








Dolce Vita id:33768
O nas
Rodzaj sali
- dom weselny
- restauracja na wesele
- hotel na wesele
- obiad weselny
- sala bankietowa
- sala z noclegiem
Dodatkowe informacje
- stoły prostokątne
- klimatyzacja
- parking
- ogród/taras
- dania regionalne
- kuchnia orientalna
- kuchnia polska
- kuchnia śródziemnomorska
- opcje: wege/vegan
Liczba gości
- maks. liczba osób: 140
- miejsca noclegowe: 70
- liczba sal: 2
Atrakcje
- Animator dla dzieci
- Barman
- Ciężki dym
- Dekoracje światłem
- Fotobudka
- Słodki kącik
- Wiejski stół
Okolica, miejsce
- wesele w plenerze
- wesele w górach
Pozostałe typy imprez
- imprezy okolicznościowe
- chrzciny, komunie
- bal sylwestrowy
- sylwester w górach
Dolce Vita w Ustroń to niezwykle urokliwe miejsce w województwie śląskim. Malownicze położenie w dzielnicy Lipowiec na terenie Parku Krajobrazowego Beskidu Śląskiego sprawia, że każda pora roku w tym miejscu jest wyjątkowym wyborem na organizację Waszego wesela. Kolorowa jesień, klimatyczna zima, zielona wiosna czy błogie lato – wybór pozostawiamy Wam.
Nasz obiekt tworzy wspaniały klimat i pozwala na celebrowanie tego długo wyczekiwanego dnia, tak jak tylko sobie wymarzycie.
Co oferujemy naszym przyszłym Parom Młodym? Nasz obiekt dysponuje dwoma klimatyzowanymi salami weselnymi. Sala główna w stylu glamour pomieści 140 gości, natomiast druga sala weselna daje możliwość zorganizowania kameralnego przyjęcia weselnego dla maksymalnie 30 gości. Przez lata prowadzonej działalności przekonaliśmy się, że nasze wnętrze doskonale dopełnia się także z dekoracjami i przyjęciami weselnymi w stylu boho, leśnym, romantycznym, minimalistycznym czy art deco. Przekonajcie się sami przeglądając naszą galerię, zainspirujcie się i zaskoczcie nas Waszym pomysłem na weselną uroczystość.
Dolce Vita to również idealne miejsce, gdy Wasi goście przybywają z daleka i interesuje Was wyłączenie wesele z zapewnią bazą noclegów.
Dolce Vita to doskonałe miejsce, jeśli planujecie zaślubiny w formie uroczystości plenerowej. Odbywa się ona w białej, romantycznej altanie na planie koła otoczonej drzewami.
Choć dla naszych Młodych Par zawsze zamawiamy najpiękniejszą pogodę w razie drobnego deszczu przeniesiemy dla Was uroczystość zaślubin na rozległy zadaszony taras.
Oprócz pięknego otoczenia oferujemy także wyjątkowe menu, które jest tworzone nie przez zwykłych kucharzy, ale przez pasjonatów. Nasze menu weselne zostało skomponowane tak, by zadowolić i zaspokoić gusta wszystkich naszych gości – tradycyjny śląski obiad, wyborne ryby czy półmisek dziczyzny? Wybór należy do Was.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu i organizacji przyjęć w Dolce Vita!
Potrzebujesz odpowiedzi na już? Zachęcamy do kontaktu telefonicznego. Będzie nam równie miło skontaktować się z Wami mailowo lub przez portal Wesele z Klasą.


Oferta Altom s.c. Alina Kędzierska, Tomasz Kijko
Oferta weselna Dolce Vita
Proszę, przejrzyj naszą ofertę weselną, którą przygotowaliśmy z dużą starannością, żeby odpowiedzieć Wam na wszystkie nurtujące Was pytania. Chcielibyście umówić się na spotkanie osobiście? Zapraszamy serdecznie - umówmy się mailowo lub telefonicznie.
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Specjalizujemy się w organizacji wesel (również zaślubin w plenerze), chrztów, komunii, konfirmacji, jubileuszów, urodzin, spotkań integracyjnych, a także szkoleń.
W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?Rezydencja Dolce Vita znajduje się na obszarze parku krajobrazowego. Obiekt otacza leśny klimat, który gwarantuje przede wszystkim ciszę, spokój oraz prywatność podczas trwania uroczystości. Nieopodal znajduje się rzeka Wisła, teren często wykorzystywany jest przez fotografów do sesji zdjęciowych.
Jak najłatwiej do nas trafić?Trasa jest całkiem prosta, nawigacja lokalizuje nas bez problemu.
Jakie są nasze najmocniejsze strony?Przede wszystkim pyszna, bogata kuchnia. Dania przygotowywane są z należytą starannością, nie tylko jeśli chodzi o smak, ale również prezencję. Spokojna okolica i leśna aura pozwalają naszym Gościom odetchnąć i swobodnie cieszyć się czasem z najbliższymi.
Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?Indywidualnym podejściem do każdej Pary Młodej, bezpłatną pomocą z zakresu organizacji wesela wykraczającą ponad ofertę lokalu,
Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?Organizacja wesel w stylu boho, glamour, klasyczny
Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?Maksymalna liczba gości na sali weselnej to 120-130 osób
Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?Organizujemy również mniejsze wesela tj. 30-40 osób. Liczba Gości nie stanowi dla nas ograniczenia w Waszym najważniejszym dniu.
Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.Jesteśmy w stanie pomieścić około 70 osób w bazie noclegowej
Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?W naszym obiekcie może odbywać się jedno wesele powyżej 40 os. w danym terminie. W jednym terminie może odbywać się kilka mniejszych imprez okolicznościowych.
Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?Goście na sali weselnej mają dostęp do parkietu, bufetów z jedzeniem oraz napojami
Rodzaje stołów, które oferujemy.Posiadamy stoły prostokątne, nie posiadamy stołów okrągłych
Czy organizujecie również wesela w plenerze?Posiadamy ofertę na ślub w plenerze. Obok budynku głównego znajduje się altana, która jest specjalnie przygotowywana na dzień zaślubin
Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.Bufet słodkości, fontanna czekoladowa, wiejski stół, stół z owocami morza
Ile rodzajów menu oferujemy?\W naszej ofercie znajdują się cztery warianty cenowe menu
Co zawiera najczęściej wybierane menu?PM najczęściej decydują się na klasyczne menu weselne, z kuchnią tradycyjną
Czy umożliwiamy modyfikację menu?Tak, jesteśmy otwarci na modyfikacje ze strony Pary Młodej, na podstawie ofert ustalamy indywidualnie menu na spotkaniu organizacyjnym.
Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?Dania wegetariańskie/wegańskie czy bezglutenowe mogą zostać zaserwowane na życzenie Pary Młodej.
Jakie rodzaje kuchni serwujemy?Głównie serwujemy kuchnię polską, ale również włoską,
W jakiej kuchni się specjalizujemy?Tradycyjna kuchnia polska jest naszą najmocniejszą stroną
Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?W umowie weselnej najpóźniejszą godziną zakończenia imprezy weselnej jest 5:00 rano. Zazwyczaj wesela kończą się w przedziale czasowym 3:00-5:00.
Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?Sala weselna jest klimatyzowana, 4 punkty klimatyzacyjne
Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?Tak, organizator będzie towarzyszył Wam w dniu wesela
Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?Tak, sejf jest do dyspozycji Pary Młodej w dniu wesela
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Szczęście naszych Par Młodych oraz Gości jest naszym szczęściem. Do organizacji każdego wesela przykładamy szczególną uwagę dlatego, że Pary Młode nie są dla nas kolejnymi przyszłymi małżonkami, a wyjątkowymi ludźmi, którzy chcą u nas świętować swój Najważniejszy Dzień na wspólnej drodze życia.
Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?Nie samymi weselami żyje człowiek :) Nasza rezydencja jest również wprost idealnym miejscem na organizację imprez okolicznościowych takich jak komunie, chrzty, urodziny, jubileusze czy szkolenia. Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje dotyczące organizacji przyjęć.
Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?PM najczęściej decydują się po spotkaniu zapoznawczym z organizatorką wesel. Przekonujące jest przede wszystkim ogromne doświadczenie w organizacji wesel, wsparcie i pomoc w procesie organizacji imprezy, indywidualne podejście. Nie można zapomnieć również o wyśmienitej kuchni, lokalizacji, możliwości ślubu w plenerze, oraz bazie noclegowej.
Jaka była największa impreza, którą obsłużyliśmy?Bale Karnawałowe, wesela, imprezy szkoleniowe na 130 osób
Jakie mamy oferty specjalne?W naszej ofercie specjalnej są białe pokrowce do wynajęcia, transparentne podtalerze ze złotymi elementami, ścianka za PM, kwiaty sztuczne, świeczniki, stojaki na kwiaty, ślub w plenerze, candy bar
Kiedy obiekt przechodził ostatnią modernizację?W roku 2020 oraz 2021 zostały przeprowadzone prace remontowe wewnątrz jak i na zewnątrz
Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?Oczywiście, do dyspozycji Pary Młodej jest sejf, który znajduje się w pokoju przeznaczonym dla Pary Młodej. Nocleg ze śniadaniem na drugi dzień w dniu wesela dla Pary Młodej jest gratis.
Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?Jest możliwość degustacji dań, po uprzednim umówieniu się z organizatorką. Może w nim uczestniczyć sama PM, ale również rodzice czy świadkowie.
Ciekawostki na nasz temat.--> Nasz obiekt istnieje od 9 lat
--> Zorganizowaliśmy już ponad 200 wesel
--> Gościliśmy u siebie takie osobistości jak Remigiusz Rączka, Markus P, a nawet Kadrę reprezentacji Polski w piłkę nożną U16
--> Warunki lokalizacyjne pozwalają nam na organizowanie przyjęć z rezerwacją obiektu na wyłączność
--> Organizujemy też imprezy dla mniejszych lub większych grup zorganizowanych (Mistrzostwa Polski Lekarzy w łowieniu na spinning, cykliczne imprezy mniejszości niemieckiej, zlot morsów czy motocyklistów, jubileusze rodzinne.
Świetne wesele, pyszne jedzenie, niczego nie zabrakło, wystrój wspaniały, obsługa miła. Stały kontakt i wiele cennych rad od Pani właściciel. Cudne wesele w przyjemnej, rodzinnej atmosferze
Dziękujemy serdecznie, Wasze wesele było wspaniałe i na pewno będziemy Was ciepło wspominać.
Serdeczności!