




Fotobudka SACADA już od 300 zł (księga gości i kopia zdjęć gratis!) id:24995
O nas
FOTOBUDKA to urządzenie wraz z obsługą do robienia zdjęć,który uczyni każdą imprezę wyjątkową i niezapomnianą. Wydrukuje od razu wykonane zdjęcia oraz umożliwi natychmiastowe wysłanie ich na e-mail, Facebook ...
Fotobudka doskonale rozluźnia atmosferę na imprezie i Goście szybciej stają się gotowi do zabawy. Nasza fotobudka jest dla każdego i w każdym wieku, daje wiele radości i wiele fajnej zabawy. Gadżety i rekwizyty do robienia zdjęć dodają trochę anonimowości, więc tym większa odwaga i swoboda w pozowaniu do śmiesznych zdjęć. Wynajmując fotobudkę zapewniasz nie tylko atrakcję Gościom, ale przede wszystkim fajną pamiątkę dla siebie w postaci Księgi Gości. Ilość zrobionych zdjęć bez limitu. Drukujemy każde zdjęcie w dwóch egzepmplarzach, jedno jest przeznaczone dla Gości,drugie do wklejenia w pamiątkowym albumie wraz z wpisaniem dedykacji czy też porad małżeńskich dla Nowożeńców. Po zakończeniu zdjęć otrzymujecie Państwo gotową księgę ze zdjęciami. Dodatkowo otrzymujecie płytę DVD lub PenDrive z wszystkimi wykonanymi zdjęciami. podczas imprezy. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie. Do dyspozycji około 400 różnych gadżetów do zdjęć oraz tła w różnych kolorach.
Żeby zamówić fotobudkę na swoją imprezę skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
W celu rezerwacji terminu należy wpłacić 20 % ceny usługi na konto lub gotówką przy podpisaniu umowy. Dojazd w obrębie Bielska-Białej i Żywca gratis.
Zadzwoń i zapytaj o cenę ...
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Podejście do Klienta, niezobowiązujące spotkanie na którym przedstawia się całą swoją ofertę, pomoc w wyborze elementów i koloru dekoracji oraz kwiatów na salę, do kościoła a przede wszystkim wybór bukietu ślubnego ze względu na jego kształt i kolor. Należy też podać Klientowi informację o promocjach, np przy zakupie pełnego pakietu dekoracji. Klient zamawiając tak wiele usług, otrzymuje prezent lub obniżkę ceny.
Czym wyróżnia się nasza oferta?Dobrą ceną (wiem to z opinii Młodych Par), mnóstwem usług związanych z organizacją ślubu i wesela dostępnych w jednym miejscu oraz niezobowiązującym spotkaniem i wyceną usług.
Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?Zaoszczędzają sporo czasu, gdyż w mojej ofercie jest wiele usług, które można załatwić i zamówić w jednym miejscu. Są to: dekoracje sal, kościołów, samochodów, posesji, cała florystyka ślubna i okolicznościowa, kosze prezentowe lub kwiatowe dla Rodziców i Starostów, przypinki dla Starostów i Rodziców, atrakcje na wesele tj. fotobudka, pudło z balonami helowymi do wypuszczenia przed kościołem przez Parę Młodą, balony led z helem do wypuszczenia o zmroku na sali lub przed salą, duży stojący napis LOVE w wielu kolorach. No i oczywiście najważniejszy element imprezy weselnej; "pierwszy taniec", którego nauczymy każdego bez względu na wiek i możliwości taneczne.
Jakie są nasze najmocniejsze strony?Przede wszystkim stawiam na rzetelność i estetykę wykonania usług, ale też nie jestem głucha na sugestie i życzenia Klienta.
Co najbardziej lubimy w swojej pracy?Ulubiony moment ślubu, to uśmiech i zachwyt na twarzach wchodzących Gości do kościoła oraz Pary Młodej, na widok wykonanych dekoracji. Tak samo dotyczy to pozostałych dekoracji: samochodu, sali,posesji czy też wykonania pudła z balonami helowymi lub led. Wielokrotnie jesteśmy obecni na weselu i widzimy to zauroczenie Gości. Pary Młode odbierają salę udekorowaną przed ślubem, więc ich zadowolenia a nasza satysfakcja ma swoją wartość.
Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?Są to za każdym razem nowe wyzwania, więc efekt ich wykonania i zadowolenie Klienta sprawia nam dużą satysfakcję i motywację do zdobywania większej wiedzy w tym zakresie.
Jak długo pracujemy w branży ślubnej?Działalność mamy od 2005 roku. Początkiem przygody było prowadzenie zajęć tanecznych, w tym nauka i układanie choreografii do "pierwszego tańca" dla Par Narzeczeńskich oraz darmowe dekoracje sali z powierzonego materiału na różnego rodzaju bale galowe i bale przebierańców dla Kursantów z BST. Następnie dekoracje sal, kościołów, samochodów i do tego cała florystyka ślubna dla członków rodziny. A później "poczta pantoflowa" i portale ślubne zrobiły swoje.
Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?Wszystko zależy od rodzaju dekoracji i nakładu pracy. Salę dekorujemy w ciągu jednego dnia, w dniu wesela dostarczamy tylko kwiaty i w ten dzień też wykonujemy dekorację kościoła, samochodu ewentualnie posesji.
Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?Jak najwcześniej warto zarezerwować termin wykonania dekoracji, potem możemy uzgodnić szczegóły i podpisać umowę.
Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?Pytam o szczegóły dekoracji, jaką wizję dekoracji ma Para Młoda, proponuję swoje pomysły, wstępnie wyceniam zakres usług. Każde spotkanie w sprawie dekoracji jest bezpłatne.
Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?Wszystkie zmiany są do przyjęcie, oby tylko nie tydzień przed ślubem.
Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?Tak, jest potrzebny w zakresie rozebrania sali, ewentualnie uregulowania zapłaty. Za każdym razem też pytam o efekt jaki wywarła dekoracja na gościach i Młodej Pary po wejściu do kościoła.
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Rzetelność, sumienność i dokładność. Umiejętność słuchania Klienta.