Ślubne Q&A

Nasza historia: opublikowana
Ślubne Q&A: 0 odpowiedzi
Super strona: 0 głosów

Nasza Miłość… Cóż przyszła bardzo niespodziewanie, a zaczęło się to tak…

Spotkaliśmy się na szlaku w Tatrach, oboje szliśmy z wielkimi plecakami do schroniska. W czasie wędrówki okazało się, że mamy podobne plany – zdobycie Rysów. W schronisku okazało się, że mieszkamy w jednym pokoju jeszcze z kilkoma osobami. Tylko my mieliśmy plan zdobycia Rysów, więc postanowiliśmy, że spróbujemy zrobić to razem i udało się! Wieczorem przy okazji świętowania naszego małego sukcesu żadne z nas nie sądziło, że sprawy mogą się tak potoczyć. Jeszcze przez tydzień wędrowaliśmy razem po naszych pięknych górach i oprócz tego że zakochaliśmy się w Tatrach, to przede wszystkim zakochaliśmy się w sobie.

Wracaliśmy razem w góry jeszcze wiele razy, a nasza miłość kwitła z każdym dniem. Pewnego dnia, ok 3 lata od pierwszego wspólnego zdobycia Rysów wróciliśmy na tą wspaniałą górę, od której zaczęła się nasza wspólna wędrówka. Nie wyobrażałem sobie innego miejsca na oświadczyny jak właśnie Rysy, które są dla nas czymś więcej niż tylko górą, a miejscem które nas połączyło i od którego zaczęła się nasza wspólna miłosna podróż przez życie.

Opinie

5.00
 / 5

Chłopaki z Eventovni wykazali się profesjonalizmem, zaangażowaniem i brali pod uwagę nasze sugestie i prośby. Norbert świetnie i na naprawdę wysokim poziomie poprowadził nasze wesele. Całe stanowisko zrobiło ogromne wrażenie na naszych gościach. Współpraca z obsługą z tego co wiemy przebiegała również profesjonalnie i bez żadnych problemów. Z czystym sumieniem możemy polecić ekipę Eventovni i liczymy że spotkamy się z nimi na nie jednej imprezie :-)

Serdecznie polecamy organizację wszelkich imprez w Pałacu Pawłowice. My zorganizowaliśmy ceremonię ślubu w plenerze oraz wesele i wszystko wyszło przepięknie. Sympatyczna i profesjonalna obsługa, przepyszne jedzenie, dbałość o szczegóły oraz sprostanie wszystkim oczekiwaniom naszych gości. Pokoje gościnne idealnie przygotowane dla gości. Idealna strefa SPA w której można się zrelaksować po wyczerpującej zabawie. Rafał z którym mieliśmy kontakt wykazał się od początku mega profesjonalizmem w każdym aspekcie i w dużej mierze jego osoba przyczyniła się do tego że zdecydowaliśmy się na Pałac... To z jakimi ludźmi ma się współpracować jest bardzo ważne... i moje przeczucia nie myliły się :-) Wszystkim z całego serca polecamy i sami na pewno jeszcze skorzystamy :-) DO ZOBACZENIA. Gosia i Adrian.

Najbardziej pomocni

Promocje

Sprawdź promocje firm weselnych

Szukaj promocji

Planer ślubny

Planer wesele z klasą
  • Lista zadań

Sprawy, o których nie możesz zapomnieć!

• Lista gości

Stwórz listę gości i na bieżąco ją aktualizuj!

• Budżet

Miej wydatki związane ze ślubem pod kontrolą!

• Plan stołów

Stwórz stoły weselne i przypisz do nich gości

• Strona ślubna

Stwórz własną stronę ślubną w Internecie!

Nie masz czasu na szukanie ofert? Zobacz jak to działa

• Wybierz usługi, których szukasz
  • Przekażemy Twoje zgłoszenie odpowiednim firmom
  • Już wkrótce otrzymasz oferty, spośród których wybierzesz najlepszą dla siebie