BAR / Drink Bar / Shoty / Barmix z Obsługą / Fotobudka / Dekoracje

od 1200 do 6500 zł
Pyrzyce, zachodniopomorskie
(8)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość
504-920...

O nas

Cześć! Jesteśmy mała rodziną firmą podbijającą branże weselną od maja 2022 roku, póki co z sukcesami - 100% pozytywnych opinii!

W swojej ofercie mamy głównie organizację imprez plenerowych, wynajem Baru / Barmix z obsługą oraz Fotobudkę. Zajmujemy się również wynajmem najpopularniejszych dekoracji weselnych, Napis Led - Mąż żona oraz Hapilly Ever After.

Jak wygląda wynajem baru?
Przyjeżdżamy około 2h przed rozpoczęciem imprezy i zostajemy do samego końca! (max 12h od przyjazdu). Drinki przygotowujemy głównie z pomocą Barmixa, czyli Automatycznego Barmana, czas przygotowania 1 napoju to od 8 do 15 SEKUND! Co sprawia, że nie ma kolejek. W międzyczasie przez cały okres imprezy przygotowujemy shoty i roznosimy je po sali. Jeżeli w menu nie znajdziesz swojego ulubionego napoju, możemy przygotować go w dużych słojach, dedykowanym nalewaku do drinków (chłodzony lodem!) lub przygotujemy je na bieżąco z "ręki".

Dlaczego robimy shoty? Powodów jest kilka: To my podchodzimy do gości, co przełamuje barierę strachu/wstydu/ niepewności. Nie każdy ma ochotę na drinka (pojemność szklanki 300ml) ale na shota 40ml już tak, przy tym są idealne do toastów i jako "paliwo" podczas piosenki "jedzie pociąg z daleka".

Fajnie, ale ile to może kosztować!?
Cena za imprezę na sezon 2024 to koszt około 4-5 tys za około 100 osób.
Na cenę mają wpływ: liczba gości na imprezie, wybrane menu i co najważniejsze apetyt gości.

W swojej ofercie mamy również Fotobudkę, możesz wynająć ją samą lub w Pakiecie z Barem co serdecznie polecamy!

Fotobudke przygotowujemy przed rozpoczęciem wesela, gdy na sali nie ma jeszcze gości, nie chcemy zwracać ich uwagi. Aktualnie na sezon 2024 przewidujemy 2 opcje wynajmu: 4h oraz Całą Noc. Zaczynamy pracę o umówionej godzinie z reguły jest to 20 i przez cały czas przy fotobuce znajduję się co najmniej 1 osoba, która obsługuje i animuje gości. Pomagamy stanąć w najlepszym miejscu, wybrać fajne gadżety, przybrać dobrą pozę oraz namawiamy do uzupełniania księgi gości!

Koszt fotobudki to 4h - 1200zł Cała Noc - 2000zł
Kosz fotobudki w przypadku pakietu z Barmixem to 900zł i 1500zł za całą noc.

Ale to nie wszystko, mamy również Namioty w kilku rozmiar idealne np. do organizacji poprawin! Namioty rozkładamy na wskazanym przez Ciebie miejscu wraz z całą infrastrukturą - stoły, krzesła, a nawet zastawa stołowa czy grille.

Posiadamy też kilka najczęściej poszukiwanych dekoracji weselnych, w tym super złote krzesła, napisy LED - mąż żona oraz hapilly ever after, heksagon, makramy, lampy loft, lampiony, itp

Chcesz poznać więcej szczegółów? Zapraszam na kawę i ciacho, wszystko omówimy.

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty? Odpowiedź jest prosta! Pełna P E R S O N A L I Z A C J A ! Czy to w przypadku fotobudki czy w przypadku Barmixa, czy też w przypadku dekoracji czy organizacji dowolnego eventu to Wy decydujecie od początku do końca jak powinno to wyglądać. Oczywiście garść porad i sugestii już na Was czeka. Ograniczają nas wyłącznie budżet, nic więcej!

Personalizacja zdjęć - OK, masz w cenie!
Personalizacja Dekoracji - Ok, znajdziemy i wynajmiemy takiej jakie chcesz lub podobne!
Barmix z obsługą - Ok!
Dodatkowe drinki z po za karty ? - OK, zapłacisz wyłącznie za otwarte butelki !

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Jestem pewny, że wyróżnia nas zakres usług, możemy wykonać pojedynczą usługę jak np. wynajem Barmixa, czy fotobudki, a także organizacja całego przyjęcia. Mamy kontakty z najlepszymi podwykonawcami w tym np. fryzjerki, makijażystki, kwiaciarnie, cukiernie, itp.

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Sami niespełna rok temu przechodziliśmy ten etap w swoim życiu, jesteśmy na bieżąco. Znamy aktualne trendy, a doświadczenie zbierane w poprzednich firmach pozwala realizować projekty na 120% !

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Zgranie, Zaangażowanie, Pasja te 3 połączone razem cechy sprawiają, że jesteśmy silni!

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Co lubimy.?! Wszystko, nowe miejsca, nowi ludzie, nowe wyzwania. Żadna impreza nie jest możliwa do powtórzenia!

Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?

Przebywanie z nowymi ludźmi, poznawanie ich historii, rozmowa, śmiechy i zabawa to coś cudownego. Po za tym tworzenie i aranżacja nowych miejsc, nowych dekoracji, budowanie czegoś od 0 to coś wspaniałego.

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Ja, jako właściciel odpowiadający na te pytania jestem certyfikowanym Konsultantem Ślubnym, a firma jest Certyfikowanym Barmix Partnerem!

Nasze osiągnięcia i wyróżnienia.

Myślę, że najlepszym osiągnieciem jest 100% zadowolonych klientów oraz brak jakichkolwiek neutralnych a tym bardziej negatywnych komentarzy. Wracający klienci oraz osoby, które były na przyjęciu, w którym byliśmy organizatorami lub współorganizatorami.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

W branży ślubnej mamy krótki staż, bo około roku. Natomiast w przypadku innych imprez i eventów duuużo dłuższy. Chętnie Ci o tym opowiemy :)

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Takie lubimy najbardziej! Niestety nie da się ich porównywać 1:1 ale nietypowe wydarzenia wyzwalają naszą kreatywność i zmuszają do działania !

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

W zależności od wybranej opcji, ale z reguły jesteśmy pierwsi i wychodzimy ostatni bez względu na zakres godzin! :)

W jakim składzie realizujemy usługę?

Skład jest zmienny, najczęściej jest to zespół 2-5 osobowy.

Na jakim sprzęcie/materiałach pracujemy?

Pracujemy wyłącznie na sprzęcie od polskich, sprawdzonych producentów. Namioty pochodzą z Danii od wiodącej w tym fachu firmy. Część rzeczy/ dekoracji produkujemy sami ;)

Do Barmixa wykorzystujemy wyłącznie Markowe produkty, sugerowane przez producenta.

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

Czy szybciej tym lepiej, sugerujemy od 12 do 6 miesięcy wcześniej, jest największa szansa na dostępność terminu ;)

Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?

Pierwsze spotkanie jest ZA DARMO, zapraszam na kawę porozmawiamy o waszych potrzebach i wspólnie spróbujemy wybrać najlepszą opcję !

Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?

Większość ustaleń jesteśmy wstanie modyfikować, ostateczna decyzja powinna być podjęta w granicach 14 dni przed weselem.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Najbardziej nietypowe miejsce, w którym realizowaliśmy usługę.

Nie wiem czy nietypowym ale stawiającym wyzwania jest zawsze hala/pomieszczenie garażowe czy odległy plener, gdzie trzeba organizować wszystko od wody po dostęp do prądu - nie są to jednak przeciwności nie do przejścia. Standardem są dla nas ogrody (i te działkowe typu ROD czy w dużych posiadłościach), sale w różnym stylu i w różnych dziwnych miejscach (w środku lasu czy przy samej autostradzie). Każde miejsce zawsze ma swoje plusy i minusy naszym zadaniem jest znaleźć jak najwięcej minusów i przekuć je w plusy.

Styl ślubów i wesel, który jest nam najbliższy.

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, lubię imprezy plenerowe bo tam budujemy najwięcej, nie ma nic a powstaje wspaniała sala, dekoracje, wspaniałe miejsce. Lubię wesela boho i wiejskie bo są naturalne, najbardziej na luzie bez zbędnego udawania. Lubię wesela glamour bo wszystko jest tak doniosłe i poważne jak chwila, której dotyczy, po za tym lubię świecidełka a tam ich nie brakuje!

Jaka cecha charakteru jest najważniejsza w naszej pracy?

Bez pracowitości, bez punktualności nie było by tej firmy! Nie spóźniamy się i ZAWSZE dajemy z siebie MAX!

Co robimy, żeby cały czas się rozwijać?

Szkolenia, szkolenia i przeglądanie masy informacji branżowych, czy to w artykułach, czy informacjach od producentów.

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

Worek optymizmu i szczyptę szczęścia do reszty dojdziemy sami. Świat jest pełen rozwiązać, czasem wystarczy tylko spojrzeć pod nogi, rozwiązania już tam są.

Co możemy zaproponować osobom, dla których ważna jest ekologia?

Ekologia jest ważna również dla nas, z tego względu inicjujemy #NieKupujWynajmij, gdzie oferujemy możliwość wynajmu nawet tak drobnych rzeczy jak: tablice rejestracyjne, koszyki, lampion, sztalugi, itp. Większość naszych dekoracji wykonanych jest z drewna lub metalu co gwarantuje im niezwykle długi okres eksploatacji.

W przypadku BARMIX-a korzystamy z suszonych owoców co ogranicza wyrzucanie jedzenia.

Nasze pasje.

Każdy z nas jest inny i ma inną pasję. Od sportu, gotowanie, majsterkowanie po nieruchomości i inwestycję. To gwarantuje, że odnajdujemy się w różnych nawet nietypowych sytuacjach.

Ciekawostki na nasz temat.

Naszą firmę tworzy rodzina i przyjaciele, to gwarantuje nam wymianę zadań, bez wypowiadania słów. Każdy wie co ma robić. Firma powstała tylko, dlatego że nie było usług których potrzebowaliśmy. Internet jest pełen ogłoszeń i konkurencji, niestety mało kto może dostosować się do tego czego aktualnie potrzebujemy i właśnie to nas wyróżnia.

BAR / Drink Bar / Shoty / Barmix z Obsługą / Fotobudka / Dekoracje
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 8 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
atrakcyjność usługi
prezencja
M
Michal
5.00
 / 5
Data ślubu: 17-06-2023
Szczecin
Data dodania: 21-06-2023

Mega profesjonalna obsługa i dusze towarzystwa. Panowie stanęli na prawdę na wysokości zadania i przy obsłudze Barmixa zawsze ktoś by, kto chciał wypić szota czy drinka. Nie ma co się dwa razy zastanawiać!!

Hot Up Event
21-06-2023

Dziękujemy serdecznie! :)

B
Beata
5.00
 / 5
Data imprezy: 03-06-2023
Pyrzyce
Data dodania: 11-06-2023

Serdecznie Polecam Hot Up Event. Przesympatyczni właściciele, dobra współpraca, świetna zabawa i profesjonalne podejście do klienta ;)

Hot Up Event
21-06-2023

Dziękujemy serdecznie! :)

B
Bartek i Patrycja
5.00
 / 5
Data ślubu: 23-09-2022
Barlinek
Data dodania: 26-09-2022

Super polecamy na każdą imprezę

Hot Up Event
28-09-2022

Dziękujemy za Opinie ! Do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach ! :)

A
Andrzej
5.00
 / 5
Data ślubu: 25-06-2022
Pyrzyce
Data dodania: 24-08-2022

Super obsługa i mega drinki

Hot Up Event
24-08-2022

Dziękujemy za Opinie ! Do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach ! :)

Z
Zuza
5.00
 / 5
Data imprezy: 20-08-2022
Pyrzyce
Data dodania: 22-08-2022

Panowie z HOT UP EVENT, to pełen profesjonalizm. Jakość wykonywanych usług na wysokim poziomie, drinki przepyszne jak spod ręki najlepszych barmanów! Gorąco polecam! 🔥🔥🔥

Hot Up Event
24-08-2022

Serdecznie Dziękujemy! Ma nadzieje do zobaczenia niebawem ! ;)

A
Aleksandra
5.00
 / 5
Data ślubu: 18-06-2022
Dolice
Data dodania: 21-08-2022

Polecam z całego serca! Barmix idealnie sprawdził się na Naszym weselu ♥️ Drinki robią się szybko i są mega pyszne! Goście na weselu byli w różnym wieku i żaden z nich nie miał problemu z obsługą urządzenia. Z resztą, chłopaki z obsługi tak sprawnie wszystko pokazali, że niemożliwe byłoby tego nie zapamiętać 😏. Dobra decyzją jest wynajem Barmixa z obsługą, ponieważ nie mieliśmy martwić się o uzupełnianie pojemników z alkoholem czy sokami. Panowie elegancko ubrani i sympatyczni, praktycznie w ogóle nie odróżniali się od gości weselnych - super wtopili się w tłum ✌️ Automatyczny Barman był super wyborem, dodatkowo dobraliśmy też fotobudkę - w pakiecie wyszło najtaniej w okolicy. Myślę że jeszcze nie raz skorzystam z usług Hot Up Event. ♥️

Hot Up Event
24-08-2022

Serdecznie Dziękujemy za tak pochlebną opinię ! Do zobaczenia przy kolejnej okazji :)

P
Piotr
5.00
 / 5
Data imprezy: 06-07-2022
Szczecin
Data dodania: 19-08-2022

Firma godna P O L E C E N I A !!! Świetne chłopaki, miła, rzeczowa obsługa. Przygotowanie pierwsza klasa, rozłożeni na długo przed rozpoczęciem, niczego nawet przez chwilę nie brakowało! Przed imprezą wszystko załatwione przez telefon, alkoholu więcej niż potrzeba, zapłaciłem wyłącznie za wykorzystany (!). Z czystym sumieniem POLECAM

Hot Up Event
22-08-2022

Dziękujemy Bardzo i Do zobaczenia 👌😉

P
Piotr
5.00
 / 5
Data ślubu: 02-07-2022
Stargard
Data dodania: 16-08-2022

Gorąco polecam chłopaków z Hot Up Event! Gdybym miał określić ich w dwóch słowach to powiedziałbym "profesjonalizm" i "kamuflaż". Niesamowicie wtopili się w tłum naszych gości i dbali o obsługę na najwyższym poziomie dodatkowo "ocieplając" atmosferę.

Hot Up Event
19-08-2022

Dziękujemy za tak pozytywną i budującą opinię. ;) Mam nadzieję, że Do Zobaczenia przy najbliższej okazji

Nazwa firmy: Hot Up Event
NIP: 8531490679
Imię i nazwisko: Przemysław Krzyżelewski
Adres: Pyrzyce, 74-200, woj. zachodniopomorskie
504-920...
liczba odwiedzin: 1517
Zadzwoń
504-920...
Napisz

Wyjątkowe sale weselne w mieście Pyrzyce

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Blog ślubny

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie