Event Star
O nas
Oferta:
- prowadzenie zabaw
- mówię po angielsku
O nas
Kompleksowa obsługa Twojego przyjęcia przez doświadczonych artystów.
- DJ'e/prezenterzy muzyczni (legalna muzyka z prawem publicznego odtwarzania)
- wokalistki
- systemy nagłośnienia QSC
- systemy oświetlenia pod kontrolą (Ruchome głowice obrotowe, industrialne heksagony)
- oświetlenie architektoniczne (m.in.: listwy LEDBAR, naświetlacze LED PAR i inne.)
-
EFEKTY SPECJALNE:
- ciężki dym (znany jako "Taniec w chmurach")
- bańki mydlane
- naświetlacze zewnętrzne
- personalizowane stanowisko DJ'a lub GOBO projektor z dowolnym napisem wyświetlanym na ścianie (np imiona pary młodej)
- Telewizory 55" (wyświetlanie zdjęć/filmów)
Zajęty termin w kalendarzu nie oznacza, że nie pomożemy Wam w obsłudze wesela. Dysponujemy bogatym zapleczem sprzętowym oraz i sztabem ludzi z odpowiednimi predyspozycjami i kwalifikacjami niezbędnymi do realizacji imprez okolicznościowych [czytaj Twojego wesela :) ]
Bartek.
Cennik - Event Star
PAKIET WESELNY
Każde przyjęcie wyceniamy indywidualnie, dlatego wysyłając do Nas zapytanie, podaj niezbędne nam informacje:
- data
- miejsce przyjęcia (nazwa obiektu, nazwa sali, link strony)
- planowana ilość osób
- oczekiwania od DJ'a
- oczekiwania techniczne (oświetlenie, efekty dodatkowe itp)
- inne, ważne.
DJ/prezenter muzyczny
- certyfikowany DJ/prezenter muzyczny z doświadczeniem budowanym od 2007 roku
- bogate zaplecze muzyczne
- legalne pliki muzyczne wysokiej jakości z prawem publicznego odtwarzania (ZAiKS)
- nienaganna dykcja wykorzystywana podczas pracy z mikrofonem
Wokalistka
Kobiety o niebanalnym głosie. Z pasji do śpiewania. Repertuar polski i zagraniczny.
Opcja: występy w kościele.
Obecność do 8 godzin na sali oraz do 3 pieśni w kościele.
Zapytaj o indywidualną wycenę.
CIĘŻKI DYM
Wytwornica ciężkiego dymu na pierwszy taniec ("Taniec w chmurach").
Technologia suchego lodu.
Patrz: GALERIA
Całkowita kwota uzależniona jest od wielu czynników. Zapytaj o indywidualną wycenę.
Ślub cywilny w plenerze
- nagłośnienie
- mikrofony
- muzyka w tle
Całkowita kwota uzależniona jest od wielu elementów składowych. Zapytaj o indywidualną wycenę.
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Indywidualnie dopasowane zaplecze techniczne daje mi pełną kontrolę nad oświetleniem i nagłośnieniem, a kontrola jest, moim zdaniem, niezbędna w kolejnych punktach "weselnego scenariusza". Doświadczony DJ/prezenter muzyczny, który jest również konferansjerem to gwarancja bogatego repertuaru oraz sprawnego poruszania się po różnych klimatach muzycznych.
Czym wyróżnia się nasza oferta?ZAWSZE STAWIAM NA JAKOŚĆ. Na rynku jest bardzo dużo sprzętu, który potrzebny jest do realizacji imprez. Nagłośnienie, oświetlenie - ten temat to produkt. Moja firma zajmuje się wspomaganiem wydarzeń artystycznych, więc posiadam sprzęt, którego oczekują profesjonaliści występujący na scenie. Ten sam sprzęt wykorzystuję na weselach, a znajomość obsługi i możliwości sprzętowych połączona z ilością zrealizowanych zleceń zapewnia bardzo dobrą, niemalże bezbłędną realizację i często jest chwalona przez uczestników przyjęcia.
Artyści występujący nie są do końca miarodajni - nie porównuj nas ceną, a wiedzą, doświadczeniem oraz różnorodnością eventów podczas których istotną rolę gra muzyka. Przyjęcia realizuję totalnie bez stresu, a idealnym wsparciem dla mnie jest wokalistka, której śpiew na żywo zaspokoi głodnych zespołu gości.
To pytanie zamieniłbym raczej na "Jak różnych ludzi spotykamy w swojej pracy?" To buduje doświadczenie, sposób wypowiadania się, dobierania słów w konkretnych sytuacjach, a także umiejętność dobierania muzyki gdy naprzeciwko tańczy tak wiele różnych gustów muzycznych. Jeśli jednak wciąż ciekawi Cię historia to pierwsze wesele zagrałem w czerwcu 2014 roku :)
Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?Wyceny tworzone są w oparciu pracy do 9 godzin w przypadku DJ'a. Wokalistka z kolei wykonuje do 3 umownych pieśni w kościele, po czym jest aktywnie obecna na sali przed 8 godzin. Zawsze istnieje możliwość przedłużenia usługi, co zapewnia umowa, jednak związanie jest to z dodatkową inwestycją finansową.
Czy nasza usługa obejmuje również oprawę konferansjerską?Tak. Praca z mikrofonem nie stwarza mi problemu. Bezprzewodowe mikrofony jednego z liderów na rynku, firmy SHURE, dają mi swobodę do przekazywania informacji czy tworzenia toastów w dowolnym miejscu na sali.
Czy możecie zaproponować własną listę utworów?Aktywnie biorę udział w weselu - muzykę dobieram głównie na żywo, obserwując reakcję gości i mieszając muzykę zapewniam im różnorodność. Zawsze jednak oczekuję krótkiej listy ulubionych utworów czy też zakazanych piosenek. Nigdy nie traktuję jej jako playlistę. DJ to człowiek, który dba o dobry VIBE na parkiecie.
Czy goście weselni mogą zamawiać piosenki i dedykacje?Pewnie! Pamiętaj, że to Twoje wesele, jednak z organizowane myślą o gościach (no dobra - czasem - "bo rodzice chcieli"). Każdy ma utwory, których nie lubi i nie chce słyszeć na swojej imprezie, jednak warto też uszanować upodobania swoich gości i wspólnie znaleść rozwiązanie.
Czy mamy własną licencję na ZAiKS?Posiadam prawa publicznego odtwarzania muzyki, którą wykorzystuję w pracy. Proszę jednak pamiętać, że nie zwalnia to organizatora z obowiązku wnoszenia stosownych opłat do ZAiKS w ramach publicznego odtwarzania podczas przyjęcia. (w niektórych przypadkach sale weselne posiadają stosowne umowy lub opłacają tantiemy w ramach umowy wynajmu/organizacji wesela - warto ustalić ten aspekt z osobą z ramienia obiektu).
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Systemy nagłośnienia oraz oświetlenia to jedne z ważniejszych elementów na przyjęciu zaraz po prowadzącym, wokalistce i gastronomii. Pamiętaj, że wysokiej klasy oświetlenie oraz umiejętność sterowania nim podkreśla w znacznym stopniu jakość zdjęć czy filmu z wesela. Jakość doceniają fotografowie oraz kamerzyści, a dzięki totalnej kontroli nad nagłośnieniem zapewniamy gością idealne warunki do tańca przy ich ulubionej muzyce - ten element doceniają przede wszystkim kamerzyści, którzy czerpią dźwięk z wesela właśnie od źródła czyli z miksera dźwięku, który jest jednym z elementów wspomnianego systemu.
Opinie - Event Star (54)
Wszystkim którzy szukają kogoś, kto rozkręci zabawę na weselu szczerze polecam Bartka. Wszyscy goście bawili się doskonale a muzyka była tak genialnie dobrana, że mimo zmęczenia ludzie nie chcieli zejść z parkietu, żeby nie ominąć jakiegoś świetnego kawałka a dodatkowy klimat imprezy tworzyło oświetlenie przygotowane przez zespół Event Star. Krótko mówiąc wybierając firmę Event Star z Bartkiem na czele nie musimy się martwić obsługę przyjęcia.
Kontakt z Bartłomiejem od pierwszej wiadomości bezbłędny, szczegółowo omówiliśmy każdy etap wesela i omówiliśmy wszystkie scenariusze.. Duża wiedza Bartka bardzo nam pomogła.
Lekkość z jaką nawiązywał kontakt z Gośćmi była zachwycająca 😊 wszystko działo się bardzo naturalnie, spełnione było każde muzyczne marzenie naszych gości a Bartek idealnie dostosowywał się do sytuacji która często działa się mocno spontanicznie. Wszystkim podobał się sposób prowadzenia imprezy, parkiet był ciągle pełny. Jestem zachwycona i bardzo wdzięczna że to właśnie Bartek wziął w swe ręce prowadzenie mojego wesela. Było idealnie. Goście domagają się aby na pierwszą rocznicę ślubu również zrobić tak wspaniałą imprezę i żeby to właśnie Bartłomiej ją prowadził.. 😃
Bardzo dziękujemy, było jeszcze bardziej idealnie niż sobie wymarzyłam 🥹
Na Bartka „trafiliśmy„ przypadkiem na portalu Wesele z klasą, był to strzał w ciemno, ale jakże celny! Bartek po pierwszym spotkaniu „kupił„ nas całkowicie. Przesympatyczny, profesjonalny a jednocześnie nie tworzący dystansu. Nie wyobrażamy sobie, że mogliśmy wybrać kogoś innego niż on. Goście zadowoleni, my jeszcze bardziej. Bez cienia wątpliwości będziemy polecać znajomym, którzy będą szukać DJa na swoje przyjęcia! Bartek, jesteś najlepszy, cieszymy się, że byłeś z nami tej nocy. Twoja pomoc i wsparcie były bezcenne. Mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy!
Wybór DJ na wesele nie należał do najłatwiejszych. Skontaktowaliśmy się z kilkoma osobami i każda z nich miała wizję naszego wesela, która znacząco odbiegała od naszej i trudno było tym osobom zaakceptować takie rzeczy jak np. brak disco polo ("No jak to? Trochę musi być!"), imprezę max do 2:00 w nocy ("Co to za wesele co nie trwa do rana?!") czy kwestię braku ciężkiego dymu i innych podobnych atrakcji. Aż skontaktowaliśmy się z Bartkiem, z którym "kliknęło" od pierwszego momentu. Jasno określił nam co może nam zaproponować, pokazał listę oświetlenia, nagłośnienia itp. i sami decydowaliśmy co chcemy na naszym weselu, a czego nie. Bartek jest super profesjonalistą, który wie, że ten dzień jest dla nas i to my powinniśmy być zadowoleni. Z czystym sumieniem mogę polecić każdej parze młodej usługi Event Star, bo sama chętnie zrobiłabym kolejną imprezę, aby móc się pobawić przy muzyce Bartka :) Oczywiście nie można też zapominać o Przemku, który dzielnie pomagał ze wszystkim i któremu również
serdecznie dziękujemy! Także drogie pary młode, jeśli chcecie mieć super imprezę, zawodowca w swoim fachu to zdecydowanie Bartek i Przemek to dobry adres!!!
Zobaczyliśmy Bartka na weselu znajomej kilka lat temu i od razu wiedzieliśmy że chcemy go na naszym weselu. Świetnie zorganizowany, doświadczony, przewidywał różne scenariusze imprezy i na każdy był przygotowany. Dbał o to żebyśmy mogli się bawić na weselu. Zorganizował czas żebyśmy mieli chwile dla siebie, mogli się przebrać, zjeść i przygotować do dalszej części imprezy. Wszystko przygotowane od A do Z. Światła które rozstawił zrobiły mega atmosferę, a muzyka różnorodna i dobrana tak żeby każdy miał coś dla siebie. Zabawy super i kulturalne, wszyscy świetnie się bawili.
Bartek jest naprawdę dobry w komunikację. Od początku nawiązaliśmy świetny kontakt, dużo rozmawialiśmy, wymienialiśmy się pomysłami i uwagami, a na sali weselnej też odczuliśmy, że goście fajnie dogadywali się z DJ-em, zamawiali utwory, nie bali się do niego podejść. Na podstawie przygotowanych przez nas playlist Bartek znakomicie wyczuł nasz gust muzyczny, nawet przemycił dla nas kilka nietypowo weselnych utworów, które my kochamy całymi serduszkami. Walczyliśmy ze sobą, żeby chociaż trochę porozmawiać z gośćmi, bo ciągle chcieliśmy szaleć na parkiecie. Oprócz ulubionych kawałków przygotowaliśmy też listę utworów zakazanych - Bartek dzielnie się tego trzymał, chociaż usłyszeliśmy ciche głosy niezadowolenia z tego powodu. Świetnie wyczuł nasz pomysł na imprezę i ponad nasze oczekiwania rozwinął motyw muzyczny na całe przyjęcie.
Zabawy poprowadzone zostały lekko, nienachalnie, z humorem i luzem.
Dodatkowa zaleta: fotograf bardzo chwalił przygotowane przez Event Star oświetlenie. I fakt, na zdjęciach wygląda to obłędnie.
A sam Bartek to przesympatyczny, wiecznie uśmiechnięty człowiek, pełny energii i głodny kontaktu z ludźmi.
Naprawdę, to było najlepsze wesele, na jakim kiedykolwiek byliśmy. Bartek, wielkie dzięki!
Do chłopaków leci jedna wielka polecajka. Wszystko przebiegło zgodnie z naszymi założeniami. Zostaliśmy przeprowadzeni krok po kroku, wszystko było omówione i wyjaśnione - dzięki temu uniknęliśmy zbędnej nerwówki w czasie imprezy.
Wszyscy goście, a rozstrzał wiekowy był bardzo duży, bardzo zadowoleni. Chłopaki na prawdę znają się na rzeczy, a ich zaangażowanie oceniamy na 5 z plusem
Dzięki Marek! Dobry balet był. Muza łączy ludzi :)
Bartek i jego firma Event Star zapewniła oprawę muzyczną i techniczną naszego przyjęcia weselnego w przepięknej scenerii lokalu Cicha 23 w Markach. Z racji na fakt, że osobiście zajmuję się również muzyką, to zależało nam na świadomym muzycznie DJ-u z wysokiej jakości sprzętem i kulturą prowadzenia imprez na najwyższym poziomie. Impreza zgodnie z naszym planem przyjęła charakter slow wedding i odbyła się w bardziej nowoczesnym wydaniu. Bartek posiada background klubowy, ma szeroką wiedzę i wyczucie muzyczne, więc sprawdził się świetnie w naszej konwencji. Pomimo faktu, że środowisko było dość mocno "muzyczne" i poleciało kilka naprawdę perełek tanecznych z zakresu funk i soul, to Bartek również potrafił wyszukać i pograć fajne, uniwersalne taneczne kawałki dla bardziej "neutralnych" gości. W trakcie imprezy mieliśmy również kilka bloków muzycznych ze strony Pana młodego oraz jego przyjaciół :) Bartek świetnie zmiksował się przeplatając bloki muzyczne setami Dj-skimi. Doceniamy przede wszystkim zaangażowanie, świetny kontakt i wszelką pomoc ze strony Bartka. Wspomnę jeszcze, że prowadzenie imprezy i jego praca jako konferansjera jest również w 100% do polecenia. Kultura, poczucie humoru i nastawienie - 100% satysfakcji. Na koniec warto zaznaczyć, że firma Event Star dysponuje świetnym sprzętem oświetleniowym i dźwiękowym. Bartek przygotował się odpowiednio wcześniej sprawdzając wystrój lokalu. Impreza wyglądała i brzmiała koncertowo! Mega dziękujemy i szczerze polecamy!