Praca
Wesele z klasą to jeden z największych w Polsce portali w branży ślubno – weselnej. Naszą misją jest skracanie dystansu między przyszłymi parami młodymi a usługodawcami weselnymi. Sprawiamy, że organizacja wesela z wyzwania przeradza się w przyjemność, a pozyskanie nowych klientów staje się łatwe jak nigdy przedtem.
Wesele z klasą to niewielka firma (ok. 20 pracowników), w której praca z pewnością jest spokojniejsza niż w korporacji, ale znacznie bardziej dynamiczna niż w większości małych przedsiębiorstw. Rozpoczynając pracę u nas, można liczyć na bardzo przyjemny onboarding - wszyscy członkowie zespołu z chęcią pomagają nowemu pracownikowi we wdrożeniu się w obowiązki i odnalezieniu w nowym miejscu..
Serwis co roku odwiedza 4 mln osób, naszą aplikację dla par młodych zainstalowało ponad 100 tys. osób.
Wesele z klasą to niewielka firma (ok. 20 pracowników), w której praca z pewnością jest spokojniejsza niż w korporacji, ale znacznie bardziej dynamiczna niż w większości małych przedsiębiorstw. Nasza siedziba mieści się w samym centrum Katowic, naprzeciwko Spodka, w świetnie skomunikowanym miejscu - blisko znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, dworzec kolejowy, a także autostrada i DTŚ. Nasze przytulne biuro gwarantuje poczucie swobody i domowego ciepła. Jednym z najważniejszych atutów naszej firmy stanowi zintegrowany zespół, który tworzy przyjazną atmosferę i jest otwarty na wszelkie nowe propozycje czy pomysły. Rozpoczynając pracę u nas, można liczyć zatem na bardzo przyjemny onboarding - wszyscy członkowie zespołu z chęcią pomagają nowemu pracownikowi we wdrożeniu się w obowiązki i w odnalezieniu się w nowym miejscu. Natomiast sukcesy i zrealizowane projekty celebrujemy np. wspólnymi obiadami, a także organizujemy sobie dni kuchni świata. Wszelkie kwestie formalne są bardzo klarowne i jasne, co z pewnością daje poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji. Ponadto, podążamy za bieżącymi potrzebami współczesnych pracowników - oferujemy możliwość skorzystania z pracy zdalnej w wybrane dni oraz zapewniamy benefit w postaci karty Multisport.
Branża ślubna jest dziedziną bardzo przyjemną, wdzięczną i różnorodną, a jednocześnie podlegającą dynamicznym zmianom. Nieustannie pojawia się wiele ciekawych trendów i pomysłów, za którymi stale podążamy. Nie trzeba być jednak bezpośrednio związanym z branżą, by móc czerpać z jej atutów. Każdy ma realny wpływ na to, w jaki sposób rozwija się portal i co dzieje się w firmie. Niezależnie od tego, na jakim stanowisku się pracuje, można włączać się w różne ciekawe projekty dotyczące rozwoju portalu, funkcjonowania firmy i wszelkich nowych usług. Wspieramy stały rozwój pracowników, oferując im możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach, a co ważne - każdy ma wpływ na decyzję o wyborze konkretnych szkoleń.
Aplikuj już dziś i dołącz do naszego zespołu!
Dołącz do nas
Czym będziesz się zajmować?
-
Przede wszystkim współpracą z firmami weselnymi.
-
Budowaniem relacji z klientem, które zaowocują zaufaniem i długoletnią współpracą.
-
Sprzedażą, ale nie tylko - zależy nam, abyś dzielił się z klientami również swoją wiedzą i doświadczeniem.
-
Ulepszaniem i rozwojem naszych produktów oraz usług.
-
Pracą nad projektami - będziesz brać czynny udział w spotkaniach i firmowych działaniach, a tym samym zyskasz realny wpływ na rozwój portalu.
Kogo szukamy?
Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która:
-
lubi rozmawiać z ludźmi, ale także ich słuchać
-
posiada nowoczesne podejście do sprzedaży - jest nie tylko sprzedawcą, ale także doradcą i opiekunem
-
zna moc reklamy i Internetu, a co za tym idzie potrafi być również świetnym marketingowcem :)
-
odznacza się nieprzeciętną charyzmą
-
zaraża pozytywną energią
-
polubi nasz produkt i nas :)
Co nas wyróżnia?
-
Brak dress-codu.
-
Krótszy dzień pracy w piątki!
-
Cykliczne lunche dla pracowników zamawiane z najpopularniejszych restauracji w Katowicach.
-
Dobrze wyposażona kuchnia.
-
Wspólne wyjścia w świetnym towarzystwie :)
-
Współfinansowany dostep do popularnej sieci siłowni.
Poznaj nas lepiej! Poniżej kilka najczęściej zadawanych pytań.
1. Czy zajmujemy się organizacją wesel?
Nie. Jesteśmy miejscem, w którym łączymy pary młode z firmami, tworząc przestrzeń do nawiązania między nimi współpracy. Nie organizujemy wesela, ale z pewnością dzięki naszemu katalogowi i narzędziom, które oferujemy, ułatwiamy narzeczonym jego planowanie. Rolą sprzedawcy jest opieka nad własnym portfelem klientów, którymi są firmy świadczące usługi na weselach. Sprzedajemy reklamę w portalu, ale nie jesteśmy wedding planerami :)
2. Jak w kilku słowach można określić naszą firmę?
Zdecydowanie daleko nam do korporacji :) Jesteśmy nieduża firmą, w której wszyscy się znają, dzięki czemu panuje u nas świetna atmosfera. "Kameralność" firmy daje naszym pracownikom możliwość prezentowania swoich pomysłów i angażowania się w ciekawe projekty rozwijające portal.
3. Jak wygląda kontakt z klientami?
Z naszymi klientami kontaktujemy się w sposób zdalny - telefonicznie i mailowo, ale, co istotne, nie jesteśmy call center :)
Naszym zadaniem jest współpraca B2B z firmami weselnymi, na własnym portfelu klientów, dlatego tak ogromną wagę kładziemy na relacyjność i dobry kontakt, a nie tylko sprzedaż produktów. Rolą sprzedawcy jest także opieka nad ogłoszeniem klienta, wsparcie techniczne i marketingowe. Na tym stanowisku zakres obowiązków wykracza poza czysto sprzedażowe elementy - w Weselu z klasą jesteś jak prawdziwy Ninja Sprzedaży!
4. Czy firma oferuje możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji?
Tak. Na tym stanowisku przygotowaliśmy dla Ciebie ścieżkę rozwoju. Wraz z nabywaniem nowych umiejętności otrzymujesz coraz ambitniejsze zadania, a także masz możliwość uczestnictwa w interesujących szkoleniach. Kładziemy duży nacisk na proces wdrożeniowy. Szczegółowo przekazujemy wiedzę o portalu i produkcie, dzielimy się zebranymi przez lata doświadczeniami. Specjalnie dla naszych pracowników stworzyliśmy także własną platformę e-learningową, która stanowi doskonałe vademecum dla każdego doradcy, zarówno tego stawiającego pierwsze kroki w sprzedaży, jak i tego nieco bardziej doświadczonego.
5. Czy COVID-19 wpłynął na rozwój branży weselnej?
Oczywiście. COVID wywarł ogromny wpływ na branżę ślubną, która w ostatnich latach bardzo dynamicznie się rozwijała. Co jednak ważne, okres pandemii nie zatrzymał rozwoju naszego portalu. Mimo panującej sytuacji cały czas wdrażamy nowe rozwiązania, realizujemy nowe projekty i będzie nam niezwykle miło, jeśli do nas dołączysz!
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Masz lekkie pióro, a tworzenie nieszablonowych treści to coś, co Cię nakręca? 🎯Posiadasz duże pokłady kreatywności i wiesz, jak je wykorzystać?
🎯Wszystkie najnowsze trendy mediów społecznościowych masz w małym palcu?
Jeśli te pytania wywołują u Ciebie dreszcz ekscytacji, a w Twojej głowie pojawia się plan działania, koniecznie aplikuj do nas na stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego i wspólnie z nami buduj jeden z najprężniej rozwijających się portali ślubnych w Polsce!
Twój zakres obowiązków
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
-
poszukiwanie i planowanie treści w oparciu o narzędzia analityczne SEO;
-
budowanie wizerunku w mediach społecznościowych;
-
tworzenie tekstów lifestylowych, poradnikowych oraz marketingowych, przeznaczonych do publikacji na blogu i stronie internetowej;
-
optymalizowanie istniejących treści zgodnie z zasadami pozycjonowania;
-
tworzenie kreatywnych opisów kategorii i produktów w oparciu o wytyczne SEO;
-
współtworzenie i realizację strategii SEO;
-
współtworzenie i realizację strategii SEO;
-
tworzenie i realizacja strategii digital marketingowej brandu;
-
kontakt w blogerami, influencerami, dziennikarzami;
-
bieżący research rynku i analiza aktualnych trendów oraz działań konkurencji;
-
inne działania wynikające z pracy działu.
Nasze wymagania
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
-
co najmniej dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie in-house;
-
praktycznej znajomości zagadnień marketingu internetowego oraz narzędzi analitycznych, szczególnie content marketingu, SEO;
-
lekkiego pióra - łatwości w posługiwaniu się słowem;
-
doskonałej znajomości zasad języka polskiego;
-
umiejętności tworzenia angażujących treści;
-
umiejętności tworzenia tekstów w oparciu o sprecyzowane wytyczne;
-
umiejętności szybkiego i sprawnego wyszukiwania informacji;
-
wiedzy z zakresu obsługi CMS;
-
kreatywności i zdolności twórczego myslenia;
-
komunikatywności;
-
odwagi do wyjścia z inicjatywą i proponowania nowych rozwiązań;
-
mile widziana znajomość tematyki ślubno-weselnej.
Oferujemy:
-
dużą autonomię działania;
-
koncentrację na rozwoju: wsparcie specjalistów i przede wszystkim współpracę ze wspaniałym zespołem;
-
ciekawą pracę w stale rozwijającej się firmie w Katowicach;
-
przyjazną, niekorporacyjną atmosferę;
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń;
-
udział w szkoleniach i konferencjach;
-
pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub b2b.
Co nas wyróżnia?
-
Brak dress-codu.
-
Krótszy dzień pracy w piątki!
-
Cykliczne lunche dla pracowników zamawiane z najpopularniejszych restauracji w Katowicach.
-
Dobrze wyposażona kuchnia.
-
Wspólne wyjścia w świetnym towarzystwie :)
-
Współfinansowany dostęp do popularnej sieci siłowni.
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę, B2B