




Klisza Nie Pęka - Fotolustro Fotobudka id:43830
O nas
Szukasz świetnego dodatku do swojej imprezy?
Organizujesz wesele i chcesz zaskoczyć gości?
Fotolustro to wyjątkowe i nietuzinkowe rozwiązanie, które świetnie się sprawdzi jako atrakcja na wesele, konferencje, bankiety i inne imprezy.
W branży fotobudek pracujemy od kilku lat.
Obserwując wesela i różnych dostawców usług związanych z weselami w tym wspomnianych Fotobudek i Fotoluster, byliśmy w stanie wyciągnąć to co najlepsze
i najważniejsze dla naszych klientów i ich gości.
Proponujemy usługę na najwyższym poziomie, umowę online, gwarancję ceny i brak ukrytych opłat!
Odwiedź naszą stronę i zarezewuj termin w naszym kalendarzu rezerwacji.
------------------------- --------
Czym jest fotolustro?
To nic innego, jak dobrze znana Ci fotobudka, ale z większymi i ciekawszymi możliwościami na świetne zdjęcia i zrobienie dobrego wrażenia na Twoich gościach!
Fotolustro to dotykowy, interaktywny ekran, który można obsłużyć za pomocą kilku ruchów palca.
W obsłudze urządzenia pomaga nasz animator, który zawsze jest w pobliżu i który dba o porządek gadżetów.
------------------------- --------
Animacje na ekranie
Nasze fotolustro posiada kolorowe animacje z narracją głosową.
Animacje sprawnie przeprowadzą Was przez całą sesję zdjęciową!
Dobieramy animację do imprezy:
– weselne,
– dziecięce,
– świąteczne,
– hallowenowe,
– uniwersalne
– w języku polskim i angielskim.
------------------------- --------
Personalizowane szablony
Projektujemy indywidualne szablony pod motyw i kolorystykę Państwa imprezy w dwóch formatach:
– pasek (5 x 15 cm)
– pocztówka (10 x 15 cm)
Posiadamy również dziesiątki gotowych szablonów, które mogą zostać przez Państwa wykorzystane.
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Wiemy jak trudno organizować własne wesele, wiemy ile dylematów i obaw wiąże się ze stworzeniem najlepszej imprezy pod Słońcem.
Jesteśmy profesjonalni, zawsze dbamy o każdy szczegół, nasza organizacja jest przejrzysta i nie ma niedomówień. Robimy wszystko, aby powierzone nam zadania nie sprawiały kłopotów młodej parze, a jednocześnie aby goście weselni zapamiętali naszą pracę jako coś wyjątkowego.
Drewniane gadżety Premium (jedyne i niepowtarzalne - robione wyłącznie dla nas na zamówienie)
Zawsze jasna i przejrzysta oferta, klarowna komunikacja,
Indywidualne szablony przygotowane przez naszych grafików - podsyłasz motyw i kolory Twojego wesela, a my robimy Twój szablon,
Srebrna ścianka led - możliwość ustawiania dowolnego koloru podświetlenia,
Słupki glamour i czerwony dywan,
Pendrive i Księga Gości,
Dojazd w cenie (odlogłość w zależności od pakietu)
Jest wiele czynników, najważniejsze to: indywidualne podejście do klienta, dobra cena, zawsze profesjonalna obsługa, nietuzinkowe drewniane tabliczki
Do tego mamy też własny zespół kreatywnych fotografek, który mogą Państwo wykorzystać na swojej imprezie.
-> Doświadczenie w organizacji wesel,
-> Dodatkowe usługi weselne,
-> Organizacja kącika pamiątkowego, jedyna taka oferta w kraju!
-> Posiadamy jedno z największych i najnowocześniejszych fotoluster w Polsce,
-> Na bieżąco aktualizujemy gadżety i wymyślamy nowe ciekawe tabliczki
Dajemy radość! Czerpiemy niesamowitą satysfakcję z dawania uśmiechu ludziom.
Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?Dążymy do posiadania najlepszej usługi w Polsce, cieszy nas, kiedy kolejne i kolejne pary zgłaszają się do nas po kolejną usługę po weselach w ramach imprez firmowych, urodzin.
Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?Certyfikat "Nowoczesna Firma", jest to wyróżnienie, które posiadają tylko firmy o nowoczesnym i profesjonalnym podejściu do klientów i swoich usług.
Nasze osiągnięcia i wyróżnienia.Dla nas osiągnięciem i wyróżnieniem jest zawsze sytuacja, kiedy nasi klienci po raz kolejny zamawiają nas na inne imprezy. To oznacza, że wykonaliśmy perfekcyjnie swoją pracę i budzimy zaufanie klientów.
Jak długo pracujemy w branży ślubnej?Kilka lat. Rozpoczynaliśmy od organizacji własnych wesel od A do Z w systemie budżetowym, stąd dobrze wiemy co czuje Para Młoda i z jakimi problemami można się spotkać.
Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?Nasze fotolustro można wynająć już od 2h. Maksymalny czas wynajęcia? To już pozostawiamy Wam ;)
W jakim składzie realizujemy usługę?W zależności od indywidualnych potrzeb imprezy. W pakiecie podstawowym mamy jedną osobę pomagającą obsługiwać lustro na imprezie. Największa nasza usługa to około 3-4 osoby (2 osoby do fotolustra i kącika pamiątkowego + 2 fotografki upamiętniające całe wydarzenie).
Na jakim sprzęcie/materiałach pracujemy?Sprzęt jest z najwyższej półki, nie ma większego fotolustra na rynku.
Stawiamy na drewniane gadżety, które zaliczają się do półki premium.
Język angielski na poziomie komunikatywnym. Masz gości z zagranicy? Spokojnie im wszystko wytłumaczymy :)
(prosimy o imformację przed uroczystością o takiej potrzebie)
Żeby spokojnie zarezerwować termin, najlepiej z kilku tygodniowym wyprzedzeniem. Niemniej jesteśmy wstanie przyjechać z dnia na dzień :)
Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?Spotkanie z nami nie jest płatne, naszym celem jednak jest przejście z całą organizacją do Online. Podpisujemy umowy online, prezentujemy nasz sprzęt online. Robimy tak w ramach oszczędności Państwa i naszego czasu.
W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?Kontaktujemy się zazwyczaj mailowo lub przez telefon.
Jaki jest styl naszej pracy?Wyobrażacie sobie Pańswtwo firmę, która zawsze chce mieć dopięte wszytko na ostatni guzik? Firmę, która stawia na perfekcjonizm swoich usług i pełne zadowolenie klienta? To nasza firma.
Czy jesteśmy w stanie spersonalizować usługę na Wasze życzenie?Oczywiście, jesteśmy wstanie spersonalizować w zasadzie każdy element. Fotolustro, szablony, ściankę, tabliczki itp :)
W jaki sposób pomagamy osobom niezdecydowanym, bez skonkretyzowanej wizji?Zawsze proponujemy odpowiedni pakiet parze, który według nas będzie odpowiedni w zależności od sali weselnej, ilości gości i wieku gości.
Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?Dostosowujemy się oczywiście, zadowolenie klienta i pomoc w organizacji imprezy to podstawa.
Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?Najczęściej jest to problem z miejscem, ale jesteśmy kreatywni, zawsze mamy "w razie czego" stolik, przełużacze elektryczne, które pomagają się odpowiednio ustawić.
Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?Przyjęliśmy zlecenie na kilka godzin przed rozpoczęciem uroczystości. Usługodawca który miał przyjechać z fotobudką niestety nie był wstanie przyjechać do Pary Młodej.
Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?Po weselu wysyłamy tylko maila z podziękowaniem, prośbą o opinię naszych usług i to tyle.