Festivent - Wedding & Event

Bochnia, małopolskie
(20)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość
O co warto zapytać? Pobierz listę pytań

Oferta:

  • prowadzenie zabaw

O nas

Odkąd pamiętamy chcieliśmy, aby realizacja imprez była czymś więcej niż zestawem: DJ, zbiór utworów w formacie mp3, plus trochę oświetlenia i gram dziko kłębiącego się po sali dymu. To coś więcej niż granie imprez. Ba! My ich nawet nie gramy... My je dla Was prowadzimy. :)

Z upływem czasu zamiłowanie stało się pomysłem na życie, a dzielenie się pozytywną energią i dobrymi wibracjami jest misją oraz impulsem do dalszego działania. Pragnienia przerodziły się w założenie Agencji Eventowej FESTIVENT, która od lat z sukcesem przemierza imprezowe szlaki. ;)

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Nie zajmujemy się tylko dostarczeniem kompleksowej oprawy dźwiękowej. Nasza rola zaczyna się znacznie wcześniej, gdyż towarzyszymy Wam od pierwszych momentów kreacji, poprzez realizację wspólnych założeń, aż do finału imprezy - chwil pełnych satysfakcji.

Wszystkim zainteresowanym zależy na tym, aby impreza była sukcesem, dlatego od samego początku stawiamy na sprawną komunikację, by osiągnąć cel, jakim jest przeprowadzenie przyjęcia zgodnie z Waszymi wytycznymi. W trakcie długich rozmów doradzamy i wybieramy najlepsze rozwiązania. Jest to też moment, w którym poznajemy się i łapiemy nić porozumienia. Bardzo ważne jest to, byście czuli, że jesteśmy na jednym pokładzie i zmierzamy w kierunku czerpania radości z przebiegu wydarzenia oraz satysfakcji po doskonale zrealizowanym przyjęciu.

Jest to jeden z najważniejszych dni w Waszym życiu, dlatego na wczesnym etapie rozmawiamy o detalach, by zapiąć je na ostatni guzik. Podpowiadamy jak w atrakcyjny i angażujący gości sposób wzbogacić uroczystość. Ta wymiana myśli, spostrzeżeń i podążanie za wymarzonym scenariuszem pozwala nam zbudować wzajemne zaufanie oraz sprawi, że zrealizujemy noc fantastycznych wrażeń.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

Pierwsze imprezy zaczęliśmy realizować w 2014 roku. Przez ten okres uczestniczyliśmy w niezliczonej ilości imprez okolicznościowych, dzięki czemu wykształciliśmy wszechstronne umiejętności, które teraz procentują. Przede wszystkim chcemy Wam dać to, na co pracowaliśmy ostatnie lata, aby stać się ekspertami w dziedzinie realizacji eventów - bezcenną walutę, czyli swoje doświadczenie. ;)

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

Usługa obejmuje 11 godzin, licząc od momentu pojawienia się organizatora lub gości w miejscu odbywania się przyjęcia, np. 17:00 - 4:00.

Istnieje możliwość przedłużenia imprezy o dowolną ilość godzin, jednak nie dłużej niż do godziny 5:00. (Musimy szanować swoje zdrowie i zadbać o właściwą regenerację.) Odbywa się to na ustną prośbę zamawiającego, zgłoszoną do wykonawcy minimum na 30 minut przed planowanym zakończeniem imprezy.

Koszt każdej rozpoczętej godziny to 400 zł. Płatność następuje z góry. W zależności od momentu pojawienia się organizatora imprezy, może ona trwać 11, 12, a nawet 15 godzin, jeżeli rozpocznie się wczesnym popołudniem.

W bardzo wyjątkowych i wymagających tego sytuacjach możemy zostać nieco dłużej. Nie jesteśmy bezwzględni i nie rozłączymy wszystkiego wraz z wybiciem godziny 4/5:00, ale ocenimy wspólnie czy dalsze prowadzenie imprezy po prostu ma sens.
Jeśli została garstka ludzi, to przyjemniej jest usiąść, delektować się drinkiem, powspominać, pośmiać się, niż “dożynać” ludzi na parkiecie.

Lepszy jest niedosyt niż przesyt. ;) Tym bardziej, że na drugi dzień zazwyczaj zaplanowane są poprawiny. ;)

Jakie elementy zawiera nasza podstawowa oferta?

Zapewniamy ze swojej strony profesjonalny sprzęt audio, oświetlenie sceniczne w postaci ruchomych głów, reflektorów i lamp retro sterowanych za pomocą protokołu DMX, mikrofony bezprzewodowe, a także całą niezbędną technikę, która umożliwia prawidłowe przeprowadzenie wesela według wybranego przez Was pakietu. Doświadczenie podparte odpowiednim wsparciem technicznym przynosi zachwycające efekty, a odpowiednio dostosowane, eleganckie wyposażenie sprawia, że odbiór wydarzenia jest klarowny i wywołuje wśród gości entuzjazm.

Skład, w którym występujemy.

Jesteśmy duetem, a jak mówi stare, polskie przysłowie: "Co dwie głowy to nie jedna". Jesteśmy braćmi i dzięki temu rozumiemy się bez słów. Znamy swoje atuty i co najważniejsze - możemy na sobie polegać. Wskoczymy za sobą w ogień! Tym bardziej, gdy jest to ogień gorącej, szampańskiej zabawy. ;)

To dwa razy więcej pomysłów i rozwiązań, które przynoszą doskonałe efekty, kreując Waszą wymarzoną uroczystość. To wzajemne uzupełnienie oraz podwójna dbałość o detale, które mają ogromny wpływ na przebieg oraz końcową ocenę całego wydarzenia. Doskonale znamy swoje mocne strony i dbamy o ich ekspozycję we właściwych momentach. :)

Czy skład zespołu jest niezmienny?

Tak. Zawsze zobaczycie na swoim przyjęciu niezmieniony skład. Pomoc w transporcie sprzętu, jego instalacji, a także wsparcie podczas trwania i realizacji wydarzenia jest nieocenione. Kiedy jeden z nas wciela się w rolę konferansjera/wodzireja i z mikrofonem w ręku przeprowadza zabawę lub animację, to drugi dba o techniczną stronę tego występu.

Jaki repertuar proponujemy?

Kierujemy się tym co w Waszej duszy gra. ;)

Muzyka to podstawa naszej pracy. Jest zawsze maksymalnie dopasowana do uczestników imprezy, a główną siłą w tej sferze jest brak ograniczeń. Repertuar jest bogaty i obejmuje przeboje lat 70', 80' i 90', sięgając wreszcie po największe hity współczesnej muzyki rozrywkowej. Jesteśmy w tej materii elastyczni i wyczuwamy nastrój oraz potrzeby osób przebywających na parkiecie.

Staramy się zadowolić muzyczne gusta zarówno młodszej jak i starszej publiki, a aktywność bawiących się na parkiecie wyznacza kierunek i potwierdza jaki gatunek w danej chwili jest najbardziej oczekiwany.

Zazwyczaj trzymamy się wytycznych, które nam przedstawiacie. Stwórzmy playlistę najbliższą sercu, która odda Wasze charaktery, sentymenty i przeżywane emocje. Jeśli posiadacie ogólne preferencje, a odnośnie wyboru kawałków wolicie polegać na nas - super! W tej sytuacji bierzemy to na klatę i bazujemy na własnej praktyce.

Czy nasza usługa obejmuje również oprawę konferansjerską?

Mam mikrofon i nie zawaham się go użyć. ;)

Znakomicie odnajduję się w roli konferansjera. Koordynuję i zapowiadam kluczowe momenty przyjęcia. Czuwam nad przebiegiem animacji, quizów i konkursów. W trakcie ich trwania wnoszę dawkę inteligentnego humoru. ​Jako konferansjer z zamiłowaniem do sportu podgrzewam atmosferę, wprowadzając element rywalizacji do wspólnej zabawy. Całość utrzymana jest w przyjaznym klimacie, dbając jednocześnie o komfort osób uczestniczących w wydarzeniu.

Na jakim sprzęcie pracujemy?

Pracujemy na sprzęcie renomowanych, uznanych i sprawdzonych marek m.in: QSC, Pioneer, Showtec, ADJ, Humpter. Wydarzenie jakim jest wesele, wymaga wydajnego sprzętu jakości premium i właśnie tą doskonałą jakość chcemy dostarczyć w tym najważniejszym dniu Waszego życia.

Międzynarodowe wesele - w jakich językach możemy poprowadzić imprezę?

English language is very important today modern society. When you know what I'm saying: You are absolutely great! Keep it up! :D Reasumując - angielski w stopniu komunikatywnym. ;)

Dodatkowe atrakcje, które możemy Wam zaproponować.

Stawiamy na rozrywkę z pomysłem i pasją. Mamy świadomość, że nie samą muzyką człowiek żyje. Między blokami muzycznymi serwujemy gościom starannie dopracowane niespodzianki, w formie świetnie dobranych gadżetów do atrakcji utrzymanych w eleganckim stylu i dobrym guście. Istotne jest to, by zabawy pokazywały wszystkie osoby w dobrym świetle. Tak aby z uśmiechem i bez poczucia zażenowania i skrępowania brały w nich aktywny udział.

Czy oferujemy efekty świetlne w trakcie prowadzenia imprezy?

Oczywiście!

Stawiamy na lampy retro, które są miłym, ciepłym uzupełnieniem stanowiska DJ-skiego i przyjemnym tłem dla Waszych zdjęć. Wszystko się świetnie komponuje. Dzięki temu uzyskujemy ciekawą, przykuwającą uwagę estetykę. Fotografowie podziękują Wam za ten wybór. :) Całość wzbogaca doskonałej jakości oświetlenie w postaci ruchomych głów, belek i świateł LED, które oświetlają taneczny parkiet urozmaiconymi efektami. Wprowadzamy tym samym klimat disco - przydatny zwłaszcza po północy. ;) Ważne jest wyczucie stylu i zainstalowanie odpowiedniej ilości sprzętu, która nie przytłoczy swoimi rozmiarami, a idealnie wpasuje się w przestrzeń.

Czy możecie zaproponować własną listę utworów?

Jeżeli macie ochotę, to możecie przesłać listę 20 ulubionych utworów, które zostaną szczególnie uwzględnione w repertuarze tanecznym. Wśród wymienionych kompozycji mogą znajdować się utwory z naszej listy lub kawałki, których w niej brakuje, a bardzo chcecie je usłyszeć.

Stwórzcie także "Czarną listę" czyli utwory, które omijamy szerokim łukiem. Jeśli kategorycznie nie chcecie usłyszeć dowolnego rodzaju muzyki, który nie mieści się w Waszej estetyce, to nam to zasygnalizujcie. Wszystkie ustalenia powinny zostać zakończone na 7 dni przed rozpoczęciem przyjęcia.

Listy utworów przesłane po terminie, mogą nie zostać zaakceptowane z powodu braku możliwości odpowiedniego przygotowania się i skompletowania wszystkich kawałków.

Czy goście weselni mogą zamawiać piosenki i dedykacje?

Z przyjemnością zapowiadamy wszelkie dedykacje, jednak dbamy o to, by nie przeradzać Wesela w "koncert życzeń". W trakcie przyjęcia weselnego pojawiają się wyjątkowe sytuacje okraszone imienną dedykacją, którą umiejętnie wplatamy z wyczuciem dogodnej chwili. Za dedykacje nie wymagamy dodatkowych opłat.

Czy mamy własną licencję na ZAiKS?

Opłatę ZAiKS wnosi organizator wesela. Przy okazji podpisywania umowy z lokalem upewnijcie się czy ta formalność nie jest już uregulowana z ich strony. Większość właścicieli lokali weselnych ma wykupioną stałą licencję i jej koszt jest wliczony w cenę wynajmu. Jeżeli lokal nie ma takiej licencji możecie wnieść opłatę sami lub poprosić o to DJ'a lub zespół. Chętnie Wam pomogę uregulować wszelkie formalności.

Mimo tej gwarancji, to nie jest jedyna forma zabezpieczenia legalnego przebiegu imprezy. Dbamy o Wasz komfort zwracając uwagę na wysoką jakość serwowanych utworów, a także na ich pochodzenie. Stąd współpracujemy z ekskluzywnym klubem 'DEE JAY mix club'. Jego zadaniem jest dostarczanie legalnej muzyki z prawem do publicznego odtwarzania w formie tradycyjnych płyt CD i nośników cyfrowych poprzez profesjonalną platformę 'DJ Promo' zrzeszającą polskich zawodowych prezenterów dyskotekowych i radiowych oraz DJ’ów.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Jesteśmy entuzjastami życia. ;)

W naszej pracy najbardziej cenimy sobie możliwość poznawania nowych miejsc, smaków i ludzi. :D Z upływem czasu zamiłowanie stało się pomysłem na życie, a dzielenie się pozytywną energią jest misją oraz impulsem do dalszego działania. Praca przynosi nam mnóstwo satysfakcji, a Wasza wdzięczność po świetnie zrealizowanej imprezie nadaje sens tego co robimy. Kapitalnie jest łączyć przyjemne z pożytecznym. ;) Cieszymy się, że dzięki Waszemu zaufaniu możemy dalszym ciągu się rozwijać, przemierzać weselne szlaki i przeżywać te niesamowite, jedyne w swym rodzaju emocje.

Brzmi to jak opis pracy marzeń... ;)

Dlaczego odpowiednie zaplecze techniczne jest tak ważne?

Są tylko dwie szanse na przeżycie wesela marzeń: pierwsza i ostatnia. ;) Powtórek nie będzie. Komfort pracy, zaufanie i niezawodność to podstawa. Imprezy gramy na sprzęcie jakości premium, choć niestety może wystąpić "złośliwość rzeczy martwych", na którą jesteśmy przygotowani. Zawsze zabieramy ze sobą dodatkowy zestaw nagłaśniający, zapasowe mikrofony, konsole i miksery.

Jakie jest nasze podejście do zabaw integracyjnych na weselu?

Zabawy integracyjne są receptą na poprowadzenie wesela, które angażuje gości. Jest to integralna część każdego wydarzenia, dlatego dbamy o poziom i czynimy z nich atut przynoszący doskonałą rozrywkę. Animacje wciągają, budują świetną atmosferę i nadają imprezie wyrazistego charakteru. Warto mieć jakiegoś "asa" w rękawie. ;)

Czy jest gatunek muzyczny, którego nie zagralibyśmy na weselu?

Nie gramy gatunków, których nie życzy sobie Para Młoda. ;) Repertuar podlega indywidualnym ustaleniom.

TOP 10 utworów, których nie może zabraknąć na weselu.

1. Fancy - Flames Of Love (Prawo do zagrania tej kompozycji zastrzegam sobie w umowie. 😆)
2. Mr. President - Coco Jambo
3. Village People - Y.M.C.A.
4. ABBA - Dancing Queen
5. Jennifer Lopez - Let's Get Loud!
6. Boney M. - Rivers Of Babilon
7. Modern Talking - Sexy Sexy Lover
8. Maanam - Cykady na Cykladach
9. Brathanki - Czerwone Korale
10. Kayah, Goran Bregović - Prawy Do Lewego

Co sądzimy o wykonywaniu utworów disco-polo?

Jesteśmy pragmatykami. Nie mamy ograniczeń i sami ich sobie nie narzucamy. Stawiamy na efektywność. Muzyka ma nieść ze sobą radość. Podchodzimy z dystansem do rzeczywistości i czasem lubimy się wygłupiać w rytmach rodzimego disco. ;) Z reguły pojawia się kilka utworów z gatunku disco polo, ale nie jest to obowiązkowy program jazdy. Muzyka dysponuje tak wielkim bogactwem, że warto urozmaicać repertuar i wyczuwać co działa najlepiej.

Zdarzały się imprezy bez disco polo oraz takie, na których był to gatunek niezwykle pożądany. Przeważnie nie było przeciwwskazań, a mimo to gatunek się nie pojawiał, gdyż publika reagowała znakomicie na inny zestaw hitów. Nie zawsze jest konieczności sięgania po polskie disco. Dostosujemy niczym kameleon do napotkanych warunków.

Nasze sposoby na "rozkręcenie" wolno rozwijającej się imprezy.

Szybsze rozlewanie czarodziejki gorzałki. Ona czyni cuda. ;)

A tak na poważnie: Pierwsze chwile imprezy często nadają rytm, w jakim przebiega uroczystość, dlatego od samego początku wprowadzamy drobne animacje taneczne, które wywołują wśród gości zaskoczenie, uśmiech i entuzjazm.

W zasadzie nie ma imprezy, która wolno się rozwija. Każda toczy się swoim rytmem i na wszystko przyjedzie odpowiedni moment. Zalecamy spokój i luźne podejście do tematu. Pociąg do zabawy w końcu ruszy, wjedzie na właściwe tory i kolejne imprezowe akcenty pojawiają się we właściwym czasie. ;)

Jeżeli goście pragną poświęcić dłuższą chwilkę na bliższe zapoznanie się ze sobą, wymianę dobrej energii podczas rozmów i sączenia drinka oraz cieszenie się klimatem miejsca, to dajmy im na to przestrzeń. Niech delektują się otoczeniem i chłoną swobodną atmosferę. Nie musimy trzymać się sztywnych ram. Elastyczność to podstawa. ;)

Najbardziej nietypowe miejsce, w którym zagraliśmy.

Graliśmy w cudownych pałacach, luksusowych hotelach, pięknych restauracjach i przydrożnych barach. Widzieli nas w remizach, stodołach, stajniach, karczmach i drewnianych chatkach. Nie są nam obce wnętrza glamour - pełne klasycznej elegancji, blasku i splendoru. Bawiliśmy się alternatywnie, industrialnie oraz w klimatach boho, gdzie nastrój maluje natura, żyje wolność i swoboda. Prowadziliśmy imprezy na dachu, na polanie, w namiocie i pod gołym niebem. Schodziliśmy do piwnic i podziemia, gdzie brakowało zasięgu, a ludzie przeżywając imprezę w trybie off-line byli połączeni dobrą muzyką i rozmowami, jednocześnie rozsmakowując się w wyśmienitych daniach oraz wybornych trunkach.

Mamy za sobą wiele interesujących doświadczeń i wiemy, że odnajdziemy się w każdych warunkach.

Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.

Zaangażowanie, odpowiedzialność, życzliwość - są to ważne filary, na których opieramy naszą relację. Zbudowanie wzajemnego zaufania wprowadzi sporą dawkę luzu, swobody oraz uśmiechu, która da Wam komfort i poczucie, że impreza jest ww dobrych rękach. Dzięki temu będziecie emanować fantastyczną energią, która udzieli się wszystkim gościom, co wpłynie pozytywnie na atmosferę panującą tego dnia. Serwujemy najlepsze hity, wprowadzamy animacje okraszone humorem, co wzmocnia efekt, wzbudzając wśród ludzi radość i entuzjazm. Tak brzmi nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu. :)

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

Po raz kolejny kieruje nami pragmatyzm:

Scyzoryk - trzeba mieć nóż i inne przybory, które ułatwią pracę i przetrwanie na wyspie.

Okulary przeciwsłoneczne - przydadzą się na ultra słoneczne dni. Po prostu od promieniowania oczy bolą. ;)

Mnóstwo gwoździ, aby móc skonstruować tratwę i mieć szansę stamtąd spadać. :D Ważny byłby choć cień nadziei na powrót i to, że znów się spotkamy na jednej z Waszych fantastycznych imprez!

Certyfikat 2022 Certyfikat 2021
Festivent - Wedding & Event
Średnia ocen: 4,83 / 5 z 20 opinii
4,83
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
muzyka/repertuar
prezencja
G
Grazia i Krystian
5.00
 / 5
Data ślubu: 03-06-2023
Wybrane firmy: 0 firm
Nasza historia: brak
0
Ślubne Q&A: 0 odpowiedzi
0
Super strona: 0 głosów
Zobacz profil
Stary Wiśnicz
Data dodania: 04-11-2023

Zdecydowanie najlepsi! Byliśmy na wielu weselach z DJami, ale nigdy nikt nie robił takiej furory jak Oni! Pełna sala od początku do samego końca 🥰 Doskonale poradzili sobie także w międzynarodowym otoczeniu gości 🤗 Prawdziwie polsko-włoskie wesele! 😍❤️

Dziękujemy z całego serca ekipie profesjonalistów!❤️

S
Sebastian
5.00
 / 5
Data ślubu: 09-09-2023
Kraków
Data dodania: 22-09-2023

Z całego serca polecamy ❤️Wszyscy goście jeszcze kilka dni po weselu mówili, że nigdy się tak nie bawili na żadnym ślubie. Muzyka i zabawy w punkt! Jako para młoda sami zarąbiście się bawiliśmy i jesteśmy wdzięczni za współpracę i stworzenie cudownej atmosfery w naszym wyjątkowym dniu 🥰
Chłopaków wyróżnia pasją z jaką podchodzą do pracy, komunikacja, profesjonalizm oraz luz, którym potrafią wszystkich zarazić. Wszystko na najwyższym poziomie!

Dziękujemy 🤗

B
Bartosz
5.00
 / 5
Data ślubu: 22-10-2022
Swarzów
Data dodania: 27-10-2022

Cóż mogę powiedzieć? Chlopaki z Festivent to prawdziwi profesjonaliści! Wiele osób odradzało nam Dj na wesele, jednak wspólnie z wówczas narzeczoną, już po pierwszej rozmowie z Damianem, wiedzieliśmy że lepszej, bardziej zaangażowanej, pozytywnej i profesjonalnej osoby nie mogliśmy znaleźć! 😊 To jaką wiedzą dysponuje Damian i jak chętnie chce się nią dzielić to jakieś szaleństwo! Czuliśmy się niesamowicie zaopiekowani, nie uciekł nam żaden szczegół związany z wyborem muzyki, zabaw, animacji czy nawet ustalania przebiegu całej imprezy! Ponadto kilka dni przed weselem dotarło do nas, że zapomnieliśmy o ciężkim dymie i tutaj wkroczył Damian, który uratował sytuacje i załatwił nam cała oprawę na ostatni dzień!

Zarówno starsi, jak i młodsi goście bawili się znakomicie, sety proponowane przez Damiana i Tomka sprawdziły się w 100% o czym mógł świadczyć praktycznie pełny parkiet przez całą imprezę 😊💃🕺
Nawet babcia, która na ogół unika jakichkolwiek zabaw i tańców dała się porwać Damianowi!

Dziękujemy Wam za całą oprawę muzyczną, poprowadzenie imprezy w taki sposób, że każdy zapamięta ją na zawsze!
Jesteście najlepsi na świecie! Poza powiedzeniem sobie sakramentalnego „tak” - wybór Was na to najlepsze co nas spotkało!

Polecamy wszystkim Festivent - wybierzcie ich, a na pewno nie pożałujecie!

Damian
28-10-2022

Z kolei cóż my możemy powiedzieć na tyle dobrych słów?! 😍

Te wszystkie ciepłe odczucia towarzyszą również nam. Bardzo Wam dziękujemy za mega pozytywną opinię, która opisuje przebieg wesela w pigułce i znów na moment przenosi nas myślami do Waszego wyjątkowego dnia. :)

Dziękujemy za docenienie - to dużo dla nas znaczy i dodaje nam skrzydeł! :D

Cieszymy się, że nasze wskazówki doskonale spisały się na przyjęciu i że mogliśmy je zrealizować w tak fantastycznym gronie. 💪 Jesteśmy Wam wdzięczni za zaufanie, spontaniczność oraz otwartość na wszelakie, nawet najbardziej niestandardowe i alternatywne pomysły. ;)

Wspomnienia już na zawsze pozostaną w pamięci. To był wspaniały czas! :D

Natalia
Natalia
5.00
 / 5
Data ślubu: 17-09-2022
Wybrane firmy: 2 firmy
Nasza historia: brak
5
Ślubne Q&A: 5 odpowiedzi
0
Super strona: 0 głosów
Zobacz profil
Ropczyce
Data dodania: 28-09-2022

Musiałam zrezygnować z zespołu. Na miesiąc przed ślubem zaczęłam szukać DJa i znalazłam najlepszych (to był ich jedyny wolny termin i chyba na mnie czekał) 😊 Dobierali takie utwory, że sala była pełna non stop. Wszyscy goście mówili, że to było najlepsze wesele na jakim byli 🥰 Zabawy to też mistrzostwo, zaangażowały wiele gości i dały dużo śmiechu 😂 Z całego serducha ich polecam ❤️🥰 Najlepsi w swoim fachu!

Damian
03-10-2022

Dziękujemy! ❤ Termin czekał na Was do samego końca i po tym co przeżyliśmy nie mamy wątpliwości- to musiało być przeznaczenie! 😄🥰 Emocje i energia poza skalę. 💥 To tej pory zastanawiamy się jak parkiet to wytrzymał. 😅 Dziękujemy za doskonałą zabawę i cudowne wspomnienia! Przebywanie z Wami w tym wyjątkowym dniu, to była dla nas ogromna przyjemność. 😊🤗

P
Paulina i Bartek
5.00
 / 5
Data ślubu: 14-08-2022
Tarnów
Data dodania: 26-09-2022

Jestesmy bardzo zadowolenia z wyboru Damiana i ekipy Festivent na obsluge muzyczna naszego wesela! Swietna wspolpraca i energia juz od samego poczatku oferty, poprzez kontakt organizacyjny jak i samo wesele. Swietnie przygotowany scenariusz imprezy, o nic nie musieslimy martiwc, gdyz wszystko bylo ustalone i zorganizowane perfekcyjnie. Muzyka - dla kazdego goscia odpowiednia, Damian srpytnie wybieral kawalki takze w trakcie imprezy - wszystkie gusta zadowolone. Hitem hitow byla jednak Familiada - polecam kazdej parze wybrac te zabawe. Goscie pod olbrzymim wrazeniem a sama zabawa relewacyjna i smieszna! Bardzo polecamy wspolprace z FESTIVENT. Na pewno wesele bedzie niezapomniane. Nasze bylo ;)

Damian
03-10-2022

Dziękujemy! ❤️ Wszystko zagrało idealnie 🥰 Cieszymy się, że mogliśmy być z Wami i jesteśmy wdzięczni za chwile pełne radości i wyśmienitej zabawy. 😃 Gorąco pozdrawiamy! 🤗

A
Asia i Tomek
5.00
 / 5
Data ślubu: 10-09-2022
Częstochowa
Data dodania: 21-09-2022

Gorąco polecamy! Goście do tej pory chwalą zarówno puszczaną muzykę jak i zabawy - śmieszne, absorbujące a przy tym na poziomie. Stały kontakt, profesjonalne podejście i dbałość o oprawę. Wszystko na wysokim poziomie.

Damian
23-09-2022

Kochani, bardzo dziękujemy za miłe słowa! 😊 Za nami rewelacyjne wesele, które już na zawsze pozostanie w naszej pamięci. 🥰 Serdecznie Was pozdrawiamy! 🤗

N
Natalia
5.00
 / 5
Data ślubu: 20-08-2022
Krzyżówka
Data dodania: 27-08-2022

Ja i mój mąż jesteśmy niesamowicie zadowoleni z całonocnej pracy Festiventu ❤️❤️❤️ To w jaki sposób wesele było poprowadzone przeszło nasze wszelkie oczekiwania :D stuprocentowy profesjonalizm i zaangażowanie we własną pracę !!! Wszyscy wraz z gośćmi byliśmy zachwyceni. Widać to było po tym jak ludzie dobrze się bawią 😍 chłopaki dostosowywali muzykę do nastrojów gości i do naszych preferencji, a zabawy były tak unikatowe i poprowadzone ze smakiem, że jeszcze po imprezie nie mogliśmy się otrząsnąć. Nawet te słowa nie oddają tego co czujemy i jak bardzo się cieszymy, że wybraliśmy właśnie Festivent 🤗❤️😁 gdybyśmy mieli wybierać jeszcze raz to na pewno dokonalibyśmy takiej samej decyzji !! Jesteście najlepsi!!
Z całego serca polecamy, bo każda impreza z Festiventem będzie udana na sto procent!!!
Dziękujemy Wam bardzo ❤️💓❤️💓

Damian
31-08-2022

Natalia, Kamil - Padło w naszym kierunku tyle fantastycznych słów, że wzruszenie odbiera nam mowę. :D Jesteśmy wdzięczni za niesamowity czas z Wami spędzony. Merci wyraża więcej niż tysiąc słów, dlatego bardzo Wam dziękujemy za moc niezapomnianych wrażeń i cudownych emocji. :)

Bądźcie już zawsze tak piękni i szczęśliwi, jak w tym wyjątkowym dla Was dniu! :)

M
Magda
5.00
 / 5
Data ślubu: 11-08-2022
Zręczyce
Data dodania: 20-08-2022

Polecam wszystkim tych dwóch Panów ;) Bardzo łatwo nawiązaliśmy kontakt z DJ, naprawdę szybko odpowiadał na nasze wiadomości czy maile, a muzyka była dostosowana do naszych próśb oraz do tego, co w danej chwili pasowało puścić. Piękny stół dj-eski w stylu Boho idealnie wpasował się w naszą uroczystość.
Nie było problemu również z nagłośnieniem ceremonii w plenerze. Warto dodać, że panowie byli również w garniturach (wydawałoby się oczywiste, ale warto zwrócić uwagę jak bardzo profesjonalni są). Impreza na luzie, ale elegancka dzięki usługom Festivent. Polecam!

Damian
27-08-2022

Dziękujemy za miłe słowa! <3

Dziękujemy przede wszystkim za świetną zabawę, życzliwe przyjęcie i genialną atmosferę. Zabraliśmy ze sobą masę pozytywnych wspomnień, które zostaną z nami na zawsze. Było rewelacyjnie, a połączenie polsko-włoskiego towarzystwa stworzyło mieszankę wybuchową, co sprawiło, że nie zabrakło dobrej energii do samego rana! :D Dziękujemy za zaufanie i jesteśmy szczęśliwi, że mogliśmy być częścią Waszego wyjątkowego dnia. ;)

Pozdrawiamy! :)

Pokaż więcej opinii
Nazwa firmy: FESTIVENT
NIP: 8681910663
Imię i nazwisko: Damian Buczek
Adres: Bochnia, 32-700, woj. małopolskie
liczba odwiedzin: 9211

Wyjątkowe sale weselne w mieście Bochnia

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Blog ślubny

Popularne miasta w okolicy