Bayonne Wedding & Event Planner | Magdalena & Marek Bajon
O nas
Opcje
- ślub w plenerze
- ślub za granicą
O nas
Branża Weselna, czy Eventowa nie jest trudna, o ile działa się w niej od 15 lat, tak jak w moim przypadku...
nazywam się Marek Bajon i na co dzień świadczę swoje usługi w branży weselnej jako DJ WODZIREJ KONFERANSJER na imprezach okolicznościowych, ale również jako MISTRZ CEREMONII podczas Ślubów Humanistycznych.
Przez wiele lat, miałem okazję poznać praktycznie wszystkie lokale weselne w województwie zachodniopomorskim a przy tym innych usługodawców w branży, co pozwoliło mi nawiązywać i poszerzać kontakty związane z organizacją imprez od podszewki. A jeśli nie w Polsce, to zapraszam do Francji, miasteczka Bayonne, gdzie zaczęła się historia mojej rodziny.
Pomoc w planowaniu imprez moim Klientom stała się dość automatyczna, kiedy to z polecenia zgłaszały się do mnie Pary Młode, które na początek chciały zarezerwować termin u mnie a dopiero potem rozpoczynać poszukiwania sali weselnej i każdego z usłogodawców po kolei - w takich przypadkach nie pobierałem nigdy żadnych opłat za pomoc w koordynacji imprezy i nadal nie pobieram, a dodatkowo moi Nowożeńcy mają mnie zawsze podczas wesela, które dla Nich prowadzę, co pozwala pilnować przebieg całości imprezy z personelem lokalu, np. odnośnie wprowadzenia torta, przerw na posiłki, a z kolei fotografem i kamerzystą koordynacji planu działania odnośnie ustalonogo harmonogramu wesela.
Jeśli jednak mam Wam pomóc od A do Z i być jedynie Waszym Wedding Plannerem na wyłączność, to umawiamy się wtedy na odpowiednią kwotę honorarium za poświęcony czas i czuwanie w czasie Waszej Imprezy, by wszystko przebiegło zgodnie z planem!
W CZYM MOGĘ POMÓC?
- w konsultacjach z USC odnośnie planowanych ślubów w plenerze, w balonie, czy na pomoście jeziora a może i na barce?!
- organizacji wieczorów panieńskich, np. w stylu boho w ogrodzie
- przy organizacji oprawie muzycznej na wyjście z domu Panny Młodej - tu sprawdza się akordeon, który jest również w mojej ofercie
- oprawie muzycznej w kościele - solistka, a może solistka + skrzypce?
- oprawie muzycznej podczas ślubu w ogrodzie - z muzyka na żywo, czy może z muzyka mechaniczną z Waszymi ulubionymi utworami?
- organizacji przejazdu Pary Młodej do Kościoła i na salę weselną - przewóz wymarzonym autem elektrycznym, bryczką z końmi lub może limuzyną?
- organizacji wesel od A do Z - począwszy od wyboru lokalu, zamówieniu zaproszeń, dekoracji sali, wyboru fotografa, kamerzysty, fotobudki 360, animatorów, pokazów pirotechnicznych i wielu innych atrakcji weselnych
NA CO JA ZWRACAM UWAGĘ PODCZAS IMPREZ?
- czy jest ekspres z prawdziwego zdarzenia do dyspozycji gości na sali weselnej - uwielbiam dobrą kawę!
- zawsze konsultuję z personelem wejście tortu na salę weselną i upewniam się, czy mają przygotowane race ;-)
- proszę personel o wcześniejszą informację, jeśli posiłki miałyby się przyspieszyć lub opóźnić - aby wszystko było zgrane z blokami tanecznymi/przerwami międz nimi
- dobrze sprawdzić, czy lokal jest przygotowany na brak prądu - agregat prądotwórczy mile widziany!
- i taka mała podpowiedź już teraz dla Panów Młodych - weźcie na wesele zapasową koszulę i drugie wygodne buty, wiadomo dlaczego ;-)
- i wiele, wiele innych!
Zapraszam do współpracy!
Marek Bajon