Skorzystaj z usługi Promocje i zyskaj nowych klientów

Kup teraz

Co zyskasz dzięki Promocjom?

Zwiększony zasięg

Wybierając terminy promocyjne masz gwarancję, że wszystkie pary młode z Twojej okolicy zostaną poinformowane o Twojej ofercie.

Sales man

Idealne dopasowanie

Decydując się na skorzystanie z usługi Promocje masz pewność, że Twoja oferta trafi do idealnie dopasowanej grupy odbiorców, biorącej ślub w oferowanym przez Ciebie terminie.

Sales woman

Widoczność w wielu miejscach

W cenie usługi Twoja oferta będzie promowana w wielu kanałach (zakładka Promocje na stronie głównej, aplikacja mobilna, Planer ślubny oraz nasze social media), dzięki czemu dotrzesz do większej grupy odbiorców.

Sales screen

Przewaga nad konkurencją

Pokaż się pierwszy - łatwiej i szybciej docieraj do swoich potencjalnych klientów dzięki powiadomieniom push, wysyłanym do par młodych, zainteresowanych usługami w konkretnym terminie.

Sales superman

Zyskuj klientów dzięki Promocjom

Kup termin promocyjny

FAQ

1. Czym jest moduł Promocje?
To miejsce, w którym prezentujemy Twoje specjalne oferty na przestrzeni najbliższych 12 miesięcy, dzięki którym możesz dotrzeć do par młodych zainteresowanych konkretną usługą w wybranym terminie.
2. Jak długo termin promocyjny będzie wyświetlany?
Termin promocyjny będzie wyświetlany w portalu przez minimum 30 dni. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zapytania od pary młodej, dotyczącego konkretnego terminu, Twoja oferta zostanie bezpłatnie przedłużona o kolejne 30 dni (do maksymalnie 90 dni).
3. Jaki termin mogę promować?
Możesz promować dowolny termin w najbliższych 12 miesiącach, jednak sugerujemy wybieranie terminów bardziej odległych w czasie. Z naszego doświadczenia wynika, że na trzy tygodnie przed ślubem pary młode mają już wybranych usługodawców weselnych.
4. Jakie typy Promocji mam do wyboru?
Możesz przyciągać pary młode trzema typami Promocji:
  • promocja, czyli indywidualna oferta przedstawiona parze młodej, najczęściej wybierana przez firmy posiadające dużą rozbieżność ofert;
  • rabat, czyli zniżka na oferowaną przez Ciebie usługę (podana w %);
  • gratis, czyli specjalny bonus do Twojej oferty, np. ciężki dym lub nocleg dla nowożeńców.
5. Co się stanie, jeśli w ciągu 30 dni nie otrzymam zapytania od pary młodej?
Jeśli w ciągu 30 dni nie otrzymasz zapytania od pary młodej, gwarantujemy przedłużenie terminu promocyjnego o kolejne 30 dni (maksymalnie do 90 dni). To wszystko w cenie jednego terminu.
6. Ile kosztuje Promocja?
Cena terminu promocyjnego uzależniona jest od kategorii, w której świadczysz usługi oraz od tego, czy już z nami współpracujesz (jaki posiadasz pakiet). Szczegółowe informacje o cenach znajdziesz w panelu użytkownika w zakładce Promocje lub kontaktując się ze swoim doradcą.
7. Gdzie będą wyświetlane Promocje?
Oferowane przez Ciebie terminy promocyjne będą wyświetlane na stronie głównej serwisu (zakładka Promocje), w aplikacji mobilnej, w Planerze ślubnym oraz w naszych social mediach.
8. Co w przypadku wybrania błędnego terminu na Promocję?
Pomyłki zdarzają się każdemu :) Jak najszybciej skontaktuj się ze swoim doradcą w celu zmiany terminu. Masz na to 24 godziny. Po tym czasie doradca nie będzie mógł dokonać już zmian.
9. Jak informujecie pary młode o moich terminach promocyjnych?
Wszystkie pary młode powiadomimy mailowo o Twoim terminie promocyjnym, a do par młodych posiadających naszą aplikację zostaną przesłane powiadomienia push. Dodatkowo terminy pojawią się również w naszym portalu w zakładce Promocje, w Planerze ślubnym, w aplikacji i w social mediach.