Let`s marry! Organizacja ślubów

Sulejówek, mazowieckie
(22)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość / podpis elektroniczny
534-811...

Opcje

  • ślub w plenerze

O nas

Pomogę Ci zorganizować dzień Waszego ślubu. Bez stresu. Na czas. Tak, jak chcesz.

Potrzebujecie mojej pomocy jeśli:
♥ czas pędzi nieubłaganie, a Wasze przygotowania stoją w miejscu
♥ jesteście pochłonięci życiem zawodowym, pracujecie po godzinach, często wyjeżdżacie
♥ mieszkacie za granicą lub na drugim krańcu kraju, a ślub organizujecie w rodzinnych stronach
♥ macie małe dziecko i to ono jest teraz najważniejsze
♥ temat przygotowań do ślubu wywołuje w Waszym związku i w Waszych rodzinach napiętą atmosferę
♥ na samą myśl o zajęciu się wszystkimi kwestiami organizacyjnymi, jesteście chorzy.

I mimo to chcecie mieć ładny, dopracowany ślub i zależy Wam na tym, aby Wasi goście czuli się komfortowo. A jednocześnie chcecie mieć wpływ na wszystkie decyzje, macie swoją wizję i nie jest Wam to wszystko obojętne.

A konkretnie, możesz mi powierzyć:
- typowanie lokalizacji,
- wyszukiwanie podwykonawców,
- negocjowanie umów,
- opracowanie harmonogramu przygotowań,
- przygotowanie budżetu ślubnego,
- współtworzenie spójnej wizji uroczystości,
- pomoc przy formalnościach,
- zarządzanie logistyką i akomodacją,
- wykonanie strony internetowej,
- edycję papeterii ślubnej,
- konsultacje ślubne,
- koordynację dnia ślubu.

Moi Klienci mówią, że wyróżnia mnie umiejętność aktywnego słuchania. Zawsze staram się dobrze poznać Młodą Parę, wyczuć Wasze potrzeby i poświęcić Wam tyle czasu, ile potrzebujecie, abyście czuli satysfakcję i przyjemność nie tylko w dniu ślubu, ale także w czasie całego procesu organizacji.

Działam na terenie całej Polski, ale szczególnie bliskie są: Warszawa i okolice, Mazury a także rodzinne Podlasie i Małopolska.
Zapraszam.


***
"Ludzie spędzają zbyt wiele czasu na planowaniu własnego ślubu, zamiast skupić się na planowaniu swojego życia w małżeństwie".

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Nasza oferta daje mnóstwo korzyści Parze Młodej, przede wszystkim mogą liczyć na rekomendacje sprawdzonych usługodawców oraz na nasze doświadczene w organizacji wesel: doradzamy, podpowiadamy, realizujemy. Ponadto specjalizujemy się w nieszablonowym podejściu w tym szczególnie związanym ze ślubami międzynarodowymi. Kreujemy też ciekawe stylizacje wesela. Para może też liczyć na załatwienie przez nas wszytkich ustaleń logistyczno-organizacyjnych z innymi usługodawcami, co daje jej nieprawdopodobny komfort w okresie przygotowan i spokój w dniu ślubu.

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Moje Pary najczęściej mówią, że już po pierwszej rozmowie poczuły się ze mną bezpiecznie. Poczuły, że jest ktoś kto nad tym zapanuje, kto podsunie rozwiązania, kto ułoży cały proces organizacji w ten sposób, że one będą czuły się zaopiekowane. I oto chodzi - organizacja wesela ma być dla Was frajdą i fajnym czasem w życiu, a nie drogą przez mękę.

Kto powinien skorzystać z usług konsultanta ślubnego?

Usługi konsultanta ślubnego są dla Was w szczególności, jeśli:
- mieszkacie za granicą i organizujecie ślub w Polsce,
- Wasze wesele jest wymagającym projektem logistycznym, czyli w grę wchodzą: noclegi, przejazdy, organizacja imprez towarzyszących: before party, poprawiny itp, organizacja wesela w namiocie lub w plenerze, organizacja ślubu w plenerze,
- marzycie o spektakularnych dekoracjach bądź oryginalnych atrakcjach,
- macie małe dzieci i z tego powodu nie macie czasu i możliwości angażować się w inne projekty,
- jesteście pochłonięci życiem zawodowym,
- nie lubicie zadań organizacyjnych: kontaktu z usługodawcami, telefonów, mailii, zestawień itp.,
- w dniu ślubu chcece skupić się na celebracji i spotkaniem z najbliższymi,
- wychodzicie z założenie, że każdy powinien robić to, co umie robić najlepiej i chcecie powierzyć organizację Waszego wesela profesjonalistom.

Ile potrzeba czasu, by móc zorganizować z naszą pomocą ślub i wesele?

Najkrótszy czas w jakim dotychczas organizowaliśmy wesele od zera to 3 miesiące, ale jestem przekonana, że byłoby to możliwe też w któtszym czasie - wszystko zależy od formatu przyjęcia.

W jaki sposób para młoda może zaoszczędzić, korzystając z naszej pomocy?

Korzystając z mojej pomocy, Para Młoda może zaoszczędzić na kilka sposobów:
1. Może zaoszczędzić czas na wyszukiwanie najlepszych usługodawców, spotkania, wielkrotne wizyty w obiekcie weselnym i setki maili i telefonów.
2. Może zaoszczędzić również pieniądze, ponieważ wiem, jakie sytuacje są powodem do podjęcia negocjacji z obiektem i z usługodawcami i kiedy warto te negocjacje podjąć.
3. Może zaoszczędzić nerwy, bo bardzo często podpowiadam Parze, w jaki sposób najlepiej rozwiązać kryzysową sytuację zarówno w czasie przygotowan jak i w trakcie wesela.

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Jest wiele aspektów, które sprawiają, że zawód konsultatna ślubnego jest dla mnie fascynujący, ale wśród najważniejszych wymieniłabym możliwość kreowania satysfakcjonujących rzeczy dla Par Młodych, nieustanną dynamikę pracy, niezależność, możliwość poznawania nowych osób, zwyczajów i miejsc oraz nieustanny rozwój osobisty.

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Zawód konsultanta ślubnego to praca szalenie interdyscyplinarna i wymaga umiejętności z wielu dziedzin. W moim przypadku najważniejsze kwalifikacje, które potwierdzają moje umiejętności to:
- certyfikaty potwierdzające znajomość języków obcych: język niemiecki (C1) i język angielski (B2)
- studia magisterskie na kierunku europeistyka, częściowo prowadzone w jezyku angielskim, dające mi podstawy wiedzy prawniczej oraz wiedzy z zakresu dyplomacji, negocjacji i prowadzenia projetów
- szkolenie dla wedding plannerów organizowane przez agencję Decor Amor w 2015 r.
- certyfikat członkowski Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych z 2022 r.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

Agencja ślubna Lets marry powstała w 2020 r., jednak w branży slubnej pracuję od 2016 r.

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Nasze doświadczenie w zakresie ślubów netypowych i oryginalnych dotyczy przede wszystkim ślubów międzynarodowych. Organizowaliśmy przyjecia:
- polsko-francuskie z koktajlem po ceremonii niemal wyłącznie francuską muzyką,
- polsko-belgijskie ze ślubem humanistycznym celebrowanym przez przyjaciół oraz licznymi przemowami i belgijskimi tradycjami,
- polsko-szwajcarskie wesele z ceremonią ewangelicką w plenerze oraz aperitifem ze szwajcarskimi serami,
- polsko-indyskie wesele z tradycyjnymi indyjskimi strojami i występami tanecznymi,
- trzydniowe polsko-portugalskie wesele ze stołami tematycznymi.
Mamy też na koncie wesela 100% wegańskie i wesela w duchu zero waste.
Oprócz tego organizowaliśmy też przyjęcia z motywem przewodnim, np. z motywem podróży, motywem amerykańskim, wesele z motywem rozgwieżdżonego nieba czy też wesele z motywem słonecznej Toskanii.

W jakim zakresie koordynujemy ślub i wesele już w trakcie jego trwania?

Podczas koordynacji jesteśmy na weselu od wczesnych godzin porannych do mniej więcej 1.00 w nocy. W szczególnych okolicznościach możemy zostać dłużej. Na podstawie przygotowanego wcześniej przez nas scenariusza koordynujemy wszystkie wydarzenia, tj.:
- montaże (poranne lub wtygodniu poprzedzającym wesele)
- przygotowania Pary Młodej, w tym sesje zdjęciowe
- przygotowanie sali: aranżacja, oświetlenie i dekoracje
- przygotowanie ceremonii i samą ceremonię
- życzenia
- transfery i noclegi
- pracę innych usługodawców
- serwis dań
- wesele
- tort i inne atrakcje
Następnego dnia rano jesteśmy na demontażu.
Aby dobrze przygotować się do dnia ślubu ok 4-6 tygodni przed wydarzeniem tworzymy scenariusz dnia ślubu u konsultujemy go ze wszystkimi usługodawcami i dostawcami.

W jaki sposób przebiega współpraca, jeśli para młoda w okresie przygotowań do ślubu przebywa za granicą?

Jeżeli Para Młoda w trakcie przygotowań do ślubu przebywa za granicą i w ogóle nie bywa w Polsce, wszystkie działania odbywaja się online. Umowy z usługodawcami Para podpisuje albo udzielając mi pełnomocnictwa albo mailowo. Wizje lokalne w obiektach przeprowadzam osobiście, zdając Parze Młodej relacje online na żywo (o ile pozwalają na to różnice czasowe). Jeśli Para Młoda ma życzenie porozmawiać z jakimś usługodawcą, np. z konferansjerem, aby poznać jego angielski albo z dekoratorką, żeby rozwiać jakieś wątpliwości, organizuję telekonferencję online. Jeżdżę do obiektu weselnego, kościoła/ urzędu w umieniu Pary Młodej tyle razy, ile potrzeba. Organizuję tłumaczenia przysięgłe dokumentów przez tłumacza w Polsce. Wysyłam również zaproszenia dla gości, mieszkających w Polsce. Próbną fryzurę i makijaż organizuję jak Para przyjedzie już do Polski na ślub. Degustację organizuję z udziałem najbliższych Pary Młodej, mieszkających w Polsce.

Jeśli natomiast Para czasami bywa w Polsce, np. w wakacje, święta, jakieś rodzinne uroczystości, wszystkie sprawy, które wymagają osobistego załatwienia, organizujemy w tym czasie. Natomiast są to tylko najważniejsze sprawy, jak np. pierwsza wizyta w obiekcie, wizyta w urzędzie lub degustacja. Wszystko, co się da załatwiamy online lub za moim pośrednictwem .

Wszystkie dokumenty, które wychodzą ode mnie, tj. harmonogram, budżet, porównania ofert, scenariusz dnia ślubu są zarówno po polsku jak i po angielsku. Jesteśmy w bieżącym kontakcie videorozmowy, maila i komunikator whatsapp.

Czy pomagamy również w organizacji wydarzeń związanych ze ślubem (wieczór panieński i kawalerski, podróż poślubna)?

Jak najbardziej. W naszej ofercie znajdzecie także organizację wieczoru panieńskiego/ kawalerskiego, organizację zaręczn, rocznic, imprez okolicznosciowych. Organizujemy też wesela kilkudniowe a więc poprawiny i/ lub before party.

Języki obce, którymi się posługujemy.

Obsługuję klientów rónież w języku angielskim i niemieckim.

Ile imprez obsługujemy jednocześnie?

Jednocześnie obsługujemy jedną imprezę. Pozwala nam to dostarczać Parom Młodym najwyższą jakość usług.

Czy mogą skorzystać z naszej pomocy osoby, które mają już zarezerwowaną salę weselną i wybranych niektórych usługodawców?

Jak najbardziej. Bardzo często tak jest. Wówczas przygotouję ofertę na tzw. częściową organizację ślubu i wesela i wspólnie ustalamy zakres mojej pracy.

Let`s marry! Organizacja ślubów
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 22 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
kreatywność
operatywność
Ł
Łukasz
5.00
 / 5
Data ślubu: 31-08-2023
Warszawa
Data dodania: 10-03-2024

Z racji tego, że mieszkamy za granicą to od początku wiedzieliśmy, że będziemy chcieli skorzystać z pomocy konsultantki ślubnej by zorganizować Nasze wymarzone wesele. Po długich i bezowocnych poszukiwaniach natrafiliśmy w końcu na jedno konto na portalu “Wesele z Klasą”. Pierwsze co przykuło Naszą uwagę to miejscowość, która była Nam doskonale znana, bo była taka sama jak pochodzenie jednego z Nas. Po głębszym zapoznaniu zdecydowaliśmy by jak najszybciej skontaktować się z Martyną aby podjąć współpracę. Na organizację mieliśmy rok do planowanej ceremonii, ale dzięki Martynie cały proces przebiegł gładko i przyjemnie. Tutaj na słowa uznania zasługuje jej profesjonalizm, podejście i wyrozumiałość, dzięki której tak dobrze Nam się współpracowało, bo przy każdym spotkaniu czuliśmy się jakbyśmy znali się od lat. Wiedzieliśmy, że wybraliśmy najlepszą do tego osobę, za co w zamian otrzymaliśmy wspaniałe i przemyślane przygotowania oraz najważniejsze - cudowny i niezapomniany ślub.

Polecamy z całego serca Martynę, bo nawet w sytuacjach kryzysowych (kilkanaście minut przed ceremonią lunął deszcz) wyszła z tego obronną ręką. A będąc szczerym nie ma nic ważniejszego dla Pary Młodej niż przeżywanie najwspanialszych chwil w życiu z dala od trosk i zmartwień, a właśnie dzięki Niej było to wszystko możliwe za co jesteśmy dozgonnie wdzięczni! Ściskamy mocno Kochana! :)

M
Marika McCabe
5.00
 / 5
Data ślubu: 30-04-2023
Warszawa
Data dodania: 25-10-2023

Martyna była niezastąpiona w organizacji naszego wesela.
Planowaliśmy międzynarodowe, polsko-angielskie wesele w weekend majowy w Polsce, mieszkając w Londynie. Mimo tego, że byłam bardzo zaangażowana w planowanie swojego ślubu i wesela, chciałam mieć pewność, że w tym wyjątkowym dniu będę mogła w pełni się zrelaksować, wiedząc że mam wsparcie prawdziwej profesjonalistki której będę mogła w pełni powierzyć skomplikowaną logistykę tego dnia. Takie właśnie wsparcie znalazłam w Martynie.
Miałam bardzo wysokie oczekiwania co do mojego wesela oraz do jakości usług wykonawców. Od pierwszej rozmowy wiedziałam jednak, że będzie nam się z Martyną dobrze współpracowało. Martyna od razu zaczęła zadawać odpowiednie pytania i proponować świetne rozwiązania do moich problemów. Proponując różne rozwiązania nigdy nic nie narzucała, i widać było że najbardziej zależało jej na naszej satysfakcji. Martyna zawsze podchodziła do moich pomysłów z takim samym entuzjazmem jak ja. Nie było też dla niej rzeczy niemożliwych.
Martyna jest osobą bardzo dokładną, bystrą, skupioną na każdym detalu. Nie było między nami żadnej niejasności. Takiej właśnie osoby potrzebowałam przy sobie przy organizacji naszej uroczystości. Rezultatem było to, że wszystko w dniu wesela poszło zgodnie z planem a ja absolutnie niczym się nie przejmowałam i świetnie się bawiłam z mężem i bliskimi.
Z czystym sercem mogę polecić współpracę z Martyną każdej parze która szuka godnej zaufania wedding plannerki czy koordynatorki.

Martyna
22-11-2023

Mariko, dziękuję z całego serca za takie podsumowanie! Potwierdzam - Wasze wesele było wymagające, głównie ze względu na ilość elementów, które zaplanowałaś. Ale warto było, bo efekty zachwycają:)

K
Kasia
5.00
 / 5
Data ślubu: 06-10-2023
Wybrane firmy: 0 firm
Nasza historia: brak
0
Ślubne Q&A: 0 odpowiedzi
0
Super strona: 0 głosów
Zobacz profil
Wyszków
Data dodania: 11-10-2023

Ja i mój mąż z całego serca polecamy wsparcie Martyny! Zaproszenie jej do współpracy było moim pomysłem, do kótrego mój mąż i świadkowa podchodzili bardzo sceptycznie... czego teraz żałują! Wszystko wyszło perfekcyjnie! Martyna w dniu ślubu ganiała od samego rana, żeby dopiąć wszystko na ostatni guzik, wprowadzała pozytywną atmosferę, pilnowała zegarka, zadbała o nasze posiłki i szampana, my nie musieliśmy robić dosłownie nic, poza tym, żeby ładnie wyglądać :) wszyscy podwykonawcy z wszelkimi pytaniami (gdzie sie ustawic itp) dzwonili do Martyny, to zaoszczedzilo mi wiele stresu. Dziewczyny! ta noc mija bardzo szybka, cieszę się, ze nie musialam tracic czasu na zalatwianie jakis spraw, zeby ktos ciagal mnie po sali kiedy tort itp. moglam sie bawic jak gosc i spedzac czas z najblizszymi, a nie z uslugodawcami. Dodam również, że zrobilam porzadny research przed zatrudnieniem Martyny i pobila wszystkie inne koordynatorki na łeb na szyje, wiec nie musicie juz szukac nikogo innego. Martyna stworzyła dla nas harmonogram dnia ślubu i wesela, zebysmy wiedzieli mniej wiecej co kiedy będzie sie działo. Ponadto pamietała o rzeczach, o których ja zapomniałam, jesli czego kolwiek było mi potrzeba nie martwiłam się niczym tylko mówiłam ,,Martyna..." i moja prosba została spełniana z prędkością światła. Nie wyobrazam sobie, zeby Martyny nie było z nami tego dnia, jesli ktos sie jeszcze zastanawia czy warto, to odpowiadam z całym przekonaniem, ze tak!!!

Martyna
11-10-2023

Dziękuję Kasiu, to szalenie miłe przeczytać takie podsumowanie swojej pracy:) Dzięki piękne!

P
Patrycja
5.00
 / 5
Data ślubu: 20-05-2023
Gąbin
Data dodania: 14-09-2023

Współpraca z Martyną to była czysta przyjemność (czasami brakuje tych e-maili z kolejnymi informacjami). Do swojej pracy podeszła bardzo profesjonalnie, sprawiła, że ślub i wesele były piękniejsze niż się spodziewałam, wszytko było idealnie! Ten spokój podczas organizacji jak i samego dnia realizacji, który nam dała Martyna, był bezcenny. Dzięki jej obecności wiedziałam, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik i mogliśmy cieszyć się tym dniem w 100%. Martyna poprowadziła nas przez tą całą drogę przygotowań, sprawiając, że pozostały nam przepiękne wspomnienia. Polecamy z całego serca! <3

Martyna
11-10-2023

Patrycjo, współpraca z Wami była prawdziwą przyjemnością:) Dziękuję!

M
Monika
5.00
 / 5
Data ślubu: 09-09-2023
Wybrane firmy: 3 firmy
Nasza historia: brak
0
Ślubne Q&A: 0 odpowiedzi
0
Super strona: 0 głosów
Zobacz profil
Mińsk Mazowiecki
Data dodania: 11-09-2023

Nasze wesele odbyło się 09.09.2023 ❤️ Martyna wspierała nas w organizacji naszego wesela poprzez częściową organizacje naszego ślubu . Jesteśmy bardzo wdzięczni Martynę za opiekę nad naszym najpiękniejszym dniem w życiu . Martyna była jak dobra kumpela zawsze uśmiechnięta i ciepła z niej osoba wspierała nas w każdej sytuacji za równo przy organizacji jak i podczas ślubu wspierała mnie słowem przez co byłam w stanie wyluzować . Dziekujemu Monika o Mateusz ❤️

Martyna
11-10-2023

Dziękuję Kochani! Bardzo się cieszę, że mogłam być tego dnia z Wami i pomóc Wam w procesie organizacji:)

K
Kamila & Arjun
5.00
 / 5
Data ślubu: 26-08-2022
Warszawa
Data dodania: 14-08-2023

Nasz ślub miał miejsce rok temu i z ogromną radością wspominamy zarówno całe wydarzenie, jak i naszą współpracę z Martyną. Jej wsparcie było nieocenione - od etapu planowania, przez wybór podwykonawców, aż po organizację w dniu wesela. Jej doświadczenie i pozytywne podejście przekonały nawet rodziców, początkowo sceptycznych co do pomysłu skorzystania z usług Wedding Planerki.

Martyna była z nami od samego początku, pomagając nie tylko w planowaniu, ale także w znalezieniu podwykonawców. Na 2 tygodnie przed ślubem, Martyna pomogła nam znaleźć cukiernika gotowego przygotować tort dla 120 gości. W dniu ślubu, Martyna była obecna od rana, co pozwolilo nam skupić się na samych sobie, bez konieczności martwienia się o organizację. Jej rola w przygotowaniu stołów była nieoceniona -- wszystko prezentowało się olśniewająco. W trakcie wesela Martyna dbała o płynność wydarzenia, zapewniając czasowość poszczególnych punktów programu. Jej wsparcie obejmowało także kwestię alkoholu - dzięki jej radom, zakupiliśmy odpowiednią ilość i sprawnie zorganizowaliśmy zwrot niewykorzystanych zapasów.

Jeśli zastanawiasz się, czy skorzystać z usług Wedding Plannerki, to zależy to od Twojej gotowości do zaangażowania oraz ilości czasu pozostałego do ślubu.W naszym przypadku było to koniecznością, ponieważ mieszkamy za granica i nie byliśmy w stanie zając się wszystkim sami. Martyna pomogła nam stworzyć idealne wydarzenie, tak jak je sobie wymarzyliśmy. Polecamy Martynę z całego serca!

Martyna
28-08-2023

Dziękuję Kochana! Dla mnie to było wspaniałe doświadczenie uczestniczyć w organizacji Waszego wesela:)

N
Natalia
5.00
 / 5
Data ślubu: 17-06-2023
Warszawa
Data dodania: 16-07-2023

Martyna pomogła nam przy kompleksowej organizacji wesela, od wyboru sali, dekoracji, zaproszeń, kwiatów, zaplanowania budżetu po polecenie najlepszych usługodawców, kontakt z kierownikiem sali, wybór sukni ślubnej, załatwienie wszystkich formalności :) Mogłam na Nią liczyć w każdej sytuacji, gdy potrzebowałam porady i wsparcia. Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem i zawsze znajdzie wyjście z każdej sytuacji! Dzięki Niej w dniu wesela nie musiałam się o nic martwić, bo wiedziałam że wszystko jest dopięte na ostatni guzik!
Z całego serca polecam usługi Martyny! :)

Martyna
23-07-2023

Dzięki Natalia! Cieszę się, że wszystko poszło sprawnie i że jesteście zadowoleni:)

D
Daria
5.00
 / 5
Data ślubu: 28-05-2022
Łękuk Mały
Data dodania: 05-01-2023

iele rzeczy można zrobić samemu, w tym wesele, można jednak powierzyć organizacje takiej imprezy profesjonaliście a później pogratulować sobie tej decyzji. O tym, że Martyna będzie świętym opiekunem naszej ślubnej przygody wiedzieliśmy od początku- moja siostra, która uczyła się z Martyną w podstawówce powiedziała, że już wyedy Martyna była najlepszym organizatorem wszytkich, szkolnych imprez - jak dyskutować z taką rekomendacją? Co do współpracy w trakcie, to Martyna jest jak mama,tata,przyjaciółka, prawnik, negocjator i stylista w jednej osobie (to duża oszczedność, zatrudnić jedna zamiast tylu) pomoże wybrać suknie, doradzi jak połączyć kolory weselne i osoby przy stole, ile i co jak kupić oraz przytuli gdy trzeba. Wiem, że mozna znaleźć tysiąc grup weselnych, gdzie każda panna młoda mówi, że organizacja wesela to prosta sprawa i nie ma co przepłacać- ja na takiej grupie znalazłam Martynę i to było najlepsze co z tych grup wyniosłam. Polecam całym sercem- dzięki Martynie to był wspaniały dzień!

TLDR: skorzystałam z pakietu całościowego uslug Martyny i nie żałuje ani złotówki, chcecie wspaniałe wesele- zaufajcie Martynie :)

Martyna
09-03-2023

Dziękuję Kochana! To była prawdziwa przyjemność pracować z Wami i sama żałuję i tęsknię. Chętnie zrobiłabym Wam jeszcze jakąś imprezę:):)

Pokaż więcej opinii
Nazwa firmy: Let`s marry!
NIP: 7191550257
Imię i nazwisko: Martyna Karwowska-Zając
Adres: Sulejówek, Drobiarska, 05-070, woj. mazowieckie
534-811...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 4876
Zadzwoń
534-811...
Napisz

Wyjątkowe sale weselne w mieście Sulejówek

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie