DJ Blaym Andrzej Ilczuk

od 4000 do 5000 zł
Mordy, mazowieckie
(23)
Dodaj opinię
E-firma umowa na odległość / podpis elektroniczny
604-190...
O co warto zapytać? Pobierz listę pytań

Oferta:

  • prowadzenie zabaw
  • mówię po angielsku

Instrumenty:

  • akordeon

O nas

Nazywam się Andrzej Ilczuk , występując pod pseudonimem DJ Blaym prowadzę firmę zajmująca się oprawą muzyczną i techniczną wydarzeń rozrywkowych. Pracuję jako discjockey - prezenter muzyczny , jestem członkiem Polskiego Stowarzyszenia Prezenterów Muzyki DJ UNION. Muzyka pasjonuje mnie od zawsze, dlatego też praca na scenie sprawia mi mnóstwo przyjemności, przekładając się na doskonały klimat na parkiecie.

W moim zespole pracuje kila osób pełniących role wodzirejów z których każdy charakteryzuje się własnym, niepowtarzalnym stylem prowadzenia zabawy.

Wesele jest wyjątkowym przeżyciem dla Pary młodej jak również dla najbliższych oraz zaproszonych na uroczystość przyjaciół i znajomych , a co najważniejsze ma być to wieczór pełen dobrej zabawy.
Specjalnie dla Was przygotowaliśmy ofertę która łączy w sobie wszystkie elementy potrzebne by poprowadzić udane wesele. DJ i wodzirej to w obecnych czasach coraz częściej spotykany duet podczas przyjęć weselnych który uniwersalnie i w odpowiednim stylu uświetni ten wyjątkowy dzień. Jeżeli zależy wam na wspaniałej zabawie oraz muzyce która porwie do tańca każdego ,dobrze trafiliście, sprawimy że zaproszeni goście nie będą się nudzić a doświadczenie i bogaty repertuar muzyczny będzie gwarancją, że każdy znajdzie na parkiecie swoje ulubione przeboje.

Podczas każdej realizacji zapewnimy Wam:
- prowadzenie w dwuosobowej obsadzie – dj blaym i wodzirej (akordeon / gitara na żywo)
- doskonałą muzykę do tańca
- stanowisko sceniczne w stylu dopasowanym do wystroju sali (mamy kilka wariantów do wyboru)
- doskonałej klasy nagłośnienie
- nowoczesne oświetlenie (również lampy retro )
- fontanny iskier
- pierwszy taniec w chmurach (ciężki dym)
- projektory multimedialne (film lub pokaz zdjęć na imprezie)
- niebanalne zabawy integracyjne
- blok zabaw i niespodzianek dla najmłodszych

Nasza oferta wciąż jest uzupełniana o nowe atrakcje – po podpisaniu umowy macie gwarancję tego, iż wszelkie nowości które pojawią się do momentu Waszego wesela otrzymacie od nas w ustalonej cenie.
W razie potrzeby dopełnimy wszelkich formalności związanych z uzyskaniem licencji STOART oraz ZAIKS niezbędnej do publicznego odtwarzania muzyki w trakcie realizowanej dla Was imprezy.

Zapraszam również do rezerwacji terminów poza-weekendowych. Pracujemy 7 dni w tygodniu !

Impreza z nami to doskonała zabawa w atrakcyjnej cenie – serdecznie zapraszam do kontaktu i skorzystania z naszych usług!

dj i wodzirej

od 4000 do 5000zł/ wesele
Pobierz ofertę

Koszt wesela ustalamy indywidualnie w oparciu o wymagania klienta - oferta na pewno mile Państwa zaskoczy ! Cena zależy od miejsca , wielkości imprezy oraz wymagań technicznych związanych z jej obsługą. W cenę wliczony jest koszt dojazdu, stąd też oczywiste jest że może się różnić oscylując w podanym przedziale.
Przewidujemy też ceny promocyjne - warto zapytać o interesujący Was termin :)

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Pracujemy by nieustannie poszerzać naszą ofertę , a co najważniejsze staramy się dostosować ją do indywidualnych wymagań naszych drogich Klientów i specyfiki konkretnej imprezy. Jesteśmy firmą której działalność skupia się wyłącznie na organizacji, oprawie muzycznej i technicznej imprez a co za tym idzie duże doświadczenie pozwala nam na zrozumienie klienta i zaoferowaniu mu usługi na wysokim poziomie,

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Naszą ofertę wyróżnia wysokie zaangażowanie w pracę która jest jednocześnie naszą pasją i zrodziła się z pasji.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

Oficjalnie nasza firma jest na rynku od 2011 r, jednak doświadczenie w branży rozrywkowej jest zdecydowanie dłuższe - jako dj pracuję od 1997r , swoją przygodę za konsoletą zaczynałem w wieku 15 lat.

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

zakres godzinowy imprezy jest ustalany indywidualnie w oparciu o wymagania naszych Usługodawców.

Jakie elementy zawiera nasza podstawowa oferta?

Podstawowa oferta zawiera profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie, prowadzenie imprezy w składzie dwuosobowym - dj blaym i wodzirej, efekty w postaci dymu i mgły raz dojazd.

Skład, w którym występujemy.

jest to skład dwuosobowy - dj blaym i jeden z pracujących dla nas wodzirejów

Czy skład zespołu jest niezmienny?

skład stanowi dj blaym i jeden z wodzirejów wybrany wspólnie z naszymi Klientami.

Jaki repertuar proponujemy?

Repertuar jakim dysponujemy to prawie 25.000 utworów wyłącznie na legalnych, oryginalnych nośnikach w postaci płyt cd i plikach cyfrowych. Są to utwory od lat 20 ubiegłego wieku do najnowszych pozycji znanych z pierwszych miejsc list przebojów. Posiadamy muzykę dla każdego i na każda imprezę !

Czy nasza usługa obejmuje również oprawę konferansjerską?

tak, jest to przecież jedna z najważniejszych kwestii podczas prowadzenia imprezy weselnej.

Kto jest wokalistą w naszym składzie?

pracuje dla mnie kilka osób pełniących rolę wodzireja, podczas wesela grają na instrumencie (gitara/akordeon) oraz śpiewają na żywo.

Na jakich instrumentach gramy?

osoby występujące w roli wodzireja grają na akordeonie i gitarach - elektroakustycznej oraz elektrycznej

Na jakim sprzęcie pracujemy?

Pracujemy na topowych urządzeniach najlepszych firm. Systemy nagłośnieniowe HK Audio, Yamaha, konsolety Denon DJ z serii prime , miksery yamaha, bezprzewodowe systemy mikrofonowe LD Systems serii U500, Oświetlenie oparte jest na głowicach ruchomych typu spot, oraz bardzo modnych obecnie reflektorach retro Evolights Vintage z serii 500 oraz 300. Poza wymienionym sprzętem posiadamy wiele urządzeń peryferyjnych potrzebnych do realizacji scenicznych, między innymi projektory multimedialne, wytwornice mgły oraz ciężkiego dymu.

W jakich językach możemy dla Was zaśpiewać?

Wodzirej zaśpiewa dla Was tylko w języku polskim, ale to z pewnością wystarczy jeśli chodzi o wesele :)

Międzynarodowe wesele - w jakich językach możemy poprowadzić imprezę?

Prowadzimy imprezy w języku polskim oraz angielskim jak również trochę w języku rosyjskim.

Jak często obsługujemy imprezy międzynarodowe?

prowadzenie imprez międzynarodowych zdarza się nam od czasu do czasu, mamy za sobą świetne wesela wielokulturowe - możecie zobaczyć na naszych zdjęciach.

Dodatkowe atrakcje, które możemy Wam zaproponować.

atrakcje w postaci bloku zabaw dla dzieci, zabaw integracyjnych dla dorosłych , projektory multimedialne oraz niebawem fontanny iskier na pierwszy taniec.

Czy oferujemy efekty świetlne w trakcie prowadzenia imprezy?

tak, oczywiście. Dysponujemy głowicami ruchomymi oraz reflektorami retro które w ostatnim czasie stały się hitem. Cały system jest sterowany inteligentnie i bezprzewodowo - tak więc nie ma kabli na podłodze co zdecydowanie podnosi estetykę.

Czy możecie zaproponować własną listę utworów?

Z reguły prosimy o przygotowanie krótkiej listy 20-30 ulubionych utworów przy których można napisać dedykacje dla wybranych osób będącyh gośćmi na imprezie, nie zgadzamy się na granie gotowej playlisty gdyż wówczas nasza praca mija się z celem, a to my mamy budować atmosferę i dobrą zabawę na parkiecie. Nie możemy odpowiadać za brak zainteresowania parkietem w przypadku kiedy Klienci stworzą lstę utworów przy której nikt nie zechce się bawić , tracąc przy tym dobrą reputację jako dj.

Czy goście weselni mogą zamawiać piosenki i dedykacje?

Tak, jak najbardziej :) Praktykujemy takie rozwiązania trzymając jednocześnie kontrolę nad tym, by zabawa na parkiecie cały czas tętniła życiem.

Czy mamy własną licencję na ZAiKS?

Na życzenie Klienta załatwiamy wszelkie formalności związane z licencją zpav/stoart na dana imprezę. Zgodnie z obowiązującymi przepisami obowiązek uregulowania należności spoczywa na ORGANIZATORACH IMPREZY.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Nasze osiągnięcia i wyróżnienia muzyczne.

Na przestrzeni lat trochę się tego uzbierało, między innymi były to bardzo udane imprezy organizowane dla dużych firm, ośrodków kultury oraz projekty sceniczne.

Jakie jest nasze wykształcenie muzyczne?

Osoby pracujące dla mojej firmy to ludzie z wykształceniem muzycznym, które ukończyły kilkustopniowe szkoły.

Kiedy rozpoczęła się nasza przygoda z muzyką?

przygoda z muzyką trwa w zasadzie od dziecka, pierwsze imprezy jako dj prowadziłem już w ostatniej klasie szkoły podstawowej. Firmę prowadzę od 2011 roku, od tamtej pory zrealizowaliśmy bardzo wiele różnych imprez, jeśli chodzi o wesela przez okres tych 12 lat było ich ponad 250 :)

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Praca z muzyką daje wiele satysfakcji, przyjemnie jest widzieć doskonała zabawę na parkiecie przy utworach które miksujemy dla naszej publiczności. Ważny jest też kontakt z ludźmi i atmosfera która na imprezach ma swój własny, niepowtarzalny wymiar.

Czyja twórczość nas inspiruje?

To bardzo szerokie pytanie, najkrócej mówiąc muzyka w swoich wielu gatunkach ma wielu twórców którzy mogą być inspiracją. Od klasyki Chopina, poprzez rockowe brzmienie Dżemu, ponadczasowych przebojów Wodeckiego do artystów bardzo lubianej przeze mnie sceny klubowej takich jak między innymi Armin Van Buuren, DeadMouse, Robert M, C-Bool, Anfisa Letyago, Juicy M czy Matush, nie wspominając już o doskonałych producentach muzyki house takich jak Juhior Jack, Block & Crown oraz wielu wielu innych. Temat rzeka :)

Dlaczego odpowiednie zaplecze techniczne jest tak ważne?

Zaplecze techniczne to podstawa bez której nie ma możliwości dobrego zorganizowania i poprowadzenia imprezy. Wysokiej klasy nagłośnienie, oświetlenie sceniczne oraz sprzęt peryferyjny musi zapewnić uczestnikom właściwy odbiór przekazywanych treści i muzyki, a oświetlenie stworzyć odpowiedni klimat do zabawy.

Jakie jest nasze podejście do zabaw integracyjnych na weselu?

Organizujemy zabawy integracyjne , konkursy oparte na muzyce i oczywiście zabawy oczepinowe (w dobrym guście, bez zbędnej żenady od której zdecydowanie stronimy). Repertuar zabaw ustalamy wspólnie z osobami dla których prowadzimy imprezę.

Najbardziej oryginalne oczepiny jakie poprowadziliśmy.

Oczepiny na których tematem przewodnim były tradycyjne tańce i zabawy indyjskie.

Czy jest gatunek muzyczny, którego nie zagralibyśmy na weselu?

Jeśli chodzi o gatunek to ciężko byłoby to określić ze względu na dość szeroki repertuar w którym zawsze da się coś wybrać do zagrania, tym bardziej że są różne gusta i wielokrotnie spotykamy się z różnymi prośbami ze strony organizatorów. Na pewno nie zagrałbym i nie gram utworów żenujących, przepełnionych wulgaryzmami i tym podobnych ze względu na charakter imprezy.

Jaki są hity muzyczne tego sezonu?

Na to pytanie musiałby odpowiadać przynajmniej dwa razy w roku - przy wyróżnieniu wakacyjnych hitów, jak i tych które rozgrzewają parkiet w trakcie karnawału :) Zapraszam na listy przebojów :)

TOP 10 utworów, których nie może zabraknąć na weselu.

Na każdym weselu mogą być to inne utwory. Ciężko jest wybrać jednoznacznie uniwersalne żeby były zagrane na każdym weselu.

Co sądzimy o wykonywaniu utworów disco-polo?

Disco polo nie jest moim ,,ulubionym" gatunkiem, ale jeśli impreza jest ukierunkowana na taką muzykę to oczywiście gram, najważniejszy jest pełny parkiet i dobra zabawa, a o gustach gości się nie dyskutuje.

Nasze sposoby na "rozkręcenie" wolno rozwijającej się imprezy.

Dobra muzyka na parkiecie i zabawa integracyjna prowadzona [przez wodzireja. Pamiętać musimy że ważną kwestia jest klimat wesela - oczywistym jest że jeśli wesele zaczyna się wcześnie, na zewnątrz jest upał i słońce ostro świeci w okna sali to ciężko jest się bawić, ale przychodzi moment że parkiet sam się zapełnia.

Gatunki muzyczne, w których najlepiej się odnajdujemy.

szeroko pojęta muzyka rozrywkowa, sprawdzone przeboje ale również nowe utwory które sami wybieramy i często są grane jako premierowe. Bardzo szeroki temat do długiej rozmowy :)

Najbardziej nietypowe miejsce, w którym zagraliśmy.

Kilka razy prowadziliśmy imprezy w zamku , w pałacu ale najbardziej odjechane wesele odbyło się na zboczu góry w namiocie dostawionym do drewnianego schroniska. Było to na tyle skomplikowane miejsce że cały sprzęt trzeba było zanieść ręcznie po trawie do namiotu oddalonego od auta o kilkadziesiąt metrów.

Jakie wesele szczególnie zapadło nam w pamięć?

Na pewno wesela wielokulturowe ze względu na swoją odmienność wynikająca z tradycji, muzyki i zabaw które na takiej imprezie trzeba połączyć z naszymi polskimi elementami.

Co naszym zdaniem oznacza „udane wesele”?

Udane wesele to takie, na którym goście doskonale się bawią przy dobrej muzyce, na stołach maja pyszne jedzenie no i co ważne - klimatyzacja musi stawać na wysokości zadania żeby nie było zbyt gorąco :)

Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.

Dobra muzyka dobrana pod publiczność, dobrej klasy nagłośnienie i oświetlenie, zabawy integracyjne w dobrym tonie i dobra współpraca z obsługą sali - przecież razem gramy do jednej bramki :)

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

grupę wesołych ludzi żeby nie było nudno, oraz wszystko co potrzebne do zrobienia dobrej imprezy, no i oczywiście agregat prądotwórczy z zapasem paliwa :)

Nasza ulubiona książka/film/serial.

Trudne pytanie, musiałbym się dobrze zastanowić, pytanie o muzykę byłoby chyba prostsze

Nasze pasje.

Muzyka - ale to przecież wiadomo. Wszystko co wiąże się z naszą pracą, a poza tym sport, historia i zwiedzanie miejsc związanych z II wojną światową, zamków, i miejsc związanych z techniką.

Ciekawostki na nasz temat.

Hmm....ciekawostki, Ciężko samemu odpowiedzieć na to pytanie. Może zapytajcie moich znajomych albo poszukajcie w sieci.

DJ Blaym Andrzej Ilczuk
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 23 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
muzyka/repertuar
prezencja
C
Cezary
5.00
 / 5
Data ślubu: 16-09-2023
Siedlce
Data dodania: 21-09-2023

Panowie to prawdziwa ekipa do zadań specjalnych. Nasze wesele wg wielu gości przeszło do historii jako najlepsze na jakim się bawili. Muzyka super, cała reszta również na najwyższym poziomie. Zdecydowanie polecamy, DJ blaym to najlepszy wybór!

Andrzej
21-09-2023

Dziękuję serdecznie, było nam niezmiernie miło poprowadzić Wasze wesele 😊👌🎶

K
Kasia
5.00
 / 5
Data ślubu: 26-08-2023
Lublin
Data dodania: 29-08-2023

Dj Blaym towarzyszył nam na naszym weselu, razem z Grzegorzem z @NovussTeam. Prawdziwy profesjonaliści, którzy sprawili, że wesele przerosło nasze najśmielsze oczekiwania…
Nie martwiliśmy się o nic. Kompleksowe podejście do tematu. Razem z Grzegorzem przejęli bezpośrednio kontakt z „niełatwymi” właścicielami lokalu, rozłożyli i złożyli sprzęt, przygotowali elementy składowe oczepin, a my mogliśmy ze spokojną głową oddać się przygotowaniom weselnym i zabawie.
Świetnie poprowadzili całe wesele, powodując, że parkiet był nieprzerwanie zapełniony. Cały czas trzymali się gatunków muzycznych, które lubimy. Obserwowali nastroje na parkiecie i dopasowywali muzykę do tańczących.
Myślimy nawet o imprezie rocznicowej, aby móc się jeszcze spotkać i pobawić w nieco spokojniejszych warunkach 🙂.
Dziękujemy z całego serca,
Kasia i Czarek

Andrzej
06-09-2023

dziękuję serdecznie za zaufanie i wybór naszej oferty. Było nam bardzo miło być z Wami w tym wyjątkowym dniu :). Pozdrawiam!

Ewa
Ewa
5.00
 / 5
Data ślubu: 29-04-2023
Wybrane firmy: 2 firmy
Nasza historia: brak
0
Ślubne Q&A: 0 odpowiedzi
0
Super strona: 0 głosów
Zobacz profil
Biała Podlaska
Data dodania: 28-06-2023

Z całego serca polecam. Dobry kontakt wszystko można było beż problemu dogadać. Goście byli zachwyceni o czym świadczył pełen parkiet do samego końca. Gdybym miała 2 raz wybierać dj na swoje przyjęcie wesle bez wąchania bym wybrla dj blaym Pozdrawiam :)

Andrzej
09-08-2023

Dziękuję serdecznie 😊. Jest nam niezmiernie miło

A
Angelika
5.00
 / 5
Data ślubu: 15-10-2022
Barcząca
Data dodania: 27-10-2022

DJ Blaym wraz z Panem Wodzirejem dali czadu na naszym weselu! Świetna muzyka - dopasowana pod nasze preferencje oraz gości. Oświetlenie robiło mega klimat na sali. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy, wszystko do dogadania, było pięknie! Dziękujemy z całego serca <3

Andrzej
09-08-2023

Dziękujemy serdecznie i pozdrawiamy 😊

E
Emilia
5.00
 / 5
Data ślubu: 22-10-2022
Wybrane firmy: 0 firm
Nasza historia: brak
0
Ślubne Q&A: 0 odpowiedzi
0
Super strona: 0 głosów
Zobacz profil
Stare Budy
Data dodania: 27-10-2022

Z całego serca polecam DJ BLAYM. Zarówno my jak i goście bawiliśmy się przednio na naszym weselu. Na uwagę zasługuje również świetny wodzirej. DJ + wodzierej okazało się u nas strzałem w 10! Jeszcze raz gorąco dziękujemy ❤

Andrzej
27-10-2022

Dziękuję, było nam bardzo miło być z Wani w tym wyjątkowym dniu 😊 pozdrawiam i mam nadzieję że do zobaczenia 😊

P
Paula
5.00
 / 5
Data ślubu: 01-10-2022
Lanckorona
Data dodania: 06-10-2022

Tak dobrej imprezy dawno nie było :) Dziękuję Panu Andrzejowi i Panu Tomaszowi za fantastyczną atmosferę, oprawę świetlną i muzyczną! Świetna zabawa do białego rana przy dźwiękach rocka, rock'n'rolla i polskich klasyków zostanie z nami i naszymi gośćmi na dluuugo ♡ niech moc będzie z Wami ;) jesteście TOP TOP TOP!

Andrzej
07-10-2022

Dziękuję serdecznie - ale bez tak świetnej publiczności nie było by tak udanej imprezy 😊. Było nam niezmiernie miło Was poznać i spędzić z Wami ten przemiły wieczór. Pozdrawiam !

J
JoannaK
5.00
 / 5
Data ślubu: 20-08-2022
Kodeń
Data dodania: 04-10-2022

Chcielibyśmy wraz z mężem podziękować zarówno Panu Dj, jak i Panu Wodzirejowi za wspaniałą oprawę muzyczną oraz zabawę na naszym weselu. Goście są zachwyceni i do dziś dnia wspominają z uśmiechem naszą imprezę. Pana Dj i Wodzireja możemy polecić z czystym sumieniem. Na pewno pozostaną w nas z tej nocy wspaniałe wspomnienia :)

Andrzej
06-10-2022

Dziękujemy serdecznie, również bardzo miło wspominamy ten dzień i spotkanie z Państwem. Pozdrawiam !

J
Janusz
5.00
 / 5
Data imprezy: 27-11-2021
Opole
Data dodania: 31-08-2022

Rewelacja, muzyka, prowadzący na najwyższym poziomie, gorąco polecam.

Andrzej
09-08-2023

Dziękuję i pozdrawiam !

Pokaż więcej opinii
Nazwa firmy: DJ BLAYM ANDRZEJ ILCZUK - DŹWIĘK, ŚWIATŁO, MUZYKA
NIP: 8212289630
Imię i nazwisko: Andrzej Ilczuk
Adres: Mordy, Kilińskiego, 08-140, woj. mazowieckie
604-190...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 8731
Zadzwoń
604-190...
Napisz

Wyjątkowe sale weselne w mieście Mordy

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Blog ślubny

Popularne miasta w okolicy