Zobacz zdjęcia (6)
Klisza Nie Pęka - Fotolustro (fotobudka) / Fotograf, Mikołów - zdjęcie 1
Klisza Nie Pęka - Fotolustro (fotobudka) / Fotograf, Mikołów - zdjęcie 2 Klisza Nie Pęka - Fotolustro (fotobudka) / Fotograf, Mikołów - zdjęcie 3 Klisza Nie Pęka - Fotolustro (fotobudka) / Fotograf, Mikołów - zdjęcie 4 Klisza Nie Pęka - Fotolustro (fotobudka) / Fotograf, Mikołów - zdjęcie 5
Klisza Nie Pęka - Fotolustro (fotobudka) / Fotograf, Mikołów - zdjęcie 6
1 / 6

Klisza Nie Pęka - Fotolustro (fotobudka) / Fotograf id:43830

Mikołów, śląskie
(0)
Dodaj opinię
E-firma umowa na odległość
795-913...
883-950...

O nas

Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty na fotolustro i usługi fotograficzne.
W branży weselnej działamy od kilku lat.
Napisz do nas, spotkaj się z nami...z chęcią odpowiemy na każde pytanie.
Jesteśmy pełni energii i pomysłów :)

Dlaczego my?
=> Jesteśmy profesjonalni i perfekcjonistyczni,
=> jesteśmy elastyczni,
=> podstawą dla nas jest zadowolenie klientów,
=> mamy najnowszy i najlepsze w Polce sprzęt,
=> mamy największe lustro jakie jest obecnie dostępne na rynku,
=> bez przerwy aktualizujemy listę naszych drewnianych gadżetów (napisz do nas i zobacz je!)
=> Dojazd w cenie na terenie do 100 Km od Mikołowa na śląsku!
Sprawdź NAS, wejdź na naszą stronę :)

Parametry fotolustra:
- Fotolustro 65″ 4k Ultra HD
- Canon EOS 200D
- Drukarka termosublimacyjna – najwyższa jakość wydruku
- Lampa studyjna firmy Quantum o mocy 200W – zapewnia doskonałe oświetlenie w każdych warunkach-
- Srebrna ramka z podświetleniem LED
- Gadżety…mnóstwo gadżetów – uzupełniamy o nowości praktycznie bez przerwy 🙂
- Wydruk w dwóch wariantach:
- 5×15 – pasek
- 10×15 – pocztówka
- Czerwony dywan
- Słupki srebrne
- Ścianka srebrna z podświetlenie LED
- Możliwość wykorzystania green screena (dowolne tło)
- Animacje prowadzące! – zachęcają gości do zabawy
- Animacje GIF
- EMOJI – dodawanie emotikonek do zdjęcia
- możliwość wysyłki zdjęć na portale społecznościowe

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Wiemy jak trudno organizować własne wesele, wiemy ile dylematów i obaw wiąże się ze stworzeniem najlepszej imprezy pod Słońcem.
Jesteśmy profesjonalni, zawsze dbamy o każdy szczegół, nasza organizacja jest przejrzysta i nie ma niedomówień. Robimy wszystko, aby powierzone nam zadania nie sprawiały kłopotów młodej parze, a jednocześnie aby goście weselni zapamiętali naszą pracę jako coś wyjątkowego.

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Drewniane gadżety Premium (jedyne i niepowtarzalne - robione wyłącznie dla nas na zamówienie)
Zawsze jasna i przejrzysta oferta, klarowna komunikacja,
Indywidualne szablony przygotowane przez naszych grafików - podsyłasz motyw i kolory Twojego wesela, a my robimy Twój szablon,
Srebrna ścianka led - możliwość ustawiania dowolnego koloru podświetlenia,
Słupki glamour i czerwony dywan,
Pendrive i Księga Gości,
Dojazd w cenie (odlogłość w zależności od pakietu)

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Jest wiele czynników, najważniejsze to: indywidualne podejście do klienta, dobra cena, zawsze profesjonalna obsługa, nietuzinkowe drewniane tabliczki
Do tego mamy też własny zespół kreatywnych fotografek, który mogą Państwo wykorzystać na swojej imprezie.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

-> Doświadczenie w organizacji wesel,
-> Dodatkowe usługi weselne,
-> Organizacja kącika pamiątkowego, jedyna taka oferta w kraju!
-> Posiadamy jedno z największych i najnowocześniejszych fotoluster w Polsce,
-> Na bieżąco aktualizujemy gadżety i wymyślamy nowe ciekawe tabliczki

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Dajemy radość! Czerpiemy niesamowitą satysfakcję z dawania uśmiechu ludziom.

Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?

Dążymy do posiadania najlepszej usługi w Polsce, cieszy nas, kiedy kolejne i kolejne pary zgłaszają się do nas po kolejną usługę po weselach w ramach imprez firmowych, urodzin.

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Certyfikat "Nowoczesna Firma", jest to wyróżnienie, które posiadają tylko firmy o nowoczesnym i profesjonalnym podejściu do klientów i swoich usług.

Nasze osiągnięcia i wyróżnienia.

Dla nas osiągnięciem i wyróżnieniem jest zawsze sytuacja, kiedy nasi klienci po raz kolejny zamawiają nas na inne imprezy. To oznacza, że wykonaliśmy perfekcyjnie swoją pracę i budzimy zaufanie klientów.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

Kilka lat. Rozpoczynaliśmy od organizacji własnych wesel od A do Z w systemie budżetowym, stąd dobrze wiemy co czuje Para Młoda i z jakimi problemami można się spotkać.

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

Nasze fotolustro można wynająć już od 2h. Maksymalny czas wynajęcia? To już pozostawiamy Wam ;)

W jakim składzie realizujemy usługę?

W zależności od indywidualnych potrzeb imprezy. W pakiecie podstawowym mamy jedną osobę pomagającą obsługiwać lustro na imprezie. Największa nasza usługa to około 3-4 osoby (2 osoby do fotolustra i kącika pamiątkowego + 2 fotografki upamiętniające całe wydarzenie).

Na jakim sprzęcie/materiałach pracujemy?

Sprzęt jest z najwyższej półki, nie ma większego fotolustra na rynku.
Stawiamy na drewniane gadżety, które zaliczają się do półki premium.

Języki obce, którymi się posługujemy.

Język angielski na poziomie komunikatywnym. Masz gości z zagranicy? Spokojnie im wszystko wytłumaczymy :)
(prosimy o imformację przed uroczystością o takiej potrzebie)

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

Żeby spokojnie zarezerwować termin, najlepiej z kilku tygodniowym wyprzedzeniem. Niemniej jesteśmy wstanie przyjechać z dnia na dzień :)

Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?

Spotkanie z nami nie jest płatne, naszym celem jednak jest przejście z całą organizacją do Online. Podpisujemy umowy online, prezentujemy nasz sprzęt online. Robimy tak w ramach oszczędności Państwa i naszego czasu.

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

Kontaktujemy się zazwyczaj mailowo lub przez telefon.

Jaki jest styl naszej pracy?

Wyobrażacie sobie Pańswtwo firmę, która zawsze chce mieć dopięte wszytko na ostatni guzik? Firmę, która stawia na perfekcjonizm swoich usług i pełne zadowolenie klienta? To nasza firma.

Czy jesteśmy w stanie spersonalizować usługę na Wasze życzenie?

Oczywiście, jesteśmy wstanie spersonalizować w zasadzie każdy element. Fotolustro, szablony, ściankę, tabliczki itp :)

W jaki sposób pomagamy osobom niezdecydowanym, bez skonkretyzowanej wizji?

Zawsze proponujemy odpowiedni pakiet parze, który według nas będzie odpowiedni w zależności od sali weselnej, ilości gości i wieku gości.

Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?

Dostosowujemy się oczywiście, zadowolenie klienta i pomoc w organizacji imprezy to podstawa.

Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?

Najczęściej jest to problem z miejscem, ale jesteśmy kreatywni, zawsze mamy "w razie czego" stolik, przełużacze elektryczne, które pomagają się odpowiednio ustawić.

Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?

Przyjęliśmy zlecenie na kilka godzin przed rozpoczęciem uroczystości. Usługodawca który miał przyjechać z fotobudką niestety nie był wstanie przyjechać do Pary Młodej.

Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?

Po weselu wysyłamy tylko maila z podziękowaniem, prośbą o opinię naszych usług i to tyle.

Opinie Fotolustro Klisza nie pęka (0)

Dodaj opinię
Dodaj pierwszą opinię

Kontakt Fotolustro Klisza nie pęka

Nazwa firmy: Fotolustro Klisza nie pęka
NIP: 6351852364
Imię: Łukasz 
Adres: Mikołów, ul. Łączna, 43-190, woj. śląskie
795-913...
883-950...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 862
Telefon
795-913...
883-950...
Wiadomość