
Wedding Planner - Magic Day id:52465
O nas
Chcecie wziąć ślub, a nie macie czasu, pomysłów ani głowy do zorganizowania wesela? Dobrze trafiliście nazywam się Ania i pomogę wam uczynić ten dzień najpiękniejszym dniem waszego życia. Organizacja ślubów to moja pasja. Ślub kościelny, cywilny, konkordatowy, ekumeniczny czy humanistyczny każdy będzie magiczny.
Decydując się na współpracę ze mną:
- macie pod kontrolą całe przygotowania oraz związane z nimi wydatki,
- zyskujecie czas dla siebie i bliskich,
- możecie być pewni, że realizuje WASZE wizje, a nie swoje,
-konkurencyjne ceny gdyż współpracuje z florystkami, krawcową oraz wypożyczalnią sukien ślubnych.
Moja oferta obejmuje wszystko począwszy od wyboru sali do rozliczenia z firmami przez Państwa wybranymi:
-umawianie i pilnowanie wszystkich terminów spotkań
- negocjowanie warunków umów – każdą umowę doradca negocjuje dla Was i przedstawia Wam ostateczną wersję
-przedstawienie ofert podwykonawców mieszczących się w budżecie i spełniających Wasze oczekiwania
- pilnowanie budżetu wesela
- sporządzenie i pilnowanie scenariusza uroczystości
- degustacja i ostateczne ustalenie z parą młodą i obiektem menu na wesele
- przedstawienie oraz wizja lokalna sal weselnych a następnie opracowanie wyglądu sali
- pomoc w wyborze sukni Panny Młodej
- pomoc w wyborze stylizacji Pana młodego
- pomoc Waszym gościom
- opracowanie wizji motywu przewodniego
- organizacja fotografa oraz filmowca
- obliczenie i organizacja napojów alkoholowych
- organizacja oprawy muzycznej ślubu
- organizacja tortu oraz słodkiego stołu
- organizacja dekoratorki lub/i florystyki oraz pilnowanie stylu wesela
- organizacja oprawy muzycznej przyjęcia weselnego: zespół muzyczny/DJ
- organizacja czesania ślubnego oraz umówienie fryzury próbnej
- organizacja make-up i umówienie makijażu próbnego
- organizacja atrakcji weselnych
- pomoc w wyborze dodatków ślubnych - obrączki, biżuteria, spotkania ze złotnikiem
- organizacja samochodu Pary Młodej
- organizacja transportu dla gości
- organizacja animacji dziecięcych
- organizacja noclegu dla gości weselnych
- organizacja papeterii ślubnej oraz w razie potrzeby uzupełnienie i wysłanie jej do gości
- organizacja kursu pierwszego tańca
- sporządzenie harmonogramu przyjęcia
- koordynacja dnia uroczystości
- rozliczenie z podwykonawcami oraz dopilnowanie wykonywania wszystkich przelewów
Cena za przygotowanie ślubu oraz wesela jest różna i mogę ją podać dopiero po konsultacji z Państwem.
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Uśmiech naszych par młodych gdy nie muszą się stresować, a mogą spędzać ten wieczór z gośćmi.
Czy podejmujemy się organizacji ślubu za granicą?Nie, śluby za granicą to niestety nie jest nasz konik.
Czy pomagamy również w organizacji wydarzeń związanych ze ślubem (wieczór panieński i kawalerski, podróż poślubna)?Oczywiście, jeżeli tylko świadkowa, świadek bądź para młoda nas o to poprosi, dla nas to żaden problem!
Czy mogą skorzystać z naszej pomocy osoby, które mają już zarezerwowaną salę weselną i wybranych niektórych usługodawców?Tak, praca wedding planner to przede wszystkim pomoc patze młodej skoro z częścią rzeczy dali sobie radę ale natrafili na przeszkody to właśnie my jesteśmy od tego aby doradzać i szukać dogodnego rozwiązania.
Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?Hmmm, to raczej proste pytanie, zmieniamy je i my.😉
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Styl ślubów i wesel w którym czuję się jak ryba w wodzie to styl rustykalnu.
Czym cechuje się według nas dobry konsultant ślubny?Kreatywność
Empatia
Umiejętność słuchania
Opanowanie
Umiejętność zarządzania finansami
Dyspozycyjność
Odporność na stres
To 6 podstawowych cech jakimi powinien wykazywać się dobry konsultant ślubny.🥳🥳