Praca
Wesele z klasą to jeden z największych w Polsce portali w branży ślubno – weselnej. Naszą misją jest skracanie dystansu między przyszłymi parami młodymi a usługodawcami weselnymi. Sprawiamy, że organizacja wesela z wyzwania przeradza się w przyjemność, a pozyskanie nowych klientów staje się łatwe jak nigdy przedtem.
Wesele z klasą to niewielka firma (ok. 20 pracowników), w której praca z pewnością jest spokojniejsza niż w korporacji, ale znacznie bardziej dynamiczna niż w większości małych przedsiębiorstw. Nasza siedziba mieści się w samym centrum Katowic, naprzeciwko Spodka, w świetnie skomunikowanym miejscu - blisko znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, dworzec kolejowy, a także autostrada i DTŚ. Rozpoczynając pracę u nas, można liczyć na bardzo przyjemny onboarding - wszyscy członkowie zespołu z chęcią pomagają nowemu pracownikowi we wdrożeniu się w obowiązki i w odnalezieniu się w nowym miejscu.
Serwis co roku odwiedza 4 mln osób, naszą appkę zainstalowało ponad 71 tys. osób.
Wesele z klasą to niewielka firma (ok. 20 pracowników), w której praca z pewnością jest spokojniejsza niż w korporacji, ale znacznie bardziej dynamiczna niż w większości małych przedsiębiorstw. Nasza siedziba mieści się w samym centrum Katowic, naprzeciwko Spodka, w świetnie skomunikowanym miejscu - blisko znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, dworzec kolejowy, a także autostrada i DTŚ. Nasze przytulne biuro gwarantuje poczucie swobody i domowego ciepła. Jednym z najważniejszych atutów naszej firmy stanowi zintegrowany zespół, który tworzy przyjazną atmosferę i jest otwarty na wszelkie nowe propozycje czy pomysły. Rozpoczynając pracę u nas, można liczyć zatem na bardzo przyjemny onboarding - wszyscy członkowie zespołu z chęcią pomagają nowemu pracownikowi we wdrożeniu się w obowiązki i w odnalezieniu się w nowym miejscu. Natomiast sukcesy i zrealizowane projekty celebrujemy np. wspólnymi obiadami, a także organizujemy sobie dni kuchni świata. Wszelkie kwestie formalne są bardzo klarowne i jasne, co z pewnością daje poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji. Ponadto, podążamy za bieżącymi potrzebami współczesnych pracowników - oferujemy możliwość skorzystania z pracy zdalnej w wybrane dni oraz zapewniamy benefit w postaci karty Multisport.
Branża ślubna jest dziedziną bardzo przyjemną, wdzięczną i różnorodną, a jednocześnie podlegającą dynamicznym zmianom. Nieustannie pojawia się wiele ciekawych trendów i pomysłów, za którymi stale podążamy. Nie trzeba być jednak bezpośrednio związanym z branżą, by móc czerpać z jej atutów. Każdy ma realny wpływ na to, w jaki sposób rozwija się portal i co dzieje się w firmie. Niezależnie od tego, na jakim stanowisku się pracuje, można włączać się w różne ciekawe projekty dotyczące rozwoju portalu, funkcjonowania firmy i wszelkich nowych usług. Wspieramy stały rozwój pracowników, oferując im możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach, a co ważne - każdy ma wpływ na decyzję o wyborze konkretnych szkoleń.
Aplikuj już dziś i dołącz do naszego zespołu!
Dołącz do nas
Czym będziesz się zajmować?
-
Przede wszystkim współpracą z firmami weselnymi.
-
Budowaniem relacji z klientem, które zaowocują zaufaniem i długoletnią współpracą.
-
Sprzedażą, ale nie tylko - zależy nam, abyś dzielił się z klientami również swoją wiedzą i doświadczeniem.
-
Ulepszaniem i rozwojem naszych produktów oraz usług.
-
Pracą nad projektami - będziesz brać czynny udział w spotkaniach i firmowych działaniach, a tym samym zyskasz realny wpływ na rozwój portalu.
Kogo szukamy?
Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która:
-
lubi rozmawiać z ludźmi, ale także ich słuchać
-
posiada nowoczesne podejście do sprzedaży - jest nie tylko sprzedawcą, ale także doradcą i opiekunem
-
zna moc reklamy i Internetu, a co za tym idzie potrafi być również świetnym marketingowcem :)
-
odznacza się nieprzeciętną charyzmą
-
zaraża pozytywną energią
-
polubi nasz produkt i nas :)
Poznaj nas lepiej! Poniżej kilka najczęściej zadawanych pytań.
1. Czy zajmujemy się organizacją wesel?
Nie. Jesteśmy miejscem, w którym łączymy pary młode z firmami, tworząc przestrzeń do nawiązania między nimi współpracy. Nie organizujemy wesela, ale z pewnością dzięki naszemu katalogowi i narzędziom, które oferujemy, ułatwiamy narzeczonym jego planowanie. Rolą sprzedawcy jest opieka nad własnym portfelem klientów, którymi są firmy świadczące usługi na weselach. Sprzedajemy reklamę w portalu, ale nie jesteśmy wedding planerami :)
2. Jak w kilku słowach można określić naszą firmę?
Zdecydowanie daleko nam do korporacji :) Jesteśmy nieduża firmą, w której wszyscy się znają, dzięki czemu panuje u nas świetna atmosfera. "Kameralność" firmy daje naszym pracownikom możliwość prezentowania swoich pomysłów i angażowania się w ciekawe projekty rozwijające portal.
3. Jak wygląda kontakt z klientami?
Z naszymi klientami kontaktujemy się w sposób zdalny - telefonicznie i mailowo, ale, co istotne, nie jesteśmy call center :)
Naszym zadaniem jest współpraca B2B z firmami weselnymi, na własnym portfelu klientów, dlatego tak ogromną wagę kładziemy na relacyjność i dobry kontakt, a nie tylko sprzedaż produktów. Rolą sprzedawcy jest także opieka nad ogłoszeniem klienta, wsparcie techniczne i marketingowe. Na tym stanowisku zakres obowiązków wykracza poza czysto sprzedażowe elementy - w Weselu z klasą jesteś jak prawdziwy Ninja Sprzedaży!
4. Czy firma oferuje możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji?
Tak. Na tym stanowisku przygotowaliśmy dla Ciebie ścieżkę rozwoju. Wraz z nabywaniem nowych umiejętności otrzymujesz coraz ambitniejsze zadania, a także masz możliwość uczestnictwa w interesujących szkoleniach. Kładziemy duży nacisk na proces wdrożeniowy. Szczegółowo przekazujemy wiedzę o portalu i produkcie, dzielimy się zebranymi przez lata doświadczeniami. Specjalnie dla naszych pracowników stworzyliśmy także własną platformę e-learningową, która stanowi doskonałe vademecum dla każdego doradcy, zarówno tego stawiającego pierwsze kroki w sprzedaży, jak i tego nieco bardziej doświadczonego.
5. Czy COVID-19 wpłynął na rozwój branży weselnej?
Oczywiście. COVID wywarł ogromny wpływ na branżę ślubną, która w ostatnich latach bardzo dynamicznie się rozwijała. Co jednak ważne, okres pandemii nie zatrzymał rozwoju naszego portalu. Mimo panującej sytuacji cały czas wdrażamy nowe rozwiązania, realizujemy nowe projekty i będzie nam niezwykle miło, jeśli do nas dołączysz!
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Jeśli Internet to Twój żywioł, a hasła „digital marketing”, „SEO” czy „SEM” wywołują u Ciebie dreszcz emocji, to bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.
Twój zakres obowiązków
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
-
tworzenie i realizację strategii digital marketingowej brandu;
-
zarządzanie i realizację strategii promowania marki w Internecie, Social Mediach (FB, Instagram, LinkedIn), Ads;
-
współtworzenie i realizację strategii SEO, SEM;
-
budowanie i realizację strategii employer brandingowej;
-
współpracę z innymi działami oraz agencjami digitalowymi;
-
kontakt w blogerami, influencerami, dziennikarzami;
-
poszukiwanie i planowanie treści w oparciu o narzędzia analityczne SEO;
-
bieżący research rynku i analizę aktualnych trendów oraz działań konkurencji;
-
planowanie, tworzenie efektywnych newsletterów, tekstów lifestylowych oraz poradnikowych, przeznaczonych do publikacji na blogu i inne działania wynikające z pracy działu.
Nasze wymagania
Od kandydatów na stanowisko Team Leadera oczekujemy:
-
co najmniej dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie agencyjne;
-
umiejętności zarządzania zespołem;
-
praktycznej znajomości zagadnień marketingu internetowego oraz narzędzi analitycznych, szczególnie content marketingu, SEO, SEM, Social Media;
-
lekkiego pióra - łatwości w posługiwaniu się słowem;
-
doskonałej znajomości zasad języka polskiego;
-
umiejętności tworzenia angażujących treści;
-
umiejętności tworzenia tekstów w oparciu o sprecyzowane wytyczne;
-
umiejętności szybkiego i sprawnego wyszukiwania informacji;
-
kreatywność i zdolność twórczego myślenia;
-
komunikatywności;
-
mile widziana znajomość tematyki ślubno-weselnej.
Oferujemy:
-
dużą autonomię działania;
-
koncentrację na rozwoju: wsparcie specjalistów i przede wszystkim współpracę ze wspaniałym zespołem;
-
ciekawą pracę w stale rozwijającej się firmie w centrum Katowic;
-
przyjazną, niekorporacyjną atmosferę;
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń;
-
udział w szkoleniach i konferencjach;
-
pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17;
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub b2b.
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Twój zakres obowiązków
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
-
koordynację pracy zespołu zgodnie z metodyką Scrum;rozwój produktu i usług serwisu www i aplikacji mobilnej;
-
współpracę przy ustalaniu strategii rozwoju produktów oraz niezbędnych dla biznesu funkcjonalności;
-
tworzenie, planowanie i zarządzanie (sprinty, product backlogi, user stories, kryteria akceptacji i inne dokumenty projektowe);
-
analizę wymagań funkcjonalnych i technicznych;
-
ustalanie priorytetów dla zadań uwzględniając czas, wartość biznesową i inne zależności projektowe;
-
koordynowanie pracy zespołu projektowego i developerskiego;
-
monitorowanie prac i wskazywanie kierunku rozwoju produktu;
-
testy oprogramowania i kontrolę jakości wykonywanych zadań;
-
koordynację zadań z innymi działami i firmami zewnętrznymi.
Nasze wymagania
Od kandydatów na stanowisko Product Ownera wymagamy:
-
co najmniej 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
-
znajomości zagadnień dotyczących procesów wytwarzania oprogramowania i ich testowania;
-
wiedzy ogólnej na temat działania serwisów www oraz aplikacji mobilnych;
-
znajomości zagadnień związanych z optymalizacją SEO serwisów www;podstawowej wiedzy dotyczącej technologii HTML, CSS, JS, PHP pozwalającej na swobodne precyzowanie wymagań i testowanie aplikacji;
-
podstawowej znajomości relacyjnych baz danych;
-
dobrego rozumienia procesów marketplace lub e-commerce;
-
analitycznego myślenia, kreatywności i samodzielności w działaniu;
-
asertywności i dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych;
-
dobrej organizacji czasu pracy.
Oferujemy:
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B;
-
autonomię działania i realny wpływ na rozwój największego serwisu weselnego w Polsce;
-
udział w ciekawych technologicznie i biznesowo projektach;
-
doświadczony i przyjazny zespół programistów, UX i UI Designerów;
-
pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się portalu ślubnego w Polsce;
-
realne możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego w organizacji oraz możliwość zdobycia wyjątkowego doświadczenia pod okiem ekspertów;
-
miłą atmosferę i nowoczesną kulturę pracy.
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Twój zakres obowiązków
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
-
testowanie aplikacji oraz rozwiązań webowych;
-
tworzenie scenariuszy testowych i przypadków testowych;
-
dokumentowanie testów;
-
raportowanie wyników testów;
-
rejestrowanie i zgłaszanie błędów;
-
koordynowanie wdrażania poprawek;
-
współpraca z pozostałymi zespołami.
Nasze wymagania
-
minimum roczne doświadczenie w testowaniu aplikacji;
-
znajomości metod i technik testowania;
-
zdolność analitycznego myślenia;
-
samodzielność w ramach powierzonych zadań;
-
podstawowa znajomość zasad UX;
-
mile widziana znajomość narzędzi do automotyzacji testów.
Oferujemy:
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat;
-
stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
-
nielimitowany dostęp do kawy i herbaty;
-
dobrze wyposażoną kuchnię;
-
smartfon i laptop służbowy;
-
wspólne świętowanie sukcesów.
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Realizacja strategii performance marketingu nie ma dla Ciebie tajemnic? Tworzenie skutecznych kampanii digitalowych, które przynoszą efekty to coś, co Cię nakręca? Analizy i raporty opracowujesz bez najmniejszego problemu? Jeśli te pytania wywołują u Ciebie dreszcz ekscytacji, a w Twojej głowie pojawia się plan działania, koniecznie aplikuj do nas na stanowisko Performance Marketing Specialist i wspólnie z nami buduj jeden z najprężniej rozwijających się portali ślubnych w Polsce!
Wesele z klasą to największy marketplace ślubny w Polsce. Naszą misją jest skracanie dystansu między przyszłymi parami młodymi a usługodawcami weselnymi. Sprawiamy, że organizacja wesela z wyzwania przeradza się w przyjemność, a pozyskanie nowych klientów staje się łatwe jak nigdy przedtem.
Wesele z klasą to niewielka firma (ok. 20 pracowników), w której praca z pewnością jest spokojniejsza niż w korporacji, ale znacznie bardziej dynamiczna niż w większości małych przedsiębiorstw. Nasza siedziba mieści się w samym centrum Katowic, naprzeciwko Spodka, w świetnie skomunikowanym miejscu - blisko znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, dworzec kolejowy, a także autostrada i DTŚ. Rozpoczynając pracę u nas, można liczyć na bardzo przyjemny onboarding - wszyscy członkowie zespołu z chęcią pomagają nowemu pracownikowi we wdrożeniu się w obowiązki i odnalezieniu w nowym miejscu.
Serwis co roku odwiedza 4 mln osób, a naszą aplikację dla par młodych zainstalowało ponad 100 tys. osób.
Twój zakres obowiązków:
-
tworzenie i realizacja strategii performance marketingu;
-
opracowywanie, prowadzenie i zarządzanie płatnymi kampaniami w Internecie (od planowania, przez realizację, po ich optymalizację);
-
przygotowanie analiz i raportów z kampanii na podstawie danych z platform reklamowych i Google Analytics;
-
tworzenie wytycznych/insightów, które pomogą poprawić funkcjonowanie portalu;
-
zarządzanie budżetami i kampaniami w celu zapewnienia wysokiego zwrotu z inwestycji
-
optymalizacja kampanii pod kątem kluczowych wskaźników KPI;
-
współpraca z innymi działami firmy.
Nasze wymagania:
-
posiadasz co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii w Internecie (Google Ads i Facebook Ads);
-
znasz bardzo dobrze narzędzia Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google FireBase, Google Search Console, Google Ads, Ahrefs, Senuto (w celu analizowania i tworzenia planu działania);
-
potrafisz zaplanować kreatywne kampanie Ads w Internecie, aby jak najlepiej dotrzeć do klienta;
-
potrafisz optymalizować kampanie, aby spełnić kluczowe wskaźniki efektywności (KPIs);
-
jesteś zorientowany na cele;
-
posiadasz analityczny umysł i świetnie znasz Excela;
-
jesteś komunikatywny.
To oferujemy:
-
dużą autonomię działania;
-
koncentrację na rozwoju: wsparcie specjalistów i przede wszystkim współpracę ze wspaniałym zespołem;
-
ciekawą pracę w stale rozwijającej się firmie w centrum Katowic;
-
przyjazną, niekorporacyjną atmosferę;
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń;
-
udział w szkoleniach i konferencjach;
-
pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17;
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub b2b.