Telefon życzeń - Cudne Wesele

od 499 do 649 zł
Dębica, podkarpackie
(0)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość / podpis elektroniczny

O nas

AUDIO KSIĘGA GOŚCI - TELEFON ŻYCZEŃ - TELEFON NA WESELE - WESELNY TELEFON

To projekt, nad którym pracowaliśmy przez kilka ostatnich tygodni.
Chcieliśmy stworzyć dla Was coś wyjątkowego i zarazem oryginalnego. Coś, co będziecie mogli odtworzyć po weselu i miło wspominać ten czas.
Tak powstała AUDIO KSIĘGA GOŚCI.

Jak to działa ?

- para Młoda nagrywa swój dźwięk np ; Cześć, tu Ania i Piotrek nie możemy teraz odebrać, bo właśnie bawimy się na naszym weselu. Po sygnale zostaw kilka ciepłych słów do których będziemy chętnie wracać
- zamieścimy Twoje nagranie w na karcie SD, będziecie je mogli usłyszeć po podniesieniu słuchawki !
- po usłyszeniu sygnału goście nagrywają swoją wiadomość ;)
- po odłożeniu słuchawki dźwięk zostanie automatycznie zapisany na karcie SD !

Nagrania udostępnimy Wam online lub zapiszemy na pendriv'e (+ 70 zł) tuż po przyjęciu.

AUDIO KSIĘGĘ GOŚCI DOSTARCZYMY JUŻ Z OPŁACONĄ ETYKIETĄ POWROTNĄ, TAK BYŚCIE NIE MUSIELI SIĘ PRZEJMOWAĆ
NADAWANIEM PRZESYŁKI. ODBIERZE JĄ OD WAS KUERIER LUB BĘDZIECIE MOGLI UMIEŚCIĆ JĄ W PACZKOMACIE ! ;)

Telefon życzeń to wspaniała pamiątka z najważniejszego dla Was dnia. W pakiecie możecie dobrać przepiękną budkę w stylu angielskim z girlandą kwiatową, która nada niezwykły klimat Waszemu przyjęciu ;)

W cenie wysyłamy również schludną instrukcję dla gości. W ofercie dostępne kilka wersji kolorystycznych:
- różowy
- kremowy
- złoty ( najbardziej rozchwytywany ! )
- biały

Cena zaczyna się już od 499 zł za wynajem na 4 dni - jeśli wesele jest w sobotę, telefon dostarczamy już w piątek i możecie korzystać z niego do poniedziałku ;)

SERDECZNIE POLECAMY !

PS. W PAKCIE Z NASZYMI USŁUGAMI ATRAKCYJNE RABATY !
- BUDKA TELEFONICZNA
- BARMIX
- CIĘŻKI DYM
- FONTANNA ISKIER
- WIATRAKI ISKIER
- KSIĘŻYC LED
- NAPISY LED

Sprawdź naszą ofertę w innych kategoriach:

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Mamy głowy pełne oryginalnych pomysłów, które sukcesywnie realizujemy więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Wyróżniamy się konkurencyjną ceną i indywidualnym podejściem do klienta

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Ze względu na naszą atrakcyjną ofertę i pozytywne nastawienie

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Odpowiedzialność, realizacja na czas, jakość na najwyższym poziomie

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Nowe wyzwania, współpracę z naszymi klientami, pozytywną atmosferę

Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?

Zadowolenie naszych klientów sprawia nam największą radość i jest dla nas największą motywacją do działania

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Ukończone studia w zarządzaniu w biznesie oraz szkolenia z branży ślubnej !

Nasze osiągnięcia i wyróżnienia.

W zaledwie kilka miesięcy rozwinęliśmy firmę od zera do fajnie prosperującego biznesu

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

W branży ślubnej/eventowej działamy od sierpnia 2022 roku

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Każdy ślub jest na swój sposób nietypowy/oryginalny więc śmiemy powiedzieć że duże

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

Barmix i audio księga gości wynajmowane są na całe wesele, bez limitu czasowego

W jakim składzie realizujemy usługę?

Działamy w dwie osoby, para narzeczonych, która sprosta najbardziej wymagającym klientom

Na jakim sprzęcie/materiałach pracujemy?

Jeśli chodzi o Barmix, używamy Syropy i napoje najwyższej jakość. Im wyższa jakość produktów tym lepsza jakość drinków - nie idziemy na łatwiznę

Języki obce, którymi się posługujemy.

Obydwoje posługujemy się biegle językiem angielskim

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

Im wcześniej tym lepiej, ale zdarza nam się, że klienci kontaktują się z nami dzień przed weselem i dajemy radę ;D !

Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?

Zazwyczaj umowy podpisujemy zdalnie, jednak możliwe jest również spotkanie na kawę. Wszelkie konsultacje są bezpłatne ;)

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

Wszystko ustalamy przed podpisaniem umowy, później kontaktujemy się tydzień przed weselem w celu potwierdzenia

Jaki jest styl naszej pracy?

Naszą pracę charakteryzuje wielozadaniowość. Od podpisywania umów, po pracę czysto fizyczną, aż po spotkania z klientami

Czy jesteśmy w stanie spersonalizować usługę na Wasze życzenie?

Oczywiście, zawsze staramy się sprostać Waszym oczekiwaniom

W jaki sposób pomagamy osobom niezdecydowanym, bez skonkretyzowanej wizji?

Prowadzimy wywiad z Parą Młodą i na jego podstawie staramy się wybrać najlepsze rozwiązanie

Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?

Jesteśmy otwarci na zmiany, najważniejsze żebyśmy zostali poinformowani o nich wystarczająco wcześniej

Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?

Branża weselna rządzi się swoimi prawami, ponieważ wszystko musi być dopięte na ostatni guzik. Jesteśmy w tym skuteczni w 100 % mimo wielu wyzwań :)

Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?

Nie mieliśmy takich sytuacji, zawsze mamy wszystko dograne.

Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?

Kontakt po weselu potrzebny jest w kwestii uregulowania należności za nasze usługi

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.

Pyszne drinki z naszego Barmixa, smaczne jedzenie i dobra muzyka

Jakie wesele szczególnie zapadło nam w pamięć?

Zdecydowanie wesele pod Lublinem, specjalnie jechaliśmy 3 godziny w jedną stronę aby puścić ciężki dym na weselu naszej Pary - dla Was jesteśmy zdolni do wszelkich poświęceń

Najbardziej nietypowe miejsce, w którym realizowaliśmy usługę.

50 ! rocznica małżeństwa w domu :) Bawiliśmy się świetnie !

Styl ślubów i wesel, który jest nam najbliższy.

Style boho i slow wedding są najbliższe naszym sercom

Jaka cecha charakteru jest najważniejsza w naszej pracy?

Sumienność, kreatywność i bardzo dobra organizacja czasu pracy

Kto jest dla nas inspiracją i wzorem do naśladowania?

Inspirujemy się weselami angielskimi oraz USA. Jeździmy na targi i łapiemy pomysły :)

Skąd czerpiemy inspiracje do nowych projektów?

Z głowy, z zagranicznych stron internetowych, pinteres

Co robimy, żeby cały czas się rozwijać?

Ciągle szukamy inspiracji , aby móc Was zaskakiwać

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

Na bezludną wyspę zabralibyśmy ze sobą drugą połówkę :))

Jakie są aktualne trendy i dlaczego powinniście o nich wiedzieć?

Aktualnie w modzie jest Weselny Telefon/Audio Księga Gości - to hit 2023 roku

Który z obecnych trendów według nas przeminie najszybciej?

Ciężko powiedzieć, trendy się zmieniają, znikają a potem wracają :)) (np klasyczna fotobudka)

Co możemy zaproponować osobom, dla których ważna jest ekologia?

Możemy zaproponować słomki do naszych przepysznych drinków :)

Nasze pasje.

Góry, Wędkarstwo, Biznes i oczywiście wesela, bez których żyć nie możemy ;)

Ciekawostki na nasz temat.

Prowadzimy biznes we dwoje - jesteśmy narzeczeństwem i w październiku 2023 bierzemy własny ślub. Będziemy mieć na nim wszystkie swoje atrakcje !

Nasza ulubiona książka/film/serial.

Stranger things, Ciekawy przypadek Benjamina Buttona

Dodaj pierwszą opinię
Nazwa firmy: PHU Michał Michoń
NIP: 8722415476
Imię i nazwisko: Michał Michoń
Adres: Dębica, Podgrodzie 55b, 39-200, woj. podkarpackie
liczba odwiedzin: 1254

Wyjątkowe sale weselne w mieście Dębica

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie