





fajneFOTOLUSTRO - Fotolustro, Fotobudka, Ciężki dym, Napisy, Dekoracje id:40028
O nas
Zbliża się twój wyjątkowy dzień? Organizujesz swoje wesele, urodziny, a może za chwilę dasz się porwać studniówkowym szaleństwom i chcesz, żeby ten jeden, jedyny dzień był wyjątkowy, niezapomniany?
Być może jednak jesteś przedsiębiorcą i organizujesz event firmowy lub kampanie reklamową dla swojej firmy oraz klientów i chcesz, aby twoi goście opowiadali o nim z ekscytacją oraz wypiekami na policzkach?
To moja oferta jest właśnie dla Ciebie!
Tylko dla Ciebie i tylko dzisiaj, mam wyjątkową propozycję wynajmu fotobudki FOTOLUSTRA!!!
Pamiętasz jak wygląda tradycyjna fotobudka? Taki wysoki słupek z wystającym obiektywem aparatu i małym wyświetlaczem, na którym ledwie mieszczą się twoje zdjęcia, który bardziej odstrasza i szpeci, niż zachęca do zabawy.
Zapomnij o czymś takim, to już historia, przeżytek... Fotobudka FOTOLUSTRO to absolutna NOWOŚĆ sezonu 2018/2019 r. na wszystkich eventach!!! To aż 60 calowe lustro, w którym widzisz całą swoją sylwetkę, ma w sobie wbudowany ekran dotykowy, dzięki czemu wykonywanie zdjęć jest dziecinnie proste i niezwykle intuicyjne, a wesoły stworek wyglądający zza lustra przywita Cię przyjacielsko i zaprosi do wspólnych zdjęć. Musisz tylko wejść do zabawy.
To bardzo proste! Podejdź do lustra i pozwól się sfotografować a następnie napisz na jego tafli to, co tylko chcesz. Wpisany przez ciebie tekst pojawi się na wydrukowanej fotografii, którą możesz wkleić w księgę gości wraz z życzeniami, lub zabrać do domu, jako pamiątkę. Nasza skrzynię pełna gadżetów oraz stroi sprawi, że każde zdjęcie będzie jedyne w swoim rodzaju. Podczas trwania każdego eventu nasi animatorzy czuwają nad obsługą FOTOLUSTRA oraz inspirowaniu gości do robienia zdjęć oraz doskonałej zabawy ;) To aż takie proste!!!
Bądź nietuzinkowa i skorzystaj z naszej oferty już dzisiaj, pozwól zaskoczyć swoich gości czymś, czego jeszcze najprawdopodobniej nie widzieli i nie ograniczaj się niczym, u nas masz nielimitowaną liczbę zdjęć, przez całą imprezę nasze aparaty i drukarki działają na pełnych obrotach!
To jak? Zaczynamy naszą przygodę z FOTOLUSTREM? Zadzwoń, umówimy się na darmowy pokaz możliwości naszego lustra. Dopiero po nim podejmiesz decyzję o naszej dalszej współpracy.


Oferta fajneFOTOLUSTRO
Klasyczna Fotobudka
Wybierając nasz pakiet Fotobudka STANDARD otrzymasz:
- 2 godziny zabawy
- Gotowe układy zdjęć do wyboru
- Dojazd na event do 25 km
- Standardowy pakiet usług wymieniony poniżej
Wybierając nasz pakiet Fotobudka PREMIUM otrzymasz:
- 3 godziny zabawy
- Spersonalizowany układy wydruków zgodny z motywem przewodnim wesela
- Dojazd na event do 50 km
- Standardowy pakiet usług wymieniony poniżej
Wybierając nasz pakiet Fotobudka VIP otrzymasz:
- 4 godziny zabawy
- Spersonalizowany układy wydruków zgodny z motywem przewodnim wesela
- Dojazd na event do 100 km
- Standardowy pakiet usług wymieniony poniżej
Każdy pakiet dodatkowo zawiera:
- Nielimitowana ilość zdjęć
- Opieka animatora nad fotobudką
- Opieka animatora nad księgą gości
- Zdjęcia do pobrania online
- Galeria zdjęć online
- Tła fotograficzne do wyboru
- Zestaw gadżetów imprezowych
Wypożyczenie fotobudki na sobotę lub święta:
- 2 godziny zabawy: 699 zł
- 3 godziny zabawy: 799 zł
- 4 godziny zabawy: 899 zł
Wypożyczenia fotobudki w inne dni:
- 2 godziny zabawy: 599 zł
- 3 godziny zabawy: 699 zł
- 4 godziny zabawy: 799 zł
Twoje potrzeby są dla nas najważniejsze, dlatego zawsze dostosowujemy się do Ciebie! Już dzisiaj wybierz opcje dodatkowe!
- Dodatkowy pendrive ze zdjęciami - 35 zł
- Spersonalizowany branding urządzenia - od 350,00 zł
- Księga gości 80 zł
- Brak obrandowania fajneFOTOLUSTRO - 200 zł
- Spersonalizowane tło na zamówienie - od 130,00 zł
- Zdjęcia oczepinowe "na wózek" - 1 zł/szt.
- Przedłużenie pracy FOTOBUDKI - 150 zł/h
- Dojazd powyżej gratisowych kilometrów - 1,5 zł/km
Fotolustro STANDARD
Wybierając nasz pakiet Fotolustra STANDARD otrzymasz:
- 2 godziny zabawy
- Nielimitowana ilość zdjęć
- Zestaw gadżetów imprezowych
- Możliwość podpisywania zdjęć
- Gotowy szablon wydruków do wyboru
- Tła fotograficzne do wyboru
- Opieka animatora nad fotolustrem
- Opieka animatora nad księgą gości
- Zdjęcia do pobrania online
- Galeria zdjęć online
- Dojazd na event do 25 km
Wypożyczenie fotolustra na sobotę lub święta: 999 zł
Wypożyczenia fotolustra w inne dni: 899 zł
Twoje potrzeby są dla nas najważniejsze, dlatego zawsze dostosowujemy się do Ciebie! Już dzisiaj wybierz opcje dodatkowe!
- Dodatkowy pendrive ze zdjęciami - 35 zł
- Spersonalizowany branding urządzenia - od 350,00 zł
- Księga gości 80 zł
- Brak obrandowania fajneFOTOLUSTRO - 200 zł
- Spersonalizowane tło na zamówienie - od 130,00 zł
- Zdjęcia oczepinowe "na wózek" - 1 zł/szt.
- Przedłużenie pracy FOTOLUSTRA - 200 zł/h
- Dojazd powyżej gratisowych kilometrów - 1,5 zł/km
Fotolustro PREMIUM
Wybierając nasz pakiet Fotolustra PREMIUM otrzymasz:
- 3 godziny zabawy
- Nielimitowana ilość zdjęć
- Zestaw gadżetów imprezowych
- Możliwość podpisywania zdjęć
- Spersonalizowany szablon wydruków
- Tła fotograficzne do wyboru
- Opieka animatora nad fotolustrem
- Opieka animatora nad księgą gości
- Zdjęcia do pobrania online
- Galeria zdjęć online
- Dojazd na event do 50 km
- Rabat na napisy LOVE lub MIŁOŚĆ w wysokości 50 zł
- Rabat na dekorację sali światłem w wysokości 100 zł
Wypożyczenie fotolustra na sobotę lub święta: 1199 zł
Wypożyczenia fotolustra w inne dni: 999 zł
Twoje potrzeby są dla nas najważniejsze, dlatego zawsze dostosowujemy się do Ciebie! Już dzisiaj wybierz opcje dodatkowe!
- Dodatkowy pendrive ze zdjęciami - 35 zł
- Spersonalizowany branding urządzenia - od 350,00 zł
- Księga gości 80 zł
- Brak obrandowania fajneFOTOLUSTRO - 200 zł
- Spersonalizowane tło na zamówienie - od 130,00 zł
- Zdjęcia oczepinowe "na wózek" - 1 zł/szt.
- Przedłużenie pracy FOTOLUSTRA - 200 zł/h
- Dojazd powyżej gratisowych kilometrów - 1,5 zł/km
Fotolustro VIP
Wybierając nasz pakiet Fotolustra VIP otrzymasz:
- 4 godziny zabawy
- Nielimitowana ilość zdjęć
- Zestaw gadżetów imprezowych
- Możliwość podpisywania zdjęć
- Spersonalizowany szablon wydruków
- Tła fotograficzne do wyboru
- Opieka animatora nad fotolustrem
- Opieka animatora nad księgą gości
- Zdjęcia do pobrania online
- Galeria zdjęć online
- Dojazd na event do 100 km
- Rabat na ciężki dym w wysokości 50 zł
- Rabat na napisy LOVE lub MIŁOŚĆ w wysokości 50 zł
- Rabat na dekorację sali światłem w wysokości 100 zł
Wypożyczenie fotolustra na sobotę lub święta: 1299 zł
Wypożyczenia fotolustra w inne dni: 1099 zł
Twoje potrzeby są dla nas najważniejsze, dlatego zawsze dostosowujemy się do Ciebie! Już dzisiaj wybierz opcje dodatkowe!
- Dodatkowy pendrive ze zdjęciami - 35 zł
- Spersonalizowany branding urządzenia - od 350,00 zł
- Księga gości 80 zł
- Brak obrandowania fajneFOTOLUSTRO - 200 zł
- Spersonalizowane tło na zamówienie - od 130,00 zł
- Zdjęcia oczepinowe "na wózek" - 1 zł/szt.
- Przedłużenie pracy FOTOLUSTRA - 200 zł/h
- Dojazd powyżej gratisowych kilometrów - 1,5 zł/km
Oprawa weselna
Ciężki dym do 3 minut - 450 zł przy zamówieniu innych usług; 550 zł bez dodatkowych usług
Ciężki dym do 5 minut - 500 zł przy zamówieniu innych usług; 600 zł bez dodatkowych usług
*** Dojazd na salę: do 30 km w cenie, powyżej 30 km, ustalany indywidualnie.
Fontanna iskier - 2 szt. - 250 zł przy zamówieniu innych usług; 350 zł bez dodatkowych usług
Fontanna iskier - 4 szt. - 300 zł przy zamówieniu innych usług; 400 zł bez dodatkowych usług
Fontanna iskier - 6 szt. - 350 zł przy zamówieniu innych usług; 450 zł bez dodatkowych usług
Fontanna iskier - 8 szt. - 400 zł przy zamówieniu innych usług; 500 zł bez dodatkowych usług
** Wysokość płomienia: 2 m. Czas palenia: 60 sekund.
*** Dojazd na salę: do 30 km w cenie, powyżej 30 km, ustalany indywidualnie.
Dekoracja sali weselnej
Dekoracja wejścia na salę weselną: 149 zł (Tafla wody, Języki ognia, Podświetlana kolumna)
Dekoracja światłem sali weselnej: od 699 do 899 zł (W zależności od wielkości sali)
Napis LOVE - 299 zł przy zamówieniu innych usług; 399 zł bez dodatkowych usług (Poprawiny: +50zł)
Napis Miłość - 399 zł przy zamówieniu innych usług; 499 zł bez dodatkowych usług (Poprawiny: +50zł)
Podświetlane serce - 49 zł przy zamówieniu innych usług, 149 zł bez dodatkowych usług (Poprawiny: +50zł)
Kolorowe literki, np. 18, 30, 40, 50, 60 - 99 zł za literkę przy zamówieniu innych usług; 149 zł za literkę bez dodatkowych usług
*** Transport podświetlanych napisów i liter: do 30 km w cenie, powyżej 30 km, ustalany indywidualnie.
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Zaufało nam już dziesiątki Par Młodych, a ich pozytywne opinie poświadczają naszą wiarygodność. Od samego początku naszej działalności w branży ślubnej, otrzymujemy najwyższe oceny za wykonane usługi (5 gwiazdek na 5 możliwych), za co kolejny rok z rzędu otrzymaliśmy certyfikat "Firmy z klasą". Od samego początku stawiamy nacisk na zadowolenie naszych klientów i ich gości i o ile to możliwe, to zawsze staramy się dać od siebie więcej niż to, na co się umówiliśmy z naszymi klientami.
Czym wyróżnia się nasza oferta?Zdecydowanie nastawieniem na zadowolenie naszych klientów i gości. Na każdą imprezę personalizujemy szablony wydruków z fotolustra/fotobudki, tak aby wpisywały się w motyw przewodni wesela i były spójną całością z zaproszeniami, winietkami czy księgą gości. Jesteśmy świadomi tego, że ten dzień już nigdy się nie powtórzy, dlatego staramy się zachować dla naszych nowożeńców każdą sekundę tego dnia, dlatego poza samą opieką nad naszymi urządzeniami, nasi animatorzy dbają również o to, żeby goście wpisywali się do księgi gości. Każdy gość dostaje również dodatkowe zdjęcie, które ma możliwość wkleić do księgi gości wraz z życzeniami. Jesteśmy również świadomi tego, że nasi nowożeńcy nie mają zbyt dużego doświadczenia w organizacji wesela, w końcu robi się to tylko raz, dlatego na każdym kroku wspieramy nasze pary młode naszym doświadczeniem, pomagamy, podpowiadamy, przypominamy. Staramy się jak jak więcej pamiętać i zrobić za nich, gdyż w tym całym przedweselnym szaleństwie, coś może wypaść z pamięci.
Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?Na to pytanie najlepiej odpowiadają same pary młode, wystarczy poczytać nasze opinie od nich :) Z takich kluczowych składników ich decyzji można wymienić m. in. nasz profesjonalizm, wzorową komunikację na każdym etapie naszej współpracy, dopasowanie do indywidualnych potrzeb naszych nowożeńców, szeroka gama usług w przystępnych cenach, transparentność naszych usług (wszyscy nasi klienci jeszcze przed podpisaniem umowy są informowani o całej naszej przyszłej współpracy). Liczymy na to, że ta lista nie wyczerpuje wszystkich powodów dla których, pary młode decydują się nam zaufać :)
Co najbardziej lubimy w swojej pracy?Kontakt z gośćmi weselnymi. Widok radości dorosłych i dzieci, gdy wybierają gadżety, gdy robią zwariowane zdjęcia, gdy na koniec mogą napisać życzenia lub pozdrowienia dla młodych. Satysfakcję z tego, że udało nam się kolejnego gościa weselnego zachęcić do wspólnej zabawy i na tyle zabawić, żeby na długo pamiętali ten wieczór. Myśl o tym, że dzięki dobrze wykonanej przez nas pracy, młodzi będą mieli wyjątkową pamiątkę z tego niepowtarzalnego dnia, czy to w formie pełnej księgi gości, czy w formie pamiątkowych zdjęć z tego dnia.
Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?Ponieważ dajemy radość innym, a ta wraca do nas w postaci uśmiechów, pochwał, podziękowań ;-) Cieszymy się, ze możemy być częścią tak ważnego dla Was dnia.
Jak długo pracujemy w branży ślubnej?Ponad 3 lata, z czego to nie tylko weekendy, ale również praca w środku tygodnia. Przygotowywanie szablonów wydruków, doradzanie naszym parom w tym co warto, co nie, ciągła praca nad poprawianiem naszych usług, dopieszczaniem każdego, nawet najmniejszego szczegółu, szukanie nowych atrakcji weselnych, aby móc zaoferować naszym klientom wszystko czego potrzebują w jednym miejscu, tanio, sprawnie i niezawodnie.
Języki obce, którymi się posługujemy.Polski, Angielski, Rosyjski - jednak uczestniczyliśmy już w wielu imprezach z udziałem gości z całego świata i daliśmy radę :)
Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?Sugerujemy, aby nie czekać i kontaktować się z nami niezwłocznie :) Dzięki temu macie pewność, że znajdziemy dostosujemy się do terminu Waszego wesela. Ponadto, wychodzimy z założenia, że wszelkie sprawy związane z wynajmem fotolustra/fotolustra najlepiej jest załatwić najpóźniej na miesiąc przed samym weselem. Można wtedy wszystko na spokojnie sobie omówić, wybrać animacje, tła fotograficzne, dobrać gadżety do charakteru wesela, jeśli trzeba to jakieś dokupić czy dopracować szablony wydruków. Jest to również czas, kiedy nie mają Państwo tej gorączki przedweselnej podczas której muszą Państwo załatwić dziesiątki spraw.
Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?Spotkania z nami są bezpłatne. Preferujemy spotkania na żywo, wtedy możemy omówić całą naszą usługę, pokazać nasze certyfikaty czy przykładowe zdjęcia wykonane podczas obsługiwanych przez nas weselach. Jednak jesteśmy świadomi tego, że dzisiejsze czasy są mocno zabiegane, dlatego jesteśmy w stanie dostosować się do naszych par młodych. Jeśli najwygodniejszą dla Was formą kontaktu będzie mail, telefon, facebook, instagram czy choćby ZOOM, nie ma z tym żadnego problemu. Ważne, żeby Wam było wygodnie. Wszystko jesteśmy w stanie załatwić tak OFF-LINE, jak i ON-LINE, zaczynając od przedstawienia oferty, pokazania przykładowych zdjęć, podpisania umowy czy uzgodnienia szczegółów związanych z weselem.
W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?Staramy się maksymalnie uprościć i usprawnić naszą współpracę z Parami Młodymi, ograniczając formalności do niezbędnego minimum. Szanujemy Was oraz Wasz czas, dlatego cały proces współpracy skróciliśmy do kilku kroków: 1. Omówienie Waszych potrzeb oraz przedstawienie najkorzystniejszej oferty; 2 . Podpisanie umowy rezerwacyjnej; 3. Uzupełnienie formularza, ze wszystkimi szczegółami związanymi z weselem. Zazwyczaj wystarczy od 2 do 5 kontaktów w dogodnej dla Was formie (telefon, mail, formularz na stronie internetowej, itp), ale jesteśmy w stanie załatwiamy wiele spraw podczas jednego kontaktu.
Czy jesteśmy w stanie spersonalizować usługę na Wasze życzenie?Oczywiście, niemalże zawsze tak robimy, standardem u nas są personalizowane szablony wydruków zgodne z motywem przewodnim wesela na wzór zaproszeń ślubnych, winietek, czy księgi gości. W miarę możliwości staramy się również dobrać zestaw gadżetów czy tła fotograficzne do charakteru wesela.
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Zarażamy gości pozytywną energią, zachęcamy do zakładania gadżetów, dbamy aby wpisywali się do Księgi Gości.
Jakie wesele szczególnie zapadło nam w pamięć?Małe przyjęcie weselne gdzie zostaliśmy poproszeni aby zostać na kolejne 2 godziny-tak świetnie przed naszym lustrem bawili się goście oraz Para Młoda.
Najbardziej nietypowe miejsce, w którym realizowaliśmy usługę.Stodoła, Reduta Banku, Warszawskie Łazienki, pod gołym niebem.
Styl ślubów i wesel, który jest nam najbliższy.Klasyczny oraz rustykalny. Jednak dostosujemy się do każdego stylu.
Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?Nasze fotolustro ;-) Zostawilibyśmy po sobie kilka fajnych zdjęć.
Jakie są aktualne trendy i dlaczego powinniście o nich wiedzieć?Nowoczesne fotolustra zastępują tradycyjne fotobudki, często słyszymy na weselu, że " czegoś takiego jeszcze nie widziałem - jest SUPER"
Który z obecnych trendów według nas przeminie najszybciej?Instaxy na weselu- nikt na tym nie ma kontroli, słaba jakość, kiepski efekt
Co możemy zaproponować osobom, dla których ważna jest ekologia?Naturalne tło oraz naturalne gadżety do zdjęć. zdjęcia w formie elektronicznej.
Nasza ulubiona książka/film/serial.Książka- Słowik, Film- Skazany na Bluesa, a na serial - Różowe lata 70, Teoria wielkiego Podrywu, Dom z papieru, ale to oczywiście poza sezonem ślubnym :)
Opinie fajneFOTOLUSTRO (35)
Dodaj opinięFotolustro z Panem Tomaszem to nie tylko możliwość zrobienia pamiątkowych zdjęć, ale profesjonalna usługa animowania gości, po której goście otrzymują wymarzone zdjęcia z imprezy. Pan Tomasz jest niesamowicie komunikatywny, sympatyczny i merytoryczny, poza tym ma wszystko dopracowane do perfekcji, oferuje ogrom gadżetów do zdjęć, bardzo sprawną obsługę lustra, a przede wszystkim otwartość i pozytywne nastawienie do gości. Dzięki Panu Tomaszowi goście otrzymali nietuzinkowe zdjęcia, a my mamy piękną pamiątkę w formie księgi gości, która dzięki życzliwym prośbom Pana Tomasza była na bieżąco uzupełniana przez gości. To nie tylko nasza opinia (jako organizatorów wesela), ale również naszych gości, którzy po weselu powtarzali: „świetne fotolustro, a Obsługujący na szóstkę z plusem”…
Dodam, że rozdzielczość zdjęć bardzo wysoka, każdy najmniejszy szczegół można wcześniej ustalić.
Gorąco polecamy, naprawdę warto! 100% zadowolenie gwarantowane :)
Jest mi niezmiernie miło, za tak pozytywną oraz szczegółową opinię. Wyjątkowo miło jest, gdy ktoś dostrzega nasze starania, oraz każdy szczegół naszej pracy, o który tak dbamy, aby sprawić, żeby ten dzień dla naszych nowożeńców był wyjątkowy. Jeszcze raz dziękuję oraz życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia kochani :*:*:*
Swietna wspolpraca z Panem Tomaszem, a fotolustro bylo hitem na naszym weselu !! Goście byli zachwyceni. Smialo polecam z całego serca !!!!!!
Dziękuję gorąco :) Niezmiernie się cieszę, że mogłem ten wieczór spędzić z Wami, oraz Waszymi gośćmi. PS. Pierwszy taniec był niesamowity :)
Polecam z czystym sumieniem. Razem z mężem nie mogliśmy sobie wymarzyć większego profesjonalizmu. Pan Tomek zadbał o wszystko. Lustro cieszyło się dużym zainteresowaniem jednak uważam że to duża zasługa pana Tomka który zapraszał gości do skorzystania z atrakcji oraz pilnował aby księga gości nie wyglądała jak kolorowanka dla dzieci. Dodatkowo skorzystaliśmy także z ciężkiego dymu który także znajduje się w ofercie (mimo że obawialiśmy się że ilość dymu będzie niewielka) nie wyobrażałam sobie bardziej bajkowej scenerii - było idealnie. Jesteśmy wdzięczni że współpraca nie trwała tylko jeden dzień lecz także mogliśmy liczyć na wcześniejszą rozmowę i konsultacje z właścicielem, oraz za to ze Pan Tomek skontaktował się z nami miesiąc wcześniej aby ustalić szczegóły ponieważ wiedział że w gorączce przedweselnej nie znajdziemy na to czasu. Jest to rzadkością wśród okolicznych usługodawców. Podejście właściciela, sprzęt na wysokim poziomie oraz jakość wykonanych usług zasługuje na najwyższą ocenę. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za taki profesjonalizm oraz gorąco polecamy wszystkim usługi pana Tomka. D&K
Dziękuję kochani :* Jest mi wyjątkowo miło czytając Waszą opinię. Niezmiernie się cieszę, że się podobało. Ja również miło wspominam Was oraz Waszych gości. Liczę na to, że się jeszcze nie raz pobawimy przy fotolustrze :)
Lustro cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, świetna atrakcja na wesele a kontakt z Panem Tomkiem świetny! Polecamy ☺️
Gorąco dziękuję za wspólną zabawę z Wami, oraz Waszymi gośćmi :) Przyjemność po mojej stronie :)
Bardzo polecam. Super atrakcja na wesele. Goście byli zachwyceni. Do tego Pan Tomek bardzo sympatyczny, komunikatywny. Świetnie zachęcał ludzi do robienia zdjęć. Polecam z całego serca
Dziękuję kochani, ale przyjemność była po mojej stronie :) Pierwszy raz byłem na "strażackim" weselu. Obstawa wozu strażackiego na weselu robi niesamowite wrażenie. Pozdrawiam gorąco, oraz liczę, że się jeszcze spotkamy :)
Współpraca z takim usługodawcą to czysta przyjemność - komunikacja przed i po weselu bez zastrzeżeń! Obsługa rewelacyjna - Pan Tomek jest przesympatyczny! Samo fotolustro - ekstra sprawa, goście chętnie korzystali i dobrze się bawili. Ponadto sama różnorodność gadżetów do fotolustra (i przede wszystkim - ich stan! - bo z tym też różnie bywa przy tego typu usługach) na wielki plus!
Gorąco polecamy! :)
Dziękuję kochani za pamięć o mnie oraz Waszą opinię. Mimo tego, że od wesela już troszkę czasu minęło, pamiętaliście o tym, żeby podzielić się z innymi opinią o nas. Jesteście WYJĄTKOWI!!! Przyjemność spędzenia tego wieczoru z Wami, oraz waszymi gośćmi, zdecydowanie leży po mojej stronie :) Pozdrawiam gorąco oraz liczę, że się jeszcze spotkamy :)
Byliśmy BARDZO zadowoleni z fotolustra! Pan Tomek zadbał o każdy szczegół, zarówno błyskawiczna i miła komunikacja przed weselem (ustalenie szczegółów, dostosowanie gadżetów do stylu wesela, przygotowanie projektu wydruków) jak i super animacja i wsparcie gości podczas wesela sprawiły, że zarówno my, jak i goście mamy świetną pamiątkę na długie lata! Serdecznie polecam!
Dziękuję gorąco, niezmiernie się cieszę, że się podobało. Ja Wasze wesele również zapamiętam na długo. Was, Waszych gości, Wasze przybycie na salę, ten lokal, przystać, wszędzie łodzie, szum fal, ten żeglarski klimat. Coś niepowtarzalnego !!!
Wspaniała i profesjonalna obsługa, zachwyt gości co tu więcej pisać wszystko 10 na 10 każdemu polecam foto lustro od pana Tomka. A od Arka i Sylwii Serdeczne Podziękowania za niezapomniane i utrwalone wspomnienia,
Dziękuję kochani. Niezmierni miło mi było zaczynać tegoroczny sezon ślubny z Wami oraz Waszymi gośćmi. Życzę wszelkiej pomyślności na nowej drodze życia.