Zobacz zdjęcia (9)
Zespół Sound & Voice - Olga Mazur, Sławno - zdjęcie 1
Zespół Sound & Voice - Olga Mazur, Sławno - zdjęcie 2 Zespół Sound & Voice - Olga Mazur, Sławno - zdjęcie 3 Zespół Sound & Voice - Olga Mazur, Sławno - zdjęcie 4 Zespół Sound & Voice - Olga Mazur, Sławno - zdjęcie 5
Zespół Sound & Voice - Olga Mazur, Sławno - zdjęcie 6
1 / 9

Zespół Sound & Voice - Olga Mazur id:4533

od 3000 do 5000 zł / dzień
Sławno, zachodniopomorskie
(3)
Dodaj opinię
794-017...
O co warto zapytać? Pobierz listę pytań

O nas

Instrumenty:

  • akordeon
  • gitara elektryczna
  • keyboard/organy
  • klarnet
  • perkusja
  • pianino
  • saksofon

Oferta:

  • gramy na żywo
  • obsługa konferansjerska
  • prowadzimy zabawy
  • mówimy po angielsku
  • mówimy po niemiecku
  • efekty świetlne
  • granie na błogosławieństwie
  • płyta DEMO audio

W składzie:

  • wokalistka
  • wokalista
  • Liczba osób: 3

Zespół na Twoją imprezę!
Zespół, zajmujący się prowadzeniem wszelkich imprez okolicznościowych :)
* Jesteśmy czwórką muzyków z wieloletnim doświadczeniem w branży (to już 15 lat!). Cała czwórka miała przyjemność pracować dla wielu klientów indywidualnych i komercyjnych. Mamy na swoim koncie mnóstwo poprowadzonych muzycznie imprez od urodzin po imprezy firmowe, jednak to śluby skradły nasze serca.
* Od długiego czasu pracujemy dla Was - przyszłych Par Młodych, a to, czego nauczyliśmy się przez lata, pozwoliło nam podejść do oprawy muzycznej ślubów oraz wesel z dystansem i świeżym spojrzeniem.
Nasz styl cechują kreatywne dźwięki, szczere emocje podczas konferansjerki oraz dbałość o detale i jakość.
BAZA zespołu:
* instrumenty klawiszowe / wokal męski
* wokal damski
DO WYBORU:
* saksofon
* gitara elektryczna lub perkusja
lub Dj & wokal
Obsługujemy:
wesela * bankiety * imprezy kameralne * przyjęcia * dancingi * bale sylwestrowe * studniówki * jubileusze * imprezy firmowe * imprezy okolicznościowe * imprezy taneczne * imprezy klubowe * imprezy urodzinowe
* Prowadzimy imprezy weselne w języku:
angielskim
niemieckim
* Dojeżdżamy w każde miejsce ;)
* Posiadamy w ofercie oprawę wokalną ceremonii ślubnej (plener/kościół)
* Uwielbiamy naszą pracę i chętnie podejmujemy nowe wyzwania muzyczne ale także te konferansjerskie. Cieszymy się na każde zlecenie bo to oznacza kontakt z Wami.
Jako zespół posiadamy 15 - letnie doświadczenie.
# PROFESJONALNY SPRZĘT NAGŁOŚNIENIOWY
# AKTYWNE OŚWIETLENIE
Czego możecie się spodziewać ?
* czwórki kreatywnych muzyków
* indywidualnego podejścia
* profesjonalizmu
* dyskrecji
* doświadczenia
* elastyczności
* sympatycznej atmosfery
* dbałości o detale
* ZAPEŁNIONEGO PARKIETU
* PIĘKNYCH DŹWIĘKÓW
* Poznajmy się ! Zapraszamy na rozmowę Video, albo na pyszną kawę chociażby w Sławnie :).
Jeżeli chcecie poznać pełną ofertę oraz dostępne pakiety napiszcie do nas lub zadzwońcie.
Odpowiemy na wszystkie pytania ;)
Do zobaczenia na Waszej Imprezie! ;*

Oferta

Skład od 2 do 4

od 3000 do 5000zł/ dzień

TERMINARZ-Oprawa muzyczna

Maj 2022

Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Czerwiec 2022

Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123

Lipiec 2022

Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Sierpień 2022

Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
- wolny termin - zajęty termin - wstępna rezerwacja - niedostępny - promocja

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

* Ze względu na szeroki zakres usług, wybór instrumentów, elastyczność, naprawdę ogromny repertuar, wokalistkę, genialny saksofon, gitarę czy perkusje.

* Jesteśmy czwórką muzyków z wieloletnim doświadczeniem w branży (to już 15 lat!). Cała czwórka miała przyjemność pracować dla wielu klientów indywidualnych i komercyjnych. Mamy na swoim koncie mnóstwo poprowadzonych muzycznie imprez od urodzin po imprezy firmowe, jednak to śluby skradły nasze serca.

* Od długiego czasu pracujemy dla Was - przyszłych Par Młodych, a to, czego nauczyliśmy się przez lata, pozwoliło nam podejść do oprawy muzycznej ślubów oraz wesel z dystansem i świeżym spojrzeniem.
Nasz styl cechują kreatywne dźwięki, szczere emocje podczas konferansjerki oraz dbałość o detale i jakość.

Czego możecie się spodziewać ?
* czwórki kreatywnych muzyków
* indywidualnego podejścia
* profesjonalizmu
* dyskrecji
* doświadczenia
* elastyczności
* sympatycznej atmosfery
* dbałości o detale
* ZAPEŁNIONEGO PARKIETU
* PIĘKNYCH DŹWIĘKÓW

Czym wyróżnia się nasza oferta?

* Przygotowaliśmy specjalną ofertę cenową dopasowaną na "każdą kieszeń" - podyktowaną- dostępnym w wielu opcjach- składem zespołu zaczynając od najmniejszego - dwuosobowego składu. Baza zespołu to instrumenty klawiszowe - wokal męski oraz wokal damski. Do muzycznego duetu może dołączyć: saksofon, gitara elektryczna bądź perkusja. Skład zespołu dobierany jest wedle potrzeb klienta.
* Jednocześnie zapewniamy Państwa, że w zależności od składu zespołu na żadnym szczeblu nie obniżamy poziomu prowadzonych przez nas imprez. Wykonamy każdą usługę w różnych składach zaczynając od najmniejszego, który zadowoli Państwa zarówno pod względem profesjonalnej obsługi i co najważniejsze przystępnej ceny za usługę.
Gramy w dowolnym miejscu w kraju i nie tylko.
W KAŻDYM PAKIECIE
# UŚMIECHNIĘCI I PROESJONALNI MUZYCY, KTÓRZY PORWĄ DO TAŃCA NAWET NAJBARDZIEJ OPORNYCH
# DOJAZD DO 50 KM (OD SŁAWNA 76-100) - POWYŻEJ 100 KM KOSZT DOJAZDU USTALANY JEST INDYWIDUALNIE
# PROFESJONALNY SPRZĘT NAGŁOŚNIENIOWY
# OŚWIETLENIE, KTÓRE JEST NIEZBĘDNYM ELEMENTEM KAŻDEJ UDANEJ i INIEZAPOMNIANEJ IMPREZY ORAZ TWORZY NIEPOWTARZALNY KLIMAT, KTÓRY ZACHĘCA DO POZOSTANIA JAK NAJDŁUŻEJ NA PARKIECIE - aktywne oświetlenie sterowane za pomocą kontrolera
# PROWADZENIE IMPREZY POD WZGLĘDEM KONFERANSJERSKIM NA PODSTAWIE WCZEŚNIEJ PRZYGOTOWANEGO HARMONOGRAMU (nienachalny sposób bawienia gości)
(* harmonogram/plan/scenariusz wesela - bez niego ani RUSZ! wspólnie przygotujemy go z Wami; do każdego planu podchodzimy indywidualnie, służymy oczywiście pomocą przy wyborze zabaw, konkursów itp.)
# REPERTUAR OBEJMUJE MUZYKĘ TANECZNĄ, ROZRYWKOWĄ - uniwersalność w doborze repertuaru, wieloletnie doświadczenie oraz intuicja sprawią, że każdy przedział wiekowy znajdzie coś dla siebie, od współczesnych hitów po szalone rytmy a także przeboje z minionych epok (na prośbę Pary Młodej wysyłamy listę repertuaru)
# IMPREZA WESELNA PROWADZONA DO GODZINY 4:00 rano
# PROWADZENIE BIESIADY - ŚPIEWANIE PRZY STOŁACH (na życzenie Pary Młodej)
# WSPÓLNY TANIEC DLA GOŚCI JAKO FORMA INTEGRACYJNA - BELGIJKA, ZUMBA (prowadzony przez członków zespołu)
# PROWADZIMY WESELA ŁĄCZONYCH NARODOWOŚCI ( W JĘZ. ANGIELSKIM ORAZ NIEMIECKIM - prowadzenie obejmuje tłumaczenie całego przebiegu wesela wraz z konkursami, zabawami, przerywnikami)
# ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYBORU DO KILKUNASTU UTWORÓW SPOZA LISTY REPERTUARU, KTÓRE PRZYGOTUJEMY NA WASZĄ IMPREZĘ (wesele, ceremonia ślubna)

MACIE OCHOTĘ NA WIĘCEJ ? DODATKOWO

* POPRAWINY
skład dwuosobowy
skład trzyosobowy
skład czteroosobowy

* WYPROWADZENIE Z DOMU PANI MŁODEJ (Uwaga: od składu trzyoosobowego)

Sporadycznie ale jeszcze jednak zachowana tradycja.
Wyprowadzenie z domu Pani Młodej obejmuje oprawę muzyczną, w skład której wchodzą:
- saksofon, gitara
- saksofon, akordeon (Uwaga: przy wyborze składu czteroosobowego)

* OPRAWA MUZYCZNA CEREMONII ŚLUBU (w plenerze, w kościele - wokalna oprawa muzyczna ceremonii ślubu)

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

* Zakres godzin "od" - tutaj jesteśmy elastyczni, obojętnie o której godzinie zaczyna się impreza weselna - my jesteśmy gotowi, natomiast godzina zakończenia to: 4:00 - jednakże tutaj musimy wspomnieć, że podczas składania sprzętu zawsze mamy dla najwytrwalszych tancerzy alternatywę zabawy jeszcze przy tanecznej muzyce mechanicznej - trwa to zazwyczaj około 45 min. - nie liczymy za to dodatkowych kosztów ;)

Jakie elementy zawiera nasza podstawowa oferta?

OFERTA

PAKIET BASIC
Bazę zespołu stanowią instrumenty klawiszowe z głosem męskim oraz nietuzinkowy wokal damski.
* maksymalnie 12 godzin oprawy muzycznej imprezy od momentu wejścia Pary Młodej na salę

PAKIET TRIO
Bazę zespołu stanowią instrumenty klawiszowe z głosem męskim oraz nietuzinkowy wokal damski
*dodatkowo Saksofon
* maksymalnie 12 godzin oprawy muzycznej imprezy od momentu wejścia Pary Młodej na salę

PAKIET NO LIMIT
Bazę zespołu stanowią instrumenty klawiszowe z głosem męskim oraz nietuzinkowy wokal damski
* dodatkowo saksofon
*dodatkowo gitara elektryczna / perkusja
* maksymalnie 12 godzin oprawy muzycznej imprezy od momentu wejścia Pary Młodej na salę

W KAŻDYM PAKIECIE
# UŚMIECHNIĘCI I PROESJONALNI MUZYCY, KTÓRZY PORWĄ DO TAŃCA NAWET NAJBARDZIEJ OPORNYCH
# DOJAZD DO 50 KM (OD SŁAWNA 76-100) - POWYŻEJ 100 KM KOSZT DOJAZDU USTALANY JEST INDYWIDUALNIE
# PROFESJONALNY SPRZĘT NAGŁOŚNIENIOWY
# OŚWIETLENIE, KTÓRE JEST NIEZBĘDNYM ELEMENTEM KAŻDEJ UDANEJ i INIEZAPOMNIANEJ IMPREZY ORAZ TWORZY NIEPOWTARZALNY KLIMAT, KTÓRY ZACHĘCA DO POZOSTANIA JAK NAJDŁUŻEJ NA PARKIECIE - aktywne oświetlenie sterowane za pomocą kontrolera
# PROWADZENIE IMPREZY POD WZGLĘDEM KONFERANSJERSKIM NA PODSTAWIE WCZEŚNIEJ PRZYGOTOWANEGO HARMONOGRAMU (nienachalny sposób bawienia gości)
(* harmonogram/plan/scenariusz wesela - bez niego ani RUSZ! wspólnie przygotujemy go z Wami; do każdego planu podchodzimy indywidualnie, służymy oczywiście pomocą przy wyborze zabaw, konkursów itp.)
# REPERTUAR OBEJMUJE MUZYKĘ TANECZNĄ, ROZRYWKOWĄ - uniwersalność w doborze repertuaru, wieloletnie doświadczenie oraz intuicja sprawią, że każdy przedział wiekowy znajdzie coś dla siebie, od współczesnych hitów po szalone rytmy a także przeboje z minionych epok (na prośbę Pary Młodej wysyłamy listę repertuaru)
# IMPREZA WESELNA PROWADZONA DO GODZINY 4:00 rano
# PROWADZENIE BIESIADY - ŚPIEWANIE PRZY STOŁACH (na życzenie Pary Młodej)
# WSPÓLNY TANIEC DLA GOŚCI JAKO FORMA INTEGRACYJNA - BELGIJKA, ZUMBA (prowadzony przez członków zespołu)
# PROWADZIMY WESELA ŁĄCZONYCH NARODOWOŚCI ( W JĘZ. ANGIELSKIM ORAZ NIEMIECKIM - prowadzenie obejmuje tłumaczenie całego przebiegu wesela wraz z konkursami, zabawami, przerywnikami)
# ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYBORU DO KILKUNASTU UTWORÓW SPOZA LISTY REPERTUARU, KTÓRE PRZYGOTUJEMY NA WASZĄ IMPREZĘ (wesele, ceremonia ślubna)

Skład, w którym występujemy.

Skład dwuosobowy: klawisz-wokal męski; wokal damski
Skład trzyosobowy: klawisz-wokal męski; wokal damski; saksofon
Skład czteroosobowy: klawisz-wokal męski; wokal damski; saksofon; perkusja lub gitara elektryczna

Czy skład zespołu jest niezmienny?

W zależności od upodobań klienta gramy w składzie: od dwu- do czteroosobowego.

Jaki repertuar proponujemy?

# Posiadamy ogromny repertuar, który indywidualnie dobieramy do każdej imprezy przez nas obsługiwanej. Od muzyki dance, disco, pop, pop-rock, rock po muzykę klubową, jazz, folk, folk rock oraz muzykę elektroniczną jak i radiówkę. Bardzo często prowadzimy również imprezy kameralne.

# REPERTUAR OBEJMUJE MUZYKĘ TANECZNĄ, ROZRYWKOWĄ - uniwersalność w doborze repertuaru, wieloletnie doświadczenie oraz intuicja sprawią, że każdy przedział wiekowy znajdzie coś dla siebie, od współczesnych hitów po szalone rytmy a także przeboje z minionych epok.


(na prośbę Pary Młodej wysyłamy listę repertuaru)

Czy nasza usługa obejmuje również oprawę konferansjerską?

Zdecydowanie tak :)

# PROWADZENIE IMPREZY POD WZGLĘDEM KONFERANSJERSKIM NA PODSTAWIE WCZEŚNIEJ PRZYGOTOWANEGO HARMONOGRAMU (nienachalny sposób bawienia gości)
(* harmonogram/plan/scenariusz wesela - bez niego ani RUSZ! wspólnie przygotujemy go z Wami; do każdego planu podchodzimy indywidualnie, służymy oczywiście pomocą przy wyborze zabaw, konkursów itp.)

Na jakich instrumentach gramy?

* Instrumenty klawiszowe
* Saksofon
* Gitara elektryczna
* Perkusja

Na jakim sprzęcie pracujemy?

OSPRZĘTOWANIE
* Aktywne kolumny YAMAHA DXR 15 FIR-X Tuning - 1 kpl.
* 16-kanałowy mikser MACKIE ProFx 16
* 8-kanałowy mikser MACKIE ProFx 8 V2
* Mikrofon bezprzewodowy SHURE PG58
* Mikrofon dynamiczny SHURE SM58
* Kontroler Numark
* Kompletne, pełne oraz zapasowe okablowanie, obsługa techniczna
* Statywy, uchwyty oraz łączniki (Gravity; Athletic; König & Meyer)
* Wózki transportowe o łącznym udźwigu 300 kg - 2 szt.
* Wytwornice dymu pionowego ( jako walor estetyczny oraz sceniczny dający wrażenia podczas tańca)

Jak często obsługujemy imprezy międzynarodowe?

Zdarza się to dość często - w przybliżeniu 1/3 imprez weselnych

Dodatkowe atrakcje, które możemy Wam zaproponować.

MACIE OCHOTĘ NA WIĘCEJ ? DODATKOWO

* POPRAWINY
skład dwuosobowy
skład trzyosobowy
skład czteroosobowy

* WYPROWADZENIE Z DOMU PANI MŁODEJ (Uwaga: od składu trzyoosobowego)

Sporadycznie ale jeszcze jednak zachowana tradycja.
Wyprowadzenie z domu Pani Młodej obejmuje oprawę muzyczną, w skład której wchodzą:
- saksofon, gitara
- saksofon, akordeon (Uwaga: przy wyborze składu czteroosobowego)

* OPRAWA MUZYCZNA CEREMONII ŚLUBU (w plenerze, w kościele - wokalna oprawa muzyczna ceremonii ślubu)

# PROWADZENIE BIESIADY - ŚPIEWANIE PRZY STOŁACH (na życzenie Pary Młodej)
# WSPÓLNY TANIEC DLA GOŚCI JAKO FORMA INTEGRACYJNA - BELGIJKA, ZUMBA (prowadzony przez członków zespołu)

Czy oferujemy efekty świetlne w trakcie prowadzenia imprezy?

Zdecydowanie tak :)
# OŚWIETLENIE, KTÓRE JEST NIEZBĘDNYM ELEMENTEM KAŻDEJ UDANEJ i INIEZAPOMNIANEJ IMPREZY ORAZ TWORZY NIEPOWTARZALNY KLIMAT, KTÓRY ZACHĘCA DO POZOSTANIA JAK NAJDŁUŻEJ NA PARKIECIE - aktywne oświetlenie sterowane za pomocą kontrolera

* Głowy ruchome BEAMZ Illusion 1 - 2 szt.
* Głowy ruchome ADJ InnoPocket BeamQ4 - 2 szt.
* Głowy ruchome bliźniak ADJ InnoPocket SpotTwins - 1 kpl.
* Podświetlane podstawy - wieże pod głowy ruchome ATHLETIC - MOVING HEAD SCREEN TOWER - 4 szt. ( 2 x 1,5 m; 2 x 1 m); kolor osłonek: białe lub czarne
* Freedom Stick Pack CHAUVET - 2 kpl. ( 8 szt.)
* Listwy ledowe LIGHT4ME Pixel Bar 24 - 4 szt. ( 2 x białe, 2 x czarne)
* BEAMZ - BB93; BBP90 - oświetlacz bateryjny LED Uplight Par 3 x 10 W RGBW 4-w-1
* Kompaktowa podświetlana wytwornica dymu BEAMZ S500PC - 2 szt.
* Wytwornice dymu pionowego ( jako walor estetyczny oraz sceniczny dający wrażenia podczas tańca)

Czy możecie zaproponować własną listę utworów?

Tak, możemy przygotować dodatkowo (na prośbę Pary Młodej) około 20 utworów.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Nasze osiągnięcia i wyróżnienia muzyczne.

Olga (wokalistka)
* 2021 rok - Pierwsze wyróżnienie w Programie Telewizyjnym "Szansa na Sukces" OPOLE 2021 (odcinek z Sound `n` Grace)
* 2020 rok - RMF FM "Twoje 5 minut" - wygrana odcinka 1szej edycji (27.07.2020)
* 2015 rok - II ETAP Programu "Must Be The Music"

Kiedy rozpoczęła się nasza przygoda z muzyką?

Biorąc pod uwagę każdego członka zespołu to dawno temu :)

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

* Uwielbiamy naszą pracę i chętnie podejmujemy nowe wyzwania muzyczne ale także te konferansjerskie. Cieszymy się na każde zlecenie bo to oznacza kontakt z Wami oraz doświadczenie i piękne wspomnienia, zarówno Wasze jak i nasze ! :)

* KOCHAMY ŚLUBY - bo wbrew pozorom każdy z nich jest inny, tylko WASZ.
Dlatego będzie nam niezmiernie miło jeśli pozwolicie nam stać się jego częścią.

* Jesteśmy czwórką muzyków z wieloletnim doświadczeniem w branży (to już 15 lat!). Cała czwórka miała przyjemność pracować dla wielu klientów indywidualnych i komercyjnych. Mamy na swoim koncie mnóstwo poprowadzonych muzycznie imprez od urodzin po imprezy firmowe, jednak to śluby skradły nasze serca.

Jakie jest nasze podejście do zabaw integracyjnych na weselu?

* Są one NIEZBĘDNYM punktem harmonogramu oraz kluczem do udanej imprezy jak również lepszego poznania się gości.

Najbardziej oryginalne oczepiny jakie poprowadziliśmy.

* Każde wesele wbrew pozorom jest inne, dlatego też każde oczepiny są inne. Pamiętamy praktycznie każde. Zdarzają się oczywiście te fenomenalne ale tak naprawdę każde z nich jest na własny sposób wyjątkowe, śmieszne

TOP 10 utworów, których nie może zabraknąć na weselu.

* “Prawy do lewego” – Kayah i Goran Bregovic
* “Mój przyjacielu” – Krzysztof Krawczyk i Goran Bregovic
* “Bałkanica” – Piersi
* “Miłość w Zakopanem” – Sławomir
* “Przez Twe Oczy Zielone” – Akcent
* “Despacito” – Luis Fonsi
* “Y.M.C.A” – Village People
“Wake Me Up (Before You Go Go)” – Wham
“Mama ostrzegała” – Daj To Głośniej
“Ona by tak chciała” – Ronnie Ferrari

Co sądzimy o wykonywaniu utworów disco-polo?

* Wykonujemy - proporcjonalnie z innymi gatunkami muzycznymi.

Nasze sposoby na "rozkręcenie" wolno rozwijającej się imprezy.

* Zabawy integracyjne, wspólne tańce integracyjne i układy taneczne
* Hity, które porwą do tańca nawet najbardziej opornych
* prowadzenie biesiady - śpiewanie przy stołach

Gatunki muzyczne, w których najlepiej się odnajdujemy.

* Jako zespół z 15-letnim już doświadczeniem odnajdujemy się w każdym gatunku :)

Opinie (3)

Dodaj opinię
Zespół Sound & Voice - Olga Mazur id:4533
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 3 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
muzyka/repertuar
prezencja
M
Michał
5.00
 / 5
Nowa opinia
Data ślubu: 14-05-2022
Przywidz
Data dodania: 16-05-2022

Polecam wszystkim. Zespół grał na naszym weselu. Zabawa byla super i do samego rana. Goście wybawieni i zadowoleni. Dziekujemy Państwu raz jeszcze bardzo bardzo... Pozdrawiamy J&M

M
MAŁGORZATA
5.00
 / 5
Nowa opinia
Data ślubu: 07-05-2022
Sławno
Data dodania: 12-05-2022

Polecam z calego serca zespół Sound & Voice i wspaniały wokal Olgi 😍❤️

O L G A
13-05-2022

Bardzo dziękuję za zaufanie i za wspaniały czas z Wami <3 To było cudowne przyjęcie. Ściskam <3

W
Weronika
5.00
 / 5
Nowa opinia
Data ślubu: 23-04-2022
Darłowo
Data dodania: 11-05-2022

Polecam

O L G A
13-05-2022

Będziemy długo wspominać ❤ To było piękne przyjęcie i naprawdę ogromnie się cieszymy, że mogliśmy być z Wami w tym dniu. Ściskamy, bądźcie szczęśliwi ❤ 😘

Kontakt

Imię i nazwisko: Olga Mazur
Adres: Sławno, ul. Kwasowo 24, 76-100, woj. zachodniopomorskie
Kontakt w godzinach:
Pn: 10:00 - 22:00 Wt: 10:00 - 22:00 Śr: 10:00 - 22:00 Cz: 10:00 - 22:00 Pt: 10:00 - 22:00 Sb: 10:00 - 22:00 Nd: 10:00 - 22:00
794-017...
liczba odwiedzin: 4483
Zadzwoń
794-017...
Napisz

Popularne miasta w okolicy