Zobacz zdjęcia (48)
Great Events - Więcej niż muzyka!, Garwolin - zdjęcie 1
Great Events - Więcej niż muzyka!, Garwolin - zdjęcie 2 Great Events - Więcej niż muzyka!, Garwolin - zdjęcie 3 Great Events - Więcej niż muzyka!, Garwolin - zdjęcie 4 Great Events - Więcej niż muzyka!, Garwolin - zdjęcie 5
Great Events - Więcej niż muzyka!, Garwolin - zdjęcie 6
1 / 48

Great Events - Więcej niż muzyka! id:47072

Garwolin, mazowieckie
(13)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość / podpis elektroniczny
517-574...
O co warto zapytać? Pobierz listę pytań

O nas

Oferta:

  • prowadzenie zabaw
  • mówię po angielsku

Instrumenty:

  • akordeon
  • saksofon
  • skrzypce

W Great Events nie wierzymy w przypadki, dlatego jeśli tutaj trafiliście przebieg Waszej uroczystości z pewnością taki nie będzie!

To co nas cechuje to przede wszystkim oryginalny styl, klasa i duże zaangażowanie.

Zdobyte przez lata doświadczenie i umiejętność przenoszenia na parkiet drzemiącej w nas pozytywnej energii, za pomocą mikrofonu, muzyki oraz efektów specjalnych to nasz największy atut, który wykorzystujemy, aby budować i prowadzić uroczystości dla najbardziej wymagających klientów. Nad wyraz cenimy sobie wysoką kulturę osobistą, dlatego oprawa konferencyjna oraz prowadzone przez nas zabawy taneczno-ruchowe mają odpowiedni smak. Niezręczne konkursy, sprośne dowcipy i tani wodzirej przebrany w kolorowe stroje z pewnością dobrze sprawdza się w cyrku, natomiast Wasza uroczystość nie ma z nim nic wspólnego.

Z opinii klientów oraz gości wiemy, że najbardziej ceniona jest nasza staranność o każdy nawet najdrobniejszy szczegół. Czasami nawet słyszymy słowa "jesteście, aż za dokładni" - przepraszamy, inaczej nie umiemy.

Dbamy o estetykę, symetrię i piękno! Dlatego nasze sceny są gustowne, aby zawsze cieszyły oko i robiły wrażenie.

Dj to nie gotowe sety, playlisty i schematy! Jeśli nasza praca byłaby, aż tak łatwa z pewnością nie byłoby Was teraz tutaj!

Każde przyjęcie zawsze jest inne, dlatego ważna jest umiejętność dopasowania się do upodobań gości, nawiązania bliskiej relacji i stworzenie luźnej atmosfery podczas zabawy oraz kontaktu z osobą prowadzącą. Podczas trwania uroczystości nasza praca to nie tylko muzyka i efekty świetlne. To ciągła obserwacja, analiza
i wyciąganie wniosków z zabawy i reakcji gości na każdy zagrany przez nas utwór i poprowadzona przez nas zabawę. Właśnie to daje nam możliwość stworzenia odpowiedniego klimatu i pozwala odnieść sukces.

Przebieg obsługiwanych przez nas uroczystości nigdy nie jest przypadkowy! W okresie przygotowań, organizujemy spotkania, gdzie zawsze omawiamy jest z klientem, każdy nawet najdrobniejszy szczegół. Przeprowadzamy wywiady, robimy analizy i symulacje, na podstawie których tworzymy rozbudowane scenariusze.
To właśnie dzięki tym elementom jesteśmy w stanie zapewnić najwyższą jakość świadczonych przez nas usług.

Nowoczesny, zgodny z obecnymi trendami sprzęt i robiące wrażenie efekty specjalne to równie ważny element. W naszej firmie stawiamy tylko na renomowane marki, dające gwarancję jakości i niezawodności, która jest kluczowa. Dźwięk musi być koncertowy, a słowa piosenek wyraźne i zrozumiałe.

Great Events to przede wszystkim jakość i z nią właśnie chcemy być kojarzeni.
Wy również kierujcie się jakością i oczekujcie tego czego wymagacie! Nigdy nie bierzcie tylko tego co Wam dają!

Oferujemy:
▪️ Wokalistka / konferansjerka
▪️ Instrumentaliści (Skrzypce, Saksofon, Akordeon)
▪️ Dekorację światłem
▪️ Ciężki dym
▪️ Pirotechnikę sceniczną
▪️ Profesjonalnych barmanów
▪️ Candy Bar
▪️ Tort weselny
▪️ Foto budkę / Foto lustro
▪️ Napis MIŁOŚĆ (styl pisany) i LOVE (styl klasyczny)
▪️ Neony na ściankę za Parą Młodą: Miłość i All you need is love
▪️ Wideo pamiątkę z GoPro Hero 8 Black
▪️ Animatorzy zabaw z dziećmi
▪️ Prestiżowe auta do ślubu

Great Events - Więcej niż muzyka! - film 1 Great Events - Więcej niż muzyka! - film 1
Pokaż kolejny film

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

Standardowo nasza obsług trwa 12h, a czas ten liczony jest od pojawienia się Pary Młodej na sali. Przyjęcie weselne nie może jednak trwać dłużej jak do godziny 5:00 w standardowej ofercie, ponieważ na drugi dzień zawsze mamy inną realizacje, na którą też musimy zdążyć dojechać i rozstawić nasz sprzęt. Jeżeli jednak na drugi dzień widzimy się na poprawinach Twojego wesela - wtedy możemy tańczyć do 7 rano! Jeżeli jednak chcesz, aby twoje wesele trwało dłużej. Na Twoje życzenie możemy wydłużyć czas, a warunki omówimy indywidualnie.

Innym wyznacznikim czasu trwania jest obecność gości. Jeżeli ostatni gość opuści salę po upływie 8-11h wtedy wesele kończy się wcześniej - nie ma to jednak wpływu na cenę usługi.

Skład, w którym występujemy.

Na weselach w standardzie występujęmy w składzie Dj + wokalistka Martyna Szczęch. Mimo rozbierznych czynnosić jakie na pozór może wydawać się, że wykoknujemy, oboje jesteśmy konferansjerami. Oznacza to, że wspólnie prowadzimy wszystkie części stałe / oficjalne podczas wesela.

Podczas tej luźniejszej części tanecznej zadaniem Dj-a jest oczywiście miksowanie utworów i przenoszenie pozytywnej energii za pomocą muzyki i mikrofonu na parkiet oraz prowadzenie zabaw. Wokalistka zaś wykonuje covery do popularnych utworów, które świetnie brzmią w jej wykonaniu (nie podrabiamy piosenek, które w zupełności nie pasują do damskiego wokalu lub takich, których oryginalna wersja brzmi dużo lepiej niż cover).

Zadaniem wokalistki jest również ciągła interakcja z gośćmi czyli podsycanie dobrej zabawy!
Na naszej scenie można również zobaczyć, a bardziej usłyszeć artystów występujących na żywo z instrumentami. Połączenie miksowanych przez DJ-a utworów z akcentami skrzypiec elektrycznych daje efekt na miarę najbardziej prestiżowych przyjęć. Podczas specjalnie przygotowanego show Twoi goście poczują się jak na kocercie zapamiętując wesele na długo. Dbamy również o oprawę muzyczną ślubu w równie urzekającym stylu!

Osobą będącą częścią naszego podstawowego składu, ale nie biorącą udziału w prowadzeniu wesela jest jeszcze technik.
Jego zadaniem jest dobanie o stronę techniczną każdego eventu. To on odpowiada za poprawne działanie sprzętu, za wszystkie efekty specjalne, które zobaczycie podczas wesela.

Jaki repertuar proponujemy?

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ na wesele goście nie przychodzą posłuchać tego co dla nich przygotowaliśmy. To my przyjeżdzamy dać Waszym gościom to czego oczekują!
Każde wesele zawsze jest inne. Na etapie omawiania scenariusza możecie nakierować nas na gatunek muzyczny, który uważacie, że świetnie sprawdzi się na Waszym weselu. Jednak dopiero podczas trwania przyjęcia to goście ukierunkowują nas swoją zabawą. Nigdy nie robimy gościom na złość grając to co widzimy, że się nie sprawdza, ani nie posługujemy się schematami typu „to się gra na weselach”.

Liczy się tylko muzyka przy której parkiet rozgrzewa się do czerwoności oraz ta która podsyca ten ogień jeszcze mocniej! Zazwyczaj są to przeboje z lat 70’ 80’ 90’, aktualne popowe radiowe hity, polskie i zagraniczne ponadczasowe klasyki, pop, disco, a nawet mocniejsze housowe kawałki.

Kto jest wokalistą w naszym składzie?

Martyną Szczęch -

Wokalistka, autorka tekstów piosenek. Swój kluczowy występ na dużej scenie w świetle kamer telewizyjnych przypisała do roku 2011, kiedy po występie w Must Be the Music została okrzyknięta przez internautów polską Miley Cyrus. W dążeniu do doskonałości przez kolejne lata skupiła się na nagrywaniu coverów do stworzonych wraz z Jakob Malibu Lee własnych aranżacji. Rozwijająca się pasja pozwoliła jej osiągnąć poziom tworzenia własnej muzyki. Ogromny talent i muzyczna charyzma sprawiły, że ma za sobą również supporty wielu gwiazd polskiej sceny muzycznej takich jak: Enej, Doda, Myslovitz, Red Lips.
Stawiająć kropkę nad„i” Martina może też pochwalić się współpracą z takim artystami jak:
- Karl Heilbron & Khaliq Nasheed – Amerykańscy producenci. Współpracowali z takimi gwiazdami jak Jay-Z, Usher, Rihanna.
- Wojciech Szadkowski – polski kompozytor, autor tekstów, producent oraz perkusista. Współpracował z takimi gwiazdami jak: Paul McCartney, George Michael, Anita Lipnicka.
- Mariusz Totoszko – zespół VOLVER
- Wytwórnia płytowa – ZPR RECORDS

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Kiedy rozpoczęła się nasza przygoda z muzyką?

Sam początek przypisujemy do roku 2010, natomiast zawodowo od 2016 roku.

Jakie jest nasze podejście do zabaw integracyjnych na weselu?

Proponujemy nowoczesne, multimedialne i interaktywne rozwiązania. Są to różnego rodzaju zabawy, które z pewnością znacie z telewizyjnych teleturniejów. Podczas Waszego wesela możemy zagrać np. w prawdziwą, odwzorowaną w 98% „FAMILIADĘ”, „Jaką To Melodię” czy „Tak To Leciało”.

Wszystkie zabawy prowadzone są ze smakiem. A dzięki bliskiej relacji zbudowanej z gośćmi podczas wcześniejszej części wesela, chętnie uczestniczą oni w tych właśnie zabawach bez zbędnego namawiania ich na to.

Certyfikaty Firma z klasą

Opinie Great Events (13)

Dodaj opinię
Great Events - Więcej niż muzyka! id:47072
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 13 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
muzyka/repertuar
prezencja
W
WERONIKA
5.00
 / 5
Data ślubu: 31-10-2021
Garwolin
Data dodania: 11-11-2021

Decydując się na rozpoczęcie współpracy z Sebastianem spodziewaliśmy się po prostu świetnej imprezy, profesjonalnego podejścia oraz dostosowania do preferencji gości no i.... nie rozczarowaliśmy się! Spełnione zostały wszystkie ustalenia, Sebastian porwał do zabawy każdego.. od tych najstarszych po najmłodszych, a nawet tych którzy po weselu nie mieli ochoty podnosić głowy z poduszki 😉 co tu dużo mówić, najlepszym tego dowodem jest to, że poprawiny przeciągnęły się aż do 22 i goście nie schodzili z parkietu! Dziękujemy 😁

Great Events
13-11-2021

Dziękuje ❤️❤️❤️

E
Emilia
5.00
 / 5
Data ślubu: 29-10-2021
Garwolin
Data dodania: 05-11-2021

Serdecznie polecam !!! Sebastian świetnie poprowadził imprezę, wszyscy byliśmy ogromnie zadowoleni ! Jestem pod wrażeniem, dziękuje za wszystko i jeszcze raz serdecznie polecam na każda okazje !

Great Events
08-11-2021

Dziękuje ❤️❤️❤️

A
Asia
5.00
 / 5
Data ślubu: 08-10-2021
Garwolin
Data dodania: 05-11-2021

Jeżeli byłoby to Mam Talent, dalibyśmy 3x TAK. Ogromny plus za zaangażowanie, Sebastian poświęcił nam tyle czasu i przekazał tyle informacji, że jeszcze przed weselem wiedzieliśmy jak będzie ono wyglądało co do minuty, dzięki temu byliśmy gotowi na wszystko i nie stresowaliśmy się. Samo wesele oczywiście zweryfikowało i było super! Świetne przegotowanie, świetne prowadzenie, świetna Familiada. Muzyka dobrana w gust. Głos Martyny obłędny - czasem nie można było poznać czy śpiewa ona, czy to oryginalny odtwarzany utwór. Żałujemy tylko jednej rzeczy, że nie zrobiliśmy poprawin. Dziękuje za wspaniałe wesele, Asia i Mateusz

Great Events
23-12-2021

Dziękujemy <3

S
Szymon
5.00
 / 5
Data ślubu: 04-07-2021
Garwolin
Data dodania: 06-07-2021

Pełen profesjonalizm od pierwszego spotkania Sebastian potrafi zbudować zaufanie u młodych, co skutkuje brakiem zbędnych nerwów na weselu. Jest przygotowany w 110% wie po spotkaniu z młodymi jak będzie wyglądała każda kolejna godzina na ich weselu. Sebastian nie jest to zwykły dj. Ma mocno zbudowaną swoją markę, w której utrzymuje swoje wysokie standardy. Z czystym sercem razem z Panną młodą polecamy wszystkim, jesteśmy mega zadowoleni. A Tobie Sebastian dziękujemy jeszcze raz.

Great Events
18-07-2021

Dziękujemy ❤️❤️❤️

O
Ola
5.00
 / 5
Data ślubu: 03-07-2020
Garwolin
Data dodania: 01-07-2021

Chcieliśmy jeszcze raz podziękować za wspaniałe poprowadzenie naszego wesela!
My, nasi rodzice i goście jesteśmy pod miłym wrażeniem. :) Goście, którzy wcześniej byli fanami orkiestry na weselach, zmienili zdanie.

Jesteśmy zachwyceni i bardzo szczęśliwi!

Great Events
18-07-2021

Dziękujemy ❤️❤️❤️

K
Kinga
5.00
 / 5
Data ślubu: 03-06-2021
Lipówki
Data dodania: 11-06-2021

Bardzo polecamy Sebastiana i jego usługi. My skorzystaliśmy z ciężkiego dymu i pirotechniki przy pierwszym tańcu. Kontakt z Sebastianem cały czas na 5, wszystko wyszło idealnie jak zaplanowaliśmy.

Great Events
18-07-2021

Dziękujemy ❤️❤️❤️

I
Izabela
5.00
 / 5
Data ślubu: 08-02-2020
Garwolin
Data dodania: 31-12-2020

Podziękowanie

Great Events
04-01-2021

Dziękujemy również 😊

Z
Zuzia
5.00
 / 5
Data ślubu: 10-10-2020
Garwolin
Data dodania: 17-12-2020

Bardzo profesjonalne podejście,dokładnie ustalone wszystkie szczegóły imprezy zgodnie z moimi upodobaniami.Przepiękna dekoracja sali. Zabawa świetnie prowadzona, za równo młodzież jak i rodzina super się bawili. Polecam z całego serca!!🙌🏻💜

Great Events
17-12-2020

Dziękujemy za zaufanie 😊

Pokaż więcej opinii

Kontakt Great Events

Nazwa firmy: Great Events
NIP: 8262205380
Imię i nazwisko: Sebastian Walicki
Adres: Garwolin, , 08-400, woj. mazowieckie
517-574...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 3672
Zadzwoń
517-574...
Napisz

Popularne miasta w okolicy