Ta firma aktualnie nie odpisuje na wiadomości. Sprawdź podobne oferty, które dla Ciebie wybraliśmy!

Hotel Centrum Business

Osiedle Centrum E, 31-934, Kraków, małopolskie

Hotel Centrum Business - Sala weselna

Rodzaj sali

  • restauracja na wesele
  • hotel na wesele
  • obiad weselny
  • sala bankietowa
  • sala z noclegiem

Dodatkowe informacje

  • stoły okrągłe
  • stoły prostokątne
  • klimatyzacja
  • parking
  • dania regionalne
  • kuchnia polska
  • opcje: wege/vegan

Liczba gości

  • min. liczba osób: 15
  • maks. liczba osób: 250
  • miejsca noclegowe: 34
  • liczba sal: 6

Atrakcje

  • Animator dla dzieci
  • Barman
  • Ciężki dym
  • Dekoracje światłem
  • Fotobudka
  • Napis LOVE
  • Słodki kącik
  • Wiejski stół

Pozostałe typy imprez

  • imprezy okolicznościowe
  • chrzciny, komunie
  • bal sylwestrowy

O nas

Lokalizacja
Sala weselna "Hotel Centrum Business****" Kraków znajduje się w największej metropolii województwa małopolskiego — Krakowie. Obiekt znajduje się praktycznie w samym sercu miasta, aczkolwiek jest odizolowany od szumu i miejskiego zgiełku. Sala weselna "Hotel Centrum Business***" to idealne miejsce na zorganizowanie niezapomnianego przyjęcia weselnego w wyjątkowej atmosferze.

Rodzaje sal
Obiekt weselny "Hotel Centrum Business****" dysponuje jedną salą bankietową. Jej wystrój za każdym razem zostanie perfekcyjnie dopasowany do potrzeb gości oraz motywu przewodniego organizowanej uroczystości. Główna sala weselna sprawdzi się zarówno w kontekście organizacji kameralnego obiadu weselnego, ale także i hucznego przyjęcia.

-Główna sala weselna
Główna sala weselna w obiekcie "Hotel Centrum Business****" to wnętrze, w którym spokojnie może bawić się do 150 osób. Sala bankietowa zaaranżowana jest w stylu nowoczesnym. Szare ściany świetnie kontrastują z ciemnymi akcentami oraz płytkami podłogowymi imitującymi marmur. Na sali znajdują się stoły prostokątne, które są uzupełnione eleganckimi krzesłami. Wnętrze posiada charakterystyczne przeszklenia, które zapewniają widoki na malownicze łąki nowohuckie. Główna sala weselna posiada odpowiednio wydzielone miejsce do tańczenia, a także do delektowania się smakowitymi posiłkami. Za nowoczesny wydźwięk sali weselnej odpowiada również innowacyjne oświetlenie, które tworzy we wnętrzu niezapomniany klimat. Nasza doświadczona kadra managerska zadba o dopasowanie dekoracji sali idealnie do motywu przewodniego danej uroczystości. Sala w stylu modern sprawdzi się świetnie jako tło do dekoracji industrialnych, minimalistycznych, a nawet i boho.

Menu
Sala weselna "Hotel Centrum Business****" zatrudnia doświadczonych kucharzy i szefów kuchni. Standardowo oferujemy dania kuchni polskiej oraz regionalnej. Do wyboru są powitalne przystawki, lunche, dania gorące, zimne i ciepłe przekąski oraz desery i napoje. Oferowane menu weselne może również zostać skomponowanie indywidualnie w taki sposób, by jak najlepiej dopasowało się do potrzeb pary młodej. Nasi kucharze mogą przygotować także opcje wegańskie, wegetariańskie oraz bezglutenowe. Istnieje możliwość przygotowania stołów tematycznych jak np. stołu wiejskiego czy słodkiego kącika.

Dekoracje
Sala weselna "Hotel Centrum Business****" zaaranżowana jest w stylu nowoczesnym. Jednocześnie nasze wnętrze może stać się tłem do dekoracji w różnym stylu. Pary młode organizowały u nas wesele w stylu boho, industrialnym, glamour, a także minimalistycznym. Kadra managerska obiektu postara się za każdym razem dopasować dekoracje tak, by wpisały się one idealnie w motyw przewodni uroczystości. Oferujemy ciężki dym, odpowiednie dekoracje światłem, napis LOVE, a także fotobudkę, która zadba o to, by uwiecznić najpiękniejsze momenty przyjęcia.

Dodatkowe usługi
Wesele to najważniejszy dzień w życiu każdej pary młodej. Z tego powodu, zdecydowaliśmy się przygotować rozbudowaną ofertę usług dodatkowych. Nasi goście mogą skorzystać z:

-apartamentu dla Nowożeńców;
-pokoi noclegowych dla gości — oferujemy aż 34 dodatkowe pokoje urządzone w wysokim standardzie, które pozwolą wypocząć po całonocnej zabawie;
-sauny — pozwoli się zrelaksować i odprężyć po przyjęciu;
-profesjonalnego wedding plannera — zadba on o dekoracje i koordynację całego przyjęcia;
-barmana;
-animatora dla dzieci;
-kącika zabaw — najmłodsi goście mogą w nim wypocząć i spędzić miło czas;
-możliwości zorganizowania poprawin w sali bankietowej;
-bezpłatnego, przestronnego parkingu dla gości weselnych;
-sejfu — znajduje się on w recepcji lub w pokojach noclegowych i pozwoli bezpiecznie przechować kosztowności na czas uroczystości.

Wierzymy, że dzięki tak szerokiej ofercie dodatkowych usług, każde wesele organizowane w naszym lokalu będzie niezapomnianą i wyjątkową uroczystością!

Serdecznie zachęcamy do kontaktowania się z nami za pośrednictwem portalu Wesele z klasą. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania, ustalimy więcej szczegółów i pomożemy zarezerwować dogodny termin na przyjęcie weselne!

Tak wygląda nasza praca

Jakiego rodzaju imprezy okolicznościowe możesz u nas zorganizować?

Komunie, wesela, studniówki, urodziny, chrzciny, a nawet stypy

W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?

W centrum Nowej Huty, gdzie obok obiektu są niesamowicie urokliwe łąki nowohuckie.

Jak najłatwiej do nas trafić?

Najłatwiej od alei Jana Pawła II - znajdujemy się zaraz przy placu Centralnym.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Elastyczność, kreatywność, nieszablonowość i perfekcja

Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?

Indywidualnym podejściem do każdego gościa. Do tego w naszym obiekcie przygotujemy za Ciebie wszystkie sprawy od dekoracji do końcowej imprezy.

Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?

Boho, nowoczesnym, industrialnym - a także minimalistyczne.

Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?

Maksymalnie możemy pomieścić 250 osób - jest to odpowiednia ilość, aby każdy swobodnie się poruszał na parkiecie :)

Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?

Nie mamy minimalnej ilości - chętnie każde wesele obsłużymy

Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.

Posiadamy 34 komfortowe pokoje - 7 pokoi trzyosobowych i resztę pokoje dwuosobowe - wszystkie z kawiarką i klimatyzacją

Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?

W zależności od ilości osób. Gdy wesele jest powyżej 50 osób to wtedy odbywa się tylko jedna impreza

Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?

Oczywiście. Zawsze mamy salę jadalną + parkiet do tańczenia

Rodzaje stołów, które oferujemy.

Oferujemy różne układy stołów. Niestety tylko prostokątne

Czy organizujecie również wesela w plenerze?

Niestety nie posiadamy takiego miejsca, gdzie można by było przygotować wesele w plenerze

Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.

Możemy zaproponować saunę, kącik zabaw dla dzieci i inne na życzenie

Ile rodzajów menu oferujemy?

Mamy ofertę na dwa menu, ale spokojnie podchodzimy do każdego indywidualnie więc jest możliwość modyfikacji

Co zawiera najczęściej wybierane menu?

Obiad, przekąski zimne, bufet słodki, napoje zimne i gorące

Czy umożliwiamy modyfikację menu?

Oczywiście. Każdy zasługuje na to by wszystko dobrać do swojego gustu

Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?

Na życzenie gości jest taka możliwość - wtedy nasz szef kuchni przygotuje specjalne menu.

Jakie rodzaje kuchni serwujemy?

Nasz szef kuchni specjalizuje się w kuchni polskiej.

W jakiej kuchni się specjalizujemy?

Specjalizujemy się w kuchni polskiej, ale nie boimy się też innych :)

Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?

Godziny zakończenia są ustalane indywidualne, bo jak każdy wie jedni lubią do białego rana, a inni nie

Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?

Posiadamy system klimatyzacji sterowanej do odpowiedniej temperatury

Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?

Zawsze do dyspozycji na imprezach okolicznościowych jest dostępny manager, który koordynuje przebieg imprezy

Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?

Oczywiście na recepcji można pozostawić w sejfie depozyt lub w pokojach każdy posiada sejf

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego organizacja wesel sprawia nam tak dużą radość?

Miłość i szczęście to priorytety w dzisiejszym czasie - dlatego tak bardzo cieszymy się, gdy dokładamy do tego cegiełkę.

Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?

Kochamy się bawić i przekazywać tę radość innym - dlatego też dla nas samych każda impreza okolicznościowa to indywidualizm.

Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?

Kochają kuchnie, atmosferę, wyspecjalizowany personel, a do tego nasze indywidualne podejście do każdego

Jaka była największa impreza, którą obsłużyliśmy?

Obsługujemy dużo imprez przewyższających 200 osób wraz z noclegami więc tutaj doświadczenia nam nie brakuje

Jakie mamy oferty specjalne?

Dla każdego coś dobrego, jesteśmy za indywidualizmem

Kiedy obiekt przechodził ostatnią modernizację?

Nasz obiekt przechodził modernizacje dokładnie w 2021 roku

Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?

Oczywiście mamy nawet do tego specjalne pomieszczenie

Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?

Zawsze trzeba spróbować co się będzie serwowało :) dlatego udostępniamy taką możliwość

Ciekawostki na nasz temat.

Lata doświadczeń, indywidualne podejście do gości, uśmiech - tak w skrócie można nas opisać.

Dodaj pierwszą opinię
Nazwa firmy: Hotel Centrum Business****
NIP: 6792460469
Imię i nazwisko: Agnieszka Ostawińska
Adres: Kraków, Osiedle Centrum E, 31-934, woj. małopolskie

Kontakt w godzinach:

Pn: 08:00 - 21:00 Wt: 08:00 - 21:00 Śr: 08:00 - 21:00 Cz: 08:00 - 21:00 Pt: 08:00 - 21:00 Sb: 08:00 - 21:00 Nd: 08:00 - 21:00
liczba odwiedzin: 647

Najczęściej zadawane pytania na temat Hotel Centrum Business

  • Na ile osób można zorganizować wesele w Hotel Centrum Business?

    Hotel Centrum Business organizuje wesela na 250 osób

  • Czy Hotel Centrum Business organizuje imprezy okolicznościowe?

    W Hotel Centrum Business organizowane są: np. imprezy okolicznościowe, chrzciny, komunie, bal sylwestrowy, itd.

  • Czy Hotel Centrum Business oferuje dodatkowe usługi (atrakcje)?

    Hotel Centrum Business oferuje dodatkowe usługi (atrakcje) dla gości weselnych: Animator dla dzieci, Barman, Ciężki dym, Dekoracje światłem, Fotobudka, Napis LOVE, Słodki kącik, Wiejski stół

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy