IntegraEvent Fotobudka

od 500 do 1300 zł
Lubanie, kujawsko-pomorskie
(1)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość
784-069...

Oferta:

  • fotobudka klasyczna

O nas

Fotobudka czy Fotolustro? Nasza Fotobudka łączy najlepsze cechy obu rozwiązań. Przyciąga uwagę wyglądem, „mówi” do gości zachęcając do zabawy, błyskawicznie drukuje.

Patrząc z perspektywy imprezowiczów fotobudka jest genialną zabawą dla większej ilości osób. Kto z Nas nie lubi od czasu do czasu powygłupiać się, poprzebierać i po prostu dobrze bawić???

Jedyna taka oferta w regionie. Brak limitu ilości zdjęć, galeria na stronie dla gości, elegancki pendrive w cenie! Papier oraz jakość wydruku jest nieporównywalnie lepsza od rozwiązań standardowych stosowanych u konkurencji. Wyjątkowy nowoczesny design fotobudki. W standardzie dostajecie Państwo 3 formaty zdjęć podczas jednej imprezy: 5x15- paseczki, 10x15 czyli duże pocztówki oraz uwaga 15x20 – bardzo duże zdjęcie (dla Jubilata, Młodej Pary) Takiej oferty nie dostaniecie u konkurencji. Mamy doświadczenie oraz najbardziej nowoczesny sprzęt, co bezpośrednio wpływa na wysoką jakość świadczonych usług.

W naszej ofercie znajdują się 3 pakiety.
Oferta Induwidualna (1 godzina) – 500zł, Pakiet Standard (2 godziny) – 650zł, Pakiet Maxi (3 godziny) – 800zł, Pakiet Mega Maxi (4 godziny) – 950zł
Dodatkowa godzina poza pakietem- 200zł

Każdy pakiet to:
• Opieka animatora przez cały czas zabawy
• Nielimitowana liczba zdjęć – zdjęcia dla każdego
• Nielimitowane wydruki (opcja, szczegóły poniżej)
• Ponad 100 super gadżetów (okulary, czapki, kapelusze, buźki, tabliczki z napisami i wiele innych)
• Własny tekst lub LOGO pod zdjęciem
• Galeria internetowa zabezpieczona hasłem (+20zł, zdjęcia w najlepszej jakości do pobrania)
• Pendrive ze zdjęciami
• Układ od 1 do 4 zdjęć na wydruku
• Montaż i demontaż fotobudki
• Różnorodny wybór tła
• Dojazd do 30/40km gratis (zależnie od pakietu, powyżej 1,5zł/km)
• Księga gości (opcja)
• Zdjęcia w formacie 5x15, 10x15, i 15x20 bez potrzeby wymiany papieru – tej funkcji nie znajdziesz u konkurencji

Dezynfekujemy wszystkie gadżety przed i po imprezie!!! Posiadamy certyfikat bezpieczeństwa i certyfikat PPOŻ


*Nielimitowane wydruki – kopia zdjęcia dla każdej osoby znajdującej się na zdjęciu. (np. 10 osób na zdjęciu- 10 osób otrzymuje wydruk)

Jeżeli są to same PASKI, do każdego pakietu należy doliczyć 60zł/h
Jeżeli są to same POCZTÓWKI – do każdego pakietu należy doliczyć 90zł/h
Jeżeli są to PASKI i POCZTÓWKI – do każdego pakietu należy doliczyć razem 75zł/h

Dobierz napis LOVE z sercem, ciężki dym-taniec w chmurach, fontanny iskier, dekoracyjne oświetlenie sali Sali światłem i zdobądź 200zł rabatu!

Dodatkowo proponujemy Państwu profesjonalną oprawę muzyczną Waszej uroczystości – Zespół Integra Band, jednoosobowy Muzyk lub DJ lub „2w1” Muzyk i DJ – „INTEGRA EVENT – Dobry Grajek & DJ”. Więcej o ofercie znajdą Państwo informacje na naszej stronie internetowej.

Sprawdź naszą ofertę w innych kategoriach:

Pakiet standard 2h

od 650 do 820zł/ Wypożyczenie

2h fotobudki +nielimitowane wydruki+galeria online

Pakiet Maxi 3h

od 800 do 1045zł/ Wypożyczenie

3h fotobudki +nielimitowane wydruki+galeria online

Pakiet Mega Maxi 4h

od 950 do 1270zł/ Wypożyczenie

4h fotobudki +nielimitowane wydruki+galeria online

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Mamy duże doświadczenie w prowadzeniu i organizacji wesel i imprez okolicznościowych. Dysponujemy bardzo nowoczesnym sprzętem i jesteśmy bardzo konkurencyjni jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny. Oferujemy najwyższą jakość w przystępnej cenie.

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Wszystkie atrakcje Must Have na wyjątkowe wesele w jednym miejscu. Wszystkie gadżety fotobudki są starannie dezynfekowane przed użyciem i po użyciu.

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Decydując się na współpracę z nami zyskujecie Państwo pewność pełnego profesjonalizmu i zaangażowanie w Wasze zlecenie.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Jesteśmy mocni dzięki idealnemu połączeniu atrakcyjnej ceny i wysokiej jakości, niezawodnej profesjonalności oraz pełnemu zadowoleniu naszych klientów.

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

W naszej pracy najbardziej kochamy to, że każda usługa przynosi coś zupełnie innego. Nieprzewidywalność i różnorodność sprawiają, że nigdy nie nudzimy się. Ale to, co naprawdę dodaje smaku naszej pracy, to pomysłowość gości, z którymi mamy przyjemność współpracować. Ich kreatywność i wyobraźnia sprawiają, że każdy projekt staje się wyjątkowy i pełen niespodzianek.

Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?

Nasza praca sprawia nam tak dużą radość, ponieważ jesteśmy w stanie tworzyć i dostarczać wartość innym ludziom. Widząc efekty naszych wysiłków przekładające się na zadowolenie i uśmiech klientów, czujemy się spełnieni i motywowani do dalszego działania

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Z organizacją wesele mamy styczność od 2012r. Zgromadziliśmy ogromny bagaż doświadczeń, które pozwoliły nam na wypracowanie najlepszych standardów dla oferowanych przez nas usług.

Nasze osiągnięcia i wyróżnienia.

Z dumą możemy wspomnieć o zdobytych nagrodach branżowych za innowacyjne podejścia oraz doskonałą jakość naszych usług. Ponadto, nasze osiągnięcia potwierdzają liczne pozytywne opinie klientów oraz ich lojalność, co jest dla nas niezwykle cenne.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

Nasze doświadczenie w branży ślubnej sięga ponad 10 lat, co oznacza, że przez ten czas mieliśmy okazję współtworzyć setki niezapomnianych chwil dla naszych klientów. To lata praktyki, nauki i doskonalenia naszych umiejętności, które pozwalają nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Przez lata mieliśmy przyjemność współpracować przy organizacji ślubów w najbardziej niezwykłych miejscach, takich jak plaże, lasy, zamki czy nawet góry. Ponadto, tworzyliśmy wydarzenia tematyczne, takie jak wesela w stylu vintage, boho, czy nawet science fiction. Nasze podejście opiera się na kreatywności i elastyczności, dlatego jesteśmy gotowi realizować nawet najbardziej oryginalne pomysły naszych klientów, aby uczynić ich ślub niezapomnianym przeżyciem.

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

Czas dostosowujemy indywidualnie do potrzeb oraz do rodzaju zamówionych atrakcji.

W jakim składzie realizujemy usługę?

Wszystko musi być dopięte na ostatni guzik. Jeśli jest taka potrzeba angażujemy nawet kilka osób na jedną imprezę.

Na jakim sprzęcie/materiałach pracujemy?

Posiadamy najwyższej jakości sprzęt. Elegancka i wyjątkowa fotobudka, nagłośnienie i oświetlenie najlepszych producentów, nietypowy i piękny napis LOVE z sercem.

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

Abyśmy mogli odpowiednio przygotować się do waszego ślubu, zalecamy kontaktować się z nami kilka miesiąc/2 tygodnie przed datą planowanego wydarzenia. Pozwoli to na omówienie szczegółów i zapewnienie kompleksowej obsługi.

Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?

Spotkanie z Nami nie jest płatne. ?Jeżeli chodzi o podpisanie umowy zazwyczaj odbywa się to poprzez wiadomości mailowe. Wystarczy zadzwonić, dogadać szczegółowy i wszelkie tematy dotyczące umowy wykonamy elektronicznie poprzez maila.

Czy jesteśmy w stanie spersonalizować usługę na Wasze życzenie?

Zdjęcia, tło, księga gości personalizowane zgodnie z zamówieniem.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Skąd czerpiemy inspiracje do nowych projektów?

Inspiracja łączy się z konkretnym wydarzeniem - uroczystością. Bo czy jest coś bardziej budzącego wyobraźnię niż szansa na stworzenie projektu, który dostosowuje się do magii danej uroczystości?

IntegraEvent Fotobudka
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 1 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
atrakcyjność usługi
prezencja
R
Rafał
5.00
 / 5
Data ślubu: 14-10-2023
Lipno
Data dodania: 07-05-2024

Gorąco polecam, bardzo profesjonalne podejście do klienta, dobrej jakości zdjęcia, goście byli bardzo zadowoleni.

Nazwa firmy: INTEGRA EVENT Kamil Gawroński
NIP: 8883140458
Imię i nazwisko: Kamil Gawroński
Adres: Lubanie, Kocia Górka 4a, 87-732, woj. kujawsko-pomorskie
784-069...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 42
Zadzwoń
784-069...
Napisz

Wyjątkowe sale weselne w mieście Lubanie

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie