencie na całej sali.
Zaufaliśmy też niezawodności takich marek jak :
Apple, Shure, AKG, Light4Me, Pionier, Behringer i inne.

Międzynarodowe wesele - w jakich językach możemy poprowadzić imprezę?

Wesela prowadzimy w języku angielskim ale współpracujemy z tłumaczami j.włoski oraz j.hiszpański i niemiecki a nawet ukraiński

Jak często obsługujemy imprezy międzynarodowe?

Średnio 2 razy rocznie. Zapraszamy do oglądania zdjęć :)

Dodatkowe atrakcje, które możemy Wam zaproponować.

Dodatkowe atrakcje to np. Foto budka ,Barmani, BARMIX, Van Prosecco, Animatorzy dla Dzieci ,Ciężki Dym..napis Love, Trio Smyczkowe i wiele innych

Czy oferujemy efekty świetlne w trakcie prowadzenia imprezy?

Oczywiście świecimy bo to ładnie wygląda dodaje uroku i stwarza niesamowity nastrój.
Lubią to nasi klienci oraz kamerzysta i fotograf :)

Czy możecie zaproponować własną listę utworów?

Możemy i powinniśmy wszystko ustalić wespół :)
Piosenki które muszą się pojawić i takie których ma niem być ;)

Czy goście weselni mogą zamawiać piosenki i dedykacje?

Tak, jesteśmy otwarci na ciekawe propozycje lub dedykacje, ale piosenki muszą być w tzw. dobrym guście. :)

Czy mamy własną licencję na ZAiKS?

Korzystamy z legalnych bibliotek utworów, oraz platform streamingowych.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Jakie jest nasze wykształcenie muzyczne?

Posiadamy wykształcenie muzyczne, ale żaden dokument nie ma znaczenia. Najważniejszy jest trening i praktyka.

Kiedy rozpoczęła się nasza przygoda z muzyką?

Od najmłodszych lat kiedy pierwszym instrumentem był grzebień i kawałek kartki :)

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Kiedy wychodzący, już zmęczeni goście podchodzą do nas aby podziękować za dobrą zabawę. To, że ktoś docenia nasze starania daje nam największą satysfakcję :)

Co sądzimy o wykonywaniu utworów disco-polo?

Wszystko ustalamy z Młodą Parą w tym rodzaj i preferowane gatunki muzyczne. Zawsze też dopasujemy muzykę do oczekiwań towarzystwa. To kwestia wyczucia.

Nasze sposoby na "rozkręcenie" wolno rozwijającej się imprezy.

Dobra muzyka, otwarty i uśmiechnięty konferansjer.
A reszta to tajemnica zawodowa ;-)

Jakie wesele szczególnie zapadło nam w pamięć?

Polsko - Afrykańskie - zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Nasze pasje.

Naturalnie, muzyka.
A tak po za tym, górskie wyprawy i sporty zimowe. :)

Event Go - DJ & Live
Średnia ocen: 4,99 / 5 z 29 opinii
4,99
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
muzyka/repertuar
prezencja
A
Anna
5.00
 / 5
Data imprezy: 21-10-2023
Chełm
Data dodania: 10-11-2023

EventGo sprawdzili się jako konferansjer i DJ na imprezie jubileuszowej firmy. Goście wspaniale się bawili przy świetnej muzyce, zabawach dobranych do okoliczności jak np. familiada oraz przy biesiadnym śpiewaniu przy akompaniamencie akordeonu. Pan Robert jest profesjonalistą, omówił wszystkie punkty programu wcześniej, także nie było niespodzianek. Proponował wiele ciekawych pomysłów jak urozmaicić i wzbogacić imprezę. Jak najbardziej POLECAM!

Robert
11-11-2023

Dziękuję za opinię :) To była przyjemność pomagać i brać udział w tak wspaniałym jubileuszu 25 lecia niestanienia Firmy Obst.
Dziękuję za zaufanie i pozdrawiam.
Życzę kolejnych hucznych jubileuszy i okazji do świętowania.

W
Wojciech
5.00
 / 5
Data ślubu: 09-09-2023
Wybrane firmy: 0 firm
Nasza historia: brak
0
Ślubne Q&A: 0 odpowiedzi
0
Super strona: 0 głosów
Zobacz profil
Modliborzyce
Data dodania: 12-09-2023

Pełna profeska:)

Robert
04-10-2023

Dziękujemy :)

K
Kacper
5.00
 / 5
Data ślubu: 19-08-2023
Lublin
Data dodania: 28-08-2023

Jesteśmy bardzo zadowoleni i polecamy wszystkim szukającym oprawy muzycznej na wesele  Pełen profesjonalizmy, super poprowadzone wesele, wszyscy goście świetnie się bawili, idealne dopasowanie muzyki do sytuacji na parkiecie  Dziękujemy!

Robert
29-08-2023

Dziękujemy za opinię.
Do zobaczenia na następnym weselu :)

K
Kamila
5.00
 / 5
Data ślubu: 05-08-2023
Żmudź
Data dodania: 08-08-2023

Panowie to profesjonaliści w 100%! balansowali pomiędzy różnymi gatunkami muzyki dostosuwając się do gustów gości obecnych w danej chwili na parkiecie, co było dla nas zdumiewające i nie mamy pojęcia jak im się to udawało. Dołączali się do każdej spontanicznej przyśpiewki, zabawy i tańców a żadna piosenka nie była im obca. Służyli dobrą radą, żadna prośba lub niespodziewana zmiana planów nie stanowiła dla nich problemu. Zarówno my jak i nasi goście byli w świetnych nastrojach do zabawy a szczególna zasługa należy się wspaniałym dj-om

Robert
09-08-2023

Kamilo, Tomku to była dla na przyjemność czytać w myślach Waszych gości, a potem przekonywać się, że znów się udało trafić w ich i Wasze gusta muzyczne.
Ale, że można się tak bawić przy piosence "Cyniczne Córy Zurychu" tego ja bym nawet nie zgadł ;)
Lista ulubionych piosenek była taką "wisienką na zabawowym torcie" dla zgranej paczki, waszych przyjaciół.
Polecam waszą stodołę wszystkim moim klientom szukającym takiego klimatu na swoje wesele. "Siedlisko Domowe Pielesze" miejscowość Żmudź.

M
Mateusz i Gosia
5.00
 / 5
Data ślubu: 22-07-2023
Ruda Różaniecka
Data dodania: 01-08-2023

Robert i Artur jako DJ i wodzirej na wesele to był strzał w dziesiątkę! Przy naszym pierwszym spotkaniu czuliśmy się jak na spotkaniu z dobrym znajomym i żal było odchodzić! Pełen profesjonalizm i ciepło, które biło od chłopaków sprawiało, że człowiek po prostu się cieszył w ich otoczeniu. Na weselu pełna kultura, bez dwuznaczności i rubaszności, którą tak często spotyka się na weselu, a bardzo nam na tym zależało, żeby takie sytuacje się nie pojawiały. Muzyka dobrana tak, że nikt z gości nie marudził i wszyscy świetnie się bawili, pomimo tego, że nie leciało disco polo!
Z czystym sumieniem polecamy Event Go, zarówno jako młodzi, a także jako osoby, które są częścią świata usługodawców weselnych!

Robert
02-08-2023

Wielkie dzięki :) !
Wasza opinia wiele dla nas znaczy bo, oboje jesteście muzykami :)
Tym bardziej jesteśmy zaszczyceni, że to właśnie nas obdarzyliście zaufaniem !!!
Pozdrowienia dla Was i Waszych wyjątkowych gości.
Przy okazji polecam swoim klientom lokat na wyspie, która znajduje się na środku stawu.
"Karczma pod szczęśliwym karpiem"

M
Marta
5.00
 / 5
Data ślubu: 03-06-2023
Lublin
Data dodania: 27-07-2023

Fantastyczna współpraca z Panem Robertem, pełen profesjonalizm, ogromne zaangażowanie i super muzyka ! Goście zachwyceni, my z mężem również :) Niesamowita biesiada i zabawy dla gości. Serdecznie polecamy ! :)
DJ 10/10 :)

Robert
02-08-2023

Dziękuję za opinię.
Taki był plan ;) Cieszymy się, że mogliśmy Wam pomóc !

M
Marta
5.00
 / 5
Data ślubu: 30-12-2022
Lublin
Data dodania: 07-01-2023

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sposobu, w jaki Robert poprowadził wesele. Zadowoleni byli zarówno goście tańczący, jak i ci głównie siedzący. Doskonały kontakt, pełen profesjonalizm, o nic nie musieliśmy się martwić w czasie wesela. Aż chciałoby się powtórzyć imprezę ;)

Robert
12-01-2023

Dziękuję pięknie za Waszą opinię.
Cieszę się, że mogliśmy sprawić radość Wam i Waszym gościom. 😊

D
Dominika
5.00
 / 5
Data ślubu: 22-10-2022
Międzyrzec Podlaski
Data dodania: 26-11-2022

Razem z mężem jesteśmy bardzo zadowoleni z wyboru Roberta, super prowadził imprezę :D

Robert
28-11-2022

Pięknie dziękuję za opinię :)

Pokaż więcej opinii
Nazwa firmy: Event Go - DJ & Live
Imię: Robert 
Adres: Lublin, woj. lubelskie
601-393...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 10719
Zadzwoń
601-393...
Napisz

Wyjątkowe sale weselne w mieście Lublin

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy