Progres Event & Conference

Słowackiego 17, 80-257, Gdańsk, pomorskie
662-212...

Progres Event & Conference - Sala weselna

od 140 do 350 zł

Rodzaj sali

  • dom weselny
  • restauracja na wesele
  • hotel na wesele
  • obiad weselny
  • sala bankietowa
  • sala z noclegiem

Dodatkowe informacje

  • stoły okrągłe
  • stoły prostokątne
  • klimatyzacja
  • parking
  • ogród/taras
  • dania regionalne
  • kuchnia orientalna
  • kuchnia polska
  • kuchnia śródziemnomorska
  • opcje: wege/vegan

Liczba gości

  • min. liczba osób: 2
  • maks. liczba osób: 240
  • miejsca noclegowe: 200
  • liczba sal: 1

Atrakcje

  • Animator dla dzieci
  • Barman
  • Dekoracje światłem
  • Fotobudka
  • Napis LOVE
  • Słodki kącik
  • Wiejski stół

Okolica, miejsce

  • wesele w plenerze
  • wesele nad morzem

Pozostałe typy imprez

  • imprezy okolicznościowe
  • chrzciny, komunie
  • bal sylwestrowy

O nas

Sala bankietowa „by Progres” to wyjątkowe miejsce w Trójmieście, stworzone do organizacji niezapomnianych przyjęć okolicznościowych. Obiekt zlokalizowany jest w dzielnicy Gdańsk Wrzeszcz, na słynnym osiedlu Garnizon, gdzie w niezwykły sposób przeszłość łączy się z teraźniejszością. Nasza sala znajduje się dokładnie w zabytkowym budynku byłej kantyny oficerskiej a całość to kompleks dawnych koszar kawalerii przy ulicy Słowackiego.

Przyszła para młoda może urządzić w naszej restauracji niezapomniany obiad weselny lub przyjęcie weselne z tańcami do maksymalnie 240 osób. Industrialny charakter naszej sali bankietowej, duże przeszklenia oraz efektowna ściana zieleni, stworzona z żywych roślin, wprowadzają naprawdę niespotykany klimat. Sala wyposażona jest w wysokiej klasy nagłośnienie, oświetlenie, profesjonalny sprzęt multimedialny oraz klimatyzację. Do dyspozycji naszych gości oddajemy stoły okrągłe lub prostokątne. Obok budynku znajduje się ogólnodostępny parking. Ponadto, sala posiada bezpośrednie wyjście na obszerny taras, który świetnie sprawdzi się jako strefa relaksu. Jest to również miejsce, w którym można urządzić wspaniały obiad weselny w plenerze.

Specjalnie dla Państwa mamy nawiązana współpracę z kilkoma hotelami znajdującymi się w odległości 400m od naszego obiektu gdzie znajduje się około 200miejsc noclegowych w wygodnych pokojach 2osobowych z możliwością dostosowania ich konfiguracji do potrzeb Państwa gości.

Stawiamy na najwyższą jakość, jeśli chodzi o naszą ofertę kulinarną. Potrawy weselne zostaną przygotowane ze składników pochodzących głównie od lokalnych dostawców. Menu weselne zawsze konsultujemy z przyszłymi nowożeńcami, mając na uwadze ich preferencje i sugestie.

Nasza sala bankietowa to miejsce urzekające pod każdym względem. Stoły i krzesła są efektownie dekorowane, a profesjonalne oświetlenie sali stwarza atmosferę idealną do świętowania w gronie rodziny i przyjaciół. Wiemy, jak bardzo w organizacji przyjęcia ślubnego liczą się detale.

Jeżeli wciąż nie podjęliście Państwo decyzji, gdzie zorganizować wesele w Gdańsku, Progres to naprawdę świetny wybór! Zapraszamy serdecznie do kontaktu.

Lokalizacja

Znajdujemy się w województwie pomorskim w centrum Gdańska Wrzeszcza na słynnym osiedlu Garnizon. Jest to nowoczesna miejska przestrzeń. Znajdujemy się na ulicy Juliusza Słowackiego 17

Styl, wystrój i dekoracje sali weselnej

Ślub to najważniejszy i najbardziej wyczekiwany dzień w życiu, tym bardziej warto, by jego oprawa była dopracowana w najmniejszym szczególe. Sala weselna i odpowiednia lokalizacja spędza sen z powiek wielu Młodych Par. Wybierz miejsce, które łączy w sobie praktyczność i dopracowaną elegancję, które będziecie ze wzruszeniem wspominać przez całe życie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, oferujemy organizację przyjęcia w naszej sali bankietowej do 240 osób. Jesteśmy profesjonalistami, którzy od lat podejmują się organizacji i obsługi wesel. Nie tylko oferujemy wyjątkowe miejsce, ale też pełne wsparcie na wszystkich etapach organizacji, od dekoracji kwiatów, przez oprawę muzyczną, po fotografa. Z przyjemnością staniemy się Partnerem w tym szczególnym dniu. Sala by Progres Gdańsk Wrzeszcz to wyjątkowe miejsce, dla wyjątkowych ludzi. Najczęściej odbywają się u nas wesela klasyczne, tradycyjne, glamour, romantyczne, tematyczne. Jednocześnie są one eleganckie, wykwintne, rodzinne, kameralne, huczne, zwariowane i właściwie każde, jakie może Państwu przyjść na myśl.
Oferta zawiera stoły okrągłe lub prostokątne, oczywiście ofertę podstawową można modyfikować - w tym jeśli chodzi o kształt stołów, wszystko jest do ustalenia. Do dyspozycji . Ponadto, sala posiada bezpośrednie wyjście na obszerny taras. Do dyspozycji naszych gości jest również szatnia, recepcja i foyer.

Rodzaje organizowanych imprez

Nasz obiekt doskonale sprawdza do wszelkiego rodzaju przedsięwzięć - od małych wydarzeń rodzinnych do większych biznesowych. Możecie Państwo zorganizować w naszym obiekcie m.in.:
• konferencje
• bankiety
• szkolenia
• sympozja
• wykłady
• warsztaty
• eventy
• wesela
• komunie
• chrzciny
• urodziny
• imieniny
• jubileusze

Ślub i wesele w plenerze

Istnieje możliwość organizacji ślubu w plenerze, dysponujemy obszarem bezpośrednio przylegającym do naszej sali, jednak zaznaczamy że jest to teren ogólnodostępny.

Specjalność naszej kuchni

Specjalizujemy się w kuchni smacznej, dopasowanej do wymagań naszych Gości. Pyszna kuchnia to najważniejszy punkt wesela. O wyjątkowe biesiadowanie do białego rana zadba Szef Kuchni naszej cenionej restauracji, przygotowując dla Państwa najwyższej jakości znakomitości. Realizujemy Wasze zamówienia, jak również sami proponujemy menu, które sprosta najbardziej wymagającym gustom. Potwierdzają to liczne pozytywne opinie Gości, którzy organizowali u nas swoje niezapomniane imprezy weselne.
Nasza kuchnia dopasowuje się do wymagań naszych Gości , może to być klasyczna kuchnia polska, kuchnia włoska, skandynawska, wegetariańska czy nowoczesna. To Państwo decydują jaki charakter przyjmie menu.

Noclegi

Nie posiadamy bezpośrednio miejsc noclegowych w naszym obiekcie, współpracujemy jednak z pobliskimi hotelami które posiadają do 200miejsc noclegowych i znajdują się niespełna 400m od nas.

Dodatkowe usługi i atrakcje

Obok budynku znajduje się ogólnodostępny płatny parking oraz jest możliwość bezpłatnego parkowania na drodze dojazdowej do naszego budynku.

Wesele 2023

od 140 do 350zł/ osoba

Cena minimalna to cena w przypadku wyboru naszego podstawowego menu obiadu weselnego,
Gorąco zapraszamy wszystkich zainteresowanych do bezpośredniego kontaktu z naszym zespołem .Dzięki temu poznamy Państwa wymagania i skomponujemy odpowiednie menu, które będzie szyte zgodnie z wszelkimi założeniami a przede wszystkim z zakładanym przez Państwa budżetem.

Tak wygląda nasza praca

Jakiego rodzaju imprezy okolicznościowe możesz u nas zorganizować?

Dzięki temu, że posiadamy dwie sale - bankietową i restauracyjną, możesz zorganizować u nas każdy rodzaj imprezy. Nasze wieloletnie doświadczenie organizacyjne i kulinarne, nietuzinkowo zaprojektowane wnętrza oraz niezbędne zaplecze sprzętowe pozwala nam na organizację każdej imprezy okolicznościowej do 160osób.
Nie ważne, czy ma być to kameralne spotkanie w gronie znajomych, huczne urodziny, obiad okolicznościowy, wesele z tańcami do białego rana , konferencja czy klasyczny bankiet staramy się dopasować pod każde oczekiwania naszych Gości!

W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?

Nasz obiekt znajduje się w centrum Gdańska Wrzeszcza - na znanym osiedlu Garnizon. Bliskość środków komunikacji, liczne parkingi i dużo zieleni to główne, ale nie jedyne zalety naszej lokalizacji. Tutaj w niezwykły sposób przeszłość łączy się z teraźniejszością. Nasz kompleks znajduje się dokładnie w zabytkowym budynku byłej kantyny oficerskiej a całość to dawne koszary kawalerii przy ulicy Słowackiego.

Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?

Nie ustalamy dolnego limitu gości. To Państwo określacie nam ilość zaproszonych gości.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Lokalizacja, pyszna kuchnia, niebanalnie zaprojektowana sala bankietowa wraz z zapleczem dla gości i wieloletnie doświadczenie naszych pracowników to wszystko pozwala nam sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Gości.

Jak najłatwiej do nas trafić?

Znajdujemy się przy ulicy Słowackiego 17 w centrum Gdańska Wrzeszcza.

Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?

Wyjątkowa lokalizacja w centrum Trójmiasta, nowoczesne i niebanalne wnętrze w zabytkowej bryle oraz pyszna i bogata oferta kulinarna , to coś co nas wyróżnia.

Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?

Najczęściej klasyczne, tradycyjne, glamour, romantyczne, tematyczne. Jednocześnie są one eleganckie, wykwintne, rodzinne, kameralne, huczne, zwariowane i właściwie każde, jakie może Państwu przyjść na myśl.

Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?

W zależności od typu i układu stołów jesteśmy w stanie zmieścić do 160 osób.

Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.

Proponujemy Państwu open bar, stół wiejski, czekoladowe fondue , fotobudka, fotolustro, zimne ognie, pokaz sztucznych ogni, sommelier, barman i Flair Show oraz wiele innych nietuzinkowych dodatków.

Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.

Nie posiadamy bezpośrednio miejsc noclegowych w naszym obiekcie, współpracujemy jednak z pobliskimi hotelami które posiadają do 200miejsc noclegowych i znajdują się niespełna 400m od nas.

Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?

Sala bankietowa przeznaczona jest tylko na jedną imprezę w danym terminie, również taras do niej przynależny. Jednak gdy przyjęcie jest kameralne, jednostolikowe, w którym bierze udział bardzo mała liczba osób to bierzemy pod uwagę organizację drugiej niezależnej imprezy. Nasza sala bankietowa posiada rozkładaną dźwiękoszczelną ścianę dzięki której nasi goście nie odczuwają żadnych niedogodności, dodatkowo posiadamy jeszcze niezależną salę restauracyjną.

Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?

Dzięki naprawdę sporej (ok 300m2) powierzchni sali bankietowej nie ma problemu żeby goście bawili się i jedli w tej samej przestrzeni, oczywiście odpowiednio przez nas zaaranżowanej. Sala posiada częściowo wydzieloną powierzchnię ścianą i jest to miejsce rekomendowane dla części tanecznej organizowanego wesela.

Rodzaje stołów, które oferujemy.

Oferta podstawowa zawiera stoły okrągłe, oczywiście ofertę podstawową można modyfikować - w tym jeśli chodzi o kształt stołów, wszystko jest do ustalenia!

Czy organizujecie również wesela w plenerze?

Oczywiście istnieje taka możliwość, dysponujemy obszarem bezpośrednio przylegającym do naszej sali, jednak zaznaczamy że jest to teren ogólnodostępny.

Ile rodzajów menu oferujemy?

Nasz szef kuchni szyje menu na miarę każdej Pary Młodej , ograniczeniem może być jedynie budżet. Jednak zawsze staramy dostosować menu do przedstawionego budżetu.

Co zawiera najczęściej wybierane menu?

Najczęściej wybierane menu zawiera przystawkę (polędwiczkę lub trio rybne), zupę (krem z pomidorów lub klasyczny rosół) oraz danie główne (udko z kaczki lub lub kotlet de volaille). Są to najczęściej wybierane pozycje, jednak każde menu jest wyjątkowe!

Czy umożliwiamy modyfikację menu?

Oczywiście! Menu od początku jest ustalane i modyfikowane, zgodnie z Państwa preferencjami ;)

Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?

Dopasowujemy ofertę do wymagań Państwa i gości. Tworzymy dania wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe, nie zawierające laktozy. Tak naprawdę Państwo wskazujecie nam wszelkie obostrzenia do menu, które mamy finalnie zastosować.

Jakie rodzaje kuchni serwujemy?

Nasza kuchnia dopasowuje się do wymagań naszych Gości , może to być klasyczna kuchnia polska, kuchnia włoska, skandynawska czy nowoczesna. To Państwo decydują jaki charakter przyjmie menu.

W jakiej kuchni się specjalizujemy?

Istnieje jedna poprawna odpowiedź na to pytanie, specjalizujemy się w kuchni smacznej, dopasowanej do wymagań naszych Gości. Pyszna kuchnia to najważniejszy punkt wesela. O wyjątkowe biesiadowanie do białego rana zadba Szef Kuchni naszej cenionej restauracji, przygotowując dla Państwa najwyższej jakości znakomitości. Realizujemy Wasze zamówienia, jak również sami proponujemy menu, które sprosta najbardziej wymagającym gustom. Potwierdzają to liczne pozytywne opinie Gości, którzy organizowali u nas swoje niezapomniane imprezy weselne.

Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?

Oferta podstawowa obejmuje przyjęcie do godziny 4.00, możliwe jest przedłużenie wesela.

Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?

Nowoczesny system klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania zapewnia odpowiednią temperaturę w lokalu.

Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?

Oczywiście! Na każdym wydarzeniu obecny jest manager, który czuwa nad imprezą i dba o wszelkie szczegóły odbywającej się imprezy.

Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?

W razie potrzeby zaproponujemy Państwu bezpieczne miejsce do przechowania wartościowych przedmiotów.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego organizacja wesel sprawia nam tak dużą radość?

Ślub to najważniejszy i najbardziej wyczekiwany dzień w życiu, tym bardziej warto, by jego oprawa była dopracowana w najmniejszym szczególe. Sala weselna i odpowiednia lokalizacja spędza sen z powiek wielu Młodych Par. Wybierz miejsce, które łączy w sobie praktyczność i dopracowaną elegancję, które będziecie ze wzruszeniem wspominać przez całe życie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, oferujemy organizację przyjęcia w naszej sali bankietowej. Jesteśmy profesjonalistami, którzy od lat podejmują się organizacji i obsługi wesel, a także ślubów plenerowych. Nie tylko oferujemy wyjątkowe miejsce, ale też pełne wsparcie na wszystkich etapach organizacji, od dekoracji kwiatów, przez oprawę muzyczną, po fotografa. Z przyjemnością staniemy się Partnerem w tym szczególnym dniu. Sala by Progres Gdańsk Wrzeszcz to wyjątkowe miejsce, dla wyjątkowych ludzi.

Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?

Organizacja wszelakich imprez okolicznościowych to nasza pasja, nie tylko samych właścicieli lokalu, ale przede wszystkim zaangażowanych pracowników. Każda impreza to dla nas niesamowite wyzwanie, a także świetna okazja by zdobywać wyjątkowe doświadczenia. W tym wszystkim posiadamy naprawdę pyszną ofertę kulinarną i obiekt w pełni przystosowany do organizacji wszelakich typów imprez okolicznościowych.

Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?

Z opinii naszych Gości jednoznacznie wynika że posiadamy naprawdę pyszną ofertę kulinarną, nasz obiekt jest nowoczesny a zarazem posiada nietuzinkowy wystrój wnętrza i jest w pełni przystosowany do organizacji wszelakich typów imprez okolicznościowych. Pracownicy troszczą się o profesjonalny przebieg każdego etapu imprezy. Finalna oferta jest zawsze dostosowana do ustalonego budżetu i nie posiada żadnych dodatkowych ukrytych opłat. Bardzo istotną kwestią jest też nasza lokalizacja w samym centrum Trójmiasta, dzięki temu każdy z gości bez problemu dojedzie sam na miejsce organizowanej imprezy.

Jaka była największa impreza, którą obsłużyliśmy?

Na początku działalności naszej firmy głównym jej obszarem działania był tzw. catering profesjonalny. Przede wszystkim zajmowaliśmy się organizacją wszelakich imprez okolicznościowych w różnych obiektach i na zlecenie firm i były to najczęściej eventy dla kilku tysięcy osób w jednym czasie. Natomiast organizowane przez nas wesela do 300osób tworzyliśmy w różnych przestrzeniach typu dwory, hale czy namioty ustawiane w plenerze.

Jakie mamy oferty specjalne?

W kwestii ofert specjalnych gorąco zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami, wszystko zależy od terminu planowanej przez Państwa imprezy.

Kiedy obiekt przechodził ostatnią modernizację?

Obiekt powstał w 2020 roku, a wszelkie ewentualne usterki naprawiane są na bieżąco.

Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?

Oczywiście, zadbamy o to żeby Wasze prezenty były bezpieczne.

Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?

Pełna degustacja weselna wraz z wyborem dań możliwa jest już po podpisaniu umowy. Jednak jeśli będą Państwo chcieli sprawdzić naszą kuchnię wcześniej to zapraszamy do naszej restauracji zlokalizowanej w tym samym budynku.

Ciekawostki na nasz temat.

Nasi pracownicy przez wiele lat zdobywali doświadczenia kulinarne na całym świecie między innymi na Kajmanach, Stany Zjednoczone, Norwegia, Wyspy Brytyjskie czy w hotelu Haffner***** w Sopocie. Jak wspominaliśmy powyżej nasze wspólne doświadczenia rozpoczynaliśmy działając tylko w obszarze realizacji cateringu profesjonalnego i do dnia dzisiejszego organizujemy setki, a może nawet tysiące imprez rocznie nawet dla kilku tysięcy osób w jednym czasie.

Dodaj pierwszą opinię
Nazwa firmy: Family & Business Catering
NIP: 5831540032
Imię i nazwisko: Bartłomiej Sadowski
Adres: Gdańsk, Słowackiego 17, 80-257, woj. pomorskie
662-212...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 19684
Zadzwoń
662-212...
Napisz

Najczęściej zadawane pytania na temat Progres Event & Conference

  • Jaka jest cena za wesele (za talerzyk) w Progres Event & Conference?

    Cena wesela (za talerzyk) w Progres Event & Conference wynosi od 140 do 350 zł i jest zależna od wybranego menu.

  • Na ile osób można zorganizować wesele w Progres Event & Conference?

    Progres Event & Conference organizuje wesela na 240 osób

  • Czy Progres Event & Conference organizuje imprezy okolicznościowe?

    W Progres Event & Conference organizowane są: np. imprezy okolicznościowe, chrzciny, komunie, bal sylwestrowy, itd.

  • Czy Progres Event & Conference oferuje dodatkowe usługi (atrakcje)?

    Progres Event & Conference oferuje dodatkowe usługi (atrakcje) dla gości weselnych: Animator dla dzieci, Barman, Dekoracje światłem, Fotobudka, Napis LOVE, Słodki kącik, Wiejski stół

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy