Zobacz zdjęcia (22)
FESTIVENT - Wedding & Event DJ, Bochnia - zdjęcie 1
FESTIVENT - Wedding & Event DJ, Bochnia - zdjęcie 2 FESTIVENT - Wedding & Event DJ, Bochnia - zdjęcie 3 FESTIVENT - Wedding & Event DJ, Bochnia - zdjęcie 4 FESTIVENT - Wedding & Event DJ, Bochnia - zdjęcie 5
FESTIVENT - Wedding & Event DJ, Bochnia - zdjęcie 6
1 / 22

FESTIVENT - Wedding & Event DJ id:48769

Bochnia, małopolskie
(6)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość
736-677...
883-744...
O co warto zapytać? Pobierz listę pytań

O nas

Oferta:

  • prowadzenie zabaw
  • mówię po angielsku

Cześć!

Odkąd pamiętamy chcieliśmy, aby realizacja imprez była czymś więcej niż zestawem: DJ, zbiór utworów w formacie mp3, plus trochę oświetlenia i gram dziko kłębiącego się po sali dymu. To coś więcej niż granie imprez. Ba! My ich nawet nie gramy... My je dla Was prowadzimy. :)

Z upływem czasu zamiłowanie stało się pomysłem na życie, a dzielenie się pozytywną energią i dobrymi wibracjami jest misją oraz impulsem do dalszego działania. Pragnienia przerodziły się w założenie Agencji Eventowej FESTIVENT, która od lat z sukcesem przemierza imprezowe szlaki. ;)

FESTIVENT - Wedding & Event DJ - film 1 FESTIVENT - Wedding & Event DJ - film 1
Pokaż kolejny film

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Nie zajmujemy się tylko dostarczeniem kompleksowej oprawy dźwiękowej. Nasza rola zaczyna się znacznie wcześniej, gdyż towarzyszymy Wam od pierwszych momentów kreacji, poprzez realizację wspólnych założeń, aż do finału imprezy - chwil pełnych satysfakcji.

Wszystkim zainteresowanym zależy na tym, aby impreza była sukcesem, dlatego od samego początku stawiamy na sprawną komunikację, by osiągnąć cel, jakim jest przeprowadzenie przyjęcia zgodnie z Waszymi wytycznymi. W trakcie długich rozmów doradzamy i wybieramy najlepsze rozwiązania. Jest to też moment, w którym poznajemy się i łapiemy nić porozumienia. Bardzo ważne jest to, byście czuli, że jesteśmy na jednym pokładzie i zmierzamy w kierunku czerpania radości z przebiegu wydarzenia oraz satysfakcji po doskonale zrealizowanym przyjęciu.

Jest to jeden z najważniejszych dni w Waszym życiu, dlatego na wczesnym etapie rozmawiamy o detalach, by zapiąć je na ostatni guzik. Podpowiadamy jak w atrakcyjny i angażujący gości sposób wzbogacić uroczystość. Ta wymiana myśli, spostrzeżeń i podążanie za wymarzonym scenariuszem pozwala nam zbudować wzajemne zaufanie oraz sprawi, że zrealizujemy noc fantastycznych wrażeń.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

Pierwsze imprezy zaczęliśmy realizować w 2014 roku. Przez ten okres uczestniczyliśmy w niezliczonej ilości imprez okolicznościowych, dzięki czemu wykształciliśmy wszechstronne umiejętności, które teraz procentują. Przede wszystkim chcemy Wam dać to, na co pracowaliśmy ostatnie lata, aby stać się ekspertami w dziedzinie realizacji eventów - bezcenną walutę, czyli swoje doświadczenie. ;)

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

Istnieje możliwość przedłużenia imprezy o dowolną ilość godzin, jednak nie dłużej niż do godziny 5:00. (Musimy szanować swoje zdrowie i zadbać o właściwą regenerację.) Odbywa się to na ustną prośbę zamawiającego, zgłoszoną do wykonawcy minimum na 30 minut przed planowanym zakończeniem imprezy. Koszt każdej rozpoczętej godziny to 300 zł. Płatność następuje z góry.

W bardzo wyjątkowych i wymagających tego sytuacjach możemy zostać nieco dłużej. Nie jesteśmy bezwzględni i nie rozłączymy wszystkiego wraz z wybiciem godziny 5:00, ale ocenimy wspólnie czy dalsze prowadzenie imprezy ma sens. Jeśli została garstka ludzi, to przyjemniej jest usiąść, delektować się drinkiem, powspominać, pośmiać się, niż “dożynać” ludzi na parkiecie. Lepszy jest niedosyt niż przesyt. ;) Tym bardziej, że na drugi dzień zazwyczaj zaplanowane są poprawiny.

Jakie elementy zawiera nasza podstawowa oferta?

Zapewniamy ze swojej strony profesjonalny sprzęt audio, oświetlenie sceniczne w postaci ruchomych głów, reflektorów i lamp retro sterowanych za pomocą protokołu DMX, mikrofony bezprzewodowe, a także całą niezbędną technikę, która umożliwia prawidłowe przeprowadzenie wesela według wybranego przez Was pakietu. Doświadczenie podparte odpowiednim wsparciem technicznym przynosi zachwycające efekty, a odpowiednio dostosowane, eleganckie wyposażenie sprawia, że odbiór wydarzenia jest klarowny i wywołuje wśród gości entuzjazm.

Skład, w którym występujemy.

Jesteśmy duetem, a jak mówi stare, polskie przysłowie: "Co dwie głowy to nie jedna". Jesteśmy braćmi i dzięki temu rozumiemy się bez słów. Znamy swoje atuty i co najważniejsze - możemy na sobie polegać. Wskoczymy za sobą w ogień! Tym bardziej, gdy jest to ogień gorącej, szampańskiej zabawy. ;)

To dwa razy więcej pomysłów i rozwiązań, które przynoszą doskonałe efekty, kreując Waszą wymarzoną uroczystość. To wzajemne uzupełnienie oraz podwójna dbałość o detale, które mają ogromny wpływ na przebieg oraz końcową ocenę całego wydarzenia. Doskonale znamy swoje mocne strony i dbamy o ich ekspozycję we właściwych momentach. :)

Czy skład zespołu jest niezmienny?

Tak. Zawsze zobaczycie na swoim przyjęciu niezmieniony skład. Pomoc w transporcie sprzętu, jego instalacji, a także wsparcie podczas trwania i realizacji wydarzenia jest nieocenione. Kiedy jeden z nas wciela się w rolę konferansjera/wodzireja i z mikrofonem w ręku przeprowadza zabawę lub animację, to drugi dba o techniczną stronę tego występu.

Jaki repertuar proponujemy?

Kierujemy się tym co w Waszej duszy gra. ;)

Muzyka to podstawa naszej pracy. Jest zawsze maksymalnie dopasowana do uczestników imprezy, a główną siłą w tej sferze jest brak ograniczeń. Repertuar jest bogaty i obejmuje przeboje lat 70', 80' i 90', sięgając wreszcie po największe hity współczesnej muzyki rozrywkowej. Jesteśmy w tej materii elastyczni i wyczuwamy nastrój oraz potrzeby osób przebywających na parkiecie.

Staramy się zadowolić muzyczne gusta zarówno młodszej jak i starszej publiki, a aktywność bawiących się na parkiecie wyznacza kierunek i potwierdza jaki gatunek w danej chwili jest najbardziej oczekiwany.

Zazwyczaj trzymamy się wytycznych, które nam przedstawiacie. Stwórzmy playlistę najbliższą sercu, która odda Wasze charaktery, sentymenty i przeżywane emocje. Jeśli posiadacie ogólne preferencje, a odnośnie wyboru kawałków wolicie polegać na nas - super! W tej sytuacji bierzemy to na klatę i bazujemy na własnej praktyce.

Czy nasza usługa obejmuje również oprawę konferansjerską?

Mam mikrofon i nie zawaham się go użyć. ;)

Znakomicie odnajduję się w roli konferansjera. Koordynuję i zapowiadam kluczowe momenty przyjęcia. Czuwam nad przebiegiem animacji, quizów i konkursów. W trakcie ich trwania wnoszę dawkę inteligentnego humoru. ​Jako konferansjer z zamiłowaniem do sportu podgrzewam atmosferę, wprowadzając element rywalizacji do wspólnej zabawy. Całość utrzymana jest w przyjaznym klimacie, dbając jednocześnie o komfort osób uczestniczących w wydarzeniu.

Na jakim sprzęcie pracujemy?

Pracujemy na sprzęcie renomowanych, uznanych i sprawdzonych marek m.in: QSC, Pioneer, Showtec, ADJ, Humpter. Wydarzenie jakim jest wesele, wymaga wydajnego sprzętu jakości premium i właśnie tą doskonałą jakość chcemy dostarczyć w tym najważniejszym dniu Waszego życia.

Międzynarodowe wesele - w jakich językach możemy poprowadzić imprezę?

English language is very important today modern society. When you know what I'm saying: You are absolutely great! Keep it up! :D Reasumując - angielski w stopniu komunikatywnym. ;)

Jak często obsługujemy imprezy międzynarodowe?

W obecnych czasach granice bardzo się zatarły i praktycznie nie istnieją. Miks kulturowy sprawia, że coraz częściej na imprezach z naszym udziałem obserwujemy międzynarodowe towarzystwo. Raz jeden z nowożeńców jest obcokrajowcem, a innym razem sporo gości zaproszonych przez polską Parę Młodą. :)

Jesteśmy otwarci na ciekawe wyzwania i z przyjemnością zrealizujemy międzynarodowe wesele poznając nowe tradycje i zwyczaje. Zwykle jest to mieszanka wybuchowa! :D Języki miłości i muzyki są międzynarodowe. W nich świetnie porusza się cały świat. ;)

Dodatkowe atrakcje, które możemy Wam zaproponować.

Stawiamy na rozrywkę z pomysłem i pasją. Mamy świadomość, że nie samą muzyką człowiek żyje. Między blokami muzycznymi serwujemy gościom starannie dopracowane niespodzianki, w formie świetnie dobranych gadżetów do atrakcji utrzymanych w eleganckim stylu i dobrym guście. Istotne jest to, by zabawy pokazywały wszystkie osoby w dobrym świetle. Tak aby z uśmiechem i bez poczucia zażenowania i skrępowania brały w nich aktywny udział.

Czy oferujemy efekty świetlne w trakcie prowadzenia imprezy?

Oczywiście!

Stawiamy na lampy retro, które są miłym, ciepłym uzupełnieniem stanowiska DJ-skiego i przyjemnym tłem dla Waszych zdjęć. Wszystko się świetnie komponuje. Dzięki temu uzyskujemy ciekawą, przykuwającą uwagę estetykę. Fotografowie podziękują Wam za ten wybór. :) Całość wzbogaca doskonałej jakości oświetlenie w postaci ruchomych głów, belek i świateł LED, które oświetlają taneczny parkiet urozmaiconymi efektami. Wprowadzamy tym samym klimat disco - przydatny zwłaszcza po północy. ;) Ważne jest wyczucie stylu i zainstalowanie odpowiedniej ilości sprzętu, która nie przytłoczy swoimi rozmiarami, a idealnie wpasuje się w przestrzeń.

Czy możecie zaproponować własną listę utworów?

Jeżeli macie ochotę, to możecie przesłać listę do 50 ulubionych utworów, które zostaną szczególnie uwzględnione w repertuarze tanecznym. Wśród wymienionych mogą znajdować się utwory z naszej listy lub kawałki, których w niej brakuje, a bardzo chcecie je usłyszeć.

Stwórzcie także "Czarną listę" czyli utwory, które omijamy szerokim łukiem. Jeśli kategorycznie nie chcecie usłyszeć dowolnego rodzaju muzyki, który nie mieści się w Waszej estetyce, to nam to zasygnalizujcie. Wszystkie ustalenia powinny zostać zakończone na 7 dni przed rozpoczęciem przyjęcia.

Listy utworów przesłane po terminie, mogą nie zostać zaakceptowane z powodu braku możliwości odpowiedniego przygotowania i skompletowania wszystkich kawałków.

Czy goście weselni mogą zamawiać piosenki i dedykacje?

Z przyjemnością zapowiadamy wszelkie dedykacje, jednak dbamy o to, by nie przeradzać Wesela w "koncert życzeń". W trakcie przyjęcia weselnego pojawiają się wyjątkowe sytuacje okraszone imienną dedykacją, którą umiejętnie wplatamy z wyczuciem dogodnej chwili. Za dedykacje nie wymagamy dodatkowych opłat.

Czy mamy własną licencję na ZAiKS?

Opłatę ZAiKS wnosi organizator wesela. Przy okazji podpisywania umowy z lokalem upewnijcie się czy ta formalność nie jest już uregulowana z ich strony. Większość właścicieli lokali weselnych ma wykupioną stałą licencję i jej koszt jest wliczony w cenę wynajmu. Jeżeli lokal nie ma takiej licencji możecie wnieść opłatę sami lub poprosić o to DJ'a lub zespół. Chętnie Wam pomogę uregulować wszelkie formalności.

Mimo tej gwarancji, to nie jest jedyna forma zabezpieczenia legalnego przebiegu imprezy. Dbamy o Wasz komfort zwracając uwagę na wysoką jakość serwowanych utworów, a także na ich pochodzenie. Stąd współpracujemy z ekskluzywnym klubem 'DEE JAY mix club'. Jego zadaniem jest dostarczanie legalnej muzyki z prawem do publicznego odtwarzania w formie tradycyjnych płyt CD i nośników cyfrowych poprzez profesjonalną platformę 'DJ Promo' zrzeszającą polskich zawodowych prezenterów dyskotekowych i radiowych oraz DJ’ów.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Jesteśmy entuzjastami życia. ;)

W naszej pracy najbardziej cenimy sobie możliwość poznawania nowych miejsc, smaków i ludzi. :D Z upływem czasu zamiłowanie stało się pomysłem na życie, a dzielenie się pozytywną energią jest misją oraz impulsem do dalszego działania. Praca przynosi nam mnóstwo satysfakcji, a Wasza wdzięczność po świetnie zrealizowanej imprezie nadaje sens tego co robimy. Kapitalnie jest łączyć przyjemne z pożytecznym. ;) Cieszymy się, że dzięki Waszemu zaufaniu możemy dalszym ciągu się rozwijać, przemierzać weselne szlaki i przeżywać te niesamowite, jedyne w swym rodzaju emocje.

Brzmi to jak opis pracy marzeń... ;)

Dlaczego odpowiednie zaplecze techniczne jest tak ważne?

Są tylko dwie szanse na przeżycie wesela marzeń: pierwsza i ostatnia. ;) Powtórek nie będzie. Komfort pracy, zaufanie i niezawodność to podstawa. Imprezy gramy na sprzęcie jakości premium, choć niestety może wystąpić "złośliwość rzeczy martwych", na którą jesteśmy przygotowani. Zawsze zabieramy ze sobą dodatkowy zestaw nagłaśniający, zapasowe mikrofony, konsole i miksery.

Jakie jest nasze podejście do zabaw integracyjnych na weselu?

Zabawy integracyjne są receptą na poprowadzenie wesela, które angażuje gości. Jest to integralna część każdego wydarzenia, dlatego dbamy o poziom i czynimy z nich atut przynoszący doskonałą rozrywkę. Animacje wciągają, budują świetną atmosferę i nadają imprezie wyrazistego charakteru. Warto mieć jakiegoś "asa" w rękawie. ;)

Czy jest gatunek muzyczny, którego nie zagralibyśmy na weselu?

Nie gramy gatunków, których nie życzy sobie Para Młoda. ;) Repertuar podlega indywidualnym ustaleniom.

TOP 10 utworów, których nie może zabraknąć na weselu.

1. Fancy - Flames Of Love (Prawo do zagrania tej kompozycji zastrzegam sobie w umowie. 😆)
2. Mr. President - Coco Jambo
3. The Shorts - Comment Ca Va
4. ABBA - Dancing Queen
5. Jennifer Lopez - Let's Get Loud!
6. Boney M. - Rivers Of Babilon
7. Modern Talking - Sexy Sexy Lover
8. Maanam - Cykady na Cykladach
9. Brathanki - Czerwone Korale
10. Kayah, Goran Bregović - Prawy Do Lewego

Co sądzimy o wykonywaniu utworów disco-polo?

Jesteśmy pragmatykami. Nie mamy ograniczeń i sami ich sobie nie narzucamy. Stawiamy na efektywność. Muzyka ma nieść ze sobą radość. Podchodzimy z dystansem do rzeczywistości i czasem lubimy się wygłupiać w rytmach rodzimego disco. ;) Z reguły pojawia się kilka utworów z gatunku disco polo, ale nie jest to obowiązkowy program jazdy. Muzyka dysponuje tak wielkim bogactwem, że warto urozmaicać repertuar i wyczuwać co działa najlepiej.

Zdarzały się imprezy bez disco polo oraz takie, na których był to gatunek niezwykle pożądany. Przeważnie nie było przeciwwskazań, a mimo to gatunek się nie pojawiał, gdyż publika reagowała znakomicie na inny zestaw hitów. Nie zawsze jest konieczności sięgania po polskie disco. Dostosujemy niczym kameleon do napotkanych warunków.

Nasze sposoby na "rozkręcenie" wolno rozwijającej się imprezy.

Szybsze rozlewanie czarodziejki gorzałki. Ona czyni cuda. ;)

A tak na poważnie: Pierwsze chwile imprezy często nadają rytm, w jakim przebiega uroczystość, dlatego od samego początku wprowadzamy drobne animacje taneczne, które wywołują wśród gości zaskoczenie, uśmiech i entuzjazm.

W zasadzie nie ma imprezy, która wolno się rozwija. Każda toczy się swoim rytmem i na wszystko przyjedzie odpowiedni moment. Zalecamy spokój i luźne podejście do tematu. Pociąg do zabawy w końcu ruszy, wjedzie na właściwe tory i kolejne imprezowe akcenty pojawiają się we właściwym czasie. ;)

Jeżeli goście pragną poświęcić dłuższą chwilkę na bliższe zapoznanie się ze sobą, wymianę dobrej energii podczas rozmów i sączenia drinka oraz cieszenie się klimatem miejsca, to dajmy im na to przestrzeń. Niech delektują się otoczeniem i chłoną swobodną atmosferę. Nie musimy trzymać się sztywnych ram. Elastyczność to podstawa. ;)

Najbardziej nietypowe miejsce, w którym zagraliśmy.

Graliśmy w cudownych pałacach, luksusowych hotelach, pięknych restauracjach i przydrożnych barach. Widzieli nas w remizach, stodołach, stajniach, karczmach i drewnianych chatkach. Nie są nam obce wnętrza glamour - pełne klasycznej elegancji, blasku i splendoru. Bawiliśmy się alternatywnie, industrialnie oraz w klimatach boho, gdzie nastrój maluje natura, żyje wolność i swoboda. Prowadziliśmy imprezy na dachu, na polanie, w namiocie i pod gołym niebem. Schodziliśmy do piwnic i podziemia, gdzie brakowało zasięgu, a ludzie przeżywając imprezę w trybie off-line byli połączeni dobrą muzyką i rozmowami, jednocześnie rozsmakowując się w wyśmienitych daniach oraz wybornych trunkach.

Mamy za sobą wiele interesujących doświadczeń i wiemy, że odnajdziemy się w każdych warunkach.

Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.

Zaangażowanie, odpowiedzialność, życzliwość - są to ważne filary, na których opieramy naszą relację. Zbudowanie wzajemnego zaufania wprowadzi sporą dawkę luzu, swobody oraz uśmiechu, która da Wam komfort i poczucie, że impreza jest ww dobrych rękach. Dzięki temu będziecie emanować fantastyczną energią, która udzieli się wszystkim gościom, co wpłynie pozytywnie na atmosferę panującą tego dnia. Serwujemy najlepsze hity, wprowadzamy animacje okraszone humorem, co wzmocnia efekt, wzbudzając wśród ludzi radość i entuzjazm. Tak brzmi nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu. :)

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

Po raz kolejny kieruje nami pragmatyzm:

Scyzoryk - trzeba mieć nóż i inne przybory, które ułatwią pracę i przetrwanie na wyspie.

Okulary przeciwsłoneczne - przydadzą się na ultra słoneczne dni. Po prostu od promieniowania oczy bolą. ;)

Mnóstwo gwoździ, aby móc skonstruować tratwę i mieć szansę stamtąd spadać. :D Ważny byłby choć cień nadziei na powrót i to, że znów się spotkamy na jednej z Waszych fantastycznych imprez!

Certyfikaty Firma z klasą

Opinie FESTIVENT (6)

Dodaj opinię
FESTIVENT - Wedding & Event DJ id:48769
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 6 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
muzyka/repertuar
prezencja
D
Diana
5.00
 / 5
Data ślubu: 27-11-2021
Gdów
Data dodania: 07-12-2021

Polecam z całego serducha! Festivent przebił niejedną orkiestrę. Świetnie dobrany repertuar. Goście na weselu bawili się do samego końca na parkiecie. Bardzo lekka, płynna mowa wodzireja, Damiana, który jest profesjonalistą w każdym detalu. Impreza poprowadzona bez spiny, na luzie. Liczyłam na taką i nie zawiodłam się. Wręcz byłam pod wielkim wrażeniem. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam :) :)

Damian
16-12-2021

Diana, dziękujemy za miłe słowa. :) Cieszymy się, że byliśmy częścią tak wyjątkowego wydarzenia i dzięki Wam przeżyliśmy weselną zabawę w doskonałym towarzystwie. :D Cała przyjemność po naszej stronie! Pozdrawiamy. ;)

Z
Zuza i Dawid
5.00
 / 5
Data ślubu: 07-08-2021
Jarosław
Data dodania: 07-12-2021

Chłopaki z Festivent totalnie przebili nasze oczekiwania :) Prowadzili nasze wesele w sierpniu 2021, przy czym wesele było plenerowe w ogrodzie naszego domu, dlatego warunki nie były 100% profesjonalne, ale Damian i Tomek sprawili, że impreza była lepsza niż w jakimkolwiek lokalu. Nawet chwilowy brak prądu potrafili obrócić tak, że wyglądało jakby był to zaplanowany punkt imprezy. Świetnie komunikowali się z pozostałymi usługodawcami, dzięki czemu nie musieliśmy się martwić żadnymi przeszkodami czy opóźnieniami. Sami starali się rozwiązywać napotkane problemy i zwracali się do nas tylko przy podejmowaniu decyzji, co zaoszczędzilo nam czasu, którego i tak brakuje tego dnia. Oczywiście, nie możemy nie wspomnieć o muzyce, która była świetna! Chłopaki mają fantastyczne wyczucie, widzieli do czego goście się bawią i właśnie taką muzykę puszczali. Zabawy o północy były poprowadzone ze smakiem i goście, którzy zazwyczaj uciekają z oczepin, nasze wspominają do dzisiaj. Nie mogliśmy lepiej trafić. Polecamy z całego serca i mamy nadzieję, że nie raz będziemy się bawić na imprezie prowadzonej przez Festivent!

Damian
16-12-2021

Dziękujmy za miłe słowa. :) Dzięki nim jeszcze raz przenosimy się myślami do zabawy w pięknych okolicznościach przyrody. Wesele w ogrodzie było ciekawym, klimatycznym i pełnym uroku doświadczeniem, za co również jesteśmy wdzięczni. :)

Serdecznie Was pozdrawiamy!

K
Krzysztof
5.00
 / 5
Data ślubu: 14-08-2021
Przemyśl
Data dodania: 07-10-2021

Usługę Damiana i Tomka, można właśnie podsumować jednym słowem - Profesjonalizm. Od wysłania oferty, w której wszystko zostało przedstawione w konkretny i czytelny sposób. Poprzez kontakt w kolejnych miesiącach, który pomimo tego, że odbywał się (ze względu na odlegość) tylko zdalnie, to zawsze wszystko można było dogadać. Skończywszy oczywiście na weselu, które było absolutnym hitem, m.in. dzięki chłopakom. Nie wspomnę już o usłudze dostosowanej do nas zarówno jeżeli chodzi o samą muzykę, jak i przygotowanie zabaw, rekwizytów oraz kontakt z gośćmi.
Gorąco polecamy! ;)

Damian
09-11-2021

Serdecznie dziękujemy za moc dobrych słów! Już na zawsze pozostaną z nami pozytywne wspomnienia z tej fantastycznej nocy, pełnej wyśmienitej zabawy. ;)

W
Wiola
5.00
 / 5
Data ślubu: 28-08-2021
Dąbrowa Górnicza
Data dodania: 31-08-2021

Polecam! Pełen profesjonalizm, zaangażowanie. Bardzo szeroki i zróżnicowany repertuar. Wszystko zgodnie z ustaleniami. Miałam sporo obaw ponieważ wielu DJ widziałam już podczas wesel ale ci panowie to zupełnie inny poziom! Bardzo dziękujemy za świetną imprezę 🙂

Damian
01-09-2021

Dziękujemy za zaufanie i intensywną aktywność na parkiecie. ;) Cieszymy się, że mogliśmy wspólnie z Wami wzbić się na najwyższy poziom pozytywnych emocji! To była dla nas ogromna przyjemność. :D

Niech się Wam darzy!

Pozdrawiamy. :)

J
Justyna
5.00
 / 5
Data ślubu: 19-08-2021
Szczyrk
Data dodania: 23-08-2021

Polecamy z całego serca!!!!
Pełen profesjonalizm! Damian i Tomek idealnie poprowadzili nasze wesele, o nic nie musieliśmy się martwić, wszystko było tak jak ustalaliśmy. Bardzo nam się podobało jak wszystkich gości udało się zintegrować do wspólnej zabawy :) Goście bardzo, bardzo zadowoleni chwalą, że najlepsze wesele na którym byli, pytają kiedy powtórka :D

Damian
27-08-2021

Dziękujemy za miłe słowa. 😊

Świetnym uczuciem było widzieć Wasz entuzjazm i ekscytację sobą oraz tym wszystkim co Was otacza. 😉 Cała przyjemność po naszej stronie. 😃 Dziękujemy za życzliwość, otwartość, uśmiech i szampańską zabawę. 🎉 Mieliśmy mocną ekipę! 🔥 W tym towarzystwie opcja była tylko jedna - to musiało się udać. 💪

Justyno i Bartku, życzymy Wam, abyście przez całe życie patrzyli na siebie tak jak w dniu Waszego Wesela. 😊 Przesyłamy gorące pozdrowienia!

M
Marta
5.00
 / 5
Data ślubu: 02-08-2021
Leńcze
Data dodania: 12-08-2021

Z całego serca polecamy Festivent!
Mieliśmy dość specyficzne wesele, około 60 osób, swobodny styl, humanistyczna przysięga.
Wesele było w rustykalnym stylu, a "DJka" w żaden sposób nie odstawała. Było dokładnie tak, jak się umawialiśmy :)

Dzięki Damianowi i Tomkowi udało nam się stworzyć dokładnie taką atmosferę na jakiej nam od samego początku zależało - swobodną, wakacyjną, pełną swobody i po prostu dobrej zabawy.
Chłopaki spisali się na medal. Poza ogromem wsparcia (zwłaszcza w tych bardziej stresujących i emocjonalnych momentach:)), pozytywnej energii i poczucia humoru, które od nich otrzymaliśmy - wszystkie ustalenia były przez Nich w 100% dostarczone.
Współpraca przebiegała idealnie zarówno przed jak i w trakcie wesela.

Z pełnym przekonaniem polecamy Festivent wszystkim osobom, którym zależy nie tylko na w pełni profesjonalnej obsłudze, ale również na dotrzymaniu wszystkich ustaleń i współpracy z fantastycznymi ludźmi, takimi jak Damian i Tomek. :)

Damian
26-08-2021

Dziękujemy za cudowną opinię. 💖

Jest nam niezmiernie miło, że mogliśmy być częścią Waszego wyjątkowego dnia. To była piękna ceremonia uczuć. Fantastycznie jest chłonąć z bliska tą niezwykłą, magiczną energię, która unosiła się w powietrzu. :)

Dziękujemy Tobie oraz Timo za moc pozytywnych emocji! Podążajcie za miłością. 💕 Ona wyznaczy dalszą drogę Waszego wspólnego, szczęśliwego życia. 😊

Serdecznie pozdrawiamy. ;)

Kontakt FESTIVENT

Nazwa firmy: FESTIVENT
NIP: 8681910663
Imię i nazwisko: Damian Buczek
Adres: Bochnia, ul. Bratucice, 32-700, woj. małopolskie
736-677...
883-744...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 1517
Zadzwoń
736-677...
883-744...
Napisz

Popularne miasta w okolicy