





Hotel Centrum Business**** id:56013
O nas
Rodzaj sali
- restauracja na wesele
- hotel na wesele
- obiad weselny
- sala bankietowa
- sala z noclegiem
Dodatkowe informacje
- stoły okrągłe
- stoły prostokątne
- klimatyzacja
- parking
- dania regionalne
- kuchnia polska
- opcje: wege/vegan
Liczba gości
- min. liczba osób: 15
- maks. liczba osób: 250
- miejsca noclegowe: 34
- liczba sal: 6
Atrakcje
- Animator dla dzieci
- Barman
- Ciężki dym
- Dekoracje światłem
- Fotobudka
- Napis LOVE
- Słodki kącik
- Wiejski stół
Pozostałe typy imprez
- imprezy okolicznościowe
- chrzciny, komunie
- bal sylwestrowy
Dzień zaślubin jest najważniejszym wydarzeniem w życiu Pary Młodej, a dopełnieniem ceremonii – wyjątkowe przyjęcie weselne, przygotowane na miarę oczekiwań Nowożeńców. W Hotelu Centrum**** wiemy, jak to osiągnąć.
Hotel Centrum Business**** posiada salę w której możemy zorganizować przyjęcie dla 150 osób. To efektowne wnętrze z nowoczesnym oświetleniem, które nabieże charakteru dzięki dekoracjom i aranżacji.
Nasi kucharze stworzyli wyjątkowe weselne menu, dopasowane do różnych oczekiwań Młodej Pary. Obejmuje poczęstunek powitalny, obiad, zimne i ciepłe przekąski, gorące dania, a także desery oraz napoje.
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Komunie, wesela, studniówki, urodziny, chrzciny, a nawet stypy
W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?W centrum Nowej Huty, gdzie obok obiektu są niesamowicie urokliwe łąki nowohuckie.
Jak najłatwiej do nas trafić?Najłatwiej od alei Jana Pawła II - znajdujemy się zaraz przy placu Centralnym.
Jakie są nasze najmocniejsze strony?Elastyczność, kreatywność, nieszablonowość i perfekcja
Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?Indywidualnym podejściem do każdego gościa. Do tego w naszym obiekcie przygotujemy za Ciebie wszystkie sprawy od dekoracji do końcowej imprezy.
Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?Boho, nowoczesnym, industrialnym - a także minimalistyczne.
Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?Maksymalnie możemy pomieścić 250 osób - jest to odpowiednia ilość, aby każdy swobodnie się poruszał na parkiecie :)
Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?Nie mamy minimalnej ilości - chętnie każde wesele obsłużymy
Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.Posiadamy 34 komfortowe pokoje - 7 pokoi trzyosobowych i resztę pokoje dwuosobowe - wszystkie z kawiarką i klimatyzacją
Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?W zależności od ilości osób. Gdy wesele jest powyżej 50 osób to wtedy odbywa się tylko jedna impreza
Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?Oczywiście. Zawsze mamy salę jadalną + parkiet do tańczenia
Rodzaje stołów, które oferujemy.Oferujemy różne układy stołów. Niestety tylko prostokątne
Czy organizujecie również wesela w plenerze?Niestety nie posiadamy takiego miejsca, gdzie można by było przygotować wesele w plenerze
Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.Możemy zaproponować saunę, kącik zabaw dla dzieci i inne na życzenie
Ile rodzajów menu oferujemy?Mamy ofertę na dwa menu, ale spokojnie podchodzimy do każdego indywidualnie więc jest możliwość modyfikacji
Co zawiera najczęściej wybierane menu?Obiad, przekąski zimne, bufet słodki, napoje zimne i gorące
Czy umożliwiamy modyfikację menu?Oczywiście. Każdy zasługuje na to by wszystko dobrać do swojego gustu
Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?Na życzenie gości jest taka możliwość - wtedy nasz szef kuchni przygotuje specjalne menu.
Jakie rodzaje kuchni serwujemy?Nasz szef kuchni specjalizuje się w kuchni polskiej.
W jakiej kuchni się specjalizujemy?Specjalizujemy się w kuchni polskiej, ale nie boimy się też innych :)
Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?Godziny zakończenia są ustalane indywidualne, bo jak każdy wie jedni lubią do białego rana, a inni nie
Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?Posiadamy system klimatyzacji sterowanej do odpowiedniej temperatury
Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?Zawsze do dyspozycji na imprezach okolicznościowych jest dostępny manager, który koordynuje przebieg imprezy
Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?Oczywiście na recepcji można pozostawić w sejfie depozyt lub w pokojach każdy posiada sejf
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Miłość i szczęście to priorytety w dzisiejszym czasie - dlatego tak bardzo cieszymy się, gdy dokładamy do tego cegiełkę.
Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?Kochamy się bawić i przekazywać tę radość innym - dlatego też dla nas samych każda impreza okolicznościowa to indywidualizm.
Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?Kochają kuchnie, atmosferę, wyspecjalizowany personel, a do tego nasze indywidualne podejście do każdego
Jaka była największa impreza, którą obsłużyliśmy?Obsługujemy dużo imprez przewyższających 200 osób wraz z noclegami więc tutaj doświadczenia nam nie brakuje
Jakie mamy oferty specjalne?Dla każdego coś dobrego, jesteśmy za indywidualizmem
Kiedy obiekt przechodził ostatnią modernizację?Nasz obiekt przechodził modernizacje dokładnie w 2021 roku
Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?Oczywiście mamy nawet do tego specjalne pomieszczenie
Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?Zawsze trzeba spróbować co się będzie serwowało :) dlatego udostępniamy taką możliwość
Ciekawostki na nasz temat.Lata doświadczeń, indywidualne podejście do gości, uśmiech - tak w skrócie można nas opisać.