PartyShot: Fotobudka/Fotolustro
O nas
Oferta:
- fotolustro
O nas
Witaj w świecie PartyShot, gdzie uśmiech i dobra zabawa zlewają się w jedno niezapomniane doświadczenie!
Fotolustro PartyShot to niezapomniana atrakcja każdej imprezy - od wesel i urodzin po eventy firmowe. Z nami magicznie zamienisz swoje wyjątkowe chwile w wspaniałe, pełne radości zdjęcia!
Nasz drinkbar PartyShot porwie Twoich gości do krainy pysznych koktajli i kolorowych szotów, a beztroska podróż życia rozpocznie się w jednym z naszych pięknych samochodów do ślubu.
Wyróżnia nas profesjonalizm i indywidualne podejście do Klienta :) Dbamy o każdy detal w tym wyjątkowym dla Was dniu.
Auta do ślubu: Mercedes 190 Sportline 1990 (kolor czarno-szary) , BMW E30 1990 (kolor ciemny brąz), Dodge Challenger 380 KM, 2015 (kolor czarny), BWM F10, 2015 (kolor czarny).
Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej oraz social media, aby poznać nas bliżej!
Cennik - PartyShot: Fotobudka/Fotolustro
Pakiety Fotolustro
Pakiet Basic (899zł):
- czas wynajmu: 2h;
- personalizacja wydruków zdjęć;
- dwa dostępne formaty zdjęć;
- galeria zdjęć online
- kosz gadżetów
- dojazd do 30 km gratis, powyżej 1 zł/km
Pakiet Normal (1099 zł):
- czas wynajmu: 3h;
- personalizacja wydruków zdjęć;
- dwa dostępne formaty zdjęć;
- galeria zdjęć online;
- kosz gadżetów;
- dojazd do 50 km gratis, powyżej 1 zł/km.
Dodatkowo płatna: księga gości (z dostępnych wzorów = 50 zł, personalizowana = 100 zł).
Pakiet VIP (1199zł):
- czas wynajmu: 4h;
- personalizacja wydruków zdjęć;
- dwa dostępne formaty zdjęć;
- galeria zdjęć online;
- kosz gadżetów;
- księga gości do wyboru z dostępnych opcji (+50 zł personalizacja);
- dojazd do 50 km gratis, powyżej 1 zł/km.
Pakiety auto do ślubu
Pakiety auto do ślubu:
- Mercedes 190 Sportline 1990;
- BMW E30 1990;
- Dodge Challenger 380 KM, 2015;
- BWM F10, 2015;
Kolorystyka aut: czarne.
Cena ustalana indywidualnie w zależności od lokalizacji.
Pakiet Drinkbar Partyshot
Pakiet obsługa:
- obsługa barmańska;
- mobilny bar;
- wypożyczenie szkła;
- konsultacje organizacyjne;
- dekoracje koktajli i drinków;
- cały alkohol (zarówno alkohole mocne jak i likiery etc. po stronie Państwa Młodych);
Cena: od 1600 zł brutto
Pakiet obsługa + alkohol:
- obsługa barmańska;
- mobilny bar;
- wypożyczenie szkła;
- konsultacje organizacyjne;
- dekoracje koktajli i drinków;
- stała niezmienna cena dopasowana do ilości gości;
- zaopatrzenie w lód, owoce, zioła dekoracyjne etc.;
- wódka od Państwa Młodych, alkohole mocne, likiery etc. niezbędne do drinków po stronie Drinkbaru;
Cena: od 3000 zł brutto
Pakiet indywidualny:
- organizujesz mniejsze przyjęcie lub masz własny pomysł na organizację drinkbaru na Twoim przyjęciu - odezwij się, a my w 48h przygotujemy dla Ciebie pakiet dostoswany do Twoich potrzeb;
Zapytaj o ofertę.
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
W pracy kierujemy się profesjonalizmem - Wasze wesele czy inne przyjęcie jest dla nas tak samo ważne jak dla Was. Wiemy, że to jedyny dzień w życiu i nie ma tu miejsca na pomyłkę.
Czym wyróżnia się nasza oferta?Przy wykonywaniu zleceń kierujemy się przede wszystkim zadowoleniem Klienta - personalizujemy nasze usługi w każdym możliwym wymiarze - poczynając od okładki Księgi Gości, poprzez wydruki zdjęciowe, naklejki, kończąc na tematycznych tabliczkach do zdjęć.
Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?Nasze pary wybierają nas ze względu na bardzo dobry kontakt i indywidualne podejście Klienta.
Jakie są nasze najmocniejsze strony?- terminowość;
- nieograniczona wyobraźnia w realizacji szalonych pomysłów naszych Klientów;
- otwartość;
W naszej pracy najbardziej cenimy sobie pracę z ludźmi - Wasze zadowolenie, uśmiech i radość przy tworzeniu wspólnych zdjęć sprawia nam największą przyjemność.
Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?Od momentu naszego wesela pokochaliśmy ten klimat i chcemy działać w tej branży na 100% dając tę radość innym Parom.
Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?Nasi barmani posiadają certyfikaty zdobyte na profesjonalnych kursach barmańskich.
Jak długo pracujemy w branży ślubnej?W branży ślubnej działamy od około roku w zakresie drinkbaru i około pół roku w zakresie fotolustra.
Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?Zawsze staramy się dopasować do charakteru przyjęcia naszych Klientów.
Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?W zależności od usługi obowiązuje różny zakres cenowy:
- auto około 1.5 - 3h;
- drinkbar - 8 h;
- fotolustro od 2 do 4 h;
Pracujemy na najwyższej jakości sprzęcie fotograficznym - Canon EOS 2000D z obiektywem EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 – aparat fotograficzny oraz DNP DS-RX1 HS – profesjonalna drukarka termosublimacyjna.
Profesjonalne szkło barmańskie: szklanki niskie i wysokie, szkło typu: hurricane, collins, cocktailowe.
W naszej pracy posługujemy się językiem polskim lub językiem angielskim.
Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?Optymalny czas do rezerwacji usług to około 4/5 miesięcy przed planowanym przyjęciem.
Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?Spotkanie może się odbyć tradycyjnie twarzą w twarz lub online - konsultacja jest bezpłatna.
W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?Regularny kontakt z naszymi parami utrzymujemy na portalu wesele z klasą, aplikacji whatsup lub messenger, oraz kontakt telefoniczny.
Jaki jest styl naszej pracy?Do każdego przyjęcia podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy się do charakteru i stylu przyjęcia.
Czy jesteśmy w stanie spersonalizować usługę na Wasze życzenie?Jednym z naszych głównych atutów jest personalizacja usługi w bardzo szerokim zakresie.
W jaki sposób pomagamy osobom niezdecydowanym, bez skonkretyzowanej wizji?Przedstawiamy dotychczasowe realizacje, pokazujemy inspiracje i odnajdujemy z Parą Młodą ich wizję na ten jedyny, wyjątkowy dzień.
Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?Jeśli Para Młoda zmieni zdanie w czasie, który pozwoli nam na zmianę wcześniejszych ustaleń to robimy wszystko, co w naszej mocy, aby spełnić ich oczekiwania.
Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?Najczęściej spotykamy się ze zbyt pijanymi gośćmi, którzy nie do końca rozumieją działanie atrakcji - staramy się podejść z wyrozumiałością i zaopiekować się w odpowiedni sposób "ubawionym" gościem naszej PM.
Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?Kiedy na przyjęciu wysiadł prąd poratowaliśmy salę naszym agregatem.
Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?Zawsze mile widziane jest wystawienie opinii o naszych usługach. Kontakt utrzymujemy po weselu w zakresie przekazania materiałów.
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Wesele zasadniczo robi się raz w życiu - naszym przepisem na udaną imprezę jest niewnikanie w jakieś drobnostki, które nie wypalą i dobra zabawa do rana.
Opinie - PartyShot: Fotobudka/Fotolustro (3)
Fotolustro na 18 córki super się sprawdzilo, mlodziez bardzo dobrze sie bawila i wyglupiali sie z gadzetami. Zdjecia dobrej jakosci, wspaniala pamiatka po przyjeciu. Obsluga mila i punktualna.
Bardzo dziękujemy za przemiłą współpracę i polecamy się na przyszłość, pozdrawiamy :)
Fotolustro na wieczorze panieńskim było świetnym dodatkiem! Panna Młoda była zachwycona 🥰 Mieliśmy mnóstwo tematycznych rekwizytów do wyboru. Obsługa była miła i pomocna. Bawiłyśmy się super, polecam.
Dziękujemy za opinie. :)
Jako atrakcja na rodzinnym przyjęciu spisała się na medal. Goście zachwyceni, fajna pamiątka. Polecam, bo warto!!