




Mucha z Welonem Wedding Planners
O nas
Opcje
- ślub w plenerze
- ślub za granicą
O nas
Jeśli niebawem zamierzacie powiedzieć sobie TAK i podjęliście decyzję o współpracy z profesjonalnym wedding plannerem - poznajcie Muchę z Welonem :-) Jesteśmy butikową firmą ślubną. Organizujemy ceremonie zaślubin i przyjęcia weselne w całej Polsce. Naszą rolą jest zadbanie o każdy szczegół uroczystości, dlatego oferujemy Wam kompleksowe wsparcie na wszystkich etapach przygotowań. Do każdej Pary podchodzimy w sposób indywidualny, przygotowując ofertę dopasowaną do jej potrzeb.
Zależnie od Waszych oczekiwań możemy pomóc w:
• formalnościach związanych z zawarciem związku małżeńskiego;
• wyborze miejsca przyjęcia weselnego i motywu przewodniego imprezy;
• dekoracji kościoła i oprawie florystycznej przyjęcia weselnego;
• wyborze sprawdzonych podwykonawców m.in. fotografa, filmu ślubnego, oprawy muzycznej, bufetu słodkiego, stylistki fryzur czy makijażystki;
• wyborze garderoby ślubnej.
Każde przyjęcie weselne realizujemy z pełnym zaangażowaniem i dokładamy wszelkich starań abyście na długo pamiętali ten dzień oraz czuli satysfakcję ze współpracy z nami. Jeśli chcecie powierzyć nam tylko wybrane elementy organizacji swojej uroczystości, jesteśmy do Waszej dyspozycji.Dodatkowo możemy Wam także pomóc w organizacji wyjątkowych i niezapomnianych zaręczyn oraz niepowtarzalnej rocznicy ślubu.
Z nami Ten dzień będzie niezapomniany nie tylko dla Was, ale również dla zaproszonych gości.
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Skorzystanie z naszych usług to przede wszystkim oszczędność czasu przy organizacji przyjecia weselnego, profesjonalne doradztwo przy podejmowaniu decyzji związanych ze ślubem, koordynacja w dniu ślubu i wesela, kreatywne pomysły, zaufani podwykonawcy, zaangażowanie i dobra organizacja pracy oraz wieloletnie doświadczenie w realizacji przyjęć okolicznościowych.
Jak dokładnie wygląda współpraca z nami?Jeśli jesteście zainteresowany współpracą - zadzwońcie lub napiszcie do nas :-) Następnie ustalimy wspólnie termin spotkania na którym poznamy Was bliżej i Wasze oczekiwania. Porozmawiamy też o planowanym przez Was budżecie - z punktu widzenia organizacji całego przedsięwzięcia jest to przecież bardzo ważna kwestia.
Jesteśmy elastyczne w podejściu do naszych Par Młodych i zawsze szukamy rozwiązań, które będa dla Was satysfakcjonujące. Dlatego bardzo chętnie i niezobowiązująco spotkamy się z Wami na dobrą kawę lub herbatę i ciacho - nawet kilka razy :-) Mogą być to również spotkania online, jeśli tak Wam wygodniej.
A jeśli stwierdzicie, że to z nami jest Wam po drodze, kolejnym krokiem będzie podpisanie umowy. Wóczas przedstawimy Wam ofertę współpracy, która zawiera nasze szczegółowe pomysły, propozycje konkretnych podwykonwaców i wstępny kosztorys Waszego wyjątkowego dnia. Po wspólnym dopracowaniu budżetu i jego akceptacji, rozpoczynamy pracę nad organizacją Waszego ślubu i wesela :-)
Pary Młode mogą liczyć na orginalne pomysły, doradztwo w zakresie wyboru miejsca czy zaufanych podwykonaców i koordynację całej uroczystości. A przede wszystkim doceniają nasze zaangażowanie, odpowiedzialność i serdeczny kontakt. Bo my bardzo lubimy ludzi i swoją pracę :-)
Nasze Pary Młode wiedzą, że nie muszą się stresować przed i w trakcie uroczystości, ponieważ zawsze trzymamy rękę na pulsie ;-) Mimo tego, że podchodzimy do nich z humorem i pewną dozą luzu, dopinamy wszystko na ostatni guzik, by każdy element uroczystości był dopracowany.
Dla nas praca wedding plannera to przede wszystkim ogromna odpowiedzialność i zaangażowanie. Do tego dochodzi terminowość, skrupulatność a zwłaszcza wielozadaniowość i umiejętność zapanowania nad chaosem, który nieraz potrafi się pojawić.A my jesteśmy po to, by wszystko zgrabnie połączyć w jedną, spójną całość.
Nasze usługi i wsparcie dedykujemy wszystkim Parom Młodym, które potrzebują profesjonalnej pomocy i podpowiedzi przy organizacji swojego ślubu i przyjęcia weselnego, a na dodatek nie dysponują wystarczającą ilością czasu, potrzebną do przygotowania tego jedynego i wyjątkowego dnia w życiu. Jeśli czujecie, że organizacja tego wymarzonego dnia wymyka się Wam spod kontroli lub po prostu checie zdjąć z siebie obowiązki z tym związane - napiszcie do nas. Bardzo chętnie się z Wami niezobowiązująco spotkamy i porozmawiamy :-)
Ile potrzeba czasu, by móc zorganizować z naszą pomocą ślub i wesele?Wszystko zależy od zakresu działań, które mamy podjąć i Waszych oczekiwań. Kompleksowa organizacja zaślubin i przyjęcia weselnego to m.in. 6 -8 miesięcy. Dobrze jednak zacząć przygotowania znacznie wcześniej, ponieważ są miejsca i podwykonawcy, którzy prowadzą rezerwację terminów nawet rok, dwa lata do przodu.
Z racji tego, że lubimy wyzwania podjemujemy się też organizacji ślubów lat minute :-)
Pracujemy na mniejszych jak i większych budżetach. Wszystko jest jednak uzależnione od oczekiwań Pary Młodej oraz ilośći elementów, jakimi mamy się zająć.
W jaki sposób para młoda może zaoszczędzić, korzystając z naszej pomocy?Według nas największą oszczędnośćią dla Pary Młodej jest.. wewnętrzny spokój. Dlaczego? Nieraz słyszmy o sytuacjach, gdzie fotograf stracił zdjęcia, kwiaty w bukiecie nie były pierwszej swieżości, dekoracje nie spełnialy oczekiwań a jedzenie było niesmaczne. Naszym zadaniem jest wyeliminowanie takich problemów i zaoszczędzenie Wam zbędnego stresu. To ma być Wasz najszczęśliwszy dzień, który będziecie miło wspominać po latach. Niemiłe niedociągnięcia mogą go jednak doszczętnie zepsuć.
Co najbardziej lubimy w swojej pracy?Rożnorodność, dynamikę działania, kontakt z ludźmi i ogromną satysfkację, jaką odczuwamy, gdy jesteście zadowoleni z naszej pracy.
Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?Ponad 12 lat doświadczenia w organizacji różnego typu imprez okolicznościowych i kreowania wizerunku, certyfikat ukończenia Akademii Ślubnej Perfect Day - Perfect Wedding Planner.
Jak długo pracujemy w branży ślubnej?Od blisko 3 lat pracujemy w branży ślubnej ale mamy ponad 12 - letnie doświadczenie w organizacji różnego typu wydarzeń okolicznościowych, kreowania wizerunku dla przedsiębiorstw z różnych branż oraz zarządzania projektami.
Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?Staramy się, żeby każda uroczystość była na swój sposób nietypowa i na długo zapadła w pamięci Waszej i gości. A im bardziej macie zwariowane pomysły - tym lepiej! My jesteśmy od tego, by je zrealizować :-) Oczywiście same też podpowiadamy różne niestandardowe rozwiązania, jesli widzimy, że jesteście na nie otwarci :-)
Czy zajmujemy się organizacją wesel plenerowych?Tak, to nasz ulubiony typ przyjęć weselnych ;-) Bardzo lubimy naturę, dlatego możliwość organizacji chociażby uroczystości zaślubin w plenerze daje nam ogromną przyjemność.
W jakim zakresie koordynujemy ślub i wesele już w trakcie jego trwania?Koordynacja zależy od typu współpracy, jaki wybierzecie. Jeśli powierzacie nam wybrane elementy uroczystośći, ,,dopinamy'' wszystko zgodnie z ustaleniami w wybranym przez Was zakresie. W przypadku kompleksowej usługi, zajmujemy się całością uroczystości od A do Z. Każdorazowo przygotowujemy też scenariusz, uzgodniony wcześniej z Wami, według którego koordynujemy uroczystość. Jesteśmy też obecne od samego rana do oczepin.
Czy podejmujemy się organizacji ślubu za granicą?Tak, podejmiemy się realizacji takiego przyjęcia weselnego.
W jaki sposób przebiega współpraca, jeśli para młoda w okresie przygotowań do ślubu przebywa za granicą?Jesteśmy w stałym kontakcie mailowym i telefonicznym. Możemy spotykać się online na Teams/Zoom/Messenger bądź innym komunikatorze.
Czy pomagamy również w organizacji wydarzeń związanych ze ślubem (wieczór panieński i kawalerski, podróż poślubna)?Jeśli jest taka potrzeba, bardzo chętnie pomożemy w organizacji tego typu wydarzenia.
Języki obce, którymi się posługujemy.Dodatkowym językiem, którym się posługujemy jest język angielski.
Ile imprez obsługujemy jednocześnie?Skupiamy się na jednym przyjęciu weselnym. Nie koordynujemy kilku imprez jednocześnie jednego dnia.
Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?Mimimalny czas kontaktu z nami to 6 miesięcy ale najlepiej będzie jeśli skontaktujecie się z nami 8-12 miesięcy przed planowaną uroczystością lub wcześniej.
W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?Ustalamy preferowany przez obie strony sposób komunikacji i jesteśmy z Wami w stałym kontakcie.
Jaki jest styl naszej pracy?Hmmm... naszym zdaniem dość dynamiczny ;-) Organizacja wesel to nie jest taka prosta sprawa. Klienci widzą efekt końcowy, ale składa się na niego bardzo wiele drobnych elementów, które trzeba zgrać ze sobą. Zawsze jednak ustalamy wszystko z Wami i po Waszym akcepcie działamy dalej :-) Nic nie może wydarzyć się bez Was!
Czy mogą skorzystać z naszej pomocy osoby, które mają już zarezerwowaną salę weselną i wybranych niektórych usługodawców?Jak najbardziej :-) Nie stanowi to dla nas żadnego problemu. Zawsze szukamy kompromisów i najlepszych rozwiążań dla naszych Par Młodych.
Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?Do momentu podpisania umów z podwykonawcami istnieje możliwość wprowadzania zmian w przyjętych wcześniej ustaleniach. Poźniej, jeśli nie wpływa to na harmonogram prac i ich opóźnienie, dopuszczamy pewne zmiany ;-) Staramy się być jak najbardziej elastyczne.
Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?Nasze wieloletnie doświadczenie w organizacji przyjęć okolicznościowych sprawiło, że niewiele sytuacji jest nas w stanie zaskoczyć. Od złamanego obcasa, po dziurę w widocznym miejscu sukni ślubnej, na problemach ze znalezieniem obrączek kończąc ;-) Tak naprawdę w czasie uroczystości może się zdarzyć wszystko ;-) A naszą rolą jest ugasić pożar w zarodku ;-)
Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?Raz zdarzyła nam się sytuacja zgubionych obrączek, których szukałyśmy zanim Para Młoda dowiedziała się o ich zgubie. Innym razem miejsce nie przygotowało pokojów dla Pary Młodej, przez co musiałyśmy trochę przeorganizować scenariusz ślubu. Czasem zdarzają się mniejsze lub większe wpadki ale naszą rolą jest zminimalizowanie możliwości ich wystąpienia do minimum :-)
Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?Bardzo chętnie porozmawiamy z Parą Młodą po weselu, jeśli będzie miała jeszcze jakieś pytania bądź spostrzeżenia odnośnie przebiegu uroczystości.
Czy znamy odpowiedź na wszystkie Twoje pytania?Staramy się, choć zawsze może się zdarzyć, że ktoś nas zaskoczy ;-)
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Przede wszystkim jest to oszczędność czasu, którego większość z nas ma obecnie coraz mniej. Tempo życia wzrasta, a organizacja wesela jest naprawdę czasochłonna. W tym momencie wszystko spoczywa na barkach wedding plannera. Poza tym jest to dobre rozwiązanie dla osób, które szukają sprawdzonych i zaufanych podwykonawców oraz dla tych, które pochodzą z różnych miast czy dla osób z zagranicy. Nasze przyjęcia weselna organizowałyśmy z Anetą same, ale po fakcie zgodnie stwierdziłyśmy, że powinien to jednak za nas zrobić konsultant ślubny. Wtedy jednak jeszcze nie myślałyśmy o stworzeniu Muchy z Welonem.
Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.Naszym zdaniem profesjonalny zespół, smaczne jedzenie a przede wszystkim rodzinna atmosfera.
Nasze największe wyzwanie w pracy konsultanta ślubnego.Nie tylko dla nas ale również dla innych konsultantów ślubnych była to pandemia covid-19.
Najbardziej nietypowe miejsce, w którym realizowaliśmy usługę.Ślub plenerowy w lesie i sesja zdjęciowa z liskiem :-) Udało nam się znaleźć zwierzaka - a dokładniej lisiczkę, która została uratowana z hodowli. Była bardzo towarzyska i ufna. A do tego nie stresowała się obecnośćią obcych ludzi, co było dla nas bardzo ważne. Same mamy zwierzaki, które kochamy, dlatego nie chciałyśmy, by sesja była dla lisiczki traumatycznym przeżyciem. Poza tym sesje ze zwierzętami nie należą do najłatwiejszych. Fotograf musiał bardzo szybko robić zdjęcia ale lisiczka okazała się wdzięczną modelką :-) To była realizacja, która skradła nasze serca.
Jakie było najciekawsze weselne marzenie, które zorganizowaliśmy?Nasze Pary Młode mają zarówno mniejsze jak i większe marzenia, które pomagamy im zrealizować. Dla jednej z naszych Par marzeniem był ślub w plenerze przy dzwiękach harfy. Dla innej spektakularny pokaz fajerwerków, a dla kolejnej - wesele w zamku z pięknymi dekoracjami. Zależy co komu w duszy gra :-)
Jaka była nasza najbardziej oryginalna realizacja?Ślub w lesie i sesja zdjęciowa z liskiem. A teraz czekamy na kolejną ale jeszcze nie zdradzamy szczegółów.
Styl ślubów i wesel, który jest nam najbliższy.Bardzo lubimy style boho i rustykalny. Szczególnie bliskie są nam realizacje na łonie natury, gdzie pojawiają się czasem również zwierzęta :-)
Czym cechuje się według nas dobry konsultant ślubny?Dobry konsultant ślubny cechuje się zaangażowaniem, kreatywnośćią, przewidywalnością, otwartością na drugiego człowieka i życzliwością oraz terminowością i sumiennością. Dobry konsultant ślubny to taki, który jest godny Waszego zaufania.
Kto jest dla nas inspiracją i wzorem do naśladowania?Otwarcie możemy stwierdzić, że Perfect Day Wedding Planners :-)
Skąd czerpiemy inspiracje do nowych projektów?Śledzimy trendy i wsłuchujemy się w potrzeby naszych Par Młodych.
Co robimy, żeby cały czas się rozwijać?Bierzemy udział w imprezach branżowych, poszukujemy wciąż ciekawych miejsc i podwykonawców oraz szlifujemy języki.
Jak radzić sobie ze stresem w dniu ślubu?Polecamy wypić kieliszek musującego wina;-) A tak na poważnie, jeśli pojawiają się jakiekolwiek wątpliwości, pomożemy Wam je rozwiać.
Co powinien zawierać koszyczek ratunkowy na ślubie?Koszyczek ratunkowy powinien zawierać: białą i czarną nitkę, igłę, agrafki, wsuwki do włosów, nożyczki, lakier do włosów, taśmę klejącą, długopis, gumę do żucia, butelkę wody do picia, proszki przeciwbólowe, wstążeczkę, środki higieny osobistej, czasem 2kc ;-)
Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?Książki i wino.. Dużo książek i wina.. ;-) i przyjaciół ;-)
Jakie są aktualne trendy i dlaczego powinniście o nich wiedzieć?Z uwagi na pandemię wiele Par Młodych decydowało się na plenerowe zaślubiny i wesela w plenerze. Obecnie, w przypadku wysokiej inflacji, widzimy większe zainteresowanie mniejszymi uroczystościami.
Który z obecnych trendów według nas przeminie najszybciej?Pytanie jest dość ogólne i może je odwrócimy ;-) Jakie trendy weselne są wciąż w modzie? Przede wszystkim personalizacja wesela, śluby w plenerze, duże bukiety ślubne, dekoracje w stylu boho, jedzenie serwowane w formie bufetów zamiast na stołach czy ciekawe atrakcje weselne zamiast oczepin. Co roku zmienia się jednak kolor przewodni - Amerykański Instytut Pantone podaje Pantone Color of the Year. W 2023 roku będzie to Viva Magenta. Instytut Pantone to znana i szanowana jednostka badawcza, która wspiera firmy z całego świata w budowaniu ich wizerunku i komunikacji marketingowej. Od ponad 20-stu lat Instytut co roku ogłasza kolor przewodni, który stanowi wiodący trend w świecie, mody, designu a także ślubnych aranżacji. My zawsze też podpowiadamy naszym Parom Młodym, że oprócz wiodących trendów, warto wybrać to, co zwyczajnie nam się podoba i jest bliskie naszemu sercu.
Co możemy zaproponować osobom, dla których ważna jest ekologia?Dekoracje, ozdoby, upominki w stylu eko, menu - pomysłów jest wiele. Są też miejsca w których można zorganizować slow wedding :-)
Nasze pasje.Patrycja - moją pasją są małe i duże podróże ale bardzo lubię też czytać książki w domowym zaciszu, z kieliszkiem dobrego wina. Uwielbiam również długie spacery i ruch: latem jeżdzę na rowerze a zimą na desce sonwboardowej. Do tego w wolnej chwili lubię ugotować coś dobrego i obejrzeć ciekawy film z mężem. Od niedawna jestem mamą małego szkraba, który zapewnia moc atrakcji ;-)
Aneta - uwielbiam czytać książki, przede wszystkim kryminały i thrillery. Jestem koneserem wina wytrawnego, kawy i słodyczy. Kocham podróże, dobre jedzenie i zwierzęta. Moją największą pasją jest moja rodzina, która jest dla mnie najważniejsza😊
Patrycja - wkręciłam się w jazę na motocyklu i obecnie szlifuję swoje umiejętnośći. Uwielbiam zwierzaki (mam 2 koty i papugi), a na emeryturze widzę siebie w jakimś ciepłym, egzotycznym miejscu ;-)
Aneta - na emeryturze chciałabym mieszkać w Toskanii, gdzie uprawiałabym winorośl w swojej małej winnicy, a w wolnych chwilach pisałabym kryminały😉 Adoptowałam 2 psy, 2 koty i jeża pigmejskiego.
Patrycja - wszystkie książki Mario Vargasa Losy :-) Film: ,,Sama przeciw wszystkim''
Aneta, film: „Człowiek w ogniu”, „Nietykalni”, serial: „Przyjaciele”. Książka: „Misery” Stephena Kinga
Opinie - Mucha z Welonem Wedding Planners (14)
Patrycja sprawiła, że dzień naszego ślubu i wesela, wszystkie przygotowania, ustalenia oraz realizacja były nie tylko najpiękniejsze, ale przede wszystkim Patrycja zminimalizowała nasz stres do minimum! Zorganizuje wszystko co Para Młoda sobie wymyśli, ale też zadba o wszystko o czym Para Młoda nawet nie pomyśli ;).
W dniu ślubu czuwała nad wszystkim od samego rana, była w pełnym kontakcie z usługodawcami i dbała o to, by w trakcie imprezy wszystko wydarzyło się tak jak powinno.
Nasi goście byli pod ogromnym wrażeniem tego, jak wszystko było perfekcyjnie zorganizowane!
Dzięki temu, że tak fantastycznie przygotowała ten dzień, możemy go wspominać z prawdziwą radością i ze wzruszeniem!
Jeszcze raz bardzo DZIĘKUJEMY <3!
Bardzo dziękuję Państwu za zaufanie i niezmiernie cieszę się, że mogłam pomóc. To była ogromna przyjemność móc z Państwem współpracować! Oby więcej takich wspaniałych Par Młodych 🩷
Świetna współpraca, rewelacyjny kontakt. Pani Patrycja doskonale wyczuwa potrzeby klienta. Organizacja, koordynacja ślubu na bardzo wysokim poziomie. Serdecznie Polecam ❤️
Bardzo dziękuję za okazane zaufanie i miłe słowa!
Od samego początku procesu planowania aż do końcowego dnia naszego ślubu, jej profesjonalizm, zaangażowanie i niesamowita dbałość o szczegóły były widoczne na każdym kroku.
Patrycja wykazała się niezwykłą cierpliwością, zrozumieniem i kreatywnością. Każdy aspekt naszego ślubu, od wyboru miejsca, przez dekoracje, menu, aż po koordynację dnia ślubu, został zorganizowany z najwyższą starannością. Jej zdolność do słuchania naszych potrzeb i wprowadzania naszych pomysłów w życie przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania.
Dzięki jej doświadczeniu i sieci kontaktów, mogliśmy cieszyć się pięknym dniem, nie martwiąc się o żadne szczegóły. Wszystko przebiegło idealnie, a my mogliśmy skupić się na cieszeniu się sobą i naszymi bliskimi. Jej umiejętność radzenia sobie z niespodziewanymi sytuacjami była imponująca i pozwoliła nam czuć się pewnie przez cały czas. Patrycja jest nie tylko profesjonalistką w swoim fachu, ale również niezwykle ciepłą i serdeczną osobą, co sprawiło, że współpraca z nią była prawdziwą przyjemnością. Bez wahania polecamy ją wszystkim, którzy marzą o perfekcyjnym, bezstresowym i pięknie zorganizowanym ślubie.
Ślicznie Wam dziękuję za zaufanie! To była dla mnie ogromna przyjemność:-)
Bardzo dziękujęmy Pani Patrycji za organizację naszego ślubu w plenerze. Uroczystość była taka, jak ją sobie wymarzyliśmy. Było kameralnie, rodzinie i z piękną oprawą muzyczną. Jeszcze raz dziękujemy za zaangażowanie i wsparcie. Beata i Marcin
Pani Beato, pozostaje mi tylko napisać - DZIĘKUJĘ! ❤️
Dziękuję Paniom z Muchy z Welonem za koordynację naszego ślubu. Na usługę wedding plannera namówiły mnie dzieci. Przyznam szczerze, że dotychczas nie wiedziałam, że jest taka usługa. Pani Patrycja i Pani Aneta zorganizowały nam piękny ślub cywilny, zadbały o każdy detal, dekoracje i muzykę w trakcie uroczystości. Pomogły nam także we wszystkich formalnościach. Panie były zawsze bardzo pomocne, wszystko nam wyjaśniały. Wiedzieliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Pozdrawiamy gorąco! Kasia i Jacek
Ślicznie dziękujemy! To była czysta przyjemność :-)
Najlepsza decyzja, zaraz po tej, aby wziąć ślub rzecz jasna! ;-) to współpraca z Muchą z Welonem! Już na pierwszym spotkaniu byliśmy pewni, że oddajemy przygotowania na nasz dzień w dobre, profesjonalne i odpowiedzialne ręce :-) poza tym dziewczyny są przesympatyczne i każdy kontakt z nimi był przyjemnością! Kilka miesięcy przygotowań, ale wszystko ze spokojem, gdyż większość ustalona była ma samym wstępie, potem Patrycja wszystkiego pilnowała i dogrywała z nami szczegóły. Była obecna przy wyborze sukni, na próbnej fryzurze i makijażu etc. - pełniła rolę nie tylko organizatorki, ale była też dużym wsparciem i chętnie służyła swoją radą - za co ogromnie jestem wdzięczna! ❤️ Dziewczyny współpracują ze sprawdzonymi i godnymi zaufania podwykonawcami, stworzyły świetny team! Dzięki pracy wszystkich tych zaangażowanych osób finalnie wyszło tak jak sobie wymarzyliśmy 🥰 Dziewczyny jak anioły czuwały nad wszystkim w trakcie uroczystości. Mogliśmy w 100% cieszyć się sobą, rodziną i celebrować każdą chwilę w tym wyjątkowym dniu. Mucha z Welonem - dziękujemy po stokroć!!!! Jesteście najlepsze!!! 💗💗💗 Monika i Łukasz
Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za zaufanie oraz ogrom serdeczności. To była czysta przyjemność:-)
Dziękujemy za profesjonalną koordynację naszego wesela z waszymi podwykonawcami i wymarzoną sesję zdjęciową. Polecam was każdemu :)
Bardzo dziękujemy!
Kontakt - Mucha z Welonem Wedding Planners
Wyjątkowe sale weselne w mieście Warszawa
Polecamy
Nowe ogłoszenia
Blog ślubny






Powierzenie koordynacji naszego wymarzonego dnia Patrycji z firmy Mucha z Welonem to było bardzo dobrą decyzją! Patrycja dopilnowała każdego szczegółu i na bieżąco rozwiązywała wszelkie problemy, które pojawiały się w trakcie wesela, dzięki czemu mogliśmy w pełni cieszyć się każdą chwilą. Wspólne ustalenia rozpoczęliśmy 2-3 miesiące przed weselem i przez cały ten czas Patrycja była niezwykle pomocna, szybko odpowiadała na maile i zawsze służyła radą. Polecamy tę usługę każdemu, szczególnie tym co zastanawiają, czy koordynacja wesela jest potrzebna – z Patrycją na pewno nie będziecie żałować!
Kochani, ślicznie Wam dziękuję za miłe słowa. Wasza opinia wiele dla mnie znaczy i bardzo się cieszę, że mogłam być częścią Waszego wielkiego dnia :-)