Namiot byJelonek






Namiot byJelonek - Sala weselna
O nas
Rodzaj sali
- pałac, dworek, zamek
- sala z noclegiem
- namiot na wesele
Dodatkowe informacje
- stoły okrągłe
- stoły prostokątne
- parking
- ogród/taras
- dania regionalne
- kuchnia śródziemnomorska
- opcje: wege/vegan
Liczba gości
- min. liczba osób: 80
- maks. liczba osób: 200
- miejsca noclegowe: 10
- liczba sal: 1
Atrakcje
- Barman
- Dekoracje światłem
- Słodki kącik
- Wiejski stół
Okolica, miejsce
- wesele w plenerze
- nietypowe miejsca
Pozostałe typy imprez
- imprezy okolicznościowe
- chrzciny, komunie
O nas
Zapraszamy do odkrycia niezwykłej opcji, jaką jest organizacja przyjęcia w namiocie na łonie natury. Jeśli marzysz o romantycznej i unikatowej ceremonii, nasz namiot jest idealnym rozwiązaniem.
Dlaczego warto wybrać właśnie nasz namiot:
- Bliskość natury: Namiot umożliwia Wam przeżywanie tej wyjątkowej chwili w otoczeniu natury, śpiewu ptaków i szumu drzew.
- Wielkość namiotu: Możliwość zorganizowania przyjęcia dla 200 osób na powierzchni 200m2,
- Dostępność: od maja do końca września.
- Komfort i wygoda: Ogromnym atutem jest możliwość zdjęcia przezroczystych ścian w trakcie przyjęcia.
- Wyposażenie: Namiot wyposażony jest w okrągłe i podłużne stoły, drewniane krzesła rustykalne oraz vintage kredens i komodę.
Lokalizacja
Namiot znajduje się zaledwie 11km od centrum Krakowa.
Św. Wojciecha 62 Modlnica
Otoczony przez przepiękny park.
Styl, wystrój i dekoracje sali weselnej
W obiekcie mogą odbywać się imprezy do 200 osób, w przypadku imprez zasiadanych z możliwością tańczenia do 130 osób.
Do gości dyspozycji oddajemy okrągłe oraz prostokątne stoły, rustykalne krzesła, meble na strefę chill oraz vintage meble na słodki stół i bar.
Namiot można zaaranżować w dowolny sposób. Pary głównie wybierają styl toskański, ponieważ w namiocie można poczuć się jak we Włoszech.
Rodzaje organizowanych imprez
W namiocie można zorganizować różnego rodzaju imprezy okolicznościowe jak chrzciny, komunie, wesela jak również imprezy firmowe/ branżowe. pikniki czy wykłady.
Ślub i wesele w plenerze
Na terenie obiektu można zorganizować ślub w plenerze. W tym celu zapewniamy 30 krzeseł oraz stolik. Ponieważ namiot jest otoczony przepięknym parkiem jest wiele miejsc, które można wybrać pod ślub.
Jeśli interesuje Państwa ślub konkordatowy to zaledwie dwie minuty spacerem od namiotu znajduje się Kościół Św. Wojciecha i MB Bolesnej w Modlnicy.
Specjalność naszej kuchni
Naszym niekwestionowanym atutem jest fakt, że posiadamy własną firmę cateringową.
Przygotujemy dla Państwa każde danie. Podstawowe menu zawiera specjały z kuchni włoskiej oraz polskiej. W naszej ofercie znajdziecie również menu dla wegetarian, wegan
i osób z innymi dietami.
Szykujemy również słodki stół oraz torty korzystając tylko z naturalnych składników.
Na życzenie zapewniamy baristę.
Noclegi
Na terenie obiektu znajduje się 5 pokoi noclegowych, gdzie może spać łącznie 10 osób. W przypadku Par Młodych jest możliwość szykowania się na miejscu.
Bardzo blisko od namiotu znajduje się kilka hoteli gdzie można przenocować gości.
Dodatkowe usługi i atrakcje
Przygotowaliśmy katalog polecanych i sprawdzonych usługodawców, który przesyłamy Państwu w razie zainteresowania co pozwala zaoszczędzić czas przy wyborze usługodawców.
Sprawdź naszą ofertę w innych kategoriach:


Wolne terminy
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
U nas można zorganizować każdą imprezę od chrzcin, komunii, urodzin po wesele czy imprezę firmową lub branżową
W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?Obiekt jest otoczony przez las oraz ogród. Dzięki możliwości zdjęcia ścian namiotu goście mogą podziwiać otaczającą ich naturę.
Jak najłatwiej do nas trafić?Zapraszamy do umówienia się na wcześniej na spotkanie. Namiot jest dostępny od maja do końca września, na okres zimowy jest chowany. Klienci nie mają problemów z dostaniem się do obiektu, lokalizacja google kieruje właściwie.
Jakie są nasze najmocniejsze strony?Naszą najmocniejszą stroną jest doświadczona i sprawdzona ekipa w postaci kelnerów, kucharzy, cukierników i menagerów.
Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?Nasz obiekt wyróżnia się przede wszystkim tym, iż jest nowy i dla wielu osób jest jeszcze nieodkrytym skarbem. Dzięki temu możecie zorganizować przyjęcie w miejscu, które wielu osób jeszcze nie widziało lub w ogóle nawet o nim nie słyszą. Dodatkowym autem jest kameralna ilość przyjęć, dzięki temu unikamy tzw " masówki". Para jak i goście mogą się poczuć u nas wyjątkowo.
Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?W stylu włoskim, boho, rustykalnym, greenery, minimalistycznym i klasycznym
Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?By zachować miejsce do tańczenia oraz komfortowe warunki do jedzenia to 130 osób.
Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?Minimalna liczba gości na wesele to 80 osób. W przypadku mniejszej ilości osób szykujemy nową ofertę.
Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.W obiekcie znajduje się łącznie 10 miejsc noclegowych.
Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?Tak, mają Państwo cały obiekt na wyłączność. W tym samym dniu nie odbywa się inna impreza.
Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?Nie, wszystko odbywa się na jednej sali. Zarówno jedzenie jak i tańczenie.
Rodzaje stołów, które oferujemy.Stoły dostępne w obiekcie to prostokątne oraz okrągłe
Czy organizujecie również wesela w plenerze?Tak organizujemy wesela w plenerze jak również śluby w plenerze
Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.Możliwość zamówienia baristy, stołu owocowo-warzywnego
Ile rodzajów menu oferujemy?Mamy 2 rodzaje menu: włoski i staropolski, ale możemy przygotować dla Państwa personalizowane menu. Oba, dostępne warianty można ze sobą mieszać.
Co zawiera najczęściej wybierane menu?Największą popularnością cieszą się różnego rodzaju mięsa jak kacza czy zraziki, kremy oraz słodkości.
Czy umożliwiamy modyfikację menu?Tak, istnieje możliwość modyfikacji menu. Jesteśmy otwarci na zmiany.
Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?Ponieważ posiadamy firmę cateringową żadne menu nie jest dla nas problemem.
Jakie rodzaje kuchni serwujemy?Serwujemy kuchnię tradycyjną, polską, włoską, ale jesteśmy otwarci na propozycję gości.
W jakiej kuchni się specjalizujemy?Żadna kuchnia nie jest nam straszna, dostosowujemy się do wymagań klienta.
Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?Standardowo przyjęcia wesele w piątek i w sobotę trwają do 4 rano, w inne dni do 22.00.
Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?Posiadamy przenośną klimatyzację, w każdym rogu namiotu wiatraki oraz reagujemy przez zdjęcie lub założenie ścian namiotu.
Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?Tak, podczas przyjęcia jest osoba w postaci kierownika lub menagera
Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?Tak, w lokalu znajduje się sejf do użytku Pary Młodej
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
Ze względu na swoją specyfikę obiekt jest odnawiany co roku.
Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?Obiekt jest zamykany, monitorowany przez firmę ochroniarską
Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?Degustacja z reguły odbywa się zimą/ wczesną wiosną więc możliwość degustacji jest uzależniona od terminu podpisania umowy.
Opinie - Namiot byJelonek (1)
Najczęściej zadawane pytania na temat Namiot byJelonek
-
Co mówią klienci o Namiot byJelonek?
1 osoba dodała opinie o Namiot byJelonek. Średnia opinii wynosi 5,00 w skali 1-5 - zapoznaj się
-
Na ile osób można zorganizować wesele w Namiot byJelonek?
Namiot byJelonek organizuje wesela na 200 osób
-
Czy Namiot byJelonek organizuje imprezy okolicznościowe?
W Namiot byJelonek organizowane są: np. imprezy okolicznościowe, chrzciny, komunie, itd.
-
Czy Namiot byJelonek oferuje dodatkowe usługi (atrakcje)?
Namiot byJelonek oferuje dodatkowe usługi (atrakcje) dla gości weselnych: Barman, Dekoracje światłem, Słodki kącik, Wiejski stół
Polecamy
Nowe ogłoszenia
Blog ślubny






Wyjątkowo profesjonalna, piękna i po prostu bardzo ludzka, pełna ciepła organizacja ślubu i wesela w Dworze w Modlnicy. :)
Po naszym weselu 7.09.2024. nie mam żadnych uwag do cateringu byJelonek - absolutnie wszystkie dania były pyszne i podane z największą starannością. Obsługa niemal niewidoczna, świetnie zorganizowana, z uśmiechem dbająca o potrzeby gości. Na degustacji menu dla par Młodych miałam pewne obawy o dopracowanie i smak potraw, ale to, co w bemarze, nie równa się temu, co catering przygotowuje w dniu uroczystości. Menu przeszło nasze oczekiwania. Otoczenie Dworu w Modlnicy zadbane w najdrobniejszych szczegółach, namiot przygotowany punktualnie wedle wcześniejszych ustaleń. Miejsce jest przygotowane na organizację wydarzeń także w niekorzystnych warunkach pogodowych. Z całego serca polecam organizację eventów we współpracy z cateringiem byJelonek i panią Magdą Pyk!