Zobacz zdjęcia (6)
Ciche Pole - przestrzeń do organizacji imprez plenerowych, Pisary - zdjęcie 1
Ciche Pole - przestrzeń do organizacji imprez plenerowych, Pisary - zdjęcie 2 Ciche Pole - przestrzeń do organizacji imprez plenerowych, Pisary - zdjęcie 3 Ciche Pole - przestrzeń do organizacji imprez plenerowych, Pisary - zdjęcie 4 Ciche Pole - przestrzeń do organizacji imprez plenerowych, Pisary - zdjęcie 5
Ciche Pole - przestrzeń do organizacji imprez plenerowych, Pisary - zdjęcie 6
1 / 6

Ciche Pole - przestrzeń do organizacji imprez plenerowych id:47986

od 2000 do 7000 zł / dzień
Pisary, małopolskie
(0)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość
790-720...
O co warto zapytać? Pobierz listę pytań

O nas

Rodzaj sali

  • namiot na wesele

Dodatkowe informacje

  • stoły prostokątne
  • parking
  • ogród/taras

Liczba gości

  • min. liczba osób: 20
  • maks. liczba osób: 100
  • liczba sal: 1

Atrakcje

  • Dekoracje światłem

Okolica, miejsce

  • wesele w plenerze
  • nietypowe miejsca

Pozostałe typy imprez

  • imprezy okolicznościowe
  • chrzciny, komunie

Ciche Pole to miejsce stworzone w bliskości z naturą, otoczone zielenią i sentymentem do tego, co ma w sobie ducha czasu. Z myślą o slow wedding, spotkaniach przy ognisku i rodzinnych uroczystościach.

Naszym głównym celem było stworzenie miejsca idealnego do organizacji slow wedding – naturalnego, skromnego wesela, w gronie najbliższych, zakończonego przy wschodzie słońca, w towarzystwie płonącego ogniska i gry na gitarze. I dokładnie na to znajdzie się u nas miejsce! Ale nie tylko. Mogą Państwo zorganizować w Cichym Polu komunie, jubileusze, rocznice, spotkania ze znajomymi i spotkania firmowe, warsztaty.

Możliwa jest organizacja większych i mniejszych eventów – wszystko zależy od charakteru spotkania. Należy jednak zwrócić uwagę na to, iż główny element – okrągłe namioty Tipi – to dwie oddzielne przestrzenie, ustawione na drewnianym tarasie o powierzchni 300 metrów kwadratowych. Zwrócone są one do siebie drzwiami, między którymi otwarta przestrzeń pozwala na zagospodarowanie jej pod parkiet na świeżym powietrzu. Ułożenie ich jest niezmienne, ale rozmieszczenie gości i poszczególnych elementów odbywa się wedle Państwa upodobań.

Nasze usługi skupiają się w głównej mierze na wynajmie miejsca pod organizację imprez i wydarzeń okolicznościowych. Udostępniamy miejsce pod organizację spotkań różnego typu, a Państwo zajmują się dobraniem szczegółów we własnym upodobaniu.

Do Państwa dyspozycji staje się na czas wynajmu przestrzeń z parkingiem, tarasem, dwoma namiotami Tipi (wyposażonymi w drewniane stoły oraz krzesła), budynkiem gastronomicznym i toaletami (w roku 2021 udostępniamy namiot dla cateringu oraz kontener sanitarny damsko męski). Styl wydarzenia, oprawa muzyczna, firma cateringowa, floryści, fotografowie i inni usługodawcy są w zupełności Państwa wyborem i po Państwa stronie.

Jesteśmy nowo powstającym obiektem na mapie małopolski, który swoje otwarcie zaplanowane ma na 2021 rok! Posiadamy w związku z tym wolne terminy na sezon letni 2021.
Ilość gości, jaką pomieści przestrzeń to maksymalnie 100 osób przy odsłoniętych namiotach i parkietem pod gołym niebem. W celu poznania opcji rozmieszczenia stołów oraz parkietu przy danej ilości osób - zachęcamy do skontaktowania się z nami.


Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt.
Zachęcamy także do obserwowania nas na portalach: facebook oraz instagram!

Oferta

Oferta

od 2000 do 7000zł/ dzień

Cena obejmuje wynajem kompleksu Cichego Pola na pełną dobę i nie jest uzależniona od liczby gości. W jej skład wchodzi wynajem przestrzeni z namiotami i budynkiem gospodarczym. Różni się w zależności od wybranego dnia tygodnia. Do ceny należy doliczyć podatek VAT.

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Jakiego rodzaju imprezy okolicznościowe możesz u nas zorganizować?

Wszelakie imprezy jakie wymarzy sobie klient. Stawiamy głównie na organizacje slow wedding. Mogą jednak to być także sesje zdjęciowe, warsztaty, spotkania firmowe, mniejsze uroczystości rodzinne. Ogranicza nas jedynie limit osób :)

W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?

Nasza działka otoczona jest polami kukurydzy które pięknie błyszczą podczas zachodów słońca. Na tej samej drodze ale nie sasiadujaco z nami budują się inne budynki usługowe.

Jak najłatwiej do nas trafić?

Prosta droga z Krakowa do nas zajmuje około 20 minut. Z autostrady A4 zjazd Balice i będziecie u nas w 15 minut.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Stawiamy na naturę, posiadamy unikatowe namioty tipi wzorowane historycznymi namiotami Indian. Wynajmujemy miejsce, a klient dopasowuje je wedle życzeń do swojej imprezy.

Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?

Szczególnie namiotami tipi. Znajdziecie jednak u nas dużo więcej atrakcji, takich jak specjalna strefa dla dzieci z nietypowym wyposażeniem, oczko wodne z szumiącym strumieniem, miejsca do ognisk i grilla.

Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?

Stawiamy na slow wedding, wesela boho i rustykalne. Jesteśmy jednak elastyczni i pozwalamy gościom przygotować miejsce wedle ich wizji.

Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?

Na wesele to około 100 osób (miejsca siedzące są wtedy w dwóch namiotach tipi a parkiet i zespół muzyczny pomiędzy nimi).

Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?

Nie stawiamy limitu gości. Nie jest od tego także zależna cena.

Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?

Z reguły wynajem całej działki jest na jedną imprezę. Jednak podczas gdy chcecie zorganizować małą uroczystość, niemuzyczną, możecie zaoszczędzić wynajmując tylko jeden namiot tipi. Drugi w tym czasie może być wynajęty dla innych gości. Ta opcja jednak dostępna jest tylko w dniach niedziela - środa.

Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?

Umiejscowienie stołów zależy od Was i od ilości gości. Ustalamy to indywidualnie.

Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.

Nie posiadamy jeszcze miejsc noclegowych aczkolwiek polecimy cudowne miejsce, w takim samym klimacie, 15 minut od nas :)

Rodzaje stołów, które oferujemy.

Mamy masywne drewniane stoły, które stworzyliśmy sami na potrzeby miejsca. Są prostokątne i pomieszczą 6-8 osób jeden.

Czy możecie zorganizować u nas ślub w plenerze?

Oczywiście, jeśli nie będzie to problem dla urzędu. Kwestia ustalana indywidualnie.

Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.

Specjalna strefa dla dzieci z małym namiotem tipi, statkiem pirackim, zjeżdżalnią, grami.
Akcesoria na wynajem w stylu rustykalnym - świeczniki, wazony, szklane butelki, makramy, ramki do numeracji stołów, drewniane okiennice i wiele innych.

Ile rodzajów menu oferujemy?

Goście wynajmują osobno catering zewnętrzny. Jest dla niego przygotowane osobne pomieszczenie.

Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?

W donku gospodarczym na końcu działki zawsze jest ktoś podczas imprezy w razie problemów/ zapytań itp.

Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?

Nie. Mamy jednak kontener szatniowy zamykany na klucz do dyspozycji gości.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego organizacja wesel sprawia nam tak dużą radość?

Każde wesele jest inne, wymarzone i piękne. Stworzyliśmy to miejsce żeby móc cieszyć się razem z gośćmi organizującymi u nas swoje imprezy :)

Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?

Coraz częściej słyszymy, że jesteśmy wyjątkowi i nie ma takiego miejsca w całej okolicy. Przyciąga to do nas coraz więcej gości :)

Czy w naszym obiekcie bezpiecznie przechowasz prezenty ślubne?

Tak! Dla chętnych udostępnimy zamykany na klucz kontener szatniowy.

Opinie (0)

Dodaj pierwszą opinię

Kontakt

Imię i nazwisko: Ula Nowaczewska
Adres: Pisary, ul. Rędziny 12, 32-064, woj. małopolskie
790-720...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 2941
Zadzwoń
790-720...
Napisz

Popularne miasta w okolicy