Ta firma aktualnie nie odpisuje na wiadomości. Sprawdź podobne oferty, które dla Ciebie wybraliśmy!

Bianco

Kiedrzyńska 14, 42-229, Częstochowa, śląskie

Bianco - Sala weselna

Rodzaj sali

  • restauracja na wesele
  • obiad weselny
  • sala bankietowa
  • sala z noclegiem

Dodatkowe informacje

  • stoły prostokątne
  • klimatyzacja
  • parking
  • ogród/taras
  • dania regionalne
  • kuchnia polska
  • opcje: wege/vegan

Liczba gości

  • min. liczba osób: 30
  • maks. liczba osób: 100
  • miejsca noclegowe: 16
  • liczba sal: 1

Atrakcje

  • Animator dla dzieci
  • Barman
  • Ciężki dym
  • Fotobudka
  • Napis LOVE
  • Słodki kącik
  • Wiejski stół

Pozostałe typy imprez

  • imprezy okolicznościowe
  • chrzciny, komunie
  • bal sylwestrowy

O nas

BIANCO - SALA PRZYJĘĆ OKOLICZNOŚCIOWYCH
to miejsce w którym spełnisz marzenie o idealnym przyjęciu.
Młoda i doświadczona w sektorze usług gastronomicznych ekipa oraz znakomita kuchnia to klucz do idealnej imprezy.
Oddając się swoim pasjom, jakimi są organizacja przyjęć okolicznościowych oraz przygotowywanie potraw, zapewniamy w pełni kompleksową usługę organizacji przyjęć okolicznościowych.
Specjalizujemy się w przyjęciach tj: wesela, przyjęcia weselne, 18-nastki, przyjęcia urodzinowe oraz jubileuszowe, przyjęcia z okazji Chrztu Świetego oraz sakramentu Pierwszej Komunii Świętej, a także: imprezy firmowe, studniówki, komersy i cateringi.
Ze swojej strony zapewniamy najwyższy standard świadczonych przez nas usług w dogodnej na każdą kieszeń cenie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży w pełni oddajemy się swojej pracy robiąc wszystko, aby każdy z naszych Gości wspominał chwile spędzone w naszych progach jako te perfekcyjne.
Największą naszą zaletą jest w pełni indywidualne podejście do Klienta i jego wizji dotyczącej przyjęcia. Współpracując z Wami stajemy się niczym paczka dobrych przyjaciół, którzy stają na czele zadania, aby ten dzień był wyjątkowy. Nie tracimy jednak przy tym wszystkim profesjonalizmu, dzięki czemu nawet najdrobniejszy szczegół przyjęcia jest w pełni dopracowany.
Mamy nadzieję, że również nam zaufacie i będzie nam dane celebrować wspólnie ważne dla Was chwile.
Bianco

Tak wygląda nasza praca

Jakiego rodzaju imprezy okolicznościowe możesz u nas zorganizować?

Organizujemy imprezy wszelkiego rodzaju, począwszy od przyjęć urodzinowych, chrzcin czy komunii do przepięknych wesel.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Naszą najmocniejszą stroną jest przede wszystkim młoda, ale w pełni doświadczona załoga i wyśmienita kuchnia. Każdy z nas pracuje od wielu lat przy przyjęciach okolicznościowych, ale także posiadamy doświadczenie w branży eventowej i estradowej, dzięki czemu przyjęcia u nas są w pełni profesjonalne i na najwyższym poziomie, a dopełnieniem wszystkiego jest wyjątkowy smak potraw serwowanych podczas imprez.

Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?

Wyróżnia nas przede wszystkim podejście do klienta. Każdych Gości traktujemy indywidualnie, a przyjęcia przygotowujemy w sposób perfekcyjny jak dla własnych przyjaciół. W kontakcie z Klientem mamy na uwadze głównie jego preferencje i własną wizję organizacji wymarzonego przyjęcia. Poza tym posiadamy miejsca noclegowe. Dodatkowo posiadamy konkurencyjną na rynku ofertę cenową, a w swojej ofercie posiadamy udogodnienia tj. ciężki dym, oświetlenie sali, fotolustro czy też telebim.

Ile rodzajów menu oferujemy?

Posiadamy jedno menu, składające się z opcji do wyboru, dzięki temu jesteście Państwo w stanie stworzyć aż do 9 rodzajów spersonalizowanego pod siebie menu.

Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?

Biorąc pod uwagę najwyższy standard oferowanych przez nas usług w danym dniu odbywa się u nas wyłącznie jedna impreza/przyjęcie.

Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?

Organizujemy wesela zarówno w stylu eleganckim, glamour jak i zarówno rustykalnym.

Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.

Nasza sala wyróżnia się dużą ilością opcji dodatkowych w stosunkowo niskich cenach, a są to: pełna dekoracja sali, ścianki dekoracyjne, dekoracje kwiatowe, dekoracje świetlne, ciężki dym, nagłośnienie, telebim oraz fotolustro, a także wiejski stół i candy bar.

W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?

Znajdujemy się w Częstochowie przy ul. Kiedrzyńskiej, niedaleko trasy DK1. Od centrum miasta dzieli nas zaledwie kilka minut, mimo to w pobliżu nie znajduje się dużo obiektów mieszkalnych co przekłada się na komfort przyjęć.

Jak najłatwiej do nas trafić?

Najprostszą drogą jest przejazd od ul. Warszawskiej, skąd będziecie Państwo widzieć oznaczenie naszej sali.

Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?

Ku komfortowi naszych Gości maksymalna liczba osób na przyjęciu weselnym wynosi 120.

Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?

Standardowo organizujemy wesela od 20 gości wzwyż. Istnieje możliwość negocjacji.

Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?

Sala taneczna jest połączona z salą do konsumpcji posiłków.

Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.

W swojej ofercie posiadamy 6 pokoi noclegowych, w łącznej liczbie osób - 18.

Rodzaje stołów, które oferujemy.

W ofercie posiadamy stoły prostokątne oraz okrągłe.

Czy organizujecie również wesela w plenerze?

Niestety opcja ślubów plenerowych aktualnie nie jest u nas dostępna.

Co zawiera najczęściej wybierane menu?

Standardowe menu zawiera 4 posiłki gorące, w tym pierwszy jest to obiad dwudaniowy, deser, zimna płyta, ciasta, owoce, napoje zimne oraz gorące.

Czy umożliwiamy modyfikację menu?

Menu składa się całe z opcji do wyboru, więc możecie Państwo modyfikować je dowolnie według potrzeb.

Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?

Opcje menu specjalnego są u nas dostępne i omawiane w trakcie spotkania.

Jakie rodzaje kuchni serwujemy?

Skupiamy się przede wszystkim na kuchni polskiej, jednak poprzez pasję do gotowania znajdziecie u nas także potrawy lekko zmodyfikowane.

W jakiej kuchni się specjalizujemy?

Specjalizujemy się w kuchni polskiej. Wyznacznikiem dla nas kuchnia pełna smaku, tak aby każdy Gość był usatysfakcjonowany z serwowanych mu potraw.

Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?

Godzina zakończenia jest ruchoma ze względu na godzinę rozpoczęcia, natomiast czas trwania wesela przeważnie wynosi ok. 10h.

Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?

Posiadamy dwa duże klimatyzatory, które w upalne dni schładzają pomieszczenie, natomiast w te chłodne je dogrzewają aby nasi Goście mogli czuć się komfortowo.

Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?

Stawiamy na pełen profesjonalizm dlatego każde przyjęcie jest koordynowane przez samych właścicieli, którzy czuwają nad tym aby wszystko było idealnie.

Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?

W lokalu znajduje się specjalnie pomieszczenie dla Państwa Młodych, do którego w trakcie trwania wesela mają dostęp tylko oni i osoby przez nich upoważnione. Pomieszczenie wyposażone jest w sejf oraz półki i wazony na kwiaty.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego organizacja wesel sprawia nam tak dużą radość?

Przede wszystkim nie ma nic piękniejszego aniżeli widok dwójki kochających się ludzi, którzy celebrują dzień pełen miłości i szczęścia. Wesela są wyjątkowym dniem nie tylko dla Państwa Młodych, a także i dla nas ze względu na to, iż poczuwamy się do tego, że przyłożyliśmy choć część do tego tak wyjątkowego dnia.

Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?

Nasza praca to przede wszystkim miłość do niej. Możliwość bycia częścią jakiegoś wyjątkowego dnia wypełnia nas poczuciem bycia potrzebnym. Największą radość sprawia nam uśmiech i zadowolenie naszych Gości. Wtedy wiemy, że jesteśmy na odpowiednim miejscu i zyskujemy siłę do dalszego rozwoju i pracy.

Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?

Rozmowa. Najważniejsza jest dla nas rozmowa z klientem i dostosowanie potrzeb do naszych możliwości. Uśmiechnięta obsługa, wspaniała kuchnia i duże zaplecze pozostałych możliwości jest dopełnieniem całego wizerunku.

Jaka była największa impreza, którą obsłużyliśmy?

Była to impreza wyjazdowa na ponad 250 osób. Na sali największe przyjęcie jakie się odbyło to 150 osób, a przyjęcie taneczne na 126 osób.

Jakie mamy oferty specjalne?

Posiadamy 3 pakiety weselne, od podstawowego do rozszerzonego z włączeniem opcji dodatkowych które wymienione są w pozostałych punktach.

Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?

W obiekcie znajduje się specjalne pomieszczenie do którego dostęp podczas wesela mają wyłącznie Państwo Młodzi oraz osoby upoważnione przez nich.

Ciekawostki na nasz temat.

BIANCO – PROJEKT Z MIŁOŚCI
Przede wszystkim jesteśmy grupą przyjaciół, która postanowiła zrealizować swoje największe marzenie i robić w życiu to co kochamy najbardziej – pracować z ludźmi, dla ludzi i pomagać w spełnianiu Waszych marzeń dotyczących przyjęć okolicznościowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży gastronomicznej, eventowej oraz estradowej jesteśmy w stanie kompleksowo i na najwyższym poziomie sprostać największym wyzwaniom dotyczących wizji przyjęć.

Dodaj pierwszą opinię
Nazwa firmy: M&M Martyna Szewczyk
NIP: 5732920033
Imię i nazwisko: Martyna Szewczyk
Adres: Częstochowa, Kiedrzyńska 14, 42-229, woj. śląskie
liczba odwiedzin: 3414

Najczęściej zadawane pytania na temat Bianco

  • Na ile osób można zorganizować wesele w Bianco ?

    Bianco organizuje wesela na 100 osób

  • Czy Bianco organizuje imprezy okolicznościowe?

    W Bianco organizowane są: np. imprezy okolicznościowe, chrzciny, komunie, bal sylwestrowy, itd.

  • Czy Bianco oferuje dodatkowe usługi (atrakcje)?

    Bianco oferuje dodatkowe usługi (atrakcje) dla gości weselnych: Animator dla dzieci, Barman, Ciężki dym, Fotobudka, Napis LOVE, Słodki kącik, Wiejski stół

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Blog ślubny

Popularne miasta w okolicy