Holiday Inn

Chmielna 1, 80-750, Gdańsk, pomorskie
660-551...
660-551...

Holiday Inn - Sala weselna

od 120 do 350 zł

Rodzaj sali

  • hotel na wesele
  • obiad weselny
  • sala bankietowa
  • sala z noclegiem

Dodatkowe informacje

  • stoły prostokątne
  • klimatyzacja
  • parking
  • ogród/taras

Liczba gości

  • maks. liczba osób: 50
  • miejsca noclegowe: 240
  • liczba sal: 3

Atrakcje

  • Barman
  • Wiejski stół

Okolica, miejsce

  • wesele nad morzem

Pozostałe typy imprez

  • imprezy okolicznościowe
  • chrzciny, komunie
  • bal sylwestrowy

O nas

Holiday Inn Gdańsk znajduje się w samym sercu pięknego miasta należącego wraz z Gdynią i Sopotem do ośrodka zwanego Trójmiastem. Z przyjemnością zorganizujemy dla Was wyjątkowe przyjęcie weselne.

Sky Bar z niezwykłym widokiem na centrum zabytkowego miasta - tym właśnie charakteryzuje się gdański hotel Holiday Inn. Wesele nad morzem to marzenie wielu par młodych. Wasze może się spełnić!

Holiday Inn Gdańsk dysponuje klimatyzowaną salą przystosowaną do organizacji przyjęć okolicznościowych. Przyszła para młoda może urządzić w naszej restauracji niezapomniany obiad weselny lub przyjęcie weselne z tańcami do maksymalnie 60 osób. Elegancki i nowoczesny wystrój wnętrza z pewnością będzie współgrał ze stylem i kolorem przewodnim każdego przyjęcia. Posiadamy prostokątne stoły na wesele. Istnieje możliwość zorganizowania również ślubu na tarasie przynależnym do Sky Baru - na 7 piętrze hotelu lub na przepięknym zielonym PATIO na parterze.

Naszym atutem jest indywidualne podejście do każdej imprezy, wypracujemy ofertę dopasowaną do Waszych preferencji i oczekiwań. Nasz Szef Kuchni zaserwuje menu weselne, które zadowoli nawet najbardziej wymagających gości. Poszukujecie dodatkowych atrakcji na wesele? Wiejski stół, który przygotujemy, z pewnością będzie cieszył się powodzeniem na przyjęciu. Chętnie zaproponujemy Wam także dopełnienie dekoracyjne w postaci napisu LOVE.

Holiday Inn Gdańsk to również noclegi na wesele. W naszym kompleksie znajdziecie 240 miejsc noclegowych w komfortowych pokojach. Posiadamy także taras, na którym można wypocząć w trakcie fantastycznej zabawy weselnej oraz podziwiać Gdańsk. Holiday Inn wyposażony jest w parking dysponujący 46 miejscami w hali garażowej.

Jeżeli wciąż nie podjęliście decyzji, gdzie zorganizować wesele w Gdańsku, Holiday Inn to naprawdę świetny wybór! Zapraszamy do kontaktu.

Menu weselne

od 120 do 350zł/ osoba

Menu weselne skomponowane przez naszego Szefa Kuchni zadowoli nawet najbardziej wymagających Gości.

Tak wygląda nasza praca

Jakiego rodzaju imprezy okolicznościowe możesz u nas zorganizować?

Holiday Inn Gdańsk - City Centre idealnie nadaje się na organizację spotkań okolicznościowych nawet dla 120 osób. Dzięki różnorodności dostępnych przestrzeni jesteśmy w stanie dopasować ofertę pod każdego rodzaju wydarzenie.

W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?

W samym sercu Gdańska! Na Wyspie Spichrzów, z przepięknym widokiem na Stare Miasto oraz marinę.

Jak najłatwiej do nas trafić?

Z łatwością dojadą do nas Państwo zarówno komunikacją miejską jak i własnym autem. Jesteśmy oddaleni 300 metrów od przystanku tramwajowego, 10 minut od dworca Gdańsk Główny oraz 25 minut od lotniska Gdańsk Rębiechowo.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Przestrzenne pokoje
Lokalizacja
Przepiękny widok
Dobra kuchnia

Elastyczna i uśmiechnięta obsługa :)

Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?

Wszystkie przestrzenie które możemy Państwu zaproponować wyróżniają się, przede wszystkim, najpiękniejszym widokiem w Gdańsku!

Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?

Jesteśmy w stanie ugościć 120 osób w przypadku przyjęć weselnych i 80 osób jeśli jest to wesele z tańcem.

Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?

Nie mamy żadnych ograniczeń co do minimalnej liczny Gości.

Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.

Do dyspozycji Gości oddajemy 240 pokoi, to daje nam ponad 300 miejsc noclegowych.

Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?

Nie, jesteśmy w stanie zorganizować więcej niż jedno przyjęcie weselne

Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?

Jest taka możliwość aby Goście bawili się w wydzielonej przestrzeni.

Rodzaje stołów, które oferujemy.

W standardowej ofercie posiadamy stoły kwadratowe oraz prostokątne. Na życzenie Gości możemy wypożyczyć stoły okrągłe.

Czy organizujecie również wesela w plenerze?

Z przyjemnością pokażemy Państwu nasz taras - jako miejsce na zorganizowanie kameralnego ślubu.

Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.

Na Państwa życzenie zorganizujemy live cooking, degustację rumu, win czy też warsztaty barmańskie.

Ile rodzajów menu oferujemy?

Oferujemy cztery gotowe propozycję, które sprostają nawet najbardziej wmagającym podniebieniom.

Czy umożliwiamy modyfikację menu?

Dokładamy wszelkich starań aby spropostać oczekiwaniom Gości.

Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?

W naszym standardowym menu znajdują się pozycję wegetariańskie. Na życzenie Gości możemy przygotować również menu wegańskie.

Jakie rodzaje kuchni serwujemy?

W naszej standardowej karcie znajdą Państwo dania kuchni polskiej, amerykańskiej, azjatyckiej oraz śródziemnomorskiej.

W jakiej kuchni się specjalizujemy?

Nasza kuchnia to połączenie regionalnych smaków z kuchnią międzynarodową.

Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?

Standardowo Goście bawią się do godziny 3. Jednak na życzenie możemy wydłużyć czas imprezy.

Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?

Zawsze podczas przyjęcia okolicznościowego jest obecny kierownik zmiany działu gastronomii.

Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?

Tak, sejf jest dostępny w każdym pokoju. Dodatkowo istnieje możliwość zdeponowania wartościowych rzeczy na recepcji.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego organizacja wesel sprawia nam tak dużą radość?

Możliwość towarzyszenia naszym Gościom w najważniejszych momentach jego życia daje nam zawsze niezwykłą radość i satysfakcję.

Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?

Chcieliśmy dać Gościom możliwość tworzenia najpiękniejszych wspomnień właśnie w naszym Hotelu.

Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?

Ze względu na elastyczność, profesjonalne podejście, świetną obsługę oraz doskonałe jedzenie.

Jaka była największa impreza, którą obsłużyliśmy?

Największa impreza jaką mieliśmy okazję organizować to koktail party na 240 osób.

Kiedy obiekt przechodził ostatnią modernizację?

Holiday Inn Gdańsk - City Centre otworzyliśmy w lipcu tego roku.

Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?

Oczywiście, w każdym pokoju nasi Goście znajdą sejfy. Każdy z pokoi jest również wyposażony w zamek magnetyczny.

Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?

Z przyjemnością umożliwimy Gościom degustację dań wybranych w ramach menu weselnego.

Holiday Inn
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 1 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
menu
czystość
S
Stanisław
5.00
 / 5
Data ślubu: 07-09-2019
Wybrane firmy: 0 firm
Nasza historia: brak
0
Ślubne Q&A: 0 odpowiedzi
0
Super strona: 0 głosów
Zobacz profil
Gdańsk
Data dodania: 20-10-2019

Na 17 dni przed ślubem z winy menadżera innej restauracji zostaliśmy bez sali. Szukając rozwiązania dla tej patowej sytuacji natrafiliśmy na hotel Holiday Inn Gdansk - City Centre. W ciągu dwóch tygodni personel hotelu stanął na głowie, aby zrealizować wesele naszych marzeń. Nigdy nie usłyszeliśmy słowa "nie" lub "nie da się".
Uroczystość odbywała się w dwóch salach: uroczysty obiad w wydzielonej części restauracyjnej na dole, a część taneczna zabawy w SkyBarze.
Planowanie wesela i wszystkich tematów jemu towarzyszących wiąże się z długimi i trudnymi przygotowaniami (w naszym przypadku ponad rocznymi) i ich zwieńczeniem jest właśnie ten jeden wyjątkowy dzień. Dlatego cieszymy się, że istnieją takie miejsca jak hotel Holiday Inn i ludzie w nim pracujący, dzięki pracy których mogliśmy w dniu naszego wymarzonego wesela poczuć się spełnieni i szczęśliwi.
Chcielibyśmy podziękować raz jeszcze wszystkim zaangażowanym w realizację naszego wesela: dyrekcji hotelu za odważną decyzję i wyrażenie zgody na realizację wesela w tak krótkim terminie; szefowi kuchni, kucharzom za przepyszne menu i dania; obsłudze sali za ich pozytywne nastawienie i wytrwałą pracę do późnych godzin nocnych. Pani z room-service za pyszne śniadanie. Szczególne słowa uznania dla Pani Mariki oraz Pana Grzegorza - dziękujemy za poświecenie i wysiłek, bez którego nasze wesele by się nie udało tak pięknie.

Nazwa firmy: Holiday Inn Gdańsk - City Centre
Imię i nazwisko: Agnieszka Torzpek
Adres: Gdańsk, Chmielna 1, 80-750, woj. pomorskie

Kontakt w godzinach:

Pn: 00:00 - 24:00 Wt: 00:00 - 24:00 Śr: 00:00 - 24:00 Cz: 00:00 - 24:00 Pt: 00:00 - 24:00 Sb: 00:00 - 24:00 Nd: 00:00 - 24:00
660-551...
660-551...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 12898
Zadzwoń
660-551...
660-551...
Napisz

Najczęściej zadawane pytania na temat Holiday Inn

  • Jaka jest cena za wesele (za talerzyk) w Holiday Inn?

    Cena wesela (za talerzyk) w Holiday Inn wynosi od 120 do 350 zł i jest zależna od wybranego menu.

  • Co mówią klienci o Holiday Inn?

    1 osoba dodała opinie o Holiday Inn. Średnia opinii wynosi 5,00 w skali 1-5 - zapoznaj się

  • Na ile osób można zorganizować wesele w Holiday Inn?

    Holiday Inn organizuje wesela na 50 osób

  • Czy Holiday Inn organizuje imprezy okolicznościowe?

    W Holiday Inn organizowane są: np. imprezy okolicznościowe, chrzciny, komunie, bal sylwestrowy, itd.

  • Czy Holiday Inn oferuje dodatkowe usługi (atrakcje)?

    Holiday Inn oferuje dodatkowe usługi (atrakcje) dla gości weselnych: Barman, Wiejski stół

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy