Zobacz zdjęcia (5)
Wypożyczalnia namiotów weselnych imprezowych, Rokietnica - zdjęcie 1
Wypożyczalnia namiotów weselnych imprezowych, Rokietnica - zdjęcie 2 Wypożyczalnia namiotów weselnych imprezowych, Rokietnica - zdjęcie 3 Wypożyczalnia namiotów weselnych imprezowych, Rokietnica - zdjęcie 4 Wypożyczalnia namiotów weselnych imprezowych, Rokietnica - zdjęcie 5
1 / 5

Wypożyczalnia namiotów weselnych imprezowych id:26273

250 zł
Rokietnica, wielkopolskie
(0)
Dodaj opinię
510-695...

O nas

W ofercie namioty od 15 do 150 osób
Podłogi do namiotów
Stoły
Krzesła
Obrusy
Zas tawa stołowa
Grille
Oswietlenie led i tradycyjne
Podsufitki

Oferta abcatering

Oferta nr 1

250zł

Ceny już od 250 zł za wynajem namiotu z montażem i demontażem

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Doradzimy co tak naprawdę jest potrzebne aby nie generować zbędnych kosztów oraz na ile to możliwe dopasujemy się do sugestji i propozycji.

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Czy wesele zawsze musi być w lokalu? Nasi goście, którzy po raz pierwszy byli na weselu pod namiotem są oczarowani atmosferą po dziś dzień.

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Bo jesteśmy kontaktowi i jesteśmy wyczuleni na oczekiwania naszych klientów.

Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?

Lubimy kontakt z zadowolonymi klientami , pracę w plenerze i radość Pary młodej i gości z wesela pod namiotami to jest naprawdę miłe.

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Z zawodu jestem kucharzem, byłem szefem kuchni w wielu dobrych i dużych restauracjach. Dlatego dzisiaj żadne wyzwanie nie jest dla mnie problemem. Każdy dobry szef kuchni musi być dobrze zorganizowany, musi być trochę alchemikiem trochę majstrem i dobrym menagerem. Cała reszta jest sumą doświadczeń.

Nasze osiągnięcia i wyróżnienia.

Jednym z najtrudniejszych realizacji był montaż namiotów dla 90 osób na skarpie gdzie różnica poziomu wynosiła prawie 80 cm. Montaż podłogi trwał cały dzień, ale podziękowania i zadowolenie klientów były tego warte. Para młoda po weselu była zmęczona ale bardzo szczęśliwa czego I państwu życzę.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

OD 30 lat przez 24 lata jako były szef kuchni i ostatnie lata wynajem namiotów.

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Realizowaliśmy już wesela w przy domowych ogrodach , przy salach weselnych jak i w parkach czy starych ogrodach.
Jedno z najciekawszych wesel było to wydarzenie w lesie nad jeziorem z bazą domków letniskowych. W stojącym na terenie drewnianym wigwamie było zorganizowane ognisko i bar. Młodsi goście przyjechali wyposażeni we własne namioty pod którymi spali do następnego dnia po weselu. (Aż doszli do siebie)

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

Montaże namiotów realizujemy w od 1 godziny Np. Mały namiot bez dodatkowego wyposażenia do 2 dni przy dużych namiotach z podłogami i sprzętem dodatkowym.

W jakim składzie realizujemy usługę?

Dwie do sześciu osób w zależności od wielkości zamówienia

Na jakim sprzęcie/materiałach pracujemy?

Mamy namioty białe z grubego PVC aby naszym gościom zawsze było komfortowo.

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

Im wcześniej tym lepiej u nas niektóre terminy zajęte są na dwa lata przed weselem.

Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?

Dojazd do klienta maksymalnie do 50 km gratis licząc od siedziby firmy w Rokietnicy , jeśli gdzieś dalej za koszt paliwa.

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

Telefonicznie i mailowo, jeśli są to duże realizacje osobiście aby zobaczyć teren na którym mają stanąć namioty oraz uzgodnić plan rozmieszczenia namiotów itp.

W jaki sposób pomagamy osobom niezdecydowanym, bez skonkretyzowanej wizji?

Mam duże doświadczenie w branży ślubnej jako były Szef kuchni oraz właściciel firmy wynajmującej namioty i sprzęt dodatkowy zawsze służę pomocą.

Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?

Jesteśmy otwarci na różne zmiany. Jednak zmiana terminu może się okazać trudna lub nie możliwa.

Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?

Zdarzają się trudne warunki atmosferyczne. Ale śledzimy pogodę jeśli warunki są niesprzyjające kontaktujemy się z naszymi klientami aby przyśpieszyć lub opóżnić montaż. Na szczęscie nie było takiej sytuacji aby klienci poczuli się zagrożeni że impreza się nie odbędzie.

Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?

Wydarzenia związane z pandemią uniemożliwiły niektórym naszym klientom realizacje wesel i innych uroczystości w wyznaczonym terminie. Przez co nowe wyznaczone terminy nałożyły się z tymi wcześniej ustalonymi. Dlatego mieliśmy tygodnie gdzie było bardzo ciężko bo mieliśmy dwa razy tyle montaży. Jednak żaden z naszych klientów nie został z niczym. W tym miejscu chciał bym podziękować naszym klientom za wyrozumiałość i możliwość wcześniejszego montażu namiotów niż ustalony. Dziękuję Wam wszystkim.
Sprzętu wystarczyło dla wszystkich.

Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?

Tak zazwyczaj dzwonimy do naszych klientów w celu uzgodnienia demontażu namiotów jeśli wcześniej umówiony termin jest nie możliwy do realizacji. ( Np. ze względu na pogodę)

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Jakie wesele szczególnie zapadło nam w pamięć?

Na terenie Muzeum Młynarstwa gdzie Państwo Młodzi przypłynęli łódką całą wyłożoną kwiatami a zaproszeni goście czekali na Młodych na przystani. Najzabawniejsze było to że krótką chwilę przed Państwem młodym do przystani dotarli uczestnicy spływu kajakowego i kiedy zobaczyli tłum ludzi ubranych w piękne suknie i szykowne garnitury nie bardzo wiedzieli co mają ze sobą zrobić. Chciałbym zobaczyć ich miny.

Najbardziej nietypowe miejsce, w którym realizowaliśmy usługę.

Było ich kilka : jedno z ciekawszych to wesele w starym sadzie nad stawem , wesele na terenie muzeum młynarstwa w Jaraczu czy wesele nad jeziorem koło Zaniemyśla oczywiście wesela przy domach w ogrodach były nie mniej udane. (To wiemy od naszych przemiłych Par Młodych.

Styl ślubów i wesel, który jest nam najbliższy.

Biesiada przy dobrej muzyce w ogrodzie pełnym polnych kwiatów ze stołem wiejskim w stylu polskim ,włoskim a może Hiszpańskim

Jaka cecha charakteru jest najważniejsza w naszej pracy?

Uczciwość jasno postawione zadania i czytelna umowa.

Skąd czerpiemy inspiracje do nowych projektów?

Z internetu programów ślubnych fachowej literatury z domieszką własnych doświadczeń i obserwacji.

Co robimy, żeby cały czas się rozwijać?

Inwestujemy w wiedzę, sprzęt oraz szukamy nowych rozwiązań.

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

Może nie co a kogo? Mądrego przyjaciela bo takich nas dwóch nie ma ani jednego.

Jakie są aktualne trendy i dlaczego powinniście o nich wiedzieć?

Wesele w stylu rustykalnym czy boho ale w opozycji tego jest wesele w stylu glamour dla tych co lubią szyk i elegancję. Bardzo fajne też sa wesela tematyczne np z wyborem konkretnego zespołu muzycznego albo np. inspirowane filmem Mamma mia i do tego stosowne menu kuchni śródziemnomorskiej. Ale tak na prawdę bądzcie sobą i weżcie sprawy we własne ręce.

Co możemy zaproponować osobom, dla których ważna jest ekologia?

Kuchnia wegetariańska może nie koniecznie w całości ale wybrane potrawy. A może kucharz, który na oczach gości przygotuje jakąś pyszną potrawę.

Opinie abcatering (0)

Dodaj opinię
Dodaj pierwszą opinię

Kontakt abcatering

Nazwa firmy: abcatering
Imię i nazwisko: Piotr Dąbek
Adres: Rokietnica, ul. Kolejowa 24, 62-090, woj. wielkopolskie
510-695...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 5244
Zadzwoń
510-695...
Napisz

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie