




Pałac Mała Wieś id:30562
O nas
Rodzaj sali
- pałac, dworek, zamek
- sala z noclegiem
Dodatkowe informacje
- stoły okrągłe
- stoły prostokątne
- klimatyzacja
- parking
- ogród/taras
- dania regionalne
- kuchnia polska
- opcje: wege/vegan
Liczba gości
- min. liczba osób: 150
- maks. liczba osób: 300
- miejsca noclegowe: 140
- liczba sal: 2
Atrakcje
- Animator dla dzieci
- Barman
- Ciężki dym
- Dekoracje światłem
- Fotobudka
- Napis LOVE
- Słodki kącik
- Wiejski stół
Okolica, miejsce
- wesele w plenerze
Pozostałe typy imprez
- imprezy okolicznościowe
- chrzciny, komunie
- bal sylwestrowy
WYJĄTKOWE MIEJSCE DLA WYJĄTKOWYCH CHWIL.
O NASZYCH WESELACH MÓWIĄ POKOLENIA!
Nowa Oranżeria
Zachwyca swoim wyglądem, dzięki architektonicznemu nawiązaniu do XVIII-wiecznych pomarańczarni. Zlokalizowana pośród drzew Nowa Oranżeria to dwie, niezwykle wyszukane, bogato wykończone sale balowe, dedykowane wyjątkowym przyjęciom, jakim niewątpliwe są wesela. Sala Wielka czeka nawet na 400 Gości, natomiast Szklarnia przyjmie do 150 osób. Obie mają zachwycający widok na piękny Ogród Różany, który sąsiaduje z parkiem. Wymarzone miejsce na przyjęcie weselne.
Wykwintne menu
Ponad 230 lat pałacowej historii zobowiązuje do zachowania najwyższych standardów serwowanych dań. Dlatego nasza oferta to karuzela rozmaitości, która nie tylko spełnia oczekiwania Gości, ale jest prekursorem w odkrywaniu niecodziennych połączeń smaków. Dania weselne są niewątpliwie pyszne, ale w pamięci pozostają również z uwagi na elegancki sposób ich podania. Dysponujemy również pełnym asortymentem alkoholi, a pałacowa piwniczka skrywa ciekawe wina ze świata.
Atrakcje weselne
Marzy się Wam ślub w plenerze? Przygotujemy go w urokliwej gloriecie, jaka znajduje się tuż przy Nowej Oranżerii. Natomiast samą uroczystość może uświetnić jedna z wielu gastronomicznych atrakcji, jakie oferujemy: live cooking, live carving, bufety tematyczne, bufety słodkie, opieka barmańska, a nawet sommelierska. Organizacja wesela to dla nas wielka przyjemność - zapewnimy Wam wszelką pomoc w organizacji atrakcji na Wasze wesele.
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Wesela,chrzciny,komunie,przyjęcia urodzinowe,konferencje firmowe
W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?Obiekt położony jest 50 km od Warszawy oraz 7km od drogi ekspresowej S7
Jak najłatwiej do nas trafić?Najłatwiej dojechać do obiektu kierując się Autostradą S7, w mieście Grójec należy odbić od Autostrady kierując się na południowy zachód
Jakie są nasze najmocniejsze strony?Pyszna kuchnia, bajkowe otoczenie obiektu, najlepsze sale weselne w Polsce, doświadczona załoga
Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?Obiekt wyróżnia się bajkowym otoczeniem sal weselnych, do dyspozycji gości mamy około 30 hektarów ogrodów o które na co dzień dba doświadczona kadra pracowników. Dodatkowo posiadamy wyśmienitą kuchnię bazującą na regionalnych oraz sezonowych produktach
Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?Sala Wielka w Oranżerii pozwala na organizację wesela w stylu glamour.
Szklarnia pozwala na organizację wesel w stylu rustykalnym/boho
Maksymalnie możemy zorganizować wesele na 350 osób
Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?jesteśmy w stanie zrealizować przyjęcia na każdą ilość osób
Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.Przy maksymalnym wykorzystaniu pokoi możemy zapewnić około 140 miejsc noclegowych
Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?Nie, duża powierzchnia obiektu oraz posiadanie kilku sal pozwalają nam na organizacje kilku wydarzeń jednocześnie
Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?W przypadku Oranżerii wszystko dzieje się na jednej sali
W przypadku Szklarni parkiet taneczny znajduje się w bezpośrednim połączeniu z salą jadalną
Do dyspozycji gości oferujemy stoły okrągłe oraz prostokątne
Czy organizujecie również wesela w plenerze?Oczywiście, możemy pomóc Państwu w organizacji bajkowej ceremonii ślubnej w plenerze. Na terenie obiektu posiadamy kilka miejsc w których organizacja ślubu jest możliwa.Najczęściej wykorzystywana jest Glorieta ślubna
Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.W ofercie posiadamy liczne atrakcje kulinarne-stacje live cooking, bufety tematyczne ,pięknie ozdobione candy bary.
Oprócz atrakcji kulinarnych dostępne są również usługi SPA, boisko wielofunkcyjne, kort tenisowy, jaccuzi, sauna oraz wiele innych atrakcji
W ofertach weselnych przedstawiamy po 3 bazowe oferty menu,każda z tych ofert ma możliwość wyboru dań wg. Państwa preferencji
Co zawiera najczęściej wybierane menu?Każde z wybranych menu składa się z części serwowanej, bufetu zimnego oraz bufetu deserowego
Czy umożliwiamy modyfikację menu?Jak najbardziej, każde menu ma możliwość modyfikacji która zapewni spełnienie Państwa życzeń dotyczących menu
Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?Jak najbardziej,specjalne życzenia dotyczące menu, diety ,menu wegańskie czy wegetariańskie,osoby z uczuleniami -nie są dla nas żadnym problemem
Jakie rodzaje kuchni serwujemy?Specjalizujemy się w daniach kuchni Polskiej opartej na regionalnych oraz sezonowych produktach
W jakiej kuchni się specjalizujemy?Specjalizujemy się w daniach kuchni Polskiej opartej na regionalnych oraz sezonowych produktach
Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?Standardowo sala weselna udostępniona jest na 10 godzin od momentu rozpoczęcia kolacji głównej.Najczęściej wesela trwają do godziny 5 nad ranem
Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?Każda z naszych sal jest klimatyzowana co zapewni odpowiednią temperaturę dla Państwa gości
Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?Tak, Podczas przyjęcia weselnego do Państwa dyspozycji jest kierownik sali który zarządza pracą kelnerów
Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?Tak, każdy z pokoi w naszym obiekcie posiada sejf .
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Ponieważ na co dzień obserwujemy klientów którzy są zachwyceni obiektem. Otrzymujemy liczne podziękowania od Nowożeńców za pomoc w organizacji bajkowego przyjęcia. Zadowolenie klientów napędza nas do dalszej pracy
Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?Ponieważ jesteśmy specjalistami w swoim fachu. Posiadamy doświadczona kadrę pracowników która pomogła w przygotowaniu obiektu na organizacje przyjęć.Obiekt jest idealnie przystosowany pod każdym względem do organizacji przyjęć na duże ilości osób.
Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?Ponieważ napędzają ich pozytywne opinie od znajomych czy rodziny. Nasz obiekt posiada klientów głównie z poleceń .Zazwyczaj gdy przyszłe Pary Młode przyjeżdżają do obiektu w celu obejrzenia sali wiemy, że spotkanie skończy się rezerwacją terminu :)
Miejsce jest po prostu przepiękne
Symfoniczny koncert zespołu Queen , W obiekcie wówczas zagościliśmy około 1500 osób w jednym czasie