Event Go - DJ & Live
O nas
Oferta:
- prowadzenie zabaw
- mówię po angielsku
Instrumenty:
- akordeon
- saksofon
O nas
Gramy i śpiewamy na żywo, miksujemy muzykę, dźwięk i światło.
Słuchamy ..... (`◕‿◕´)
Opowiedz nam o swoich oczekiwaniach, wybierz ulubioną muzykę i zabawy.
Zapytaj...... : )
Odpowiemy na twoje pytania i podzielimy się doświadczeniem.
Jesteśmy zespołem, który łączy w sobie wieloletnie doświadczenie i młodzieńczy temperament.
Jesteśmy też muzykami z udokumentowanym wykształceniem muzycznym i gramy na wielu instrumentach.
Tak ich jak akordeon, gitara, saksofon, trąbka...itp. :-)
Nasz skład podstawowy to 2 osoby DJ i konferansjer.
A ponieważ jesteśmy muzykami - w standardzie jest też śpiew, akordeon i drugi instrument.
Wspólnie tworzymy scenariusz zabawy i dobieramy repertuar.
Muzyka,
* DJ - zgra, a każda następna piosenka będzie odpowiadała na potrzeby bawiących się gości.
Oprócz piosenek do tańca pojawią się też inne utwory i dźwięki, które będą tłem i animacją muzyczną ważnych momentów wesela.
Czasami mogą pojawić się prośby o dedykacje, które zostaną spełnione pod warunkiem, że są w dobrym guście ;-)
Prowadzenie,
* Konferansjer - Nastrojowo i z energią poprowadzi Wasze wesele bez tzw. "Gwiazdorzenia"
Będzie on dyskretnie komunikował się z Wami oraz obsługą lokalu, fotografem i operatorem aby ważne momenty wesela były należycie przeprowadzone.
A w szczególności zadba o dobry humor Wasz i Waszych gości. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
*Biesiada z akordeonem,
Dla lubiących śpiewać gości mamy przygotowaną listę najbardziej znanych polskich piosenek biesiadnych.
Jest to dobra okazja do wspólnej zabawy i lepszego poznania się.(¯`◕‿◕´¯) ♫ ♪ ♫
Akordeon jest podłączony do nagłośnienia aby każdy mógł go słyszeć i śpiewać ze wszystkimi w tym samym czasie. (szczególnie ważne przy rozległych salach)
* Wyposażenie,
Posiadamy wysokiej jakości, niezawodny sprzęt Dj-ski, nagłośnieniowy, oświetleniowy oraz ZAPASOWY (◠‿◠) w razie nieprzewidzianych sytuacji.
Szczegóły na zdjęciach z 2022 i 2023 roku.
Dbamy o jakość dźwięku oraz oprawę wizualną przyjęcia.
Posiadamy wytwornice ciężkiego dymu, baniek mydlanych, konfetti.
Nagłośnienie bezprzewodowe i dodatkowe głośniki do sal wyjątkowo rozległych.
Dobieramy sprzęt w taki sposób aby dźwięk nie przeszkadzał w rozmowach przy stole a jednocześnie ważne informacje docierały do wszystkich gości.
Nagłaśniamy też śluby cywilne w plenerze.
Obsługujemy między innymi:
- przyjęcia weselne, również w języku angielskim, niemieckim, hiszpańskim i inne.
- bankiety
- eventy
- studniówki
- bale karnawałowe itp.
Cennik - Event Go - DJ & Live
Wesele - Standard_Premiu
Standard-Premium
* skład 2 os.
* DJ + konferansjer
* plan wesela
* biesiada z akordeonem
* nagłośnienie dedykowane
* oświetlenie sceniczne
* dekoracja światłem
* nagłośnienie ślubu cywilnego (plener, sala)
* pomoc logistyczna
* inne opcje do uzgodnienia ( powiedz na czym Wam zależy - pomożemy :)
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Bo lubimy kiedy ludzie są szczęśliwi :) Wtedy my też czujemy satysfakcję. Po prostu, warto nas poznać i przekonać się w trakcie rozmowy, że nam zależy na wspólnym zadowoleniu :)
Czym wyróżnia się nasza oferta?Najtrafniej określiła to jedna z naszych klientek Panna Młoda Małgosia - cytuję...
" Wy po prostu słuchacie ludzi !!! ( ・˘⌣˘・) "
Mamy DJ-a, wodzireja, akordeon, saksofon, wiedzę i doświadczenie a ona zwróciła uwagę na coś innego.
Co najważniejsze słuchamy Waszych oczekiwań, a w trakcie wesela obserwujemy czego najbardziej pragną słuchać Wasi goście :)
Tego niewiedzą nawet najstarsi górale ;) ... ale to będzie gdzieś tak...
Ponad 20 lat doświadczenia w graniu i prowadzeniu wesel w różnych składach, w tym zespołowych, oraz 4 i 5 letnie doświadczenie naszych młodszych przedstawicieli.
Doświadczenie i wyczucie uzupełnione młodzieńczym entuzjazmem i nowoczesnością.
Standardowy czas naszej usługi to do 10 godzin od wejścia Młodej Pary na salę.
Jest to 10 godzin intensywnej zabawy z długimi blokami muzycznymi i którymi przerwami, które są wymuszane koniecznością serwowania kolejnych posiłków.
Przeważnie jest to wystarczająca ilość godzin aby się doskonale wybawić i solidnie zmęczyć. Zawsze można przedłużyć o kolejną godzinę, albo dwie :)
Przygotowanie indywidualnego scenariusz wesela.
Nagłośnienie uroczystości.
Oświetlenie sceniczne - dekoracja światłem.
Obsługa muzyczna :
DJ - miks utworów tanecznych i dźwięków animujących zabawy itp.
Muzyk - np. akordeon - akompaniament i śpiewne prowadzenie toastów, podziękowań i biesiady.
Konferansjer / wodzirej - powitania, przemowy, prowadzenie zabaw itp.
P.S.
Atrakcje i dodatki na życzenie od niskiego dymu, po fajerwerki.
Zgrany i sprawdzony skład 2 lub 3 osobowy.
DJ / Wodzirej / Muzyk
Skład podstawowy jest niezmienny.
Na życzenie może dołączyć do nas wokalistka albo inny instrument.
W naszej firmie w ciągłej gotowości jest 6 osób. To daje nam możliwość stworzenia drugiego składu i gwarancje, że w razie nagłych nieprzewidzianych sytuacji losowych mamy godnych zastępców, którzy znają standardy naszej pracy.
(Jeszcze się nie zdarzyło korzystać ze składu zapasowego, ale go mamy :)
Znane i lubiane, sprawdzone muzyczne As-y
Chętnie ( jak już wiecie ) posłuchamy waszych preferencji muzycznych.
Tak, oczywiście. Nasz konferansjer zadba o każdy szczegół imprezy. Sprowokuje gości do szalonej zabawy, przemówi w Waszym imieniu, zwróci uwagę gości na ważną podniosłą, chwilę ...
Kto jest wokalistą w naszym składzie?Wszyscy jesteśmy muzykami. Przeważnie śpiewa ten kto gra na akordeonie prowadząc w ten sposób śpiew wszystkich gości.
Na jakich instrumentach gramy?Akordeon, gitara, saksofon, trąbka, i wiele innych ale nie na wszystkich na raz ;)
Na jakim sprzęcie pracujemy?Lata doświadczeń nauczyły nas inwestowania w najlepszy i niezawodny sprzęt.
Dodatkowo zawsze mamy sprzęt ZAPASOWY.
Szczególną wagę przykładamy do jakości dźwięku.
Gramy na głośnikach Turbosound Seria iQ ze specjalnie zaprojektowanym systemem integracji akustycznej. To + umiejętne dostrojenie dźwięku do akustyki sali odpowiada na pytanie - Jak to robicie, że nie gracie za głośno, a muzykę słychać dobrze i da się nawet porozmawiać ?
Na szczególną uwagę zasługuje fakt nagłośnienia np. akordeonu systemem bezprzewodowym - dzięki temu słychać go w tym samym momencie na całej sali.
Zaufaliśmy też niezawodności takich marek jak :
Apple, Shure, AKG, Light4Me, Pionier, Behringer i inne.
Wesela prowadzimy w języku angielskim ale współpracujemy z tłumaczami j.włoski oraz j.hiszpański i niemiecki a nawet ukraiński
Jak często obsługujemy imprezy międzynarodowe?Średnio 2 razy rocznie. Zapraszamy do oglądania zdjęć :)
Dodatkowe atrakcje, które możemy Wam zaproponować.Dodatkowe atrakcje to np. Foto budka ,Barmani, BARMIX, Van Prosecco, Animatorzy dla Dzieci ,Ciężki Dym..napis Love, Trio Smyczkowe i wiele innych
Czy oferujemy efekty świetlne w trakcie prowadzenia imprezy?Oczywiście świecimy bo to ładnie wygląda dodaje uroku i stwarza niesamowity nastrój.
Lubią to nasi klienci oraz kamerzysta i fotograf :)
Możemy i powinniśmy wszystko ustalić wespół :)
Piosenki które muszą się pojawić i takie których ma niem być ;)
Tak, jesteśmy otwarci na ciekawe propozycje lub dedykacje, ale piosenki muszą być w tzw. dobrym guście. :)
Czy mamy własną licencję na ZAiKS?Korzystamy z legalnych bibliotek utworów, oraz platform streamingowych.
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Posiadamy wykształcenie muzyczne, ale żaden dokument nie ma znaczenia. Najważniejszy jest trening i praktyka.
Kiedy rozpoczęła się nasza przygoda z muzyką?Od najmłodszych lat kiedy pierwszym instrumentem był grzebień i kawałek kartki :)
Co najbardziej lubimy w swojej pracy?Kiedy wychodzący, już zmęczeni goście podchodzą do nas aby podziękować za dobrą zabawę. To, że ktoś docenia nasze starania daje nam największą satysfakcję :)
Co sądzimy o wykonywaniu utworów disco-polo?Wszystko ustalamy z Młodą Parą w tym rodzaj i preferowane gatunki muzyczne. Zawsze też dopasujemy muzykę do oczekiwań towarzystwa. To kwestia wyczucia.
Nasze sposoby na "rozkręcenie" wolno rozwijającej się imprezy.Dobra muzyka, otwarty i uśmiechnięty konferansjer.
A reszta to tajemnica zawodowa ;-)
Polsko - Afrykańskie - zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Nasze pasje.Naturalnie, muzyka.
A tak po za tym, górskie wyprawy i sporty zimowe. :)
Opinie - Event Go - DJ & Live (35)
DJ Event Go, a w zasadzie Robert i Artur to świetny duet! Robert w roli wodzireja sprawdził się idealnie. Stworzyliśmy playlistę, w której umieściliśmy nasze ulubione piosenki. Robert z Arturem grali różnorodne utwory w naszym klimacie, które trafiały w gusta wszystkich gości. Jego biesiada na akordeonie była wyjątkowym przeżyciem – dodatkowy atut, który zaskoczył wszystkich gości. Co więcej, skorzystaliśmy z ciężkiego dymu oferowanego przez Panów, zrobiło to świetny efekt podczas naszego pierwszego tańca! Panowie posiadają profesjonalny sprzęt oraz głośniki, które były rozmieszczone zarówno przy konsoli, jak i całkowicie po drugiej stronie sali. Poprzez co, nie tworzyło się echo, o co na początku martwiliśmy się po wyborze naszej, dużej sali. Co więcej, Robert okazał się być nie tylko utalentowanym Dj-em, ale także osobą bardzo łatwą do współpracy. Mieliśmy wysokie wymagania co do jego usług i wszystkie one zostały spełnione w 100%! Jego profesjonalizm i zaangażowanie sprawiły, że nasze wesele było niezapomniane, zarówno dla nas, jak i dla naszych gości. Jesteśmy bardzo zadowoleni z jego usług i gorąco polecamy!
Dziękujemy Ci Robercie za wspaniałą oprawę muzyczną naszego wesela!
Kochani, dziękuję za Waszą opinię. Cieszymy się bardzo, że spełniliśmy wasze oczekiwania, i że mogliśmy wam służyć naszym doświadczeniem w tym ważnym dla Was dniu. Dziękujemy za zaufanie i przepraszamy za obawy, które mieliście z powodu niewystarczającej ilości dowodów naszej pracy w socialmediach :)
Gerard, dziękuję za Twoje sugestie dotyczące naszych postów na Facebooku :)
Od tego momentu staram się publikować więcej relacji, choć tego nie lubię ;)
Dzięki Tobie wiem jakie to ważne dla klientów.
Pozdrawiam serdecznie :)
Obsługa wesela na najwyższym poziomie zgodnie z ustaleniami i harmonogramem. Śiwtena zabawa i idealna muzyka, wszyscy świetnie się bawili i byli zadowoleni z oprawy muzycznej. Serdecznie polecamy Grzegorz I Sylwia
Dziękuję za opinię.
Dziękuję za zaufanie, za świetną współpracę i za przepis ma miodową wykwintność ;)
Jeszcze raz - wszystkiego dobrego !!!
Bawiliśmy się świetnie. Obsługa wesela na najwyższym poziomie. Świetna zabawa, świetna muzyka, wszystko dopięte na ostatni guzik. Nasi goście również byli bardzo zadowoleni z oprawy muzycznej co można było zauważyć na parkiecie. Polecamy gorąco i pozdrawiamy 😊 Karol i Patrycja
Bardzo dziękuję. To było niezapomniane wesele :)
Goście z Mazur i Lubelszczyzny i wielki miś Panda, który zrobił wesołą niespodziewaną zabawę.
Jeszcze raz gratuluję :)
Absolutnie polecamy! Gdybyśmy mieli ponownie wybierać oprawę muzysczną, wybór bylby taki sam- i każdemu będziemy polecać Fantastyczne wyczucie wesela i gości, super komunikacja, pełen profesjonalizm w prowadzeniu wesela ale i zabaw angażujących gości. Robert wiedział czego chcemy uniknąć a co chcemy żeby było – i dokładnie tak poprowadził zabawę. Jako panna młoda mam całe obolałe stopy jeszcze po trzech dniach, a to chyba jedna z najlepszych recenzji. Z czystym sumieniem polecamy!
Dziękujemy :) Dzięki takim słowom, nawet po nieprzespanej nocy szybko odzyskujemy energię dla kolejnych nowych klientów. Cieszę się, że mogliśmy Wam pomóc.
ps.
Pamiętajcie o wygodnych butach na zmianę ;) !!!
Z czystym sumieniem mogę polecić tą ekipę! Osobiście uważam, że 80% udanego wesela to dobra oprawa muzyczna :) nasze właśnie takie było, właśnie dzięki zasłudze DJ. Gdybyśmy mieli zdecydować się raz jeszcze, wybór padłby ponownie taki sam :) goście bawili się wyśmienicie, harmonogram imprezy był dokładnie taki, jaki wcześniej ustaliliśmy, nie było żadnych „obciachowych zabaw”, ani nic, czego wcześniej nie uzgodniliśmy. Wysoka kultura osobista, komunikatywni ludzie, na każdym etapie w stałym kontakcie. Będziemy bardzo dobrze wspominać :) jeszcze raz bardzo polecam! I dziękuję ponownie za weekend pełny dobrej zabawy!
Dziękujemy za opinię i zaufanie, które mogliśmy odwzajemnić naszym zaangażowaniem :)
Cieszę się, że mogliśmy Wam pomóc oraz cieszymy się, że mogliśmy poznać tak wspaniałych młodych ludzi. Wszystkiego najlepszego :)
dziękujemy
EventGo sprawdzili się jako konferansjer i DJ na imprezie jubileuszowej firmy. Goście wspaniale się bawili przy świetnej muzyce, zabawach dobranych do okoliczności jak np. familiada oraz przy biesiadnym śpiewaniu przy akompaniamencie akordeonu. Pan Robert jest profesjonalistą, omówił wszystkie punkty programu wcześniej, także nie było niespodzianek. Proponował wiele ciekawych pomysłów jak urozmaicić i wzbogacić imprezę. Jak najbardziej POLECAM!
Dziękuję za opinię :) To była przyjemność pomagać i brać udział w tak wspaniałym jubileuszu 25 lecia niestanienia Firmy Obst.
Dziękuję za zaufanie i pozdrawiam.
Życzę kolejnych hucznych jubileuszy i okazji do świętowania.
Pełna profeska:)
Dziękujemy :)
Wspaniali muzycy impreza była prowadzona doskonale sama zeszłam z parkietu o godzinie piątej nad ranem .Dj zabawiał doskonale gości, pełny profesjonalizm .Polecam w 100 procentach z nimi napewno nie będziecie się nudzić. NIEZAPOMNIANE CHWILE
Dziękujemy, będziemy miło wspominać to wesele.
Życzymy jeszcze raz Młodej Parze pięknego życia razem :)