Zobacz zdjęcia
Zobacz zdjęcia (50)
Zobacz zdjęcia (50)
Great Events - Dj | konferansjer na wesele, Garwolin - zdjęcie 1
Great Events - Dj | konferansjer na wesele, Garwolin - zdjęcie 1 Great Events - Dj | konferansjer na wesele, Garwolin - zdjęcie 2 Great Events - Dj | konferansjer na wesele, Garwolin - zdjęcie 3 Great Events - Dj | konferansjer na wesele, Garwolin - zdjęcie 4 Great Events - Dj | konferansjer na wesele, Garwolin - zdjęcie 5 Great Events - Dj | konferansjer na wesele, Garwolin - zdjęcie 6 Great Events - Dj | konferansjer na wesele, Garwolin - zdjęcie 7
Great Events - Dj | konferansjer na wesele, Garwolin - zdjęcie 8
1 / 50

Great Events - Dj | konferansjer na wesele id:47072

Garwolin, mazowieckie
(20)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość / podpis elektroniczny
517-574...
O co warto zapytać? Pobierz listę pytań

O nas

Oferta:

  • prowadzenie zabaw
  • mówię po angielsku
  • mówię po niemiecku
  • mówię po francusku

Instrumenty:

  • saksofon
  • skrzypce

Nazywam się Sebastian Walicki i od około 7 lat obsługuje przyjęcia okolicznościowe jako Dj / Konferansjer w tym wesela właśnie takie jak planujecie.

Dzięki zdobytemu przez pierwsze lata doświadczeniu podczas prowadzenia różnego rodzaju eventów firmowych, przyjęć urodzinowych, integracji, studniówek itp. Patrzę na wesela zupełnie z innej strony niż ta tradycyjna.

Przekonamy się, że wcale nie jest to gorsza strona?

Na moich weselach liczy się przede wszystkim dobra muzyka, luźna atmosfera i przebieg wesela taki jak sobie wymarzyliście, a nie ten „jak tradycja nakazuje”.Wszystko to z dużym uśmiechem na twarzy przy zachowaniu odpowiedniego smaku.

Tak to możliwe!

Nie jest jednak tak, że na naszych weselach brakuje tradycji, bo całkiem często ją wykorzystuje. Ma ona jednak odświeżoną i ulepszoną formę bez obciachowych elementów,
niezręcznych oczepin i wodzireja przebranego w kolorowe stroje.Taki schemat z pewnością dobrze sprawdza się w cyrku, natomiast Wasze wesele nie ma z nim nic wspólnego!

Co mnie cechuje?

Na pewno to, że lubię dużo mówić.... od piątku do niedzieli dużo mówię na weselach, zaś w tygodniu na spotkaniach podczas których, przy dobrej kawie chętnie opowiem Wam o wszystkich moich pomysłach, doświadczeniach, atrakcjach, muzyce i tańcu, a nawet o moim prywatnym weselu, które lada moment i wcale się nim nie stresuje. 
Na koniec szczegółowo wspólnie omówimy scenariusz Waszego wesela, który jest fundamentem udanej imprezy!

„Puszczanie muzyki” co poza tym?

Dobra muzyka to tylko 1/3 moich zadań podczas misji, którą mi zlecicie. Kolejne 2/3 to bycie mózgiem i Waszą prawą ręką podczas wesela!

Co to znaczy?

W 90% przypadków jest to Wasze pierwsze wesele, dlatego wcale nie musicie sami wiedzieć „jak to zrobić, żeby dobrze wyszło”.
Wesele jak i jego scenariusz to niełatwe puzzle. Dlatego Wy wybierzcie co chcielibyście, aby znalazło się finalnie na ich obrazku, a ja ułoże je razem z Wami.

Wiesz już o mnie najważniejsze rzeczy, ale to jeszcze nie wszystko... napisz i poproś o ofertę, to nic nie kosztuje 😊

Koniecznie zajrzyj również na mój Instagram, gdzie znajdziesz wiele zapisanych wideo relacji z wesele.

Dodatkowo mogę Wam zaoferować:
▪️ Wokalistkę
▪️ Skrzypce, Saksofon, Akordeon
▪️ Dekorację światłem
▪️ Ciężki dym
▪️ Pirotechnikę sceniczną
▪️ Profesjonalnych barmanów
▪️ Candy Bar
▪️ Tort weselny
▪️ Foto budkę / Foto lustro
▪️ Napis MIŁOŚĆ (styl pisany) i LOVE (styl klasyczny)
▪️ Neony na ściankę za Parą Młodą: Miłość i All you need is love
▪️ Wideo pamiątkę z GoPro Hero 10 Black
▪️ Animatorzy zabaw z dziećmi
▪️ Prestiżowe auta do ślubu

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

Standardowo nasza obsługa trwa 11h, a czas ten liczony jest od rozpoczęcia się ceremonii w ogrodzie lub przyjazdu Pary Młodej z kościoła. Przyjęcie weselne nie może jednak trwać dłużej jak do godziny 5:00, ponieważ na drugi dzień zawsze mamy inną realizacje, na którą też musimy zdążyć dojechać i rozstawić nasz sprzęt. Jeżeli jednak na drugi dzień widzimy się na poprawinach Twojego wesela - wtedy możemy tańczyć do 7 rano!

Jeżeli jednak chcesz, aby twoje wesele trwało dłużej niż 11h. Na Twoje życzenie możemy wydłużyć czas za dodatkową opłatą.

Skład, w którym występujemy.

Na weselach podstawoowy skład to Dj / Konferansjer (opcjonalnie asystent). Jeżeli to dla Was za mało z pewnością spodoba się Wam układ Dj + wokalistka lub Dj + saksofon.
Wraz z wokalistką mimo rozbierznych czynnosić jakie na pozór może wydawać się, że wykoknujemy, oboje jesteśmy konferansjerami. Oznacza to, że wspólnie prowadzimy wszystkie części stałe / oficjalne podczas wesela.
Podczas tej luźniejszej części tanecznej zadaniem Dj-a jest oczywiście miksowanie utworów i przenoszenie pozytywnej energii za pomocą muzyki i mikrofonu na parkiet oraz prowadzenie zabaw. Wokalistka zaś wykonuje covery do popularnych utworów, które świetnie brzmią w jej wykonaniu (nie podrabiamy piosenek, które w zupełności nie pasują do damskiego wokalu lub takich, których oryginalna wersja brzmi dużo lepiej niż cover). Zadaniem wokalistki jest również ciągła interakcja z gośćmi, czyli podsycanie dobrej zabawy!
Na naszej scenie można również zobaczyć, a bardziej usłyszeć artystów występujących na żywo z instrumentami. Połączenie miksowanych przez DJ-a utworów z akcentami skrzypiec elektrycznych czy saksofonu daje efekt na miarę najbardziej prestiżowych przyjęć. Dodat- kowo dźwiękiem saksofonu czy skrzypiec możemy umilić gościom czas poczas składania życzeń czy podczas kolacji.
Dbamy również o oprawę muzyczną ślubu w równie urzekającym stylu!

Jaki repertuar proponujemy?

Bardzo często pytacie; „co grasz na weselach?”, „jak wygląda Twoja playlista?”

Niestety nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ nie bazuję na gotowych setach muzycznych. Każde wesele zawsze jest inne, dllatego muzyka zawsze dostosowywana jest do Waszego gustu i stylu wesela. U mnie muzyka zawsze miksowana jest na żywo podczas wesela podłóg analizy zabawy gości. Mówiąc to w prostym języku „gram to do czego widzę, że goście bawią się najlepiej, wyłapując momenty romantyczne jak i ogień na parkiecie” - wtedy błyskawicznie reaguje!

Doskonale wiem, że goście bawią się najlepiej do piosenek które znają, z którymi łączą swoje wspomnienia, a gdy wejdzie refren święwają głośniej, niż gra moje nagłośnienie. Właśnie dlatego prowadząc wesele bazuję na topowych światowych hitach lat 60/70/80/90, polskich klasykach, POP’owych polskich i zagranicznych brzmieniach, itp gatunkach. A gdy pojawi się ogień na parkiecie wtedy zdarzyć może się już dosłownie wszystko.

Stronię jednak od tandetnych remixów i mocno obciachowego Disco Polo.

Kto jest wokalistą w naszym składzie?

- Martyną Szczęch -
Wokalistka, autorka tekstów piosenek. Swój kluczowy występ na dużej scenie w świetle kamer telewizyjnych przypisała do roku 2011, kiedy po występie w Must Be the Music została okrzyknięta przez internautów polską Miley Cyrus. W dążeniu do doskonałości przez kolejne lata skupiła się na nagrywaniu coverów do stworzonych wraz z Jakob Malibu Lee własnych aranżacji. Rozwijająca się pasja pozwoliła jej osiągnąć poziom tworzenia własnej muzyki. Ogromny talent i muzyczna charyzma sprawiły, że ma za sobą również supporty wielu gwiazd polskiej sceny muzycznej takich jak: Enej, Doda, Myslovitz, Red Lips.
Stawiająć kropkę nad„i” Martina może też pochwalić się współpracą z takim artystami jak:
- Karl Heilbron & Khaliq Nasheed – Amerykańscy producenci. Współpracowali z takimi gwiazdami jak Jay-Z, Usher, Rihanna.
- Wojciech Szadkowski – polski kompozytor, autor tekstów, producent oraz perkusista. Współpracował z takimi gwiazdami jak: Paul McCartney, George Michael, Anita Lipnicka.
- Mariusz Totoszko – zespół VOLVER
- Wytwórnia płytowa – ZPR RECORDS

- Nikol Warda -
Wokalistka, gitarzystka, muzykoterapeutka, nauczycielka absolwentka Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławi. Uczestniczka programów:
- „Szansa na sukces” (2012 i 2021 (finalistka))
- „Bitwa na głosy” (2012),
- „Must be the music” (2014)
- „The Voice of Poland” (2017).
Laureatka wielu festiwali i przeglądów wokalnych. W 2012 roku udzieliła się gościnnie na płycie zespołu Farben Lehre „Achtung 2012”, z którym występowała m.in. na Festiwalu Przystanek Woodstock (2012, 2013, 2015) oraz na trasie koncertowej Punky Reggae Live. W latach 2017-2019 chórzystka wrocławskiego zespołu Behel, wykonującego muzykę reggae z elementami dub i ska. Pomysłodawczyni projektów „Tribute to Osiecka”, „Damy Rocka”, „The best of reggae” i “W magicznym, bajkowym świecie”,
z którymi aktywnie koncertuje na terenie całego kraju.
​W 2021 roku miały miejsce premiery jej 4 pierwszych singli (prod. Jarosław „Jasiu” Kidawa oraz Łukasz Bzowski). Aktualnie pracuje nad debiutancką płytą

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Kiedy rozpoczęła się nasza przygoda z muzyką?

Sam początek przypisujemy do roku 2010, natomiast zawodowo od 2016 roku.

Jakie jest nasze podejście do zabaw integracyjnych na weselu?

Większości z Was kojarzą się one z przaśnymi i niezręcznymi zabawami... Tak niestety na Polskich weselach jeszcze bywa, lecz u mnie tego nie doświadczycie.

Nie powielam przaśnych zabaw weselnych, imitujących stosunek seksualny oraz innych zabaw polegających na upijaniu i ośmieszaniu gości.Takie zabawy świetnie sprawdziłyby się w cyrku, jednak Wasze wesele z pewnością nie ma z nim nic wspólnego!

Proponuję nowoczesne, multimedialne i interaktywne rozwiązania. Są to różnego rodzaju zabawy, które z pewnością znacie z telewizyjnych teleturniejów.
Podczas Waszego wesela możemy zagrać m.in. w; Familiadę • Jaką To Melodię • Quiz • Limbo • Test zgodności • 15 faktów o Parze Młode, itp.

Certyfikaty Firma z klasą

Opinie Great Events (20)

Great Events - Dj | konferansjer na wesele id:47072
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 20 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
muzyka/repertuar
prezencja
U
Urszula
5.00
 / 5
Data ślubu: 30-10-2022
Garwolin
Data dodania: 02-12-2022

Sebastian grał na naszych poprawinach i była to genialna zabawa !

Great Events
16-12-2022

Dziękuje ❤️❤️❤️

P
Patrycja
5.00
 / 5
Data ślubu: 17-09-2022
Garwolin
Data dodania: 02-11-2022

Sebastian to profesjonalista w każdym calu! Idealnie przygotowany i omówiony scenariusz pozwolił nam spokojnie cieszyć się weselem. Wszystko było dopilnowane tak jak ustaliliśmy na spotkaniu przed weselem. Profesjonalne stanowisko idealnie dopasowało się do naszej sali, dekoracja światłem dopełniła wystrój i cieszyła oko😀 Goście świetnie bawili się przy just dance a dzięki nagrywaniu go pro mamy wszystko uwiecznione! Świetna sprawa! Polecam Sebastiana z całego serca!

Great Events
16-12-2022

Dziękuje ❤️❤️❤️

W
Weronika&Robert
5.00
 / 5
Data ślubu: 24-09-2022
Garwolin
Data dodania: 02-11-2022

Pięć gwiazdek to zdecydowanie za mało! Sebastian i Martyna spisali się na medal! Tworzą zgrany duet. Od pierwszego spotkania kontakt z Sebastianem był świetny. Jest to człowiek otwarty na innych ludzi, bardzo kreatywny, a przede wszystkim bardzo cierpliwy :) dzięki niemu w dniu wesela nie musieliśmy się niepotrzebnie stresować, on tak naprawdę zrobił wszystko za nas. Muzyka dobierana była pod aktualnie bawiące się osoby na parkiecie. Goście byli zachwyceni!
Profesjonalizm na najwyższym poziomie! Nie wyobrażamy sobie naszego wesela bez Sebastiana i Martyny!

Great Events
16-12-2022

Dziękuje ❤️❤️❤️

A
Angelika
5.00
 / 5
Data ślubu: 10-09-2022
Garwolin
Data dodania: 20-09-2022

Z czystym sumieniem możemy polecić !! Jakość wykonywanej usługi na najwyższym poziomie. Wszyscy się świetnie bawili, a goście nie schodzili z parkietu :) Wszystko poprowadzona zgodnie z ustaleniami a nawet i lepiej niż tego chcieliśmy.
Poza tym Sebastian jest bardzo sympatyczną i ciepłą osobą. Jedyne co możemy powiedzieć to DZIĘKUJEMY za świetną zabawę!!

PS. Jakbyśmy brali jeszcze raz ślub to nie wyobrażam sobie go bez Great Events !!

Great Events
16-12-2022

Dziękuje ❤️❤️❤️

E
Eliza
5.00
 / 5
Data ślubu: 03-09-2022
Chotynia
Data dodania: 07-09-2022

Najlepszy DJ/ konferansjer jakiego można sobie wydarzyć! Impreza udana, goście zadowoleni. Profesjonalizm w każdej postaci. Polecam z czystym sumieniem!

Great Events
16-12-2022

Dziękuje ❤️❤️❤️

K
Katarzyna
5.00
 / 5
Data ślubu: 26-08-2022
Rusiec
Data dodania: 02-09-2022

Ciężko w kilku słowach napisać jak bardzo jesteśmy wdzięczni Sebastianowi za to jak poprowadził nasze wesele. Od początku do końca czuliśmy wsparcie, pomoc i profesjonalizm jaki od Niego bije. Sebastian poświecił Nam na prawdę dużo czasu przed Weselem, pomagał w przygotowaniach, odpowiadał na wszystkie pytania, proponował ciekawe rozwiązania o których byśmy nie pomyśleli. W dniu Wesela dbał o wszystko, jakby conajmniej było jego. Złapaliśmy świetny kontakt. Wszyscy goście byli zachwyceni!
Z czystym sumieniem możemy w 200% polecić! Jeszcze raz dziękujemy!

Martyna ma cudowny głos, jest przepiękna kobieta i dodała błysku całej tej oprawie Wesela! 🌟

Mam nadzieje ze jeszcze się spotkamy!
Kasia&Bartek

Great Events
02-09-2022

Dziękujemy ❤️❤️❤️

M
Monika
5.00
 / 5
Data ślubu: 22-07-2022
Wilga
Data dodania: 07-08-2022

Mega polecam!❤️
Sebastian i Martyna stworzyli nam wesele jakiego sami się nie spodziewaliśmy, parkiet ani na chwile nie był pusty!😉
Od samego początku mega profesjonalne podejście, super kontakt.

Great Events
08-08-2022

Dziękujemy ❤️❤️❤️

W
WERONIKA
5.00
 / 5
Data ślubu: 31-10-2021
Garwolin
Data dodania: 11-11-2021

Decydując się na rozpoczęcie współpracy z Sebastianem spodziewaliśmy się po prostu świetnej imprezy, profesjonalnego podejścia oraz dostosowania do preferencji gości no i.... nie rozczarowaliśmy się! Spełnione zostały wszystkie ustalenia, Sebastian porwał do zabawy każdego.. od tych najstarszych po najmłodszych, a nawet tych którzy po weselu nie mieli ochoty podnosić głowy z poduszki 😉 co tu dużo mówić, najlepszym tego dowodem jest to, że poprawiny przeciągnęły się aż do 22 i goście nie schodzili z parkietu! Dziękujemy 😁

Great Events
13-11-2021

Dziękuje ❤️❤️❤️

Pokaż więcej opinii

Kontakt Great Events

Nazwa firmy: Great Events
NIP: 8262205380
Imię i nazwisko: Sebastian Walicki
Adres: Garwolin, ul. Lubelska 2B/5LU, 08-400, woj. mazowieckie
517-574...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 5339
Zadzwoń
517-574...
Napisz

Popularne miasta w okolicy