Ta firma aktualnie nie odpisuje na wiadomości. Sprawdź podobne oferty, które dla Ciebie wybraliśmy!

Zobacz zdjęcia (5)
The Magical Events Wedding Planners | Organizacja Ślubów i Wesel, Poznań - zdjęcie 1
The Magical Events Wedding Planners | Organizacja Ślubów i Wesel, Poznań - zdjęcie 2 The Magical Events Wedding Planners | Organizacja Ślubów i Wesel, Poznań - zdjęcie 3 The Magical Events Wedding Planners | Organizacja Ślubów i Wesel, Poznań - zdjęcie 4 The Magical Events Wedding Planners | Organizacja Ślubów i Wesel, Poznań - zdjęcie 5
1 / 5

The Magical Events Wedding Planners | Organizacja Ślubów i Wesel id:24888

Poznań, wielkopolskie
(0)
Dodaj opinię

O nas

Opcje

  • ślub w plenerze
  • ślub za granicą

Jako konsultantki ślubne The Magical Events zajmujemy się planowaniem i organizacją magicznych ślubów.

Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy wiemy jak pomóc Narzeczonym w świadomym podejmowaniu ślubnych decyzji oraz w uniknięciu stresu związanego z planowaniem uroczystości bez fachowej pomocy.

Jesteśmy dla Pary Młodej by przewidzieć nieprzewidywalne, by zawsze mieć plan B lub nawet C i D jeśli będzie to potrzebne.

Dbamy o to, by Wasz ważny dzień przebiegł bezproblemowo od początku do końca. Z nami możecie spać spokojnie, wiedząc, że uroczystość będzie idealna, MAGICZNA i niepowtarzalnie Wasza.

Z The Magical Events nużące i kłopotliwe elementy planowania nie będą Wam ciążyły, a Wy będziecie mogli cieszyć się najbardziej ekscytującymi chwilami.

Wierzymy, że Wasz ślub powinien być prawdziwą celebracją Waszej miłości, a nie zmaganiem się z podwykonawcami lub martwieniem się o budżet ślubny i uzyskanie najkorzystniejszych cen.

W ramach naszej KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI ŚLUBU I WESELA, będziemy pracować dla Was od samego początku do końca – od momentu, w którym nas zatrudnicie do odjazdu ostatniego gościa. Zadbam o każdy szczegół i będziemy Wam towarzyszyć podczas całego procesu planowania oraz w dniu Waszego ślubu.
W ramach naszej CZĘŚCIOWEJ POMOCY W ORGANIZACJI ŚLUBU I WESELA, wspieramy przyszłą parę młodą w najtrudniejszych elementach całego procesu planowania. Ten pakiet jest idealnym rozwiązaniem dla tych z Was, którzy mają już zarezerwowany lokal weselny i znaleźli już część podwykonawców.
A jeśli wybierzecie KOORDYNACJĘ DNIA ŚLUBU złożymy w całość harmonogram dnia Waszego ślubu i logistykę związaną z ceremonią. The Magical Events zajmie się w Waszym imieniu komunikacją z podwykonawcami, sprawdzimy najdrobniejsze szczegóły i upewnimy się, że wszystko jest zapięte na ostatni guzik.
Zapraszam do kontaktu.

Klaudia Płoska

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

1. BY ZAOSZCZĘDZIĆ CZAS
Przeciętny ślub wymaga więcej niż 250 godzin planowania!!! Jesteście bardzo zajęci? Mieszkacie w innym mieście lub państwie? Nie martwcie się! Z THE MAGICAL EVENTS nużące i kłopotliwe elementy planowania nie będą Wam ciążyły, a Wy będziecie mogli cieszyć się najbardziej ekscytującymi chwilami.

2. BY ZMNIEJSZYĆ STRES
Jesteśmy dla Was by przewidzieć nieprzewidywalne, by zawsze mieć plan B lub nawet C i D jeśli będzie to potrzebne. Dbamy o to, by Wasz ważny dzień przebiegł bezproblemowo od początku do końca. Z nami możecie spać spokojnie, wiedząc, że uroczystość będzie idealna, MAGICZNA i niepowtarzalnie Wasza. Będziemy mieć wszystko pod kontrolą, w razie potrzeby wręczymy miętówkę odświeżającą oddech lub tabletkę na ból głowy, przyszyjemy brakujący guzik i zadbamy, by wszyscy podwykonawcy znali scenariusz ceremonii. Zrobimy wszystko, co będzie konieczne byście mogli bezstresowo świętować ten ważny dla Was moment.

Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy możemy pomóc Wam w świadomym podejmowaniu ślubnych decyzji oraz w uniknięciu stresu związanego z planowaniem uroczystości bez fachowej pomocy. Nie zapominajcie, że to ma być najbardziej MAGICZNE WYDARZENIE Waszego życia, którym Wy i Wasi najbliżsi powinniście cieszyć się i pamiętać latami.

3. BY ZAOSZCZĘDZIĆ PIENIĄDZE
Tak! Zaoszczędzimy Wasze pieniądze! Zawsze negocjujemy najlepsze ceny i uzyskujemy zniżki od zaufanych podwykonawców. Wiemy gdzie zaoszczędzić pieniądze, jak uniknąć kosztownych pomyłek i nieprzewidzianych wydatków.

Wierzymy, że Wasz ślub powinien być prawdziwą celebracją Waszej miłości, a nie zmaganiem się z podwykonawcami lub martwieniem się o budżet ślubny i uzyskanie najkorzystniejszych cen. Możecie się zrelaksować, ponieważ to my będziemy pracować w ramach Waszego budżetu. Bez względu na to czy suma jaką dysponujecie jest duża, czy niewielka, pomożemy Wam w stworzeniu Waszego ślubnego kosztorysu i będziemy go dla Was na bieżąco kontrolować.

4. NIE JESTEŚMY TYM SAMYM CO KOORDYNATOR WESEL W LOKALU
Koordynator wesel w lokalu pracuje dla lokalu, a nie bezpośrednio dla Was. Dba on o to, byście Wy i Wasi goście przestrzegali zasad lokalu - zakazu hałasowania, rzucania ryżem lub konfetti, zameldowań i wymeldowań w określonym czasie itp.

Natomiast my w THE MAGICAL EVENTS jesteśmy zawsze tylko do Waszej dyspozycji. Współpracując z koordynatorem lokalu dbamy o to, by uroczystość była tak autentyczna i niepowtarzalna, jak współpracująca z nami Para Młoda.

Pomagając Wam w organizacji uroczystości uzgodnimy wszystko co niezbędne z Waszymi przyjaciółmi, rodziną i podwykonawcami tak, aby każdy z nich wiedział, gdzie ma się znajdować i za co będzie odpowiedzialny w dniu ślubu. THE MAGICAL EVENTS stworzy scenariusz dnia Waszego ślubu i upewni się, że przyszli małżonkowie są szczęśliwi i zrelaksowani.

5. BY UNIKNĄĆ BARIER JĘZYKOWYCH
Zgadza się! The Magical Events specjalizuje się zarówno w polskich jak i międzynarodowych uroczystościach ślubnych.

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Członkostwo założycielki naszej agencji ślubnej, Klaudii Płoskiej, w elitarnym Polskim Stowarzyszeniu Konsultantów Ślubnych potwierdza najwyższą jakość i profesjonalizm usług oferowanych przez The Magical Events. PSKŚ zrzesza tylko sprawdzonych i doświadczonych wedding plannerów z całego kraju.

The Magical Events to jedyna firma z całej wielkopolski przynależąca do Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych.

W skład Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych wchodzą tylko sprawdzeni i doświadczeni konsultanci.

Kto powinien skorzystać z usług konsultanta ślubnego?

„Najpiękniejszy dzień w życiu”, „magiczne przeżycie” – tak zwykle pary chcą zapamiętać swoją uroczystość ślubną. Przygotowania do niej jednak w niczym nie przypominają machnięcia czarodziejską różdżką – są złożonym, czasochłonnym i nierzadko stresującym procesem. Zaplanowanie wymarzonego przyjęcia weselnego wymaga doskonałej organizacji, kreatywności, cierpliwości, oka do detali, a przede wszystkim wielu godzin pracy. Jeśli brakuje Wam czasu, organizacja Waszego wymarzonego ślubu przytłacza Was i stresuje, a może nie mieszkacie na miejscu?

Ile potrzeba czasu, by móc zorganizować z naszą pomocą ślub i wesele?

Podejmujemy pracę z Parami Młodymi na każdym etapie. Zwykle zaczynamy współpracę z Parą Młodą dwa lata lub rok przed dniem ślubu, ale organizowałyśmy już śluby nawet w 3 miesiące.

W jaki sposób para młoda może zaoszczędzić, korzystając z naszej pomocy?

Zawsze negocjujemy najlepsze ceny i uzyskujemy zniżki od zaufanych podwykonawców. Wiemy gdzie zaoszczędzić pieniądze, jak uniknąć kosztownych pomyłek i nieprzewidzianych wydatków.

Wierzymy, że Wasz ślub powinien być prawdziwą celebracją Waszej miłości, a nie zmaganiem się z podwykonawcami lub martwieniem się o budżet ślubny i uzyskanie najkorzystniejszych cen.

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Najbardziej uwielbiamy fakt, że każda para oraz każdy ślub na którym pracujemy jest niepowtarzalny i wyjątkowy.

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Jesteśmy zaspałem certyfikowanych konsultantek ślubnych, a członkostwo założycielki naszej agencji ślubnej, Klaudii Płoskiej, w elitarnym Polskim Stowarzyszeniu Konsultantów Ślubnych potwierdza najwyższą jakość i profesjonalizm usług oferowanych przez The Magical Events. PSKŚ zrzesza tylko sprawdzonych i doświadczonych wedding plannerów z całego kraju.

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Zdecydowana większość organizowanych przez nas ślubów to śluby symboliczne, humanistyczne. Miałyśmy przyjemność organizować uroczystości dla par mieszkających na stałe w takich państwach jak: Niemcy, USA, Australia, Norwegia, Austria, Finlandia, Szwecja, Wielka Brytania, Irlandia, Holandia, Zjednoczone Emiraty Arabskie.

W jaki sposób przebiega współpraca, jeśli para młoda w okresie przygotowań do ślubu przebywa za granicą?

Komunikujemy się korzystając ze Skype, WhatsApp, Zoom oraz poczty elektronicznej.

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

Jest to indywidualnie dopracowywane z każdą Parą Młodą

Czy mogą skorzystać z naszej pomocy osoby, które mają już zarezerwowaną salę weselną i wybranych niektórych usługodawców?

Tak, oczywiście. W takim przypadku oferujemy częściową pomoc w organizacji ślubu i wesela.

Opinie (0)

Dodaj pierwszą opinię

Kontakt

Adres: Poznań, woj. wielkopolskie
liczba odwiedzin: 1736

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie