Zobacz zdj─Öcia (4)
Hotel Daria***, Tychy - zdj─Öcie 1
Hotel Daria***, Tychy - zdj─Öcie 2 Hotel Daria***, Tychy - zdj─Öcie 3 Hotel Daria***, Tychy - zdj─Öcie 4
1 / 4

Hotel Daria*** id:27009

Tychy, ┼Ťl─ůskie

O nas

Rodzaj sali

  • restauracja na wesele
  • hotel na wesele
  • sala bankietowa
  • sala z noclegiem

Liczba go┼Ťci

  • maks. liczba os├│b: 80
  • miejsca noclegowe: 46

Hotel Daria w Tychach jest wyj─ůtkowym po┼é─ůczeniem nowoczesno┼Ťci i komfortu z przyjazn─ů, rodzinn─ů atmosfer─ů. Wszystkie te cechy decyduj─ů o tym, i┼╝ niezale┼╝nie od celu pobytu, ka┼╝da chwila w nim sp─Ödzona stanie si─Ö w przysz┼éo┼Ťci mi┼éym wspomnieniem.
Hotel posiada dogodne po┼éo┼╝enie, swobodny dost─Öp do najwa┼╝niejszych instytucji, obiekt├│w i atrakcji turystycznych oraz bliskie s─ůsiedztwo strefy ekonomicznej oraz szlak├│w komunikacyjnych, co sprawia, ┼╝e jest on idealnym miejsce zar├│wno dla go┼Ťci indywidualnych jak i biznesowych.Wspania┼éa kuchnia, przytulne wn─Ötrza oraz ┼╝yczliwa obs┼éuga, zapewni─ů Pa┼ästwu pe┼ény komfort, jak r├│wnie┼╝ idealne warunki do pracy i wypoczynku.
Hotel Daria to tak┼╝e wyj─ůtkowe miejsce, gdzie profesjonalnie i ze smakiem mo┼╝na zorganizowa─ç ka┼╝d─ů, szczeg├│lnie najwa┼╝niejsz─ů imprez─Ö okoliczno┼Ťciow─ů. Do Pa┼ästwa dyspozycji oddajemy dwie stylowe sale: Zielon─ů i Kominkow─ů oraz kameraln─ů salk─Ö bankietow─ů, kt├│re mog─ů zosta─ç dowolnie zaaran┼╝owane wobec Pa┼ästwa oczekiwa┼ä przy okazji imprez okoliczno┼Ťciowych. Maksymalna liczba os├│b jak─ů mo┼╝emy go┼Ťci─ç na przyj─Öciu to 80 os├│b.┼Üwiadczymy kompleksowe us┼éugi zwi─ůzane z organizacj─ů, koordynacj─ů i realizacj─ů praktycznie ka┼╝dego rodzaju wydarzenia:
* Imprez okoliczno┼Ťciowych: wesel, jubileuszy, chrzcin, komunii, rocznic, rodzin, 18-stek, wieczor├│w panie┼äskich i kawalerskich
* Imprez firmowych: bankietów, spotkań biznesowych, konferencji, pikników, szkoleń, imprez integracyjnych
* Innych imprez dostosowanych do specjalnych wymagań klienta
Je┼Ťli wybierzecie Hotel Daria na miejsce wydarzenia, b─Ödziecie Pa┼ästwo rozmawiali wy┼é─ůcznie z jednym specjalist─ů z naszego zespo┼éu, kt├│ry b─Ödzie osob─ů kontaktow─ů do wszystkich spraw - sali, cateringu, planu obs┼éugi, zakwaterowania oraz wszelkich element├│w dodatkowych. Tak┼╝e przez ca┼éy czas trwania imprezy koordynator b─Ödzie pozostawa┼é do Pa┼ästwa dyspozycji. Pomo┼╝e to Pa┼ästwu w sprawnej koordynacji udanego wydarzenia z minimalnymi nak┼éadami czasu i pracy.Gwarantujemy doskona┼ée jedzenie oraz sprawn─ů, profesjonaln─ů obs┼éug─Ö ka┼╝dej imprezy!