Zobacz zdjęcia (25)
PROGRES sala z charakterem w Garnizonie, Gdańsk - zdjęcie 1
PROGRES sala z charakterem w Garnizonie, Gdańsk - zdjęcie 2 PROGRES sala z charakterem w Garnizonie, Gdańsk - zdjęcie 3 PROGRES sala z charakterem w Garnizonie, Gdańsk - zdjęcie 4 PROGRES sala z charakterem w Garnizonie, Gdańsk - zdjęcie 5
PROGRES sala z charakterem w Garnizonie, Gdańsk - zdjęcie 6
1 / 25

PROGRES sala z charakterem w Garnizonie id:45663

od 235 do 270 zł / osoba
Gdańsk, pomorskie
(0)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość
662-212...
O co warto zapytać? Pobierz listę pytań

O nas

Rodzaj sali

  • dom weselny
  • restauracja na wesele
  • hotel na wesele
  • obiad weselny
  • sala bankietowa
  • sala z noclegiem

Dodatkowe informacje

  • stoły okrągłe
  • stoły prostokątne
  • klimatyzacja
  • parking
  • ogród/taras
  • dania regionalne
  • kuchnia orientalna
  • kuchnia polska
  • kuchnia śródziemnomorska
  • opcje: wege/vegan

Liczba gości

  • min. liczba osób: 40
  • maks. liczba osób: 180
  • miejsca noclegowe: 20
  • liczba sal: 1

Atrakcje

  • Animator dla dzieci
  • Barman
  • Dekoracje światłem
  • Fotobudka
  • Napis LOVE
  • Słodki kącik
  • Wiejski stół

Okolica, miejsce

  • wesele w plenerze
  • wesele nad morzem

Pozostałe typy imprez

  • imprezy okolicznościowe
  • chrzciny, komunie
  • bal sylwestrowy

Progres Event & Conference Gdańsk to wyjątkowe miejsce w Trójmieście, stworzone do organizacji niezapomnianych przyjęć okolicznościowych. Obiekt zlokalizowany jest w dzielnicy Gdańsk Wrzeszcz, na Garnizonie, gdzie w niezwykły sposób przeszłość łączy się z teraźniejszością.

Czym charakteryzuje się obiekt Progres Event & Conference? Wesele, które urządzicie w jego wnętrzach będzie zjawiskowe! Sala weselna może pomieścić do 180 gości i znajduje się w zabytkowym budynku byłej kantyny oficerskiej. Industrialny charakter sali bankietowej, duże przeszklenia oraz efektowna ściana zieleni, stworzona z żywych roślin, wprowadzają naprawdę niesamowity klimat. Sala weselna wyposażona jest w wysokiej klasy nagłośnienie, oświetlenie oraz profesjonalny sprzęt multimedialny. Dostępne są stoły okrągłe i prostokątne na wesele.

Sala weselna Progres Event & Conference mieści się w urzekającej okolicy. Nasi goście mają do dyspozycji obszerny parking. Ponadto, sala bankietowa posiada taras, który świetnie sprawdzi się jako strefa relaksu, a także miejsce, w którym urządzicie wspaniałe wesele w plenerze.

Jako hotel na wesele, Progres Event & Conference zaprasza do skorzystania z wygodnych pokoi, w których znajduje się 20 miejsc noclegowych.

Progres Event & Conference w Gdańsku stawia na najwyższą jakość, jeśli chodzi o ofertę kulinarną. Potrawy weselne zostaną przygotowane ze składników pochodzących od lokalnych dostawców. Menu weselne zawsze konsultujemy z przyszłymi nowożeńcami, mając na uwadze ich preferencje i sugestie.

Wszystkie Pary Młode, które marzą, aby zorganizować rewelacyjne wesele nad morzem, zapraszamy do naszego obiektu Progres Event & Conference Gdańsk. Sala weselna z pewnością Was zachwyci. Wszystko przygotujemy zgodnie z Waszymi oczekiwaniami i sprawimy, że Wasze przyjęcie weselne odbędzie się w znakomitej atmosferze.

PROGRES sala z charakterem w Garnizonie - film 1 PROGRES sala z charakterem w Garnizonie - film 1

Oferta Family & Business Catering

Oferta weselna

od 235 do 270zł/ osoba

Podstawowa propozycja menu weselnego rozpoczyna się od 235 zł/osoba. Istnieje możliwość modyfikacji menu zgodnie z upodobaniami menu, dietami, alergiami- wówczas menu zostaje wyceniane na nowo.
Szukacie idealnego miejsca- to właśnie sala PROGRES spełni wszystkie Wasze oczekiwania. Mimo, że znajdujemy się w centrum Gdańska-Wrzeszcz, to nie doznacie tego gwaru. Do Waszej dyspozycji oddajemy również taras przynależny do sali bankietowej.

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Jakiego rodzaju imprezy okolicznościowe możesz u nas zorganizować?

Dzięki temu, że posiadamy dwie osobne sale - bankietową i restauracyjną, możesz zorganizować u nas każdy rodzaj imprezy. Ogromne doświadczenie i odpowiednie zaplecze sprzętowe pozwala nam dopasować się do wszelkich wymagań klienta.
Nie ważne, czy ma być to kameralne spotkanie w gronie znajomych, huczne urodziny, wesele, konferencja czy klasyczny bankiet dopasujemy ofertę specjalnie pod Twoje oczekiwania!

W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?

Nasz obiekt znajduje się w centrum Gdańska - na znanym Garnizonie. Bliskość środków komunikacji, liczne parkingi i dużo zieleni to główne, ale nie jedyne zalety naszej lokalizacji.

Jak najłatwiej do nas trafić?

Znajdujemy się bezpośrednio przy ulicy Słowackiego w centrum Wrzeszcza.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Doświadczenie naszych pracowników pozwala nam sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Zgrany zespół i ogromna pasja, to nasza największa zaleta!

Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?

Wyjątkowa lokalizacja, nowoczesne wnętrze w zabytkowej bryle i różnorodna oferta serwowanych potraw, to coś co nas wyróżnia. W dodatku nasze ceny są konkurencyjne!

Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?

Każde wesele posiada swój własny styl i klimat. Dlatego najczęściej organizujemy wesela wymarzone ;)

Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?

W zależności od typu i układu stołów jesteśmy w stanie zmieścić do 200 osób.

Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?

Nie ustalamy dolnego limitu, jeśli postanowicie zorganizować ten dzień z nami, na pewno wspólnie coś wymyślimy, nawet jeśli będziecie chcieli zaprosić tylko samych siebie!
Oferta jaką przedstawiamy na stronie internetowej dotyczy wesel powyżej 80 osób.

Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.

Nie posiadamy miejsc noclegowych bezpośrednio w naszym obiekcie, współpracujemy jednak z pobliskimi hotelami. Dzięki czemu przenocujecie swoich gości bez żadnego problemu w obiektach oddalonych 5 minut spacerem od sali.

Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?

Sala bankietowa przeznaczona jest tylko na jedną imprezę w danym terminie, również taras do niej przynależny.

Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?

Dzięki dużej powierzchni sali nie ma problemu żeby goście bawili się i jedli w tej samej przestrzeni, oczywiście odpowiednio zaaranżowanej.

Rodzaje stołów, które oferujemy.

Oferta podstawowa zawiera stoły okrągłe, oczywiście ofertę podstawową można modyfikować - w tym jeśli chodzi o kształt stołów, wszystko jest do ustalenia!

Czy możecie zorganizować u nas ślub w plenerze?

Oczywiście istnieje taka możliwość, dysponujemy sporym terenem bezpośrednio przy sali!

Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.

Proponujemy Państwu open bar, stół wiejski, stół słodki i wiele, wiele innych podstawowych dodatków. Na rynku działamy od wielu lat, dzięki czemu jesteśmy w stanie zapewnić większość atrakcji jakie Państwo sobie wymarzą!

Ile rodzajów menu oferujemy?

Menu szyte jest na miarę, ograniczeniem jest jedynie budżet. Z tego względu można powiedzieć, że oferujemy nieskończoną ilość rodzajów menu.

Co zawiera najczęściej wybierane menu?

Najczęściej wybierane menu zawiera przystawkę (polędwiczkę lub trio rybne), zupę (krem z pomidorów lub klasyczny rosół) oraz danie główne (udko z kaczki lub lub kotlet de volaille). Są to najczęściej wybierane pozycje, jednak każde menu jest wyjątkowe!

Czy umożliwiamy modyfikację menu?

Oczywiście! Menu szyte jest na miarę, zgodnie z Państwa preferencjami ;)

Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?

Dopasowujemy ofertę do wymagań Państwa i gości. Tworzymy dania wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe, bezlaktozowe i wiele, wiele innych w zależności od wymagań.

Jakie rodzaje kuchni serwujemy?

Nasza kuchnia dopasowuje się do wymagań klienta, może to być klasyczna kuchnia polska, kuchnia włoska, skandynawska czy nowoczesna. To Państwo decydują jaki charakter przyjmie menu.

W jakiej kuchni się specjalizujemy?

Istnieje jedna poprawna odpowiedź na to pytanie, specjalizujemy się w kuchni smacznej, dopasowanej do wymagań klienta.

Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?

Oferta podstawowa obejmuje przyjęcie do godziny 4.00, możliwe jest przedłużenie wesela.

Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?

Nowoczesny system klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania zapewnia odpowiednią temperaturę w lokalu.

Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?

Oczywiście, nad każdym wydarzeniu obecny jest manager, który czuwa nad imprezą i dba o nawet najbardziej wymagających gości.

Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?

W razie potrzeby zaproponujemy Państwu bezpieczne miejsce do schowania wartościowych przedmiotów.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego organizacja wesel sprawia nam tak dużą radość?

Każde wesele jest wyjątkowe, nie tylko w Waszym życiu, ale również dla Nas. To sprawia, że nie wpadamy w rutynę i razem z Wami budujemy wspaniałe wspomnienia.

Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?

Organizacja imprez to nasza pasja, nie tylko właścicieli lokalu, ale również pracowników. Każda impreza to dla nas wyzwanie, a także świetna okazja by zdobywać wyjątkowe doświadczenia.

Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?

Obiekt jest nowoczesny, a oferta przystępna cenowo. Kropką nad i jest nasza ekipa, która o każdego gościa dbaa w sposób wyjątkowy.

Jaka była największa impreza, którą obsłużyliśmy?

Nasza firma wywodzi się z cateringu, dlatego często obsługujemy imprezy dla kilku tysięcy osób.

Jakie mamy oferty specjalne?

Oferty specjalne zależą od Państwa marzeń i klimatu w jaki zorganizowana ma być impreza. Oczywiście bardzo chętnie podsuwamy klientom pomysły, na to jak urozmaicić wydarzenie.

Kiedy obiekt przechodził ostatnią modernizację?

Obiekt jest świeżo po gruntownym remoncie, a wszelkie usterki naprawiane są na bieżąco.

Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?

Oczywiście, zadbamy o to żeby Wasze prezenty były bezpieczne.

Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?

Pełna degustacja weselna wraz z wyborem dań możliwa jest już po podpisaniu umowy. Jednak jeśli będą Państwo chcieli sprawdzić naszą kuchnię zaprosimy do restauracji zlokalizowanej w tym samym budynku.

Ciekawostki na nasz temat.

Nasi pracownicy zdobywali doświadczenie na całym świecie (Kajmany, Stany Zjednoczone, Norwegia, Wyspy Brytyjskie) oraz w najlepszych obiektach w Polsce (m.in. hotel Haffner***** w Sopocie). Z tego względu, że wywodzimy się z cateringu organizujemy setki, a może nawet tysiące imprez rocznie od kilku do kilku tysięcy osób.

Opinie Family & Business Catering (0)

Dodaj opinię
Dodaj pierwszą opinię

Kontakt Family & Business Catering

Nazwa firmy: Family & Business Catering
NIP: 5831540032
Imię i nazwisko: Bartłomiej Sadowski
Adres: Gdańsk, ul. Słowackiego 17, 80-257, woj. pomorskie
662-212...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 9935
Zadzwoń
662-212...
Napisz

Popularne miasta w okolicy