Praca

Wesele z klasą to jeden z największych w Polsce portali w branży ślubno – weselnej. Naszą misją jest skracanie dystansu między przyszłymi parami młodymi a usługodawcami weselnymi. Sprawiamy, że organizacja wesela z wyzwania przeradza się w przyjemność, a pozyskanie nowych klientów staje się łatwe jak nigdy przedtem.

Wesele z klasą to niewielka firma (ok. 20 pracowników), w której praca z pewnością jest spokojniejsza niż w korporacji, ale znacznie bardziej dynamiczna niż w większości małych przedsiębiorstw. Rozpoczynając pracę u nas, można liczyć na bardzo przyjemny onboarding - wszyscy członkowie zespołu z chęcią pomagają nowemu pracownikowi we wdrożeniu się w obowiązki i odnalezieniu w nowym miejscu..

Serwis co roku odwiedza 4 mln osób, naszą aplikację dla par młodych zainstalowało ponad 100 tys. osób.

Wesele z klasą to niewielka firma (ok. 20 pracowników), w której praca z pewnością jest spokojniejsza niż w korporacji, ale znacznie bardziej dynamiczna niż w większości małych przedsiębiorstw. Nasza siedziba mieści się w samym centrum Katowic, naprzeciwko Spodka, w świetnie skomunikowanym miejscu - blisko znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, dworzec kolejowy, a także autostrada i DTŚ. Nasze przytulne biuro gwarantuje poczucie swobody i domowego ciepła. Jednym z najważniejszych atutów naszej firmy stanowi zintegrowany zespół, który tworzy przyjazną atmosferę i jest otwarty na wszelkie nowe propozycje czy pomysły. Rozpoczynając pracę u nas, można liczyć zatem na bardzo przyjemny onboarding - wszyscy członkowie zespołu z chęcią pomagają nowemu pracownikowi we wdrożeniu się w obowiązki i w odnalezieniu się w nowym miejscu. Natomiast sukcesy i zrealizowane projekty celebrujemy np. wspólnymi obiadami, a także organizujemy sobie dni kuchni świata. Wszelkie kwestie formalne są bardzo klarowne i jasne, co z pewnością daje poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji. Ponadto, podążamy za bieżącymi potrzebami współczesnych pracowników - oferujemy możliwość skorzystania z pracy zdalnej w wybrane dni oraz zapewniamy benefit w postaci karty Multisport.

Branża ślubna jest dziedziną bardzo przyjemną, wdzięczną i różnorodną, a jednocześnie podlegającą dynamicznym zmianom. Nieustannie pojawia się wiele ciekawych trendów i pomysłów, za którymi stale podążamy. Nie trzeba być jednak bezpośrednio związanym z branżą, by móc czerpać z jej atutów. Każdy ma realny wpływ na to, w jaki sposób rozwija się portal i co dzieje się w firmie. Niezależnie od tego, na jakim stanowisku się pracuje, można włączać się w różne ciekawe projekty dotyczące rozwoju portalu, funkcjonowania firmy i wszelkich nowych usług. Wspieramy stały rozwój pracowników, oferując im możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach, a co ważne - każdy ma wpływ na decyzję o wyborze konkretnych szkoleń.

Aplikuj już dziś i dołącz do naszego zespołu!

Dołącz do nas

Czym będziesz się zajmować? 

  • Przede wszystkim współpracą z firmami weselnymi.

  • Budowaniem relacji z klientem, które zaowocują zaufaniem i długoletnią współpracą.

  • Sprzedażą, ale nie tylko - zależy nam, abyś dzielił się z klientami również swoją wiedzą i doświadczeniem.

  • Ulepszaniem i rozwojem naszych produktów oraz usług.

  • Pracą nad projektami - będziesz brać czynny udział w spotkaniach i firmowych działaniach, a tym samym zyskasz realny wpływ na rozwój portalu.

Kogo szukamy?

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która:

  • lubi rozmawiać z ludźmi, ale także ich słuchać

  • posiada nowoczesne podejście do sprzedaży - jest nie tylko sprzedawcą, ale także doradcą i opiekunem

  • zna moc reklamy i Internetu, a co za tym idzie potrafi być również świetnym marketingowcem :)

  • odznacza się nieprzeciętną charyzmą 

  • zaraża pozytywną energią

  • polubi nasz produkt i nas :) 

Co nas wyróżnia?

  • Brak dress-codu.

  • Krótszy dzień pracy w piątki!

  • Cykliczne lunche dla pracowników zamawiane z najpopularniejszych restauracji w Katowicach.

  • Dobrze wyposażona kuchnia.

  • Wspólne wyjścia w świetnym towarzystwie :)

  • Współfinansowany dostep do popularnej sieci siłowni.

 

Poznaj nas lepiej! Poniżej kilka najczęściej zadawanych pytań.

1. Czy zajmujemy się organizacją wesel? 

Nie. Jesteśmy miejscem, w którym łączymy pary młode z firmami, tworząc przestrzeń do nawiązania między nimi współpracy. Nie organizujemy wesela, ale z pewnością dzięki naszemu katalogowi i narzędziom, które oferujemy, ułatwiamy narzeczonym jego planowanie. Rolą sprzedawcy jest opieka nad własnym portfelem klientów, którymi są firmy świadczące usługi na weselach. Sprzedajemy reklamę w portalu, ale nie jesteśmy wedding planerami :)

2. Jak w kilku słowach można określić naszą firmę? 

Zdecydowanie daleko nam do korporacji :) Jesteśmy nieduża firmą, w której wszyscy się znają, dzięki czemu panuje u nas świetna atmosfera. "Kameralność" firmy daje naszym pracownikom możliwość prezentowania swoich pomysłów i angażowania się w ciekawe projekty rozwijające portal. 

3. Jak wygląda kontakt z klientami? 

Z naszymi klientami kontaktujemy się w sposób zdalny - telefonicznie i mailowo, ale, co istotne, nie jesteśmy call center :)  

Naszym zadaniem jest współpraca B2B z firmami weselnymi, na własnym portfelu klientów, dlatego tak ogromną wagę kładziemy na relacyjność i dobry kontakt, a nie tylko sprzedaż produktów. Rolą sprzedawcy jest także opieka nad ogłoszeniem klienta, wsparcie techniczne i marketingowe. Na tym stanowisku zakres obowiązków wykracza poza czysto sprzedażowe elementy - w Weselu z klasą jesteś jak prawdziwy Ninja Sprzedaży!

4. Czy firma oferuje możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji?

Tak. Na tym stanowisku przygotowaliśmy dla Ciebie ścieżkę rozwoju. Wraz z nabywaniem nowych umiejętności otrzymujesz coraz ambitniejsze zadania, a także masz możliwość uczestnictwa w interesujących szkoleniach. Kładziemy duży nacisk na proces wdrożeniowy. Szczegółowo przekazujemy wiedzę o portalu i produkcie, dzielimy się zebranymi przez lata doświadczeniami. Specjalnie dla naszych pracowników stworzyliśmy także własną platformę e-learningową, która stanowi doskonałe vademecum dla każdego doradcy, zarówno tego stawiającego pierwsze kroki w sprzedaży, jak i tego nieco bardziej doświadczonego. 

5. Czy COVID-19 wpłynął na rozwój branży weselnej?  

Oczywiście. COVID wywarł ogromny wpływ na branżę ślubną, która w ostatnich latach bardzo dynamicznie się rozwijała. Co jednak ważne, okres pandemii nie zatrzymał rozwoju naszego portalu. Mimo panującej sytuacji cały czas wdrażamy nowe rozwiązania, realizujemy nowe projekty i będzie nam niezwykle miło, jeśli do nas dołączysz!


Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę

Masz lekkie pióro, a tworzenie nieszablonowych treści to coś, co Cię nakręca? 🎯Posiadasz duże pokłady kreatywności i wiesz, jak je wykorzystać? 

🎯Wszystkie najnowsze trendy mediów społecznościowych masz w małym palcu? 

 

Jeśli te pytania wywołują u Ciebie dreszcz ekscytacji, a w Twojej głowie pojawia się plan działania, koniecznie aplikuj do nas na stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego i wspólnie z nami buduj jeden z najprężniej rozwijających się portali ślubnych w Polsce!

Twój zakres obowiązków

Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:

  • poszukiwanie i planowanie treści w oparciu o narzędzia analityczne SEO;

  • budowanie wizerunku w mediach społecznościowych;

  • tworzenie tekstów lifestylowych, poradnikowych oraz marketingowych, przeznaczonych do publikacji na blogu i stronie internetowej;

  • optymalizowanie istniejących treści zgodnie z zasadami pozycjonowania;

  • tworzenie kreatywnych opisów kategorii i produktów w oparciu o wytyczne SEO;

  • współtworzenie i realizację strategii SEO;

  • współtworzenie i realizację strategii SEO;

  • tworzenie i realizacja strategii digital marketingowej brandu;

  • kontakt w blogerami, influencerami, dziennikarzami;

  • bieżący research rynku i analiza aktualnych trendów oraz działań konkurencji;

  • inne działania wynikające z pracy działu.

Nasze wymagania

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • co najmniej dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie in-house;

  • praktycznej znajomości zagadnień marketingu internetowego oraz narzędzi analitycznych, szczególnie content marketingu, SEO;

  • lekkiego pióra - łatwości w posługiwaniu się słowem;

  • doskonałej znajomości zasad języka polskiego;

  • umiejętności tworzenia angażujących treści;

  • umiejętności tworzenia tekstów w oparciu o sprecyzowane wytyczne;

  • umiejętności szybkiego i sprawnego wyszukiwania informacji;

  • wiedzy z zakresu obsługi CMS;

  • kreatywności i zdolności twórczego myslenia;

  • komunikatywności;

  • odwagi do wyjścia z inicjatywą i proponowania nowych rozwiązań;

  • mile widziana znajomość tematyki ślubno-weselnej.

Oferujemy:

  • dużą autonomię działania;

  • koncentrację na rozwoju: wsparcie specjalistów i przede wszystkim współpracę ze wspaniałym zespołem;

  • ciekawą pracę w stale rozwijającej się firmie w Katowicach;

  •  przyjazną, niekorporacyjną atmosferę;

  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń;

  • udział w szkoleniach i konferencjach;

  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub b2b.

Co nas wyróżnia?

  • Brak dress-codu.

  • Krótszy dzień pracy w piątki!

  • Cykliczne lunche dla pracowników zamawiane z najpopularniejszych restauracji w Katowicach.

  • Dobrze wyposażona kuchnia.

  • Wspólne wyjścia w świetnym towarzystwie :)

  • Współfinansowany dostęp do popularnej sieci siłowni.

Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę, B2B