Hanna Juszczak Weddings & Events

od 6000 do 20000 zł
Warszawa, mazowieckie
(5)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość / podpis elektroniczny
509-482...

Opcje

  • ślub w plenerze
  • ślub za granicą

O nas

Cześć! Nazywam się Hania i jestem konsultantką ślubną oraz event managerem z wieloletnim stażem.

W moim portfolio znajdują się nie tylko przepiękne realizacje ślubne, ale również konferencje, targi i spotkania biznesowe na ponad 2000 osób. Swoje doświadczenie mogę liczyć w setkach kilometrach przebytych po obiektach weselnych, plenerach, hotelach, czy halach expo.

Co mnie wyróżnia? Przede wszystkim nieszablonowe podejście! Wychodzę z założenia, że wszystko jest możliwe. Szalone pomysły i niespotykane detale? Wchodzę w to! Razem zrobimy burzę mózgów i wymyślimy taką petardę, że Wasze wesele będzie głównym tematem rozmów przy obiedzie jeszcze przez długie lata.

Kocham ludzi i emocje towarzyszące temu pięknemu dniu jakim są zaślubiny. Moje relacje z Parami to najlepszy przykład i dowód na to, jak z zupełnie obcych ludzi można stać się naprawdę dobrymi znajomymi, w krótkim czasie.
Organizuję i koordynuję śluby zarówno w języku polskim jak i angielskim.
Szukacie kogoś kto usunie wszystkie przeszkody idąc z Wami ramię w ramię? Świetnie trafiliście!

Organizacja

od 5000 do 16000zł/ całość

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Decydując się na współpracę ze mną zyskujecie przede wszystkim:

Spokój: możecie w pełni cieszyć się Waszym dniem i być pewni, że ktoś czuwa nad jego przebiegiem.

Czas: nie spędzacie kilkunastu godzin na poszukiwania idealnych usługodawców.

Wsparcie: nie tylko wspieram Was technicznie, w przypadku jakiegokolwiek stresu czy napięcia jestem do Waszej dyspozycji, żeby rozładować trudne sytuacje.

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Ponieważ wyróżniam się indywidualnym podejściem. Nie organizuję wesel, które są w jednej stylistyce i na siłę mają wyglądać na drogie. Najważniejsze jest dla mnie, żeby w swoich realizacjach pokazać Parę - ich pasje, historię, osobowość. Szukam nieszablonowych rozwiązań i staram się spełniać wszystkie marzenia swoich klientów.
Moim atutem jest też doświadczenie, nie tylko ślubne. Jestem też event managerem z wieloletnim stażem. Jako główny szef projektu organizowałam wydarzenia liczące nawet 2000 osób. Dzięki temu obszarowi swojej pracy mogę łatwo łączyć lekkość i piękno wesel z zarządzaniem projektami i sprawną organizacją.

Ile potrzeba czasu, by móc zorganizować z naszą pomocą ślub i wesele?

Maksymalnie rok, minimum dwa miesiące. Wszystko w zależności od potrzeb i poziomu skomplikowania

Czy jest minimalny budżet ślubny, jaki para młoda musi posiadać, by móc skorzystać z naszych usług?

Nie, niezależnie od tego jakim budżetem dysponuje Para możemy podjąć współpracę.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

Jako wedding planner działam od 2019 roku, natomiast w branży eventowej jestem od 2016 roku. Organizowałam konferencje, targi i spotkania biznesowe na ponad 2000 osób. Swoje doświadczenie mogę liczyć w setkach kilometrach przebytych po obiektach weselnych, plenerach, hotelach, czy halach expo.

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Moje Pary głównie stawiają na nietypowe przyjęcia. Miałam przyjemność tworzyć m.in. wesela z motywem przewodnim disco i retro. Ceremonie w parkach miejskich czy Łazienkach Królewskich również można znaleźć w moim portfolio. Wychodzę z założenia, że wszystko jest możliwe. Szalone pomysły i niespotykane detale? Wchodzę w to! Razem zrobimy burzę mózgów i wymyślimy taką petardę, że Wasze wesele będzie głównym tematem rozmów przy obiedzie jeszcze przez długie lata.

Czy zajmujemy się organizacją wesel plenerowych?

Oczywiście! Wesela plenerowe na stałe zagościły w mojej pracy :)

W jakim zakresie koordynujemy ślub i wesele już w trakcie jego trwania?

- stworzenie scenariusza dnia ślubu i wesela w porozumieniu z Parą Młodą,
- wsparcie w formalnościach
- obecność podczas montażu i demontażu dekoracji na sali weselnej i/lub miejscu ceremonii,
- pilnowanie prawidłowego przebiegu dnia ślubu i wesela,
- kontrola pracy podwykonawców,
- pomoc doraźna dla gości weselnych (meldunek w hotelu, problemy z dojazdem i inne),
- obecność podczas ślubu i wesela (do ok. 2:00 / 3:00).

W jaki sposób przebiega współpraca, jeśli para młoda w okresie przygotowań do ślubu przebywa za granicą?

Współpraca może przebiegać całkowicie online. Na co dzień komunikujemy się zazwyczaj za pośrednictwem WhatsApp, a w razie potrzeby umawiamy się na wideo konferencję (Google Meeting / Zoom)

Czy pomagamy również w organizacji wydarzeń związanych ze ślubem (wieczór panieński i kawalerski, podróż poślubna)?

Oczywiście, ale tylko dla swoich par. Nie organizuję wieczorów panieńskich / kawalerskich jako pojedyncze zlecenie.

Czy podejmujemy się organizacji ślubu za granicą?

Tak jak najbardziej. Natomiast nie we wszystkich państwach.

Ile imprez obsługujemy jednocześnie?

Nigdy nie obsługuję więcej niż jedną imprezę jednocześnie. W swojej pracy stawiam na jakość dlatego też nie wyobrażam sobie koordynacji wesel dzień po dniu.

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

Najlepiej rok. Natomiast bardzo często organizuje też wesela last minute, kiedy mam np. 3 miesiące na pełną organizację.

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

Zawsze kiedy jest taka potrzeba. Nie ustalam maksymalnej liczby spotkań / rozmów w miesiącu. Zazwyczaj komunikujemy się za pomocą komunikatorów (np. WhatsApp) i spotykamy się online lub stacjonarnie w momencie, gdy potrzebujemy dłuższej dyskusji.

Częstotliwość oraz formę komunikacji dobieramy wspólnie

Czy mogą skorzystać z naszej pomocy osoby, które mają już zarezerwowaną salę weselną i wybranych niektórych usługodawców?

Oczywiście. Proponuję wtedy częściową organizację, którą dostosowuje do potrzeb Pary.

Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?

1. Ekipa video pomyliła adres obiektu (o 60 km)
2. Wypożyczalnia dekoracji nie przywiozła zamówionych produktów
3. Poplamione obrusy (takie przyjechały z wypożyczalni w dniu przyjęcia)
4. Porwana suknia ślubna
5. Zabrakło miejsca dla gości weselnych (para zapomniała, że 4 gości potwierdzało swoje przybycie)
6. Zepsuty samochód w drodze do kościoła
7. Ksiądz, który miał prowadzić ceremonię nie przyszedł

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Styl ślubów i wesel, który jest nam najbliższy.

Personalizowane, nieszablonowe, po swojemu. Nie zamykam się na żaden styl, najważniejsze żeby Para czuła się swobodnie.

Jakie są aktualne trendy i dlaczego powinniście o nich wiedzieć?

Warto pamiętać, że trendy to tylko.... trendy, które zaraz miną. Nie jestem zwolenniczką ślepego podążania za modą. Oczywiście w każdym sezonie poruszamy się po inspiracjach, które są aktualnie na czasie, ale zawsze rekomenduję, żeby brać z nich to co faktycznie jest spójne z Parą.

Hanna Juszczak Weddings & Events
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 5 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
kreatywność
operatywność
O
Ola
5.00
 / 5
Data ślubu: 13-04-2024
Warszawa
Data dodania: 17-04-2024

Hania zorganizowała nam przyjęcie po ceremonii ślubnej - mimo, że nie było ono duże, to Hania musiała poradzić sobie z parą młodą, która nie do końca wiedziała, czego chce, ale zdecydowanie wiedziała, czego nie chce, a to zawsze wprowadza pewne ograniczenia 🙈 Było wspaniale! Jej obecność w dniu ślubu, pomoc w USC i ogólne ogarnianie każdego tematu bardzo nam pomogły, stres znikł. Polecam współpracę z Hanią każdemu! W szczególności parom, które na co dzień nie mają czasu, ale też ogólnej wizji tego dnia. Bardzo dziękujemy za pomoc i zdecydowanie wrócimy do Hani przy organizacji innych, ważnych dla nas wydarzeń 🩷

M
Magda
5.00
 / 5
Data ślubu: 14-07-2022
Lublin
Data dodania: 08-04-2024

Hania jest osobą, która ma niesamowity talent do organizowania imprez z cudowym zmysłem estetycznym!
Większość panien młodych ma w głowie chaos i milion pomysłów na minutę. Hania natomiast tworzy z tego chaosu plan działania ale w taki sposób że nie narzuca swojego zdania, tylko podsuwa rozwiązania i naprowadza na jakiś konkretny kierunek. Potem już chyba czyta w myślach bo z tych pomysłów tworzy rzeczywistość 1:1!!!
Nasze wesele było po prostu prześliczne!!💐 Zadziałało wszystko tak jak miało. Pilnowała wszystkiego, co powinno być dopilnowane i nawet tego o czym nie miałam pojęcia, że powinno być. Zawsze o krok do przodu. To właśnie w całym tym okresie przygotowań i samego wesela daje niesamowite uczucie ulgi i spokoju.
Współpraca z Hania była jedną z najlepszych decyzji jaką podjęłam w tamtym czasie i podjęłabym ją jeszcze raz bez mrugnięcia okiem.
Czapki z głów Hania, jesteś świetna w tym co robisz, dziękujemy Ci bardzo❤️❤️❤️

Hanna
09-04-2024

Dziękuję Magda!! <3

T
Tadeusz
5.00
 / 5
Data ślubu: 23-07-2022
Warszawa
Data dodania: 12-03-2024

Od pierwszego spotkania do ostatniej chwili naszego ślubu, Hanna była niezwykle zaangażowana, kreatywna i profesjonalna. Dzięki usługom pełnionym na tak wysokim poziomie nasz ślub przebiegł bezstresowo i zapamiętamy go do końca życia. Dlatego z czystym sumieniem możemy polecić usługi pełnione przez Panią Hannę Juszczak

Hanna
12-03-2024

Panie Tadeuszu, bardzo dziękuję za miłe słowa !

A
Anna H
5.00
 / 5
Data ślubu: 27-08-2022
Warszawa
Data dodania: 14-04-2023

Trafiliśmy do Hani przypadkiem i na początku o tym nie wiedzieliśmy ale to był strzał w dziesiątkę! Nasz ślub nie był łatwym ślubem, bo nie był typowy i na początku nie wiedzieliśmy czego chcemy. Ale Hania wspierała nas dzielnie w każdej decyzji, inspirowała nas pomysłami, pomagała w rozwiązywaniu problemów i ostateczny wynik przerósł nasze oczekiwania. Wszystko wyszło wspaniale, bez stresu, mogliśmy się po prostu cieszyć tym szczególnym dla nas dniem, bez obaw że coś pójdzie nie tak. Z całego serca polecamy Hanię. Ania i Justin

Hanna
14-04-2023

Dziękuję!!

A
Aldona
5.00
 / 5
Data imprezy: 28-12-2022
Chełm
Data dodania: 05-01-2023

Rewelacyjna osoba, znająca się na swoim fachu, pomocna, gotowa do współpracy, kreatywna i ciepła. Cała imprezka dopracowana w najmniejszym szczególe, dekoracje przepiękne, gustowne i eleganckie. Polecam i na pewno powrócę z kolejnymi projektami. Dziękuję ♥️

Hanna
14-04-2023

Dziękuję!!

Nazwa firmy: MANAGG Sp. z o.o.
NIP: 5632435025
Imię i nazwisko: Hanna Juszczak
Adres: Warszawa, woj. mazowieckie

Kontakt w godzinach:

Pn: 10:00 - 20:00 Wt: 10:00 - 20:00 Śr: 10:00 - 20:00 Cz: 10:00 - 20:00 Pt: 10:00 - 20:00 Sb: nieczynne Nd: nieczynne
509-482...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 2086
Zadzwoń
509-482...
Napisz

Wyjątkowe sale weselne w mieście Warszawa

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie