Kids&Jump Best Events

od 100 do 10000 zł
Roków, małopolskie
(18)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość / podpis elektroniczny

O nas

Organizujesz urodziny, piknik, wesele, festyn lub inne wydarzenie?🤔
Świetnie
się składa, możemy Ci w tym pomóc‼️👉
W naszej ofercie znajdziesz:
✅️ dmuchańce
✅️ animacje
✅️ oprawę pirotechniczną
✅️ Artystów Ulicznych
✅️ dekoracje balonowe
✅️ fotobudkę i fotobudkę 360
✅️ żywe maskotki
✅️ gry plenerowe
✅️ drink bar
✅️ fotografa i kamerzystę z dronem
✅️ ciężki dym
Masz pytania? Napsiz do nas. Jesteśmy otwarci na nowe formy współpracy 👍

l

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Jesteśmy firmą z ugruntowaną pozycją na rynku. Świadczą o tym opinie naszych klientów na naszych kontach na fanpage czy Google Maps. Zawsze podpisujemy wcześniej umowy, co jest dla nas i dla Państwa gwarancją wykonania usługi.

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Naszą ofertę wyróżnia kompleksowość: posiadamy w swojej ofercie profesjonalne animatorki, dmuchańce, pokazy pirotechniczne, oprawy weselne, kamerzystę z dronem, dekoracje balonowe i wiele innych. Zachęcam do przeglądnięcia naszej oferty w PDF.

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Ponieważ jesteśmy rzetelną i lojalną firmą. Współpracujemy nie tylko z Parami Młodymi, ale również z samorządami, firmami, osobami prywatnymi. Dodatkowo 10 stycznia 2024 będziemy prelegentami na Forum Branży Eventowej w Warszawie gdzie opowiemy o skutecznym pozyskiwaniu klientów w branży eventowej.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Kompleksowość i elastyczność. Nawet jeśli nie mamy czegoś w ofercie to znajdujemy podwykonawców, którzy to mają daną usługę. Wtedy umowę podpisujecie Państwo z nami a my z podwykonawcami. Dzięki temu nie musicie Państwo mieć osobnych umów na świadczenie usług z kilkoma firmami, a macie tylko z nami. I z nami dopinacie wszystkie szczegóły imprezy.

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

To, że każdy dzień jest inny i każde wydarzenie, które organizujemy stawia przed nami nowe wyzwania. Za to kochamy swoją pracę ;) do swoich obowiązków podchodzimy z pełną odpowiedzialnością.

Dlaczego nasza praca sprawia nam tak dużą radość?

Ponieważ kochamy eventy :) za ich energię, ludzi, którzy tam są oraz całą magię która się dzieje. My tworzymy WSPOMNIENIA.

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Prowadzimy Restaurację w Rokowie koło Wadowic,gdzie regularnie w sezonie letnim robimy imprezy typu Piana Party, Holi, Występy Ulicznych Artystów. Liczba osób na tych eventach mówi sama za siebie.

Nasze osiągnięcia i wyróżnienia.

Zostaliśmy wyróżnieni i będziemy prelegentami na FBE w Warszawie 10 stycznia 2024 roku.

Jakie mamy doświadczenie w zakresie ślubów nietypowych/oryginalnych?

Głównie specjalizujemy się w oprawie pirotechnicznej, mamy wszystkie rodzaje flar, iskier, wyrzutni. Mamy maszynę do popcornu, waty cukrowej, własnych animatorów, dmuchańce, barmana, dekoracje balonowe i Ulicznych Artystów.

W jakim składzie realizujemy usługę?

W zależności od Państwa potrzeb. Od 1 do nawet 10 osób.

Na jakim sprzęcie/materiałach pracujemy?

Na profesjonalnych produktach. Animatorzy używają bezpiecznych farb do malowania twarzy. Pokazy pirotechniczne to wykonywane z wyrzutni z odpowiednimi atestami. Dmuchańce posiadają aktualne DTR oraz OC.

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

Jest to bardzo zróżnicowane. W sezonie letnim gdzie mamy najwięcej pracy warto pytać już rok wcześniej o ofertę. W sezonie zimowym wystarczy kilka miesięcy wcześniej

Jak wygląda pierwsze spotkanie z nami i czy jest płatne?

Konsultacja i wyliczenie kosztów jest bezpłatne. Później następuje podpisanie umowy i wpłata zaliczki.

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

Jeśli mamy wszystko ustalone i spisane na umowie, kontaktujemy się 2 tygodnie przed ślubem w celu potwierdzenia imprezy.

Jaki jest styl naszej pracy?

Otwarty. Szanujemy pomysły i jesteśmy otwarci na nowe możliwości podczas wesel. Staramy się, aby Para Młoda, która powierza nam swoją uroczystość jak najmniej musiała się martwić przy organizacji. Dlatego tak ważny jest dla nas research i wcześniejsze ustalenie szczegółów uroczystości.

Czy jesteśmy w stanie spersonalizować usługę na Wasze życzenie?

Tak jesteśmy w stanie to zrobić, ale nie ze wszystkimi naszymi usługami.

W jaki sposób pomagamy osobom niezdecydowanym, bez skonkretyzowanej wizji?

Pokazujemy zdjęcia naszych realizacji, robimy research i wspólnie ustalamy w którym kierunku idziemy. Ślub jest wyjątkowym wydarzeniem, które zostaje w naszej pamięci na zawsze, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby ten dzień był Wyjątkowy.

Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?

Wtedy robimy aneks do umowy w którym szczegółowo opisujemy zmiany. Ważne jest też ile przed uroczystością Para Młoda dokona zmian. Bo jeśli my mamy spisaną umowę z naszymi podwykonawcami i jest tam zawarta data potwierdzenia udziału w imprezie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami. Natomiast zawsze warto z nami o tym rozmawiać, a dołożymy starań, aby odbyło się to bezkosztowo.

Z jakimi trudnościami podczas wesel najczęściej się spotykamy i jak sobie z nimi radzimy?

Z brakiem pogody. Jest to szczególnie ważne jeśli decydują się Państwo na dmuchańce. Dlatego w naszej ofercie można tego samego dnia do godziny 10:00 potwierdzić czy te dmuchańce Panstwo chcą czy nie.

Jakie nieprzewidziane zdarzenia, nagłe kryzysy lub wpadki udało nam się naprawić i załagodzić?

Brak prądu podczas imprezy: mamy własny agregat w takim przypadku.

Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?

Często się kontaktujemy się po ślubie aby zapytać czy nasze usługi były zadowalające i z prośba o opinię ;)

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Jakie wesele szczególnie zapadło nam w pamięć?

Ostatniego klienta, gdzie robiliśmy pokaz pirotechniczny nad stawem w otoczeniu dzikiej natury. Pokaz był prezentem od rodziców Pana Młodego, a Młoda Para do ostatnich sekund nie wiedziała o tym. Byliśmy bardzo dyskretni i nikt nie widział, że rozkładamy swój sprzęt.

Styl ślubów i wesel, który jest nam najbliższy.

Jesteśmy na tyle elastyczni, że wpisujemy się w każdy styl. dobra zabawa podczas wesela nie zna ograniczeń ;)

Jaka cecha charakteru jest najważniejsza w naszej pracy?

Kreatywność oraz odpowiedzialność. Ślub jest jednym z najważniejszych wydarzeń w zyciu, który będziemy wspominać do śmierci ;)

Kto jest dla nas inspiracją i wzorem do naśladowania?

Współpracujemy tylko z najlepszymi. W celu zapewnienia najwyższych standardów usług zawsze współpracujemy z menegerem lokalu w którym odbywa się uroczystość

Skąd czerpiemy inspiracje do nowych projektów?

Z wizji naszych klientów. Nie chcemy narzucać naszych wizji, chcemy się dostosować do wyobrażeń nazych klientów, bo to jest ICH dzień.

Co robimy, żeby cały czas się rozwijać?

Jeździmy na Targi Ślubne, branżowe. Utrzymujemy stały kontakt z naszymi podwykonawcami, ale również konkurencją. Śledzimy trendy eventowe.

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

Komputer z wifi, aby być na bieżąco z nowinkami ;)

Jakie są aktualne trendy i dlaczego powinniście o nich wiedzieć?

Jeśli na ślubie są dzieci to w dobrym guście, jest zadbanie o ich czas wolny, np przy pomocy dmuchańców lub animatorek. Dzięki temu rodzice będa mogli choć na chwilę odpocząć i zrelaksować się.

Który z obecnych trendów według nas przeminie najszybciej?

Trendy powracają co jakiś czas. To co teraz jest modne, było też modne kilka lat temu. My sugerujemy nie kierować się tylko trendami,ale tym co naprawdę się nam podoba.

Co możemy zaproponować osobom, dla których ważna jest ekologia?

W zależności od wybranej przez Młodą Parę usługi: mogą to być ciche fajerwerki, ekologiczne farby do malowania twarzy. Produkty z recyklingu wykorzystane do dekoracji.

Nasze pasje.

Rozwój, rozwój i jeszcze raz rozwój. Naszą Agencję założylo dwóch pasjonatów Eventowych dla których nie ma rzeczy niemożliwych.

Ciekawostki na nasz temat.

Prowadzimy Restaurację, Centrum Rekreacji i Agencję Eventową. Joanna - współzałożycielka - napisała ebooka o Podstawach Biznesu Dmuchanego i prowadzi swoje konto na Instagramie gdzie pomaga założyć ten biznes. Regularnie jeździ na różnego rodzaju gale i wydarzenia motywacyjne organizowane w całej Polsce. Błażej - współzałożyciel - logistyk z wykształcenia pasjonuje się pirotechniką i sam importował dmuchance z Chin.

Nasza ulubiona książka/film/serial.

Czytamy dużo książek, poradników, ebooków. Słuchamy podcastów i webinarów aby być na bieżąco. W wolnym czasie oglądamy Grę o tron czy Władcę Pierścieni.

Kids&Jump Best Events
Średnia ocen: 5,00 / 5 z 18 opinii
5,00
jakość obsługi
zgodność z ustaleniami
komunikatywność
atrakcyjność usługi
prezencja
A
Agnieszka
5.00
 / 5
Data ślubu: 14-08-2022
Wieliczka
Data dodania: 14-02-2024

Wszystko super, atrakcje przygotowane na najwyższym poziomie, polecam gorąco :)

Joanna
16-02-2024

Bardzo dziękujemy za opinię 🙂

A
Ania
5.00
 / 5
Data imprezy: 16-09-2023
Andrychów
Data dodania: 14-02-2024

Wspaniały kontakt, bezproblemowe podejście do wymagań klienta i spełnienie ich w 100%. Polecam gorąco - z taką ekipą każda impreza się uda!

Joanna
16-02-2024

Pani Aniu dziękujemy za opinię 🙂

B
Benia
5.00
 / 5
Data imprezy: 07-10-2023
Kraków
Data dodania: 14-02-2024

Gorąco polecam! wszystko perfekcyjnie, nawet w przypadku małych komplikacji zespół spisał się wzorowo i stanęli na wysokości zadania, najlepsi!

Joanna
14-02-2024

Bardzo dziękujemy. Polecamy się w przyszłości:)

A
Agnieszka
5.00
 / 5
Data ślubu: 17-06-2023
Wadowice
Data dodania: 14-02-2024

Polecam! :) Ekipa na medal. Wszystko zgodne z ustaleniami.

Joanna
14-02-2024

Bardzo dziękuję za opinię 🙂

Ż
Żaneta
5.00
 / 5
Data ślubu: 24-06-2023
Wadowice
Data dodania: 14-02-2024

Kontakt z właścicielami był szybki i bezproblemowy.
W trakcie imprezy animatorzy zachęcali dzieci do zabawy. Dzieciaki były zaopiekowane i zadowolone.

W
Wiktoria
5.00
 / 5
Data ślubu: 24-06-2023
Wadowice
Data dodania: 13-02-2024

Polecam bardzo serdecznie! Profesjonalna obsługa i wspaniałe atrakcje dla dzieci!

Joanna
14-02-2024

Dziękujemy bardzo ❤️

B
Beata
5.00
 / 5
Data ślubu: 02-12-2023
Kalwaria Zebrzydowska
Data dodania: 13-02-2024

Pełen profesjonalizm, wszelkie atrakcje dograne w najmniejszym szczególe, animacje dla dzieci bardzo urozmaicone i bezpieczne, pokaz fajerwerków był wręcz bajkowy. Dobry kontakt z firmą, wszystko jasne i klarowne.

O
Ola
5.00
 / 5
Data ślubu: 25-11-2023
Wadowice
Data dodania: 13-02-2024

Polecam z całego serca!
Niesamowita organizacja, wszystko wykonane tak, jak zostało ustalone przed uroczystością. Profesjonalna opieka nad dziećmi, przemiła atmosfera, wielki wybór atrakcji dla każdego, nie zależnie od wieku. Najlepsza ekipa pod słońcem!

Joanna
13-02-2024

Dziękujemy 🙂

Pokaż więcej opinii
Nazwa firmy: Joanna Gurdek-Żuk
NIP: 5512509577
Imię i nazwisko: JOANNA GURDEK-ŻUK
Adres: Roków, bn, 34-100, woj. małopolskie
liczba odwiedzin: 457

Wyjątkowe sale weselne w mieście Roków

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Blog ślubny

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie