Kucharka na wesele. Obsługa wesel, imprez.

135 zł
Czeladź, śląskie
(4)
Dodaj opinię
512-281...
(32) 265...

Kuchnia

  • polska
  • staropolska

Liczba gości

  • minimum: 50
  • maksimum: 700

Wyposażenie:

  • krzesła
  • kucharka
  • naczynia
  • obsługa kelnerska
  • stoły

O nas

W ramach prowadzonej działalności firma " ABSURD CATERING " realizuje zlecenia dla osób prywatnych , jak również firm i instytucji publicznych.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji takich imprez jak :

wesela
komunie
imprezy cateringowe
bankiety firmowe
spotkania biznesowe
catering
wynajem mikołaja
usługi porządkowe

Duże doświadczenie oraz odpowiedni dostawcy z lokalnych firm i obsługa profesjonalnych kucharzy i kelnerów gwarantuję wykonanie usług na najwyższym poziomie.
Wieloletnie doświadczenia oraz setki zadowolonych klientów to najlepszy dowód na to że warto Nam zaufać.

Zorganizujemy wesele Twoich marzeń .
Specjalizujemy się w organizacji imprez weselnych na terenie śląska oraz części małopolski.

Menu z klientami zawsze ustalane jest indywidualnie żeby sprostać nawet najbardziej wymagających klientów.
Zapraszamy do zapoznania się z wpisami naszych klientów w zakładce Księga Gości , aby przekonać się ,że Kulinaria Weselna ABSURD to najlepszy wybór do zorganizowania najważniejszego dnia w Państwa życiu.

Doradzimy w każdej kwestii oraz posiadamy sprawdzone firmy z branży weselnej, z którymi współpracujemy przy organizacji wesel.

Zapraszamy do współpracy .

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Doświadczony personel i lata praktyki przy organizacji wesel to nasze atuty.

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Oferta jest zawsze indywidualna dla każdego klienta .Jesteśmy elastyczni i do każdego zlecenia podchodzimy z jak największą starannością.

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Setki zadowolonych klientów ,którzy nam zaufali to najlepszy dowód na to ,że warto powierzyć nam Twoją imprezę.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Dokładność, staranność, smak,estetyka wykonania ,atmosfera podczas współpracy ,elastyczność podczas tworzenia menu ,oraz wiele innych pozytywnych cech.

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Najbardziej w swojej pracy lubimy zadowolenie klienta oraz fakt ,że wracają do Nas podczas organizacji wszelakiego rodzaju imprez.

Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?

Ludzie z pasją do swojej pracy oraz możliwość nawiązywania nowych kontaktów sprawia,że wykonujemy ją z wielką przyjemnością.

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Doświadczenia zdobyte przez nasz personel podczas wieloletniej pracy w gastronomi ,oraz chęć podnoszenia kwalifikacji .

Nasze osiągnięcia i wyróżnienia.

Nie sposób wymienić wszystkich naszych osiągnięć podczas 25 letniej pracy w gastronomi ,ale było ich dużo podczas rożnych imprez organizowanych przez prywatnych klientów jak również instytucje i programy telewizyjne.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

W branży ślubnej jesteśmy już od 25 lat , zajmujemy się generalnie organizacja wesel ,komuni, oraz wszelkiego rodzaju imprez plenerowych .

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Raczej stawiamy na tradycjonalizm ,ale nie wykluczamy ,że pomysły klientów są tak nieobliczalne ,że możemy wykonac usługę w najbardziej nietypowym miejscu .

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

Nasze usługi generalnie wykonywane są od Czwartku do Niedzieli ( przy weselu sobotnim ) ,jeżeli ślub i wesele odbywa się w innym dniu tygodnia automatycznie czas przesuwany jest z dopasowaniem do danego dnia.

W jakim składzie realizujemy usługę?

W skład zespołu wchodzą kucharze ,pomoce kuchenne, kelnerzy , obsługa porządkowa ,dekoratorzy ( w zależności od zapotrzebowania klientów).

Na jakim sprzęcie/materiałach pracujemy?

Zawsze pracujemy na materiałach i produktach wysokiej jakości ,gdyż po wieloletnich doświadczeniach wiemy ,że kto robi tanio wydaje więcej pieniędzy . Na prawdę nie warto oszczędzać na produktach potrzebnych do przygotowania imprez .Jakość to podstawa !!!

Języki obce, którymi się posługujemy.

Najbardziej odsługiwanym językiem to oczywiście jest język polski gdyż działamy na terenie Polski .

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

Dziwnie zadane pytanie ,możliwe ,że jakiś błąd się wkradł przy jego pisaniu ,jeżeli chodzi o terminy to przeważnie planowanie wesela do okres około 2 lat .chociaż zdarzają się spontany organizowane na miesiąc przed weselem .

Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?

Pierwsze spotkanie z nami jest niezobowiązujące i oczywiście bezpłatne . Możemy spotkać się w dowolnie wybranym przez Państwa Młodych miejscu .

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

Po podpisaniu umowy z Państwem Młodym jestem do ich dyspozycji NON-STOP i nasi klienci ,którzy nam zaufali są tego żywym przykładem.

Jaki jest styl naszej pracy?

styl naszej pracy jest zawsze inny w zależności od danego zlecenia .

Czy jesteśmy w stanie spersonalizować usługę na Wasze życzenie?

Zawsze personalizujemy zlecenia w zależności od potrzeb naszych klientów.

W jaki sposób pomagamy osobom niezdecydowanym, bez skonkretyzowanej wizji?

Zawsze jesteśmy pomocni przy tworzeniu menu lub doradzeniu niezdecydowanym w różnych kwestiach .

Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?

Często się tak zdarza ,ale nie ma w tym nic złego ,gdyż przeważnie okres przed imprezą jest tak duży ,że można zmiany wprowadzić na nowo .

Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?

Często przy organizacji wesel ,jest problem w ustawieniu stołów oraz rozsadzeniem gości ,ale generalnie nie napotykamy większych trudności .

Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?

Nie przypominam sobie żeby w ostatnich latach naszej działalności takowe miały miejsca .Zawsze wszystko jest dopinane na ostatni guzik.

Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?

Po weselu czasami klienci dzwonią jeszcze z podziękowaniami lub w celu przesłania jakiejś dokumentacji fotograficznej z udziałem naszej obsługi ,ale specjalnie kontakt nie jest wymagany .

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.

Odpowiedni zespół ,atmosfera i przede wszystkim wcześniejsze zaplanowanie całego harmonogramu z Państwem Młodym.

Jakie wesele szczególnie zapadło nam w pamięć?

Każde wesele jest inne i nie zdarzają się takie same ,każde jest wyjątkowe i ma swój charakter ,ale bardzo dużo zależy od podejścia Państwa Młodych do tego dnia .

Najbardziej nietypowe miejsce, w którym realizowaliśmy usługę.

Jesteśmy tradycjonalistami i większość zleceń realizowane jest na salach przygotowanych do tego typu imprez.

Styl ślubów i wesel, który jest nam najbliższy.

z perspektywy czasu zauważyliśmy ,że większość Par Młodych idzie w tradycyjna kuchnię jeżeli chodzi o wesele ,czasami zdarzają się odstępstwa od tego ,ale to rzadkość.

Jaka cecha charakteru jest najważniejsza w naszej pracy?

Najważniejszą cecha w naszej pracy to dokładności i umiejętność pracy w zespole ,ponieważ organizacja takiego przedsięwzięcia to ogrom pracy całego zespołu ,na którym spoczywa obowiązek dopracowania wszystkiego w najmniejszych szczegółach.

Kto jest dla nas inspiracją i wzorem do naśladowania?

Nie mamy jakiegoś GURU ,na którym się wzorujemy ,po prostu wykonujemy swoja pracę z największa starannością i zaangażowaniem wiedząc ,że robimy to dla dobra wszystkich ,którym zależy na tym wyjątkowym dniu .

Skąd czerpiemy inspiracje do nowych projektów?

Każdy z naszego personelu na co dzień pracuje w restauracjach ,hotelach oraz innych placówkach gastronomicznych ,w których na co dzień uczy się czegoś co może wnieść podczas organizacji imprez .

Co robimy, żeby cały czas się rozwijać?

Spotykamy się z kolegami z branży oraz w miarę możliwości jeździmy na targi gastronomiczne w celu poznawania nowych metod gotowania w gastronomi .

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

Na bezludną wyspę na pewno trzeba zabrać zapałki i patelnię ,resztę można zdobyć :-)

Jakie są aktualne trendy i dlaczego powinniście o nich wiedzieć?

Aktualne trendy to zawsze najlepiej znają Państwo Młodzi ,którzy organizują przyjęcie ,ponieważ ile ludzi tyle trendów i każdy ma inna wizje na organizacje swojego przyjęcia weselnego .

Który z obecnych trendów według nas przeminie najszybciej?

Trendy są ,przemijają a po kilku latach wracają do łask także nigdy nie możemy być pewni co będzie za kilka lat .

Co możemy zaproponować osobom, dla których ważna jest ekologia?

Ekologia to bardzo ważna sprawa w dzisiejszych czasach i wydaje nam się ,że ma bardzo duży wpływ na nasze pokolenia .Także bardzo ważne jest ,żeby jak najwięcej osób dbało o naszą planetę ,żebyśmy kiedyś nie obudzili się ze stertą śmieci wokół siebie . My podczas organizacji imprez staramy się jak najwięcej wykorzystywać produktów ,które można zjeść ,zamiast kupować plastikowe talerze lub używać niepotrzebnie kubków.

Nasze pasje.

Naszymi największymi pasjami to GOTOWANIE oraz sposób podania potrawy .

Ciekawostki na nasz temat.

Największą ciekawostką na nasz temat to fakt ,że wszystkie potrawy przygotowujemy sami ,nie używając żadnych gotowców. Wszystko jest robione od podstaw i zawsze świeże na miejscu zlecenia. Dlatego ważnym jest ,żeby zaplecze na którym wykonujemy zlecenia było wyposażone w podstawowe rzeczy potrzebne do przygotowania imprezy .Przeważnie przed impreza sprawdzamy je razem z Państwem Młodym .

Nasza ulubiona książka/film/serial.

Kuchenne rewolucje ,Lubię gotować , Master Chef, Zdrowo się odżywiam oraz inne programy związane z gastronomią i zdrowym jedzeniem .

Kucharka na wesele. Obsługa wesel, imprez.
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 4 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
menu
punktualność
M
Marta i Tomek
5.00
 / 5
Data ślubu: 25-05-2019
Choroń
Data dodania: 29-05-2019

Chcemy bardzo serdecznie podziękować Grzesiowi i całej Ekipie za zorganizowanie nam najlepszej imprezy w życiu - Naszego Wesela (25.05.2019r). Firma Absurd stanęła na wysokości zadania. Bardzo pozytywnie nastawiony team Grzesia. Jedzenie z najwyższej jakości produktów. Wszystko pyszne, świeże i pięknie podane. Goście zachwyceni pełnym profesjonalizmem. Grześ jeszcze raz bardzo dziękujemy Tobie i całej Twojej załodze i na pewno dozobaczenia :) Polecamy każdemu :) Marta i Tomek

Grzegorz
29-05-2019

Dziękujemy bardzo za zaufanie .Pozdrawiamy serdecznie.

P
Przemek
5.00
 / 5
Data ślubu: 08-04-2018
Tucznawa
Data dodania: 10-04-2018

Wystawić opinię Grzesiowi i jego ekipie to sama przyjemność. Nie wiem co dodać po przeczytanych opiniach poza tym że jadło zajebiste a ekipa przesympatyczna. Na dowód tego co piszę to powiem tak, że Grzesia i ekipę miałem na swoim weselu 17.04.2010r,. tak wszystko nam się podobało , że stwierdziliśmy , że jak doczekamy potomstwa to Grzesiu właśnie będzie organizował nam chrzest... i tak się stało, w niedzielę ( 8.04.2018r ) prawie po 8 latach spotkaliśmy się ponownie, tym razem na Chrzcie naszego Synka :)
Chyba to najlepsza rekomendacja.
Polecamy
Paula, Przemek i Tymek z Dąbrowy Górniczej

Grzegorz
29-05-2019

Dziękujemy bardzo za zaufanie .Pozdrawiamy serdecznie.

A
Anna
5.00
 / 5
Data ślubu: 10-06-2017
Bestwinka
Data dodania: 22-01-2018

Ogromne podziękowania dla firmy ABSURD:) Ekipa Pana Grzegorza spisała się na medal. Bardzo zgrany i przesympatyczny team, co przekłada się na jakość jedzenia i ogólną atmosferę :) Pan Grzegorz to bardzo konkretna i kompetentna osoba, nawet najmniejsza prośba nie stanowi dla niego problemu. Wszystko można bez problemu dogadać i ustalić. Jedzenie świeżutkie i pyszne, w szczególności zapamiętam sałatkę z rukolą i gruszką i rybę, która była po prostu genialna. Nie mogę również nie wspomnieć o udźcu świńskim, który rozpływał się w ustach, no był po prostu genialny! Jeszcze raz dziękujemy !

Ania i Sylwek

Grzegorz
29-05-2019

Dziękujemy bardzo za zaufanie .Pozdrawiamy serdecznie.

K
Katarzyna
5.00
 / 5
Data ślubu: 24-09-2016
Pyrzowice
Data dodania: 18-04-2017

Serdeczne podziękowania dla Pana Grzesia i całej ekipy firmy ABSURD za profesjonalne przygotowanie naszego przyjęcia weselnego.
Nie ukrywam że szukaliśmy i rozmawialiśmy z kilkoma osobami i firmami przed przyjęciem weselnym ,ale wybraliśmy właśnie pana Grzesia ponieważ najbardziej profesjonalnie podszedł do najmniejszych szczegółów o które nawet nie zapytali poprzednicy i wtedy podjeliśmy decyzje o wyborze tej firmy.
Oczywiście jak sie okazało po weselu to był bardzo trafny wybór.
Obsługa była bardzo miła , jedzenie pyszne i co pisali już poprzednicy nie brakowało go .
Zwracałam uwagę że jak czegoś było już mało to zaraz zostawało dokładane - naprawde super.
Goście byli zachwyceni dlatego można z czystym sumieniem polecić usługi tej firmy.
I na marginesie Placek po góralsku to było coś fantastycznego pomimo moich obaw był rewelacyjny - za to też dziękuje że mi pan doradził.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia i Łukasz z Pyrzowic.

Grzegorz
29-05-2019

Dziękujemy bardzo za zaufanie .Pozdrawiamy serdecznie.

Nazwa firmy: Kulinaria weselna ABSURD
Imię i nazwisko: Grzegorz Owsianka
Adres: Czeladź, Ogrodowa 8b/81, 41-250, woj. śląskie

Kontakt w godzinach:

Pn: 09:00 - 21:00 Wt: 09:00 - 21:00 Śr: 09:00 - 21:00 Cz: 09:00 - 21:00 Pt: 09:00 - 21:00 Sb: 09:00 - 21:00 Nd: 09:00 - 21:00
512-281...
(32) 265...
liczba odwiedzin: 7356
Zadzwoń
512-281...
(32) 265...
Napisz

Wyjątkowe sale weselne w mieście Czeladź

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie