Zobacz zdjęcia (48)
Mucha z Welonem Wedding Planners, Milanówek - zdjęcie 1
Mucha z Welonem Wedding Planners, Milanówek - zdjęcie 2 Mucha z Welonem Wedding Planners, Milanówek - zdjęcie 3 Mucha z Welonem Wedding Planners, Milanówek - zdjęcie 4 Mucha z Welonem Wedding Planners, Milanówek - zdjęcie 5
Mucha z Welonem Wedding Planners, Milanówek - zdjęcie 6
1 / 48

Mucha z Welonem Wedding Planners id:44165

Milanówek, mazowieckie
(8)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość
795-773...
502-149...

O nas

Opcje

  • ślub w plenerze
  • ślub za granicą

Jesteśmy butikową firmą ślubną. Organizujemy ceremonie zaślubin i przyjęcia weselne w całej Polsce.
Naszą rolą jest zadbanie o każdy szczegół uroczystości. Oferujemy Wam kompleksowe wsparcie na wszystkich etapach przygotowań. Do każdej Pary podchodzimy w sposób indywidualny, przygotowując ofertę dopasowaną do jej potrzeb.

Zależnie od Waszych oczekiwań możemy pomóc w:
• formalnościach związanych z zawarciem związku małżeńskiego;
• wyborze miejsca przyjęcia weselnego i motywu przewodniego imprezy;
• dekoracji kościoła i oprawie florystycznej przyjęcia weselnego;
• wyborze sprawdzonych podwykonawców m.in. fotografa, kamerzysty, oprawy muzycznej, bufetu słodkiego, fryzjera czy makijażystki
• wyborze garderoby ślubnej.

Każdy projekt realizujemy z pełnym zaangażowaniem i dokładamy wszelkich starań abyście na długo pamiętali ten dzień oraz czuli satysfakcję ze współpracy z nami. Dbamy również o partnerskie relacje z podwykonawcami, stosując w naszej pracy podejście win-win.

Dodatkowo możemy Wam także pomóc w organizacji wyjątkowych i niezapomnianych zaręczyn oraz niepowtarzalnej rocznicy ślubu. Jeśli chcecie powierzyć nam tylko wybrane elementy organizacji swojej uroczystości, jesteśmy do Waszej dyspozycji.

Z nami Ten dzień będzie niezapomniany nie tylko dla Was, ale również dla zaproszonych gości.

Mucha z Welonem Wedding Planners - film 1 Mucha z Welonem Wedding Planners - film 1
Pokaż kolejny film

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Skorzystanie z naszych usług to przede wszystkim oszczędność czasu przy organizacji przyjecia weselnego, profesjonalne doradztwo przy podejmowaniu decyzji związanych ze ślubem, koordynacja w dniu ślubu i wesela, kreatywne pomysły, zaufani podwykonawcy, zaangażowanie i dobra organizacja pracy oraz wieloletnie doświadczenie w realizacji przyjęć okolicznościowych.

Jak dokładnie wygląda współpraca z nami?

Jeśli jesteście zainteresowany współpracą - zadzwońcie lub napiszcie do nas :-) Następnie ustalimy wspólnie termin spotkania na którym poznamy Was bliżej i Wasze oczekiwania (może być to również spotkanie online). Porozmawiamy też o planowanym przez Was budżecie - z punktu widzenia organizacji całego przedsięwzięcia jest to przecież bardzo ważna kwestia.

Kolejnym krokiem będzie podpisanie umowy. Wóczas przedstawimy Wam ofertę współpracy, która zawiera nasze pomysły i wstępny kosztorys tego wyjątkowego dnia. Po wspólnym dopracowaniu budżetu i jego akceptacji, rozpoczynamy pracę nad organizacją wyjątkowego dnia ślubu i wesela :-)

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Pary Młode mogą liczyć na orginalne pomysły, doradztwo w zakresie wyboru miejsca czy zaufanych podwykonaców i koordynację całej uroczystości. A przede wszystkim doceniają nasze zaangażowanie i odpowiedzialność.

Kto powinien skorzystać z usług konsultanta ślubnego?

Nasze usługi i wsparcie dedykujemy wszystkim Parom Młodym, które potrzebują profesjonalnej pomocy i podpowiedzi przy organizacji swojego ślubu i przyjęcia weselnego, a na dodatek nie dysponują wystarczającą ilością czasu, potrzebną do przygotowania tego jedynego i wyjątkowego dnia w życiu.

Ile potrzeba czasu, by móc zorganizować z naszą pomocą ślub i wesele?

Wszystko zależy od zakresu działań, które mamy podjąć i Waszych oczekiwań. Kompleksowa organizacja zaślubin i przyjęcia weselnego to m.in. 6 miesięcy. Dobrze jednak zacząć przygotwania znacznie wcześniej, ponieważ są miejsca i podwykonawcy, którzy prowadzą rezerwację terminów nawet 2-3 lata do przodu.

Czy jest minimalny budżet ślubny, jaki para młoda musi posiadać, by móc skorzystać z naszych usług?

Pracujemy na mniejszych jak i większych budżetach. Wszystko jest jednak uzależnione od oczekiwań Pary Młodej oraz ilośći elementów, jakimi mamy się zająć.

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Rożnorodność, dynamikę działania, kontakt z ludźmi i ogromną satysfkację, jaką odczuwamy, gdy jesteście zadowoleni z naszej pracy.

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Ponad 12 lat doświadczenia w organizacji różnego typu imprez okolicznościowych i kreowania wizerunku, certyfikat ukończenia Akademii Ślubnej Perfect Day - Perfect Wedding Planner.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

Od blisko 3 lat pracujemy w branży ślubnej ale mamy ponad 12 - letnie doświadczenie w organizacji różnego typu wydarzeń okolicznościowych, kreowania wizerunku dla przedsiębiorstw z różnych branż oraz zarządzania projektami.

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Staramy się, żeby każda uroczystość była na swój sposób nietypowa i na długo zapadła w pamięci Waszej i gości. A Im bardziej macie zwariowane pomysły - tym lepiej! My jesteśmy od tego, by je zrealizować :-) Oczywiście same też podpowiadamy różne niestandardowe rozwiązania, jesli widzimy, że jesteście na nie otwarci :-)

Czy zajmujemy się organizacją wesel plenerowych?

Tak, to nasz ulubiony typ przyjęć weselnych ;-) Bardzo lubimy naturę, dlatego możliwość organizacji chociażby uroczystości zaślubin w plenerze daje nam ogromną przyjemność.

W jakim zakresie koordynujemy ślub i wesele już w trakcie jego trwania?

Koordynacja zależy od typu współpracy, jaki wybierzecie. Jeśli powierzacie nam wybrane elementy uroczystośći, ,,dopinamy'' wszystko zgodnie z ustaleniami w wybranym przez Was zakresie. W przypadku kompleksowej usługi, zajmujemy się całością uroczystości od A do Z. Każdorazowo przygotowujemy też scenariusz, uzgodniony wcześniej z Wami, według którego koordynujemy uroczystość. Jesteśmy też obecne od samego rana do oczepin.

Czy podejmujemy się organizacji ślubu za granicą?

Tak, podejmiemy się realizacji takiego przyjęcia weselnego.

W jaki sposób przebiega współpraca, jeśli para młoda w okresie przygotowań do ślubu przebywa za granicą?

Jesteśmy w stałym kontakcie mailowym i telefonicznym. Możemy spotykać się online na Teams/Zoom/Messenger bądź innym komunikatorze.

Czy pomagamy również w organizacji wydarzeń związanych ze ślubem (wieczór panieński i kawalerski, podróż poślubna)?

Jeśli jest taka potrzeba, bardzo chętnie pomożemy w organizacji tego typu wydarzenia.

Języki obce, którymi się posługujemy.

Dodatkowym językiem, którym się posługujemy jest język angielski.

Ile imprez obsługujemy jednocześnie?

Skupiamy się na jednym przyjęciu weselnym. Nie koordynujemy kilku imprez jednocześnie jednego dnia.

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

Mimimalny czas kontaktu z nami to 6 miesięcy ale najlepiej będzie jeśli skontaktujecie się z nami 9-12 miesięcy przed planowaną uroczystością lub wcześniej

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

Ustalamy preferowany przez obie strony sposób komunikacji i jesteśmy z Wami w stałym kontakcie.

Jaki jest styl naszej pracy?

Hmmm... naszym zdaniem dość dynamiczny ;-) Organizacja wesel to nie jest taka prosta sprawa. Klienci widzą efekt końcowy, ale składa się na niego bardzo wiele drobnych elementów, które trzeba zgrać ze sobą. Zawsze jednak ustalamy wszystko z Wami i po Waszym akcepcie działamy dalej :-) Nic nie może wydarzyć się bez Was!

Czy mogą skorzystać z naszej pomocy osoby, które mają już zarezerwowaną salę weselną i wybranych niektórych usługodawców?

Jak najbardziej :-) Nie stanowi to dla nas żadnego problemu. Zawsze szukamy kompromisów i najlepszych rozwiążań dla naszych Par Młodych.

Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?

Do momentu podpisania umów z podwykonawcami istnieje możliwość wprowadzania zmian w przyjętych wcześniej ustaleniach. Poźniej, jeśli nie wpływa to na harmonogram prac i ich opóźnienie, dopuszczamy pewne drobne zmiany ;-) Staramy się być jak najbardziej elastyczne.

Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?

Nasze wieloletnie doświadczenie w organizacji przyjęć okolicznościowych sprawiło, że niewiele sytuacji jest nas w stanie zaskoczyć. Od złamanego obcasa, po dziurę w widocznym miejscu sukni ślubnej, na problemach ze znalezieniem obrączek kończąc ;-) Tak naprawdę w czasie uroczystości może się zdarzyć wszystko ;-) A naszą rolą jest ugasić pożar w zarodku ;-)

Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?

Bardzo chętnie porozmawiamy z Parą Młodą po weselu, jeśli będzie miała jeszcze jakieś pytania bądź spostrzeżenia odnośnie przebiegu uroczystości.

Czy znamy odpowiedź na wszystkie Twoje pytania?

Staramy się, choć zawsze może się zdarzyć, że ktoś nas zaskoczy ;-)

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego warto skorzystać z usług konsultanta ślubnego?

Przede wszystkim jest to oszczędność czasu, którego większość z nas ma obecnie coraz mniej. Tempo życia wzrasta, a organizacja wesela jest naprawdę czasochłonna. W tym momencie wszystko spoczywa na barkach wedding plannera. Poza tym jest to dobre rozwiązanie dla osób, które szukają sprawdzonych i zaufanych podwykonawców oraz dla tych, które pochodzą z różnych miast czy dla osób z zagranicy. Nasze przyjęcia weselna organizowałyśmy z Anetą same, ale po fakcie zgodnie stwierdziłyśmy, że powinien to jednak za nas zrobić konsultant ślubny. Wtedy jednak jeszcze nie myślałyśmy o stworzeniu Muchy z Welonem.

Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.

Naszym zdaniem profesjonalny zespół, smaczne jedzenie a przede wszystkim rodzinna atmosfera.

Nasze największe wyzwanie w pracy konsultanta ślubnego.

Nie tylko dla nas ale również dla innych konsultantów ślubnych była to pandemia covid-19.

Styl ślubów i wesel, który jest nam najbliższy.

Bardzo lubimy style boho i rustykalny. Szczególnie bliskie są nam realizacje na łonie natury, gdzie pojawiają się czasem również zwierzęta :-)

Czym cechuje się według nas dobry konsultant ślubny?

Dobry konsultant ślubny cechuje się zaangażowaniem, kreatywnośćią, przewidywalnością, otwartością na drugiego człowieka i życzliwością oraz terminowością i sumiennością. Dobry konsultant ślubny to taki, który jest godny Waszego zaufania.

Kto jest dla nas inspiracją i wzorem do naśladowania?

Otwarcie możemy stwierdzić, że Perfect Day Wedding Planners :-)

Skąd czerpiemy inspiracje do nowych projektów?

Śledzimy trendy i wsłuchujemy się w potrzeby naszych Par Młodych.

Co robimy, żeby cały czas się rozwijać?

Bierzemy udział w imprezach branżowych, poszukujemy wciąż ciekawych miejsc i podwykonawców oraz szlifujemy języki.

Jak radzić sobie ze stresem w dniu ślubu?

Polecamy wypić kieliszek musującego wina;-) A tak na poważnie, jeśli pojawiają się jakiekolwiek wątpliwości, pomożemy Wam je rozwiać.

Co powinien zawierać koszyczek ratunkowy na ślubie?

Koszyczek ratunkowy powinien zawierać: białą i czarną nitkę, igłę, agrafki, wsuwki do włosów, nożyczki, lakier do włosów, taśmę klejącą, długopis, gumę do żucia, butelkę wody do picia, proszki przeciwbólowe, wstążeczkę, środki higieny osobistej, czasem 2kc ;-)

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

Książki i wino.. Dużo książek i wina.. ;-) i przyjaciół ;-)

Jakie są aktualne trendy i dlaczego powinniście o nich wiedzieć?

Z uwagi na pandemię wiele Par Młodych decydowało się na plenerowe zaślubiny i wesela w plenerze. Obecnie, w przypadku w wysokiej inflacji, widzimy większe zainteresowanie mniejszymi uroczystościami.

Co możemy zaproponować osobom, dla których ważna jest ekologia?

Dekoracje, ozdoby, upominki w stylu eko dla gości, a także eko menu.

Nasze pasje.

Patrycja - moją pasją są małe i duże podróże ale bardzo lubię też czytać książki w domowym zaciszu, z kieliszkiem dobrego wina. Uwielbiam również długie spacery i ruch: latem jeżdzę na rowerze a zimą na desce sonwboardowej. Do tego w wolnej chwili lubię ugotować coś dobrego i obejrzeć ciekawy film z mężem.

Aneta - uwielbiam czytać książki, przede wszystkim kryminały i thrillery. Jestem koneserem wina wytrawnego, kawy i słodyczy. Kocham podróże, dobre jedzenie i zwierzęta. Moją największą pasją jest moja rodzina, która jest dla mnie najważniejsza😊

Ciekawostki na nasz temat.

Patrycja - wkręciłam się w jazę na motocyklu i obecnie szlifuję swoje umiejętnośći. Uwielbiam zwierzaki (mam 2 koty i papugi), a na emeryturze widzę siebie w jakimś ciepłym, egzotycznym miejscu ;-)

Aneta - na emeryturze chciałabym mieszkać w Toskanii, gdzie uprawiałabym winorośl w swojej małej winnicy, a w wolnych chwilach pisałabym kryminały😉 Adoptowałam 2 psy, 2 koty i jeża pigmejskiego.

Nasza ulubiona książka/film/serial.

Patrycja - wszystkie książki Mario Vargasa Losy :-) Film: ,,Sama przeciw wszystkim''

Aneta, film: „Człowiek w ogniu”, „Nietykalni”, serial: „Przyjaciele”. Książka: „Misery” Stephena Kinga

Certyfikaty Firma z klasą

Certyfikat 2021

Opinie Mucha z Welonem (8)

Mucha z Welonem Wedding Planners id:44165
Średnia ocen: 4,95 / 5 z 8 opinii
4,95
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
kreatywność
operatywność
M
Monika
5.00
 / 5
Data ślubu: 08-08-2022
Mała Wieś
Data dodania: 02-09-2022

Najlepsza decyzja, zaraz po tej, aby wziąć ślub rzecz jasna! ;-) to współpraca z Muchą z Welonem! Już na pierwszym spotkaniu byliśmy pewni, że oddajemy przygotowania na nasz dzień w dobre, profesjonalne i odpowiedzialne ręce :-) poza tym dziewczyny są przesympatyczne i każdy kontakt z nimi był przyjemnością! Kilka miesięcy przygotowań, ale wszystko ze spokojem, gdyż większość ustalona była ma samym wstępie, potem Patrycja wszystkiego pilnowała i dogrywała z nami szczegóły. Była obecna przy wyborze sukni, na próbnej fryzurze i makijażu etc. - pełniła rolę nie tylko organizatorki, ale była też dużym wsparciem i chętnie służyła swoją radą - za co ogromnie jestem wdzięczna! ❤️ Dziewczyny współpracują ze sprawdzonymi i godnymi zaufania podwykonawcami, stworzyły świetny team! Dzięki pracy wszystkich tych zaangażowanych osób finalnie wyszło tak jak sobie wymarzyliśmy 🥰 Dziewczyny jak anioły czuwały nad wszystkim w trakcie uroczystości. Mogliśmy w 100% cieszyć się sobą, rodziną i celebrować każdą chwilę w tym wyjątkowym dniu. Mucha z Welonem - dziękujemy po stokroć!!!! Jesteście najlepsze!!! 💗💗💗 Monika i Łukasz

D
Damian
5.00
 / 5
Data ślubu: 18-09-2021
Warszawa
Data dodania: 18-11-2021

Dziękujemy za profesjonalną koordynację naszego wesela z waszymi podwykonawcami i wymarzoną sesję zdjęciową. Polecam was każdemu :)

Patrycja
22-09-2022

Bardzo dziękujemy!

S
Sylwia
5.00
 / 5
Data ślubu: 22-09-2021
Wrocław
Data dodania: 30-09-2021

Jako leśna dusza z Podkarpacia, wiedzialam, że ten dzień spędzę w lesie i dzięki Mucha z Welonem w tym najważniejszym dniu czulam się jego częścią! Organizacja była cudowna, miejsce, które wybraliśmy spełniło nasze oczekiwania. Dziękujemy ❤️

Patrycja
30-09-2021

Cóż możemy więcej napisać ;-) Nam również było bardzo miło współpracować z tak sympatyczną i otwartą parą :-)

W
Weronika
5.00
 / 5
Data ślubu: 21-06-2021
Warszawa
Data dodania: 13-09-2021

Najlepsze wspomnienia! Braliśmy udział w sesji z Muchą z Welonem i to jakie wrażenie pozostaje jest niesamowite. Wszystko we współpracy było przepiękne, pyszne i z klasą. A rezultaty zachwycają wszystkich najbliższych 💗

Patrycja
15-09-2021

Dziękujemy serdecznie Pani Weroniko za ciepłe słowa :-) To była ogromna przyjemność i radość móc z Państwem współpracować. Pozdrawiamy gorąco!

I
Izabella
5.00
 / 5
Data ślubu: 19-06-2021
Wybrane firmy: 0 firm
Nasza historia: brak
0
Ślubne Q&A: 0 odpowiedzi
0
Super strona: 0 głosów
Zobacz profil
Nieporęt
Data dodania: 14-07-2021

"Mucha z Welonem" to profesjonalizm, doświadczenie i wspaniały kontakt z klientem. Jestem zauroczona współpracą z Paniami Konsultantkami. Mój ślub dzięki Paniom był przepiękny i wszystko dopięte na "ostatni guzik". Goście również zachwyceni, a my nie musieliśmy się o nic martwić :) Wszystkim przyszłym Parom Młodym polecam tą firmę- na pewno nie będziecie żałować :)

Patrycja
03-08-2021

Pani Izabello, dziękujemy z całego serca za przemiłą współpracę i okazane zaufanie. Współpraca z Państwem na długo pozostanie w naszej pamięci. Tak samo jak Państwa uroczystość :-)

S
Sebastian
5.00
 / 5
Data ślubu: 28-06-2021
Grodzisk Mazowiecki
Data dodania: 07-07-2021

Serdecznie polecam usługi "Mucha z Welonem" Organizacja pracy na najwyższym poziomie, wszystko dopilnowane i dopięte na ostatni guzik. Byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni koordynacją całego dnia ślubu a co najważniejsze nie musieliśmy się niczym przejmować. To był strzał w 10 - wszystkie ustalenia zostały wcielone w życie, a nasz wyjątkowy dzień był dokładnie taki jaki sobie wymarzyliśmy. Warto podkreślić także zaangażowanie Patrycji której wiedza i doświadczenie pomogły nam uniknąć wtopy i niepotrzebnego stresu. Mucha z Welonem to idealny wybór jeśli chcecie mieć wolną głowę i przede wszystkim czas przy organizacji własnego wesela. Po krótce - dziękujemy i polecamy każdemu! Warto!

Patrycja
03-08-2021

Bardzo dziękujemy, pozywytne opinie są dla nas niezmiernie ważne! Tak samo jak zadowolenie naszych klientów :-) Bardzo cieszymy się, że mogłyśmy pomóc :-)

K
Karolina
5.00
 / 5
Data ślubu: 25-07-2020
Sokołów Podlaski
Data dodania: 22-04-2021

Wybór Muchy z Welonem na naszego wedding plannera to był strzał w 10! :) Nasz ślub i wesele dziewczyny organizowały w trudnych warunkach jakimi jest pandemia. Aneta i Patrycja wykazały się dużym profesjonalizmem w organizacji każdego nawet najmniejszego detalu naszej imprezy. Dziewczyny są niesamowite w tym co robią, mają głowę pełną pomysłów, przewidują sytuacje o których my nawet nie pomyśleliśmy, są elastyczne i kreatywne w działaniu.

Serdecznie polecamy Muchę z Welonem!

Patrycja
22-04-2021

Pani Karolino bardzo dziękujemy za miłe słowa, to była czysta przyjemność móc z Państwem współpracować, choć fakt, łatwo nie było ;-) Bardzo cieszymy się, że mimo kilku przeciwności wszystko się udało i mogłyśmy Państwu pomóc :-)

C
Chris Pleasance
4.60
 / 5
Data ślubu: 27-08-2022
Warszawa
Data dodania: 23-10-2022

We had a fantastic experience working with Patrycja and everyone at the team of Mucha z Welonem who put in a lot of work to organise a wonderful three-day wedding for us. Ours was a Polish-English wedding so everything needed to happen in two languages and we also needed to fill out a lot of paperwork so that the marriage could go ahead. Patrycja was invaluable at helping us do this on a tight time schedule - and I don't know if we could have figured it out without her.

All of her recommendations for venues, band and MC were fantastic: We had so many complements on all of them. Decorations, lighting, catering, stationary and flower arrangements were also taken care of perfectly and looked great. All around, everything was perfect. If we could go back and do the whole thing again, we wouldn't change anything.

Highly recommend. Whatever you need, Mucha z Welonem can and will take care of it.

Kontakt Mucha z Welonem

Nazwa firmy: Mucha z Welonem
NIP: 5291596298
Imię i nazwisko: Patrycja Jankowska Miller
Adres: Milanówek, ul. Królewska 74, 05-822, woj. mazowieckie
795-773...
502-149...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 2657
Zadzwoń
795-773...
502-149...
Napisz

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie