Hotel Mercure Cieszyn - Sala weselna
O nas
Rodzaj sali
- restauracja na wesele
- hotel na wesele
- obiad weselny
- sala bankietowa
- sala z noclegiem
Dodatkowe informacje
- stoły okrągłe
- stoły prostokątne
- klimatyzacja
- parking
- ogród/taras
- dania regionalne
- kuchnia polska
- opcje: wege/vegan
Liczba gości
- min. liczba osób: 40
- maks. liczba osób: 130
- miejsca noclegowe: 156
- liczba sal: 1
Atrakcje
- Animator dla dzieci
- Barman
- Dekoracje światłem
- Fotobudka
- Napis LOVE
- Słodki kącik
- Wiejski stół
Okolica, miejsce
- wesele w plenerze
- wesele w górach
Pozostałe typy imprez
- imprezy okolicznościowe
- chrzciny, komunie
- bal sylwestrowy
- sylwester w górach
O nas
Nasza sala weselna znajduje się w hotelu Mercure Cieszyn, który położony jest u stóp Beskidu Śląskiego w dogodnej części Cieszyna. Hotel dysponuje 78 pokojami, salą bankietową dla 130 Gości, dużym ogrodem z możliwością organizacji ceremonii zaślubin oraz parkingiem. Perfekcyjnie przygotowane wesele zabiera Młodą Parę oraz gości w magiczny klimat, który na długo pozostaje w pamięci. Wybór odpowiedniego miejsca, fotografa, muzyki i menu to jedne z podstawowych czynników udanej uroczystości weselnej. Kuchnia Bez Granic oferuje swoją wiedzę i doświadczenie by sprawić, aby uroczystość była wyjątkowa. Nasz profesjonalny zespół z wielką przyjemnością zadba o każdy szczegół, aby ten dzień, był jednym z najpiękniejszych w Waszym życiu. Cena zawiera: •wynajem sali bankietowej do 130 osób •eleganckie nakrycie stołów (okrągłe lub podłużne) •pokrowce na krzesła i serwetki •powitanie Młodej Pary chlebem i solą •toast winem musującym •bogate menu •owoce i ciasta •apartament dla Nowożeńców •preferencyjne ceny pokoi dla Gości weselnych •przedłużone śniadanie do godziny 11:30 dla Gości weselnych •bezpłatny parking. Nie zapominając o najmłodszych chętnie przygotujemy specjalne menu dla dzieci, a także pomożemy w zorganizowaniu opieki profesjonalnego animatora. Koszt menu dla dzieci do lat 3 - bezpłatnie, dzieci w wieku 4-12 lat 50% ceny. Serdecznie zapraszamy do kontaktu!
Cennik - Hotel Mercure Cieszyn
Wesele 2024
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Wesela, chrzciny, komunie, konsolacje jak również urodziny jubileusze oraz rocznice
W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?Hotel Mercure Cieszyn jest zlokalizowany w malowniczej okolicy, nieopodal zbocza Beskidów
Jak najłatwiej do nas trafić?Hotel zlokalizowany jest niedaleko centrum miasta oraz Dworca Kolejowego. Posiada dobry dojazd drogą ekspresową
Jakie są nasze najmocniejsze strony?Posiadamy 78 pokoi by móc przenocować gości weselnych oraz recepcję która jest czynna 24/7
Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?Oprócz tego że jednocześnie jesteśmy hotelem posiadamy piękny ogród z altaną przystosowaną do ślubów w plenerze
Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?W zależności od gustu pary młodej, urządzamy przyjęcia rustykalne, glamour, romantyczne, vintage ogranicza nas jedynie wyobraźnia
Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?Nasza sala mieści maksymalnie 130 osób żeby czuły się komfortowo.
Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?Nie ograniczamy wesela liczbą gości, może być to równie dobrze wesele w formie uroczystego obiadu dla 5 osób
Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.Hotel w Cieszynie posiada 78 pokoi. Dla najbardziej wymagających gości hotel oferuje 2 luksusowe apartamenty, które posiadają oddzielny salon.
Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?W zależności od wielkości urządzanego przyjęcia, ponieważ posiadamy kilka sal konferencyjnych
Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?Wesela organizujemy w jednej sali, gdzie trwa zabawa i żywność, natomiast przy konferencjach mamy osobną salę przy wydawaniu posiłków
Rodzaje stołów, które oferujemy.Oferujemy stoły okrągłę lub kwadratowe w zależności od preferencji klienta
Czy organizujecie również wesela w plenerze?Tak, w ogrodzie stoi przystosowana do tego altana odpowiednio przystrojona
Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.Słodki bufet, fontanna czekolady, DJ, tort, dania specjalne, organizacja wesela w plenerze
Ile rodzajów menu oferujemy?Posiadamy jedno menu jednak jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie gości
Co zawiera najczęściej wybierane menu?Goście najczęściej decydują się na klasyczne rozpoczęcie imprezy czyli rosół
Czy umożliwiamy modyfikację menu?Oczywiście, podchodzimy do każego gościa indywidualnie
Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?W razie potrzeb dodajemy do oferty specjalnie dania lub zaminniki produktów
Jakie rodzaje kuchni serwujemy?Nasza kuchnia oferuje kuchnię międzynarodową, europejską
W jakiej kuchni się specjalizujemy?Specjalizujemy się w kuchni międzynarodowej- głównie europejskiej
Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?Standardowo wesele trwa do 3:00 natomiast nie widzimy przeciwskazań przy dobrej zabawie, by trwało dłużej
Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?Temperatura w obiekcie jest ustawiana poprzez termostaty
Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?Tak, podczas trwania przyjęcia na sali obecny jest Kierownik lub menager
Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?Tak, na recepcji hotelu znajduję się sejf do którego jest całodobowy dostęp w razie potrzeby
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
W tak szczególnym dniu sprawia nam radość zadowolenie naszych klientów i motywuje do dalszych działań w tym zakresie. Miło jest dzielić radość z parą młodą na ich nowej drodze życia, jesteśmy świadomi że jest to bardzo ważny dzień który będą wspominać całe życie. Niech ich wspólne dni rozpoczynają się radośnie i bezproblemowo, a usługi świadczone przez nas wzmocnią ich zadowolenie na poziomie organizacji, przebiegu oraz finalizacji dnia wesela.
Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?Nasz hotel ma bardzo duży potencjał jeżeli chodzi o imprezy okolicznościowe. Posiadamy w jednym obiekcie hotel i dużą salę restauracyjną oraz znakomitych kucharzy, którzy nie boją się wyzwań.
Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?Profesjonalna obsługa hotelu i restauracji przyciąga młode pary, również kompleksowa obsługa i kontakt całodobowy z hotelem jest sporym plusem dla nowożenców
Jaka była największa impreza, którą obsłużyliśmy?Nasza największa impreza odbyła się latem 2021 roku. Było to wesele na 150 os. z komentarzy wiemy że impreza była udana.
Jakie mamy oferty specjalne?Możliwość organizowania w ogrodzie atrakcji specjalnych np. ogniska lub pokazu cichych fajerwerków
Kiedy obiekt przechodził ostatnią modernizację?Ostatnia modernizacja nastąpiła latem 2021r. odnowiliśmy naszą salę bankietową.
Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?Recepcja posiada sejf gdzie para młoda może bezpiecznie przechowywać swoje prezenty ślubne,
Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?Można skorzystać z naszej restauracji codziennie, by zweryfikować jakość dań. Niestety darmowej degustacji nie umożliwiamy.
Opinie - Hotel Mercure Cieszyn (0)
Kontakt - Hotel Mercure Cieszyn
Kontakt w godzinach:
Najczęściej zadawane pytania na temat Hotel Mercure Cieszyn
-
Na ile osób można zorganizować wesele w Hotel Mercure Cieszyn?
Hotel Mercure Cieszyn organizuje wesela na 130 osób
-
Czy Hotel Mercure Cieszyn organizuje imprezy okolicznościowe?
W Hotel Mercure Cieszyn organizowane są: np. imprezy okolicznościowe, chrzciny, komunie, bal sylwestrowy, sylwester w górach, itd.
-
Czy Hotel Mercure Cieszyn oferuje dodatkowe usługi (atrakcje)?
Hotel Mercure Cieszyn oferuje dodatkowe usługi (atrakcje) dla gości weselnych: Animator dla dzieci, Barman, Dekoracje światłem, Fotobudka, Napis LOVE, Słodki kącik, Wiejski stół