The Magical Events Wedding Planners | Organizacja Ślubów i Wesel
O nas
Opcje
- ślub w plenerze
- ślub za granicą
O nas
Jako konsultantki ślubne The Magical Events zajmujemy się planowaniem i organizacją magicznych ślubów.
Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy wiemy jak pomóc Narzeczonym w świadomym podejmowaniu ślubnych decyzji oraz w uniknięciu stresu związanego z planowaniem uroczystości bez fachowej pomocy.
Jesteśmy dla Pary Młodej by przewidzieć nieprzewidywalne, by zawsze mieć plan B lub nawet C i D jeśli będzie to potrzebne.
Dbamy o to, by Wasz ważny dzień przebiegł bezproblemowo od początku do końca. Z nami możecie spać spokojnie, wiedząc, że uroczystość będzie idealna, MAGICZNA i niepowtarzalnie Wasza.
Z The Magical Events nużące i kłopotliwe elementy planowania nie będą Wam ciążyły, a Wy będziecie mogli cieszyć się najbardziej ekscytującymi chwilami.
Wierzymy, że Wasz ślub powinien być prawdziwą celebracją Waszej miłości, a nie zmaganiem się z podwykonawcami lub martwieniem się o budżet ślubny i uzyskanie najkorzystniejszych cen.
W ramach naszej KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI ŚLUBU I WESELA, będziemy pracować dla Was od samego początku do końca – od momentu, w którym nas zatrudnicie do odjazdu ostatniego gościa. Zadbam o każdy szczegół i będziemy Wam towarzyszyć podczas całego procesu planowania oraz w dniu Waszego ślubu.
W ramach naszej CZĘŚCIOWEJ POMOCY W ORGANIZACJI ŚLUBU I WESELA, wspieramy przyszłą parę młodą w najtrudniejszych elementach całego procesu planowania. Ten pakiet jest idealnym rozwiązaniem dla tych z Was, którzy mają już zarezerwowany lokal weselny i znaleźli już część podwykonawców.
A jeśli wybierzecie KOORDYNACJĘ DNIA ŚLUBU złożymy w całość harmonogram dnia Waszego ślubu i logistykę związaną z ceremonią. The Magical Events zajmie się w Waszym imieniu komunikacją z podwykonawcami, sprawdzimy najdrobniejsze szczegóły i upewnimy się, że wszystko jest zapięte na ostatni guzik.
Zapraszam do kontaktu.
Klaudia Płoska
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
1. BY ZAOSZCZĘDZIĆ CZAS
Przeciętny ślub wymaga więcej niż 250 godzin planowania!!! Jesteście bardzo zajęci? Mieszkacie w innym mieście lub państwie? Nie martwcie się! Z THE MAGICAL EVENTS nużące i kłopotliwe elementy planowania nie będą Wam ciążyły, a Wy będziecie mogli cieszyć się najbardziej ekscytującymi chwilami.
2. BY ZMNIEJSZYĆ STRES
Jesteśmy dla Was by przewidzieć nieprzewidywalne, by zawsze mieć plan B lub nawet C i D jeśli będzie to potrzebne. Dbamy o to, by Wasz ważny dzień przebiegł bezproblemowo od początku do końca. Z nami możecie spać spokojnie, wiedząc, że uroczystość będzie idealna, MAGICZNA i niepowtarzalnie Wasza. Będziemy mieć wszystko pod kontrolą, w razie potrzeby wręczymy miętówkę odświeżającą oddech lub tabletkę na ból głowy, przyszyjemy brakujący guzik i zadbamy, by wszyscy podwykonawcy znali scenariusz ceremonii. Zrobimy wszystko, co będzie konieczne byście mogli bezstresowo świętować ten ważny dla Was moment.
Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy możemy pomóc Wam w świadomym podejmowaniu ślubnych decyzji oraz w uniknięciu stresu związanego z planowaniem uroczystości bez fachowej pomocy. Nie zapominajcie, że to ma być najbardziej MAGICZNE WYDARZENIE Waszego życia, którym Wy i Wasi najbliżsi powinniście cieszyć się i pamiętać latami.
3. BY ZAOSZCZĘDZIĆ PIENIĄDZE
Tak! Zaoszczędzimy Wasze pieniądze! Zawsze negocjujemy najlepsze ceny i uzyskujemy zniżki od zaufanych podwykonawców. Wiemy gdzie zaoszczędzić pieniądze, jak uniknąć kosztownych pomyłek i nieprzewidzianych wydatków.
Wierzymy, że Wasz ślub powinien być prawdziwą celebracją Waszej miłości, a nie zmaganiem się z podwykonawcami lub martwieniem się o budżet ślubny i uzyskanie najkorzystniejszych cen. Możecie się zrelaksować, ponieważ to my będziemy pracować w ramach Waszego budżetu. Bez względu na to czy suma jaką dysponujecie jest duża, czy niewielka, pomożemy Wam w stworzeniu Waszego ślubnego kosztorysu i będziemy go dla Was na bieżąco kontrolować.
4. NIE JESTEŚMY TYM SAMYM CO KOORDYNATOR WESEL W LOKALU
Koordynator wesel w lokalu pracuje dla lokalu, a nie bezpośrednio dla Was. Dba on o to, byście Wy i Wasi goście przestrzegali zasad lokalu - zakazu hałasowania, rzucania ryżem lub konfetti, zameldowań i wymeldowań w określonym czasie itp.
Natomiast my w THE MAGICAL EVENTS jesteśmy zawsze tylko do Waszej dyspozycji. Współpracując z koordynatorem lokalu dbamy o to, by uroczystość była tak autentyczna i niepowtarzalna, jak współpracująca z nami Para Młoda.
Pomagając Wam w organizacji uroczystości uzgodnimy wszystko co niezbędne z Waszymi przyjaciółmi, rodziną i podwykonawcami tak, aby każdy z nich wiedział, gdzie ma się znajdować i za co będzie odpowiedzialny w dniu ślubu. THE MAGICAL EVENTS stworzy scenariusz dnia Waszego ślubu i upewni się, że przyszli małżonkowie są szczęśliwi i zrelaksowani.
5. BY UNIKNĄĆ BARIER JĘZYKOWYCH
Zgadza się! The Magical Events specjalizuje się zarówno w polskich jak i międzynarodowych uroczystościach ślubnych.
Członkostwo założycielki naszej agencji ślubnej, Klaudii Płoskiej, w elitarnym Polskim Stowarzyszeniu Konsultantów Ślubnych potwierdza najwyższą jakość i profesjonalizm usług oferowanych przez The Magical Events. PSKŚ zrzesza tylko sprawdzonych i doświadczonych wedding plannerów z całego kraju.
The Magical Events to jedyna firma z całej wielkopolski przynależąca do Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych.
W skład Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych wchodzą tylko sprawdzeni i doświadczeni konsultanci.
„Najpiękniejszy dzień w życiu”, „magiczne przeżycie” – tak zwykle pary chcą zapamiętać swoją uroczystość ślubną. Przygotowania do niej jednak w niczym nie przypominają machnięcia czarodziejską różdżką – są złożonym, czasochłonnym i nierzadko stresującym procesem. Zaplanowanie wymarzonego przyjęcia weselnego wymaga doskonałej organizacji, kreatywności, cierpliwości, oka do detali, a przede wszystkim wielu godzin pracy. Jeśli brakuje Wam czasu, organizacja Waszego wymarzonego ślubu przytłacza Was i stresuje, a może nie mieszkacie na miejscu?
Ile potrzeba czasu, by móc zorganizować z naszą pomocą ślub i wesele?Podejmujemy pracę z Parami Młodymi na każdym etapie. Zwykle zaczynamy współpracę z Parą Młodą dwa lata lub rok przed dniem ślubu, ale organizowałyśmy już śluby nawet w 3 miesiące.
W jaki sposób para młoda może zaoszczędzić, korzystając z naszej pomocy?Zawsze negocjujemy najlepsze ceny i uzyskujemy zniżki od zaufanych podwykonawców. Wiemy gdzie zaoszczędzić pieniądze, jak uniknąć kosztownych pomyłek i nieprzewidzianych wydatków.
Wierzymy, że Wasz ślub powinien być prawdziwą celebracją Waszej miłości, a nie zmaganiem się z podwykonawcami lub martwieniem się o budżet ślubny i uzyskanie najkorzystniejszych cen.
Najbardziej uwielbiamy fakt, że każda para oraz każdy ślub na którym pracujemy jest niepowtarzalny i wyjątkowy.
Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?Jesteśmy zaspałem certyfikowanych konsultantek ślubnych, a członkostwo założycielki naszej agencji ślubnej, Klaudii Płoskiej, w elitarnym Polskim Stowarzyszeniu Konsultantów Ślubnych potwierdza najwyższą jakość i profesjonalizm usług oferowanych przez The Magical Events. PSKŚ zrzesza tylko sprawdzonych i doświadczonych wedding plannerów z całego kraju.
Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?Zdecydowana większość organizowanych przez nas ślubów to śluby symboliczne, humanistyczne. Miałyśmy przyjemność organizować uroczystości dla par mieszkających na stałe w takich państwach jak: Niemcy, USA, Australia, Norwegia, Austria, Finlandia, Szwecja, Wielka Brytania, Irlandia, Holandia, Zjednoczone Emiraty Arabskie.
W jaki sposób przebiega współpraca, jeśli para młoda w okresie przygotowań do ślubu przebywa za granicą?Komunikujemy się korzystając ze Skype, WhatsApp, Zoom oraz poczty elektronicznej.
W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?Jest to indywidualnie dopracowywane z każdą Parą Młodą
Czy mogą skorzystać z naszej pomocy osoby, które mają już zarezerwowaną salę weselną i wybranych niektórych usługodawców?Tak, oczywiście. W takim przypadku oferujemy częściową pomoc w organizacji ślubu i wesela.