RestoClub ARKA

Klemensiewicza 3, 31-482, Kraków, małopolskie
609-890...

RestoClub ARKA - Sala weselna

od 195 do 300 zł

Rodzaj sali

  • restauracja na wesele
  • obiad weselny
  • sala bankietowa

Dodatkowe informacje

  • stoły okrągłe
  • stoły prostokątne
  • klimatyzacja
  • parking
  • dania regionalne
  • kuchnia fusion
  • kuchnia orientalna
  • kuchnia polska
  • kuchnia śródziemnomorska
  • opcje: wege/vegan

Liczba gości

  • min. liczba osób: 25
  • maks. liczba osób: 400
  • liczba sal: 2

Atrakcje

  • Animator dla dzieci
  • Barman
  • Ciężki dym
  • Dekoracje światłem
  • Fotobudka
  • Napis LOVE
  • Słodki kącik
  • Wiejski stół

Pozostałe typy imprez

  • imprezy okolicznościowe
  • chrzciny, komunie
  • bal sylwestrowy

O nas

Sala weselna "RestoClub ARKA" to wyjątkowe i oryginalne miejsce na weselnej mapie Krakowa. Organizacją wesel oraz innych imprez okolicznościowych zajmujemy się od wielu lat. Cechuje nas przede wszystkim indywidualne podejście do każdego klienta, zaangażowanie oraz profesjonalizm. Chcemy sprawić, by marzenia gości stały się rzeczywistością. To właśnie dzięki temu, każda uroczystość weselna organizowana w naszym lokalu jest niezapomniana!

Lokalizacja

Sala weselna "RestoClub ARKA" znajduje się w malowniczym Krakowie — tętniącym życiem sercu Małopolski. Lokal usytuowany jest w dzielnicy Żabiniec przy ulicy Zenona Klemensiewicza 3. Sala weselna "RestoClub ARKA" świetnie wpisuje się w charakter wielkomiejskiego krajobrazu, a jednocześnie gwarantuje gościom chwilę wytchnienia od zgiełku. Mimo tego, że nasz lokal znajduje się pomiędzy drapaczami chmur, zadbaliśmy o to, by jego wnętrze było odpowiednio urządzone i wyciszone. Dzięki temu goście mogą zapomnieć o zgiełku i pośpiechu nawet w centrum Krakowa!

Styl, wystrój i dekoracje sali weselnej

Do dyspozycji gości oddajemy dwie, bezpośrednio połączone ze sobą sale: salę taneczną oraz salę bankietową. Obie są przestronne i klimatyzowane. Maksymalna liczba gości, która może się swobodnie bawić w lokalu to 400 osób.

Sala taneczna
To główna sala idealna na duże i huczne przyjęcia. Jest ona połączona z salą bankietową. Jest ona zaaranżowana w stylu minimalistycznym. Dzięki temu istnieje możliwość dopasowania dekoracji tak, by korespondowały one z motywem przewodnim uroczystości. Możemy zorganizować wesele w stylu art déco, boho, rustykalnym, vintage czy glamour. Ostatnie zdanie zawsze należy do gości. Sala urządzona jest w odcieniach bieli, z delikatnymi akcentami kolorystycznymi. Znajdują się na niej stoły okrągłe, a na życzenie gości mogą one zostać zastąpione stołami prostokątnymi. Są one uzupełnione miękkimi i wygodnymi krzesłami. Sala dysponuje standardowymi przeszkleniami, przez które można podziwiać panoramę krakowskiego Żabińca. Zapewniamy standardowy pakiet dekoracji — przybranie stołów, krzeseł, balony oraz dekoracje florystyczne. Na specjalne życzenie gości możemy zorganizować także fotobudkę oraz ciężki dym.

Sala bankietowa
Sala bankietowa zaaranżowana jest w takim samym stylu, co cały obiekt. Stawiamy na minimalizm, by móc później dopasować każdy detal do potrzeb gości. Na tej sali również mogą znaleźć się stoły okrągłe lub stoły prostokątne. Uzupełnione zostaną one tapicerowanymi krzesłami. Sala posiada punktowe i główne oświetlenie minimalistyczne, a także standardowe przeszklenia. Dekoracje gwarantowane przez nas to ozdoby stołów, krzeseł, sztuczne kwiaty oraz odpowiednia zastawa stołowa. Zakres dodatkowych dekoracji zawsze uzgadniamy z gośćmi, by jak najlepiej sprostać ich oczekiwaniom.

Rodzaje organizowanych imprez

Naszą specjalnością jest organizacja niezapomnianych wesel. Jednak nasz oferta jest znacznie szersza. W sali weselnej "RestoClub ARKA" można zorganizować także jubileusz, chrzciny, komunię, bal sylwestrowy oraz wiele innych imprez okolicznościowych!

Ślub i wesele w plenerze

Niestety, nie organizujemy uroczystości plenerowych. Jednocześnie do dyspozycji gości oddajemy niewielki taras. Można na nim odpocząć i zrelaksować się po całonocnej zabawie.

Specjalność naszej kuchni

Wiemy, że menu weselne jest podstawą każdej uroczystości. Zatrudniamy grono najlepszych kucharzy i szefów kuchni, którzy zadowolą podniebienia nawet najbardziej wymagających. Standardowo oferujemy dania kuchni polskiej oraz regionalnej. Jednocześnie możemy przygotować także jadłospis opierający się na daniach kuchni orientalnej, śródziemnomorskiej oraz fusion. Istnieje możliwość wyboru opcji wegańskiej i wegetariańskiej.

Dodatkowe usługi i atrakcje

W trosce o zróżnicowane potrzeby naszych gości zdecydowaliśmy się przygotować szeroką ofertę usług dodatkowych i atrakcji. Dzięki nim organizacja wesela będzie jeszcze łatwiejsza. Nasi goście mogą skorzystać z:

-specjalnej salki zabaw dla najmłodszych;
-możliwości zaaranżowania strefy chill out'owej z wygodnymi sofami;
-profesjonalnych animacji dla najmłodszych gości;
-możliwości ustalenia menu weselnego w sposób indywidualny;
-przestronnego i bezpłatnego parkingu dla gości.

Wierzymy, że dzięki dodatkowym usługom i atrakcjom jeszcze bardziej przybliżymy się do spełnienia marzeń naszych gości!

Serdecznie zachęcamy do tego, by skontaktować się z nami za pośrednictwem portalu Wesele z klasą. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i udzielimy dodatkowych informacji.

Przyjęcie weselne

od 195 do 300zł/ osoba

Aperitif:
 Frizzante.

Przystawka:
 Roladka z łososia wędzonego z kremem chrzanowym na rukoli podawana z grzanką z masłem ziołowym.
 Rolada z łososia z serkiem mascarpone, grillowaną papryką, podawana na rukoli.

Zupa:
 Krem pomidorowy z bazyliowym pesto,
 Bulion z mięsnym tortelini,
 Krem z białych warzyw z grzankami i emulsją pietruszkową.

Danie główne:
 Roladka z indyka ze szparagami, sos migdałowy, gratin ziemniaczany, kalafior romanesco i marchew paryska,
 Klasyczny kotlet schabowy,
 Roladki z drobiu faszerowane szparagami z sosem holenderskim,
 Warzywa faszerowane,
(faszerowana papryka bez kaszy kuskus i cukinia z pieczarkami lub curry warzywne z dzikim ryżem),
 Dla dzieci: panierowane fileciki z indyka, ziemniaki pieczone.

Dodatki:
 Ziemniaki opiekane,
 Młode ziemniaki z koperkiem.

Sałatki:
 Mizeria,
 Sałatka vinegrett z kolorowych sałat, dresing malinowy,
 Pomidorki z cebulką.

Deser:
 Tiramisu,
 Panna Cotta kawowa z mango Collins,
 Szarlotka z sosem karmelowym,
 Sałatka owocowa z miodem i rumem,
 Lody z owocami i polewą czekoladową.

Zimna płyta:
 Sałatki:
 Jarzynowa,
 Gyros,
 Selerowa z ananasem,
 Pasztet domowy, chrzan
 Pasztet wegetariański,
 Wyroby Lisieckie (szyneczki, kiełbaski, kabanosy)
 Tymbaliki (drobiowe, wieprzowe, wegetariańskie), sos tatarski,
 Deska serów regionalnych (korociński, bundz, wędzony)
 Roladki naleśnikowe z fetą i suszonymi pomidorami, dip kolędrowy,
 Roladki naleśnikowe z humusem i pieczonymi warzywami, dip kolędrowy,
 Śledzik w śmietanie,
 Śledzik z marynatami w oleju,
 Rolmopsy z ogórkiem i papryką,
 Pieczywo mieszane.

Kącik słodkości- serwowane w monoporcjach 2 szt/os.:
 Panna Cotta,
 Mus czekoladowy,
 Serniczek limonkowy,
 Orange curd z galaretką,
 Leśny mech z malinami
 Tarty z owocami,
 Ptysie z kremem śmietankowym,
 Babeczki z czekoladą i prażonymi płatkami migdałów,
 Sernik ze skórka pomarańczową,
 Szarlotka.

Danie I:
 Beuf strogonow z jasnym pieczywem.

Danie II:
 Barszcz z kulebiakiem (kulebiak z kapusta i grzybami).

Dodatkowo w cenie:
Napoje gorące – serwowane na życzenie gości
 Herbata (w tym owocowe, zielone i ziołowe) wraz z dodatkami (bez ograniczeń)
 Kawa z ekspresu.
Napoje zimne: (0,85l/os.)
 Lemoniada,
 Woda mineralna niegazowana,
 Coca Cola,Coca Cola Zero, Fanta, Sprite, Tonic,
 Soki owocowe 100%.

Tak wygląda nasza praca

Jakiego rodzaju imprezy okolicznościowe możesz u nas zorganizować?

Organizujemy kompleksowo wesela, chrzciny, komunie, jubileusze, bale, eventy firmowe oraz pozostałe imprezy okolicznościowe.

W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?

Nasz obiekt położony jest w sercu Krakowa, zaledwie 2 km od rynku.

Jak najłatwiej do nas trafić?

Jesteśmy w świetnej lokalizacji Krakowa. Można do nas dojechać komunikacją zbiorową, gdyż zaledwie 200m od naszego miejsca znajdują się przystanki autobusowe. Ponadto dysponujemy bezpłatnym parkingiem dla naszych gości, w związku z czym dojazd do nas własnym transportem nie stanowi żadnego problemu.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Indywidualne podejście do klienta
Świetna lokalizacja
Przestronna, klimatyzowana sala
Kompleksowa obsługa wydarzeń
Wyjątkowe menu

Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?

Mamy możliwość zaaranżować salę w takim stylu jaki jest preferowany przez Parę Młodą.

Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?

Vintage, glamour, styl klasyczny, art déco czy boho? Ostatnie zdanie zawsze należy do naszych gości.

Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?

Maksymalna liczba gości na organizowane wesele to 400 osób.

Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?

Minimalna liczba gości na organizowane wesele to 25 osób.

Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.

Brak miejsc noclegowych w naszym obiekcie. Sąsiadujemy jednak z miejscami noclegowymi w odległości 50m.

Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?

Tak, w danym terminie odbywa się wyłącznie jedno wesele. W przypadku innych imprez okolicznościowych jest to zależne od ułożenia sal.

Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?

Goście mają możliwość jeść oraz bawić się na powierzchni jednej sali.

Rodzaje stołów, które oferujemy.

Oferujemy możliwość organizacji wesela wykorzystując stoły okrągłe lub stoły prostokątne.

Czy organizujecie również wesela w plenerze?

Na chwilę obecną nie organizujemy wesel w plenerze.

Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.

Ciężki dym tzw. taniec w chmurach
Foto budka
Napis
Mobilny bar
Animacje dla dzieci

Ile rodzajów menu oferujemy?

Każde menu dopasowane jest do preferencji Pary Młodej.

Co zawiera najczęściej wybierane menu?

tradycyjne powitanie młodej pary chlebem i solą,
kieliszek frizzante na powitanie,
trzydaniowy obiad weselny przygotowany przez szefa kuchni złożony z przystawki, zupy i dania głównego (możliwość wymiany przystawki na deser lub słodki bufet),
woda i soki owocowe bez ograniczeń,
świeżo parzona kawa z ekspresu kolbowego i herbata bez ograniczeń,
zimna płyta przygotowana po kolacji,
barszcz z kulebiakiem serwowany po północy.

Czy umożliwiamy modyfikację menu?

Tak jest możliwa modyfikacja menu na życzenie klienta.

Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?

Tak oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe oraz bez laktozowe).

Jakie rodzaje kuchni serwujemy?

Na zamówienie klienta serwujemy każdy rodzaj kuchni.

W jakiej kuchni się specjalizujemy?

Specjalizujemy się w kuchni tradycyjnej oraz regionalnej.

Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?

Standardowo przyjęcie weselne trwa do godziny 6 nad ranem.

Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?

O właściwą temperaturę w obiekcie dbamy regulowaną klimatyzacją oraz wentylacją.

Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?

Podczas każdego przyjęcia obecny jest menager bądź właściciel firmy.

Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?

W naszym lokalu nie znajduje się miejsce z sejfem.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego organizacja wesel sprawia nam tak dużą radość?

Organizacja tak wyjątkowego dnia sprawia nam ogromną radość. Przede wszystkim emocje które w tym dniu towarzyszą Parze Młodej są dla każdego, kto może w nich uczestniczyć czymś niezapomnianym. Dlatego też z myślą o nich chcemy przekazać jak najwięcej dobrego w myślach, słowach i energii przygotowując dla nich wyjątkowe miejsce pamiętając, że miejsce tworzą ludzie i ich emocje, a nie tylko wnętrze.

Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?

Zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe, bo kochamy organizację wielkich wydarzeń dla pojedynczego człowieka. Przeżywamy razem z nimi wesela, chrzciny, komunie i inne jubileusze czy imprezy okolicznościowe świadomie przejmując stres i dopięcie wszystkiego na tzw. ostatni guzik. Natomiast uśmiech, szczęście i ich zadowolenie jest dla nas największym wynagrodzeniem naszego zaangażowania.

Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?

Zarówno pary, jak również solenizanci, czy też osoby dla których wielkie dni są ważne decydują się powierzyć nam ten dzień ponieważ jesteśmy zaangażowani w ich emocje, ich wyobrażenia oraz oczekiwania. Staramy się być nie usługodawcami, a organizatorami tego pięknego dnia, angażując w to całe swoje wielkie serce do wydarzeń okolicznościowych.

Jaka była największa impreza, którą obsłużyliśmy?

Dotychczas obsługiwaliśmy wesela, bale, sylwestra oraz jubileusze na maksymalną liczbę gości naszego lokalu.

Jakie mamy oferty specjalne?

Oferty specjalne to indywidualna kwestia naszych klientów i ich wymagań. Zawsze jednak staramy się by znalazło się coś specjalnego na miarę oczekiwań.

Kiedy obiekt przechodził ostatnią modernizację?

Obiekt jest świeżo zmodernizowany i praktycznie odnowiony w 99 %. Został on oddany do użytku w grudniu 2021 r. Od tej pory cały czas pracujemy nad wyjątkowym wyglądem naszego miejsca.

Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?

Jeżeli będzie taka potrzeba, postaramy się by zostało zorganizowane takie miejsce, gdyż są takie możliwości lokalowe.

Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?

Oczywiście, że tak. Para młoda ma możliwość degustacji dań w naszej restauracji w dogodnym dla nich terminie.

Ciekawostki na nasz temat.

Jesteśmy miejscem z piękną historią i jeszcze większą tradycją. Gości obsługujemy od ponad 25 lat z największą dbałością o każdy szczegół. Tysiące zadowolonych klientów, milion wydarzeń i wspaniałych emocji.

Dodaj pierwszą opinię
Nazwa firmy: RestoClub Arka
NIP: 6581332119
Imię: Karolina 
Adres: Kraków, Klemensiewicza 3, 31-482, woj. małopolskie

Kontakt w godzinach:

Pn: 09:00 - 20:00 Wt: 09:00 - 20:00 Śr: 09:00 - 20:00 Cz: 09:00 - 20:00 Pt: 09:00 - 20:00 Sb: 09:00 - 20:00 Nd: 12:00 - 18:00
609-890...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 1199
Zadzwoń
609-890...
Napisz

Najczęściej zadawane pytania na temat RestoClub ARKA

  • Jaka jest cena za wesele (za talerzyk) w RestoClub ARKA?

    Cena wesela (za talerzyk) w RestoClub ARKA wynosi od 195 do 300 zł i jest zależna od wybranego menu.

  • Na ile osób można zorganizować wesele w RestoClub ARKA?

    RestoClub ARKA organizuje wesela na 400 osób

  • Czy RestoClub ARKA organizuje imprezy okolicznościowe?

    W RestoClub ARKA organizowane są: np. imprezy okolicznościowe, chrzciny, komunie, bal sylwestrowy, itd.

  • Czy RestoClub ARKA oferuje dodatkowe usługi (atrakcje)?

    RestoClub ARKA oferuje dodatkowe usługi (atrakcje) dla gości weselnych: Animator dla dzieci, Barman, Ciężki dym, Dekoracje światłem, Fotobudka, Napis LOVE, Słodki kącik, Wiejski stół

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy