Hotel Szarlota - Sala weselna
O nas
Rodzaj sali
- restauracja na wesele
- hotel na wesele
- obiad weselny
- sala bankietowa
- sala z noclegiem
- ośrodek wypoczynkowy
Dodatkowe informacje
- stoły okrągłe
- stoły prostokątne
- klimatyzacja
- parking
- ogród/taras
- dania regionalne
- kuchnia polska
- kuchnia śródziemnomorska
- opcje: wege/vegan
Liczba gości
- min. liczba osób: 25
- maks. liczba osób: 140
- miejsca noclegowe: 400
- liczba sal: 3
Atrakcje
- Animator dla dzieci
- Barman
- Fotobudka
- Napis LOVE
- Słodki kącik
- Wiejski stół
Okolica, miejsce
- wesele w plenerze
- wesele nad jeziorem
- nietypowe miejsca
Pozostałe typy imprez
- imprezy okolicznościowe
- chrzciny, komunie
- bal sylwestrowy
O nas
Wesele na Kaszubach w niepowtarzalnym miejscu.
Ceremonia zaślubin oraz uroczystość weselna to wyjątkowe chwile, do których będą Państwo wielokrotnie wracać we wspomnieniach.
Ten szczególny dzień wymaga wyjątkowej oprawy oraz dopilnowania najdrobniejszych szczegółów.
Z największą przyjemnością pomożemy Państwu w organizacji wesela dokładając wszelkich starań by jeden z najważniejszych dni w życiu był tym najszczęśliwszym i przebiegał bez zakłóceń.
Nasze wieloletnie doświadczanie jest gwarancją profesjonalizmu oraz obsługi na najwyższym poziomie.
O NAS
Historia SZARLOTY sięga już 1961 roku, kiedy to poszukiwano miejsca, które będzie oazą spokoju, relaksu dla ludzi potrzebujących odpoczynku, tak aby lokalizacja zapewniła jak najlepszy komfort spragnionym wytchnienia.
Wspaniała lokalizacja, z łatwym i dogodnym dojazdem, z przepięknym widokiem na przystań i jezioro sprawiają, że nasz Kompleks to idealne miejsce do zorganizowania uroczystości ślubnej o każdej porze roku.
Naszym celem jest ciągły rozwój i doskonalenie się dla Was. Podążając za trendami i dumni z tradycji kroczymy naprzeciw nowym wyzwaniom…
Mamy świadomość, iż wybór właściwego miejsca jest decyzją niezwykle ważną i trudno podjąć ją w oparciu jedynie o pisemny opis i propozycje menu.
Jeżeli tylko znajdą Państwo chwilkę wolnego czasu gorąco zapraszamy na spacer nad jeziorem, po którym przy filiżance aromatycznej kawy i pysznej domowej szarlotce odpowiemy na wszystkie Państwa pytania, opowiemy nieco więcej o naszej ofercie, bazie noclegowej, zaprezentujemy sale.
Wsłuchujemy się we wszystkie sugestie i życzenia, aby wspólnie ustalić priorytety oraz podpowiedzieć najlepsze rozwiązania w ramach planowanego budżetu.
Na spotkanie warto umówić się drogą telefoniczną bądź e-mailową na konkretny dzień, najlepiej piątek bądź sobotę, kiedy można również obejrzeć przygotowane sale pod przyjęcie weselne.
Po podpisaniu umowy każdą Parą Młodą opiekuje się konsultant, który pomaga przy organizacji wesela oraz poprawin. Utrzymuje stały kontakt i zostaje do dyspozycji.
DLACZEGO MY?
SALE WESELNE (jednego dnia odbywa się tylko jedna uroczystość weselna) :
Sala Biesiadna - Tawerna - do 100 osób (dostępna od października do kwietnia) z ekranem i projektorem
Sala Bankietowa - do 120 osób (dostępna cały rok) klimatyzowana z ekranem i projektorem
Sala Kominkowa – do 40 osób na kameralne przyjęcie weselne
Wszystkie sale posiadają wyjście na taras/balkon zewnętrzny i piękny widok na jezioro.
ŚLUB PLENEROWY W WIACIE nad jeziorem – duża WIATA OGNISKOWA.
ŚLUB PLENEROWY W ALTANCE kameralny ślub przy ŹRÓDEŁKU CHARLOTTY.
POPRAWINY w wersji tradycyjnej lub w luźnej atmosferze WIATY GRILLOWEJ, z grillem i ogniskiem przy plaży.
NOCLEGI - HOTEL, DOMKI dla wszystkich gości weselnych.
POKOJE GRATIS dla Pary Młodej oraz ich rodziców.
WESELNY KONSULTANT, który zapewni profesjonalną pomoc i opiekę na każdym etapie przygotowań.
DOŚWIADCZONY PERSONEL: kierownik sali, sympatyczna obsługa kelnerska, doświadczeni kucharze.
BOGATE MENU ze stołem wiejskim w cenie.
POWITANIE Pary Młodej i Gości Weselnych chlebem i solą oraz bańkami mydlanymi unoszącymi się na wietrze nad wejściem oraz udekorowana droga dojścia do Sali.
CLUBIK - duża SALA ZABAW dla dzieci, ZEWNĘTRZNY PLAC ZABAW oraz MAŁE ZOO.
BRAK UKRYTYCH OPŁAT (korkowej, za krojenie tortu, parking… itp.).
ATRAKCJE realizacja wszystkich możliwych fantazji (np. fajerwerki, fire show, szczudlarze, motorówka..)
PROMOCJE w okresie listopad-marzec (szczegółowe informacje na kolejnych stronach).
POŁOŻENIE wśród lasów sosnowych, nad urokliwym jeziorem z prywatną plażą i wypożyczalnią sprzętu pływającego, w spokojnej i bezpiecznej lokalizacji, z terenem ogrodzonym oraz dogodnym dojazdem. Do zobaczenia
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
W naszym Kompleksie organizujemy każdy rodzaj imprezy okolicznościowej. Nasza bogata baza (wiaty grillowe, strefa spa, wypożyczalnia sprzętu wodnego, bowling, Clubik dla dzieci, restauracja, sale szkoleniowe) sprzyja organizacji bankietów, szkoleń, wyjazdów integracyjnych czy uroczystości rodzinnych.
Jesteśmy otwarci na współpracę przy każdym projekcie.
Wspaniała lokalizacja wśród sosnowych lasów przy Wdzydzkim parku Krajobrazowym z łatwym i dogodnym dojazdem z Trójmiasta, Torunia z przepięknym widokiem na przystań i jezioro sprawiają, że nasz Kompleks to idealne miejsce do zorganizowania uroczystości ślubnej o każdej porze roku.
Jak najłatwiej do nas trafić?Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową, na której z nami zaplanują Państwo szczegółową trasę do nas.
Jakie są nasze najmocniejsze strony?DLACZEGO MY?
Bo tylko u nas dla WAS:
SALE WESELNE:
Sala Bankietowa - do 120 osób (dostępna cały rok) klimatyzowana z ekranem i projektorem
Sala Biesiadna - Tawerna - do 100 osób (dostępna od października do kwietnia) z ekranem i projektorem
Sala Kominkowa - Tawerna - do 40 osób na kameralne przyjęcie weselne
Wszystkie sale posiadają wyjście na taras/balkon zewnętrzny i piękny widok na jezioro.
ŚLUB W WIACIE nad jeziorem –przestronna, zadaszona WIATA OGNISKOWA.
ŚLUB W ALTANCE - kameralna uroczystość przy ŹRÓDEŁKU CHARLOTTY.
POPRAWINY w luźnej atmosferze WIATY GRILLOWEJ, z grillem i ogniskiem przy plaży lub na sali weselnej.
NOCLEGI - HOTEL, DOMKI dla wszystkich gości weselnych.
POKOJE GRATIS dla Pary Młodej oraz ich rodziców.
WESELNY KONSULTANT, który zapewni profesjonalną pomoc i opiekę na każdym etapie przygotowań.
DOŚWIADCZONY PERSONEL: kierownik sali, sympatyczna obsługa kelnerska, doświadczeni kucharze.
TRADYCYJNE MENU I SMACZNA KUCHNIA
POWITANIE Pary Młodej i Gości Weselnych chlebem i solą oraz bańkami mydlanymi unoszącymi się na wietrze nad wejściem. Udekorowana jest również droga dojścia do Sali.
CLUBIK - duża SALA ZABAW dla dzieci, ZEWNĘTRZNY PLAC ZABAW oraz MINI ZOO.
BRAK UKRYTYCH OPŁAT (korkowej, za krojenie tortu, parking… itp.).
ATRAKCJE realizacja wszystkich możliwych fantazji (np. fajerwerki, fire show, szczudlarze, motorówka..)
PROMOCJE przez cały rok.
POŁOŻENIE wśród lasów sosnowych, nad urokliwym jeziorem z prywatną plażą i wypożyczalnią sprzętu pływającego, w spokojnej i bezpiecznej lokalizacji, z terenem ogrodzonym oraz dogodnym dojazdem.
Nasze atuty to przede wszystkim:
- noclegi dla wszystkich gości weselnych,
- możliwość wprowadzania własnych zmian do menu, czyli indywidualnie dopasowujemy ofertę do Państwa potrzeb,
- widok z sali weselnej na jezioro oraz tarasy zewnętrzne,
- atrakcyjny teren rekreacyjny dla gości: boiska, kort tenisowy, wypożyczalnia sprzętu wodnego, bowling, mini zoo, plaża z pomostem, place ogniskowe,
- możliwość korzystania z porad konsultanta weselnego,
- brak ukrytych opłat,
- możliwość wprowadzenia własnej florystki i dekoratorki,
- rozliczeniem całości uroczystości po weselu,
- promocjami przez cały rok.
Najczęściej Pary Młode wybierają dekoracje w stylu: boho, glamour, rustykalnym, złotym, leśnym. To Państwo określają nam temat przewodni uroczystości.
Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?Sala Bankietowa pomieści do 130 osób (dostępna cały rok)
Sala Biesiadna w Tawernie pomieści do 100 osób (dostępna od października do kwietnia)
Sala Kominkowa w Tawernie pomieści do 40 osób.
Na Sali Bankietowej ilość osób poniżej 75 pełnopłatnych wiąże się ze wzrostem ceny menu o 10%. Minimalna ilość osób - 50.
Na Sali Biesiadnej w Tawernie ilość osób poniżej 75 pełnopłatnych wiąże się ze wzrostem ceny menu o 10%. Minimalna ilość osób - 50.
Na Sali Kominkowej w Tawernie minimalna ilość osób to 25 osób.
Nasi goście maja do dyspozycji 380 miejsc noclegowych w 3 standardach:
- pokoje hotelowe 2-4 osobowe,
- domki całoroczne w standardzie hotelowym: 2-4 os. (Charlotta) i 6-8 os. (kaszubski),
- w sezonie maj-wrzesień domki leśne 4-5 osobowe z łazienkami.
Para Młoda tego dnia musi czuć się najważniejsza, dlatego wybranego dnia odbywa się tylko jedna uroczystość weselna.
Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?Goście bawią się i jedzą na tej samej sali. Sala bankietowa posiada część parkietową do tańca.
Rodzaje stołów, które oferujemy.Proponujemy organizację przyjęcia przy standardowych prostokątnych stołach, ale oferujemy również stoły okrągłe jako urozmaicenie ustawienia tradycyjnego.
Czy organizujecie również wesela w plenerze?Ślub w plenerze to marzenie niejednej Młodej Pary, bo czyż można wyobrazić sobie piękniejsze miejsce na ślub niż otaczająca nas natura?
Malownicze położenie Szarloty: nad jeziorem, w otoczeniu pięknej przyrody, sprawia że nasz Kompleks to idealne miejsce do organizacji wymarzonej i bardzo modnej w ostatnim czasie uroczystości w plenerze.
Zadbamy, aby uroczystość ta na zawsze zapadła w pamięci gości proponując Państwu dwa wspaniałe miejsca dla realizacji takich uroczystości.
ŚLUB NAD JEZIOREM W WIACIE OGNISKOWEJ
Elegancko i pięknie udekorowana Wiata z rozłożonym dywanem, białymi meblami, widokiem na jezioro w otoczeniu kojącej zieleni. Zapewnia miejsca dla Nowożeńców, Urzędnika i wszystkich Gości. Gwarantuje powodzenie uroczystości niezależnie od kapryśnej nieraz pogody. Z pewnością uchroni przed palącym słońcem lub nieoczekiwanym deszczem. Dbając o każdy detal zapewniamy również nagłośnienie, podkład muzyczny i swobodną przestrzeń do wznoszenia toastów i przyjmowania pierwszych gorących życzeń od Gości Weselnych.
Po nieśpiesznej ceremonii Goście weselni przechodzą do sali balowej, gdzie przy muzyce, dobrym jedzeniu i piciu doskonale bawią się do białego rana…
ZAŚLUBINY przy ŹRÓDEŁKU CHARLOTTY
Równie niezwykłe i romantyczne miejsce z miłosną legendą w tle, gdzie jest wyjątkowo romantycznie.
Legenda mówi o tym, że tu w dolinie, zyła wraz ze swym ukochanym mężem piękna i życzliwa kobieta o imieniu Szarlota - Charlott (Fr.). Była żoną oficera armii napoleońskiej walczącej wraz z Polakami w czasach zaborów pruskich o naszą niepodległość.
Oboje z mężem bardzo pokochali tę dolinę i społeczność tu mieszkającą a ludzie ci na cześć owej damy nazwali to miejsce Doliną Szarloty/ (niem. Charlottentall).
Jest to miejsce na ślub w kameralnej przestrzeni z urokliwą białą altanką, która stoi wśród zieleni, cienia wysokich drzew i cichutko mruczącego strumyku. Odbywają się tu zaślubiny w wersji „na stojąco” co pięknie eksponuje sylwetki Młodej Pary i daje możliwość stworzenia pięknych fotografii. Udekorowana z pewnością urzeknie Nowożeńców i ich Gości.
Przy Ślubach Plenerowych Państwo Młodzi samodzielnie dokonują wszelkich formalności urzędowych w Urzędzie Stanu Cywilnego w Kościerzynie, uzyskując zgodę na organizację ślubu poza Urzędem. W przypadku pytań służymy pomocą.
ATRAKCJE DODATKOWE*
Przybycie Młodej Pary na uroczystość weselną w motorówce YAMAHA
Płonący dzik, prosiak, sarna, indyk, szynka pieczona w całości uroczyście podawana na wózku i krojone przez kucharza
Plan uroczystości dla gości – wręczany przy zameldowaniu
Fontanna z czekoladą i owocami
Możliwość zamówienia:
-tortu weselnego, ciast, candy baru,
-bufetu wiejskiego ze swojskimi wyrobami,
-bufetu rybnego,
-drink baru,
-rollbaru - piwo z beczki 30 l, 60 l lub butelkowego
Pokaz sztucznych ogni na planie jeziora
Sprzęt wodny (7 m-cy w roku)
Rejs łodzią motorową dla wszystkich gości np. w poprawiny
Szczudlarze – 2 anioły witające Młodą Parę przy wejściu
Wypuszczanie gołębi
Wypuszczanie balonów z helem
Fotolustro, Fotobudka,
Animator dla dzieci lub przedłużenie otwarcia Sali Zabaw Clubik
Dodatkowy kelner do roznoszenia alkoholu
Możliwość transportu gości weselnych
*koszt atrakcji i dostępność w danym terminie do uzgodnienia z konsultantem
Oferujemy Państwu 2 rodzaje menu: klasyczne i rozszerzone z możliwością wprowadzenia zmian z kuchni polskiej, śródziemnomorskiej i innych państw.
Na życzenie menu wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe oraz inne opcje żywieniowe.
Oba menu zawierają serwowany obiad z minimum 6 gatunkami mięs, deser (w wersji klasycznej Para Młoda dostarcza ciasta i tort weselny, z wersji rozszerzonej 4 gatunki ciast i tort wliczony jest w cenę), kolację z daniami ciepłymi oraz zimnymi (sałatki, garmaż), dania ciepłe po północy (w wersii rozszerzonej dodatkowo przed północą uroczyście podana szynka pieczona), bufet z nielimitowanymi napojami ciepłymi i zimnymi, stół wiejski z wybraną zupą w kociołku oraz wędlinami, serami, smalczykiem, ogóreczkiem).
Czy umożliwiamy modyfikację menu?W obu wersjach menu: klasycznym i rozszerzonym jest możliwość wprowadzenia zmian z kuchni polskiej, śródziemnomorskiej i innych państw.
Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?Na życzenie również menu wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe oraz inne opcje żywieniowe.
Jakie rodzaje kuchni serwujemy?Nasze propozycje menu zawierają przede wszystkim dania z kuchni polskiej oraz kaszubskiej. Oczywiście wzbogaciliśmy je daniami z innych regionów świata, które przyjęły się w naszym kraju typu chili con carne, szaszłyki krewetkowe.
W jakiej kuchni się specjalizujemy?Polskiej, kaszubskiej, wegańskiej, śródziemnomorskiej.
Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?Przyjęcie weselne standardowo trwa do godz. 4.00, natomiast istnieje możliwość jego przedłużenia za dopłatą.
Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?Sala weselna bankietowa jest klimatyzowana i posiada dodatkowo 3 wyjścia na balkon zewnętrzny.
Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?Podczas przyjęcia weselnego nad gośćmi i obsługą czuwa kierownik sali a dodatkowo w biurze przez weekend dyżur ma zazwyczaj konsultant weselny lub jeden z menagerów.
Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?Oczywiście Para Młoda ma możliwość złożenia bezpłatnego depozytu w recepcji KW.
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Uwielbiamy organizować wesela, gdyż uśmiechy Pary Młodej i ich gości są najlepszym podziękowaniem jakie możemy otrzymać. W naszym Kompleksie pracują osoby związane z gastronomią i hotelarstwem od wielu lat, które swoja przygodę z branżą zaczynały już na etapie szkoły średniej. ORGANIZACJA WESEL TO PO PROSTU NASZA PASJA dająca nam wiele satysfakcji. Jesteśmy zaszczyceni, że w tym wyjątkowym dniu możemy towarzyszyć Parze Młodej oraz ich rodzinom, przyjaciołom w wyśmienitej zabawie a goście z uroczystości wychodzą najedzeni w szampańskich humorach.
Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?Od ponad 20 lat trwa nasza przygoda z planowaniem, organizowaniem przyjść weselnych, szkoleń, wyjazdów firmowych. Dzielimy się z Młodymi Parami naszym doświadczeniem, wprowadzamy w świat nowych trendów i służymy wszelką pomocą. Imprezy okolicznościowe sprawiają nam wiele radości, ponieważ nowe wyzwania nas motywują i dzięki nim się rozwijamy. Organizujemy wesela, bo robimy to z sercem :)
Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?Mamy świadomość, iż wybór właściwego miejsca jest decyzją niezwykle ważną i trudno podjąć ją w oparciu jedynie o pisemny opis i propozycje menu. Jeżeli tylko znajdą Państwo chwilkę wolnego czasu gorąco zapraszamy na spacer nad jeziorem, po którym przy filiżance aromatycznej kawy i pysznej domowej szarlotce w Szarlocie odpowiemy na wszystkie Państwa ewentualne pytania, opowiemy nieco więcej o naszej ofercie, bazie noclegowej, zaprezentujemy sale.
Wsłuchujemy się we wszystkie sugestie i życzenia, aby wspólnie ustalić priorytety oraz podpowiedzieć najlepsze rozwiązania w ramach planowanego budżetu.
Na spotkanie warto umówić się drogą telefoniczną bądź e-mailową na konkretny dzień, najlepiej piątek bądź sobotę, kiedy można również obejrzeć przygotowane sale pod przyjęcie weselne.
Po podpisaniu umowy każdą Parą Młodą opiekuje się konsultant, który pomaga przy organizacji wesela oraz poprawin. Utrzymuje stały kontakt i zostaje do dyspozycji.
Największa uroczystość weselna, która mieliśmy zaszczyt organizować miała 140 gości weselnych, którzy bawili się na obu salach w Tawernie.
Jakie mamy oferty specjalne?PROMOCJE KWIECIEŃ - TORT WESELNY GRATIS!*
PROMOCJE MAJ - Wesele w czwartek, piątek i niedzielę - TORT WESELNY GRATIS!*
*Dotyczy podstawowego zestawu menu
PROMOCJE W CZERWCU - wesele w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i niedziela - TORT WESELNY GRATIS!*
*Dotyczy podstawowego zestawu menu.
PROMOCJE LISTOPAD, GRUDZIEŃ - TORT WESELNY GRATIS!* oraz możliwość negocjacji minimalnej liczby osób.
*Dotyczy podstawowego zestawu menu.
PROMOCJE STYCZEŃ, LUTY, MARZEC - WÓDKA BEZ LIMITU W CENIE!
Promocja dotyczy każdego wybranego zestawu menu.
Od 2000 roku zmieniamy swoje oblicze: wybudowaliśmy nowy obiekt gastronomiczny – Tawernę Żeglarską z 140 miejscami oraz w pobliżu plaży zamkniętą 100 osobową Wiatę Grillową. W 2006 roku oddaliśmy do użytku budynek hotelowy posiadający 30 pokoi 2 osobowych z łazienkami i balkonami. W latach 2015-2016 wybudowaliśmy 5 całorocznych 6-8 os. domów kaszubskich a w latach 2016-2019 powstało dodatkowo 7 całorocznych 2-4 os. domków typu Charlotta. Obecnie nadal rozbudowujemy bazę noclegową o kolejne całoroczne domki typu Charlotta.
W 2015 roku wybudowaliśmy kręgielnię z 4 torami, 2 stołami do bilardu oraz barem a rok później dla najmłodszych gości uruchomiliśmy Clubik – salę zabaw z animacją, która jest bezpłatna dla dzieci nocujących w Kompleksie. Dodatkowym naszym atutem jest posiadany szeroki wachlarz usług dla najmłodszych: mini ZOO, specjalna karta menu dla dzieci w Tawernie Żeglarskiej, wyposażenie pokoi, jadalni w sprzęt dla maluchów (m. in. w wanienki, krzesełka do karmienia, przewijaki, nakładki na WC, podesty, łóżeczka turystyczne, ręczniki z kapturkiem).
Kompleks odwiedzają goście nie tylko z województwa pomorskiego czy Polski północnej, ale również z całego kraju i ościennych państw np. Niemiec, Szwecji, Norwegii. Z uwagi na fakt, iż tworzy swego rodzaju „hybrydę” (posiada hotel z zapleczem szkoleniowym, domki campingowe, Tawernę, zaplecze SPA, bowling oraz odpowiednią infrastrukturę gastronomiczną) bardzo indywidualnie podchodzimy do każdego klienta i dopasowujemy do jego potrzeb.
W roku 2019 zmodernizowaliśmy strefę plaży, na której pojawił się nowy plac zabaw dla dzieci wraz z siłownią zewnętrzną i urządzeniami fitness, zakupiliśmy nowe kajaki, zamontowaliśmy w Clubiku małpi gaj oraz przenieśliśmy i zmodernizowaliśmy mini zoo.
W roku 2020 planujemy dostawić kolejne domki całoroczne oraz do kwietnia zmodernizować wejście do budynku głównego.
Oczywiście Para Młoda ma możliwość złożenia bezpłatnego depozytu w recepcji KW - DOTYCZY TO ZARÓWNO KOPERT JAK I PREZENTÓW ŚLUBNYCH.
Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?Pary Młode oczywiście mogą w każdej chwili skorzystać z dań naszej restauracji w Tawernie przyjeżdżając na obiad lub deser. Tawerna otwarta jest 365 dni w roku od godz. 9.00, kuchnia od godz. 12.00 przyjmuje zamówienia z karty.
Ciekawostki na nasz temat.Historia SZARLOTY sięga już 1961 roku, kiedy to poszukiwano miejsca, które będzie oazą spokoju, relaksu dla ludzi potrzebujących odpoczynku, tak aby lokalizacja zapewniła jak najlepszy komfort spragnionym wytchnienia.
Wspaniała lokalizacja, z łatwym i dogodnym dojazdem, z przepięknym widokiem na przystań i jezioro sprawiają, że nasz Kompleks to idealne miejsce do zorganizowania uroczystości ślubnej o każdej porze roku.
Naszym celem jest ciągły rozwój i doskonalenie się dla Państwa. Podążając za trendami i dumni z tradycji kroczymy naprzeciw nowym wyzwaniom…
Opinie - Hotel Szarlota (2)
Od czego by tu zacząć... tyle wspaniałości w jednym miejscu.... że nawet polonistka z zawodu ma problemu by ująć wszystko w słowa.
Mieliśmy przyjemność zorganizować w Szarlocie nasz najbardziej wyjątkowy dzień. Planowanie zaczęło się już 2.5 roku przed ślubem i weselem. Od początku czuwała nad nami najukochańsza Pani Anna - przez ponad 2 lata była z nami w ciągłym kontakcie... odpowiadała na moje każde pytanie, mailowo, telefonicznie, wszystko potrafiła załatwić, wszystkiego dopilnować, tak by było jak sobie marzyliśmy. Co do wesela... miejsce urokliwe, piękne... z wieloma atrakcjami. Organizacja wesela - idealna... Jedzenie - ilościowo i jakościowo nie do opisania po prostu. Wszystko tak pyszne i w takich ilościach, że nigdzie tak nie ma ♥️ na wyróżnienie zasługują także panie kelnerki i cała obsługa sali, która pracowała jak mrówki... zawsze uśmiechnięte i uczynne. Bardzo dziękujemy, polecamy i będziemy wracać ♥️ Szkoda,.że ten dzień już za nami, ściskamy i bardzo bardzo dziękujemy ♥️💐
Pani Olu pięknie dziękujemy za przemiłe słowa, które są zwieńczeniem ciężkiej pracy całej załogi Kompleksu. Cieszymy się, że Państwo docenili cały zespół:). Jeszcze raz życzymy wszelkiej pomyślności na nowej drodze życia i cóż Kochani oby dobry wiatr wiał w Wasze żagle przez całe życie. Do zobaczenia :)
Kontakt - Hotel Szarlota
Kontakt w godzinach:
Najczęściej zadawane pytania na temat Hotel Szarlota
-
Co mówią klienci o Hotel Szarlota?
2 osoby dodały opinie o Hotel Szarlota. Średnia opinii wynosi 5,00 w skali 1-5 - zapoznaj się
-
Na ile osób można zorganizować wesele w Hotel Szarlota?
Hotel Szarlota organizuje wesela na 140 osób
-
Czy Hotel Szarlota organizuje imprezy okolicznościowe?
W Hotel Szarlota organizowane są: np. imprezy okolicznościowe, chrzciny, komunie, bal sylwestrowy, itd.
-
Czy Hotel Szarlota oferuje dodatkowe usługi (atrakcje)?
Hotel Szarlota oferuje dodatkowe usługi (atrakcje) dla gości weselnych: Animator dla dzieci, Barman, Fotobudka, Napis LOVE, Słodki kącik, Wiejski stół
We chose the Hotel Szarlota for our wedding as my wife is from the region, but also because it's a beautiful location. The lake view is amazing, so tranquil and so many places to simply sit, relax and enjoy nature.
The service was excellent throughout. Ania, the wedding coordinator, speaks excellent English (the staff all had a great level of English) so I was able to handle most of the day to day logistics and not leave everything to my Polish speaking wife :)
We had several people coming from Ireland, including some who arrived quite late due to the flight times. The hotel made sure they could check in even after midnight.
The wedding itself went so smoothly, the venue handled everything from our bread and salt and glasses to break, to making sure we had food and alcohol available all night. The staff were friendly even at 4am, we couldn't ask for any more!
Lots of the Irish people who attended were considering coming back to visit again, perhaps to stay in one of the cottages and really enjoy the experience.