Zobacz zdjęcia (53)
Event Office - Prezenterzy DJ`e radiowi/konferansjerzy, Warszawa - zdjęcie 1
Event Office - Prezenterzy DJ`e radiowi/konferansjerzy, Warszawa - zdjęcie 1 Event Office - Prezenterzy DJ`e radiowi/konferansjerzy, Warszawa - zdjęcie 2 Event Office - Prezenterzy DJ`e radiowi/konferansjerzy, Warszawa - zdjęcie 3 Event Office - Prezenterzy DJ`e radiowi/konferansjerzy, Warszawa - zdjęcie 4 Event Office - Prezenterzy DJ`e radiowi/konferansjerzy, Warszawa - zdjęcie 5 Event Office - Prezenterzy DJ`e radiowi/konferansjerzy, Warszawa - zdjęcie 6 Event Office - Prezenterzy DJ`e radiowi/konferansjerzy, Warszawa - zdjęcie 7
Event Office - Prezenterzy DJ`e radiowi/konferansjerzy, Warszawa - zdjęcie 8
1 / 53

Event Office - Prezenterzy DJ`e radiowi/konferansjerzy id:13802

Warszawa, mazowieckie
E-firma videospotkanie / umowa na odległość / podpis elektroniczny
692-698...
O co warto zapytać? Pobierz listę pytań

O nas

Oferta:

  • prowadzenie zabaw
  • mówię po angielsku
  • mówię po niemiecku
  • mówię po francusku

Instrumenty:

  • saksofon
  • skrzypce

Rafał Wodziński – prezenter Radia WAWA, Radiostacji i Planety FM, Piotr Jachim - prezenter Radia WAWA/SuperNova, Dawid Wajda - prezenter RMF FM, Radia WAWA/SuperNova. Dziennikarze muzyczni, konferansjerzy i dje. Wysokiej klasy nagłośnienie i oświetlenie, nowoczesny design miejsca dja lub retro. Muzyka i scenariusz wesela są u nas zawsze dostosowane do wymagań Młodej Pary. Proponujemy klasyczne wesela w stylu urban i slow weddings. Nie jesteśmy wodzirejami, tylko konferansjerami a zatem nasze imprezy prowadzone są z klasą bez przaśnych tekstów i zabaw przy stołach. Blisko połowę granych przez nas wesel stanowią te międzynarodowe z językiem: angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim i hiszpańskim.

Prowadzenie wesela traktujemy nieszablonowo jednocześnie tworząc podstawowy scenariusz imprezy wspólnie z Młodą Parą. Rozkręcamy imprezę, bez mało wyszukanych żartów i z kulturalną pracą z mikrofonem. Animacje weselne, które proponujemy zostały sprawdzone już na wielu przyjęciach (wszystkie utrzymane są w dobrym smaku). Z chęcią podejmujemy się także pomysłów Pary Młodej i sami podrzucamy ciekawe rozwiązania. Prowadzimy przyjęcia również w języku angielskim, współpracujemy z konferansjerami niemieckojęzycznymi, francuskojęzycznymi, jak i również władającymi językiem włoskim, czy hiszpańskim. Prezentujemy muzykę polską i zagraniczną, pop, rock, dance, latino od lat 60 po współczesne przeboje i inne gatunki muzyczne na życzenie Młodej Pary. Cechuje nas miłość do muzyki. Przy specjalnych wymaganiach rock, muzyka klubowa, czy rnb/hip-hop albo awangardowe brzmienia nie mają dla nas tajemnic :) DJe i konferansjerzy Event Office tworzą także tzw.live acty z instrumentalistami, którzy potrafią dopełnić w oryginalny sposób klimat wesela improwizując do prezentowanej muzyki.

Wśród nich znajdują się:

Saksofoniści:

Michał Szafraniec (Mrozu)
Hubert Sobiecki (Jaka To Melodia)
Kuba Łępa

i inni

Gitarzysta:

Andrzej Jaworski (Jaka To Melodia)

Skrzypkowie:

Agnieszka Matusik
Amalia Obrębowska
Julia Niedzielska
Dominik Chmurski

i inni.

Wokalistka: Dagmara Jaworska (Jaka To Melodia)

Wesele to jedna z najważniejszych imprez w naszym życiu, dlatego najistotniejsze jest to, aby jego uczestnicy byli zadowoleni z zabawy. Nasi dje wiedzą, że podstawą sukcesu takiego przyjęcia jest przygotowanie odpowiedniej playlisty i scenariusza wesela w porozumieniu z narzeczonymi. Styl wesela musi być uzależniony także od ich upodobań. Czas wesela wypełniają w całości muzyką, a w trakcie krótkich przerw prezentują chillout/jazz/smooth jazz, czy inne rodzaje muzyki pozwalające na chwilę relaksu po szaleństwach na parkiecie. Finalną ofertę cenową przedstawiamy tylko po rzetelnym poznaniu potrzeb Młodej Pary. Specyfikacja techniczna imprezy jest dostosowana do miejsca, potrzeb naszych klientów. Aktualnie wyróżnia się wesela boho, rustykalne, czy też glamour i właśnie do nich staramy się dostosować. Nigdy nie umieszczamy żadnych bannerów reklamowych czy logotypów reklamujących naszą działalność na imprezie.

Zaplecze techniczne:

- Kontrolery cyfrowe Pioneer najnowszej serii, odtwarzacze CD, gramofony Technics 1200
- Najwyższej klasy sprzęt nagłośnieniowy JBL, HK Audio, QSC. ( dostosowany do możliwości akustycznych sali i ilości gości na imprezie)
- Oświetlenie tylko najlepszych marek, głowy LED , pary LED, led bary LED, lampy retro i inne efekty świetlne takich marek jak: Showtec, ADJ czy Martin
- Lampy Retro
- Maszyny do dymu Antari, ADJ
- Mobilne miejsce dja z podświetleniem
- Konstrukcje aluminiowe

Dodatkowo:

- Dekoracja światłem
- Wytwornica baniek
- Maszyna do tzw. ciężkiego dymu - tańca w chmurach
- Rzutnik z ekranem
- Projektor inicjałów

Event Office - Prezenterzy DJ`e radiowi/konferansjerzy - film 1 Event Office - Prezenterzy DJ`e radiowi/konferansjerzy - film 1
Pokaż kolejny film

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Bo jesteśmy profesjonalistami, którzy zgodnie współpracując z Parą Młodą są w stanie stworzyć "imprezę życia", utrzymaną w dobrym tonie i poprowadzoną z klasą. Do tego gwarantujemy przebojową playlistę, markowe nagłośnienie i stylowe oświetlenie parkietu, ruchome głowy led, lampy retro, listwy czy pary ledowe.

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Jesteśmy profesjonalnymi djami, prezenterami radiowymi od wielu lat. W naszym fachu liczy się dbałość o playlistę muzyczną (wybraną przez szefa muzycznego - w tym przypadku jest nim Para Młoda), zwięzłość i sens wypowiedzi, odpowiedzialność, rzetelność i solidność.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

6 lat. Zaczynaliśmy od małych wesel dla znajomych i ich znajomych z polecenia.

Jaki zakres godzin obejmuje nasza usługa?

10 godzin imprezy, ale nie uciekamy z imprezy zbyt szybko. Jeśli Para Młoda chce przedłużyć imprezę - zawsze istnieje taka możliwość.Jest to oczywiście dodatkowo płatne, ale nie widzimy problemu w przedłużeniu wesela.

Jakie elementy zawiera nasza podstawowa oferta?

Oprawa muzyczna imprezy, nagłośnienie i oświetlenie. Szczegółową ofertę wysyłamy zainteresowanym mailowo i objaśniamy na spotkaniu.

Skład, w którym występujemy.

2 osoby - konferansjer/dj, vj/osoba techniczna,. Dodatkowo proponujemy saksofonistę, skrzypaczkę lub dodatkowego konferansjera, tłumacza w przypadku wesel międzynarodowych.

Jaki repertuar proponujemy?

Wszystkie gatunki muzyczne, które wskaże nam para młoda. Gramy największe hity polskie i zagraniczne z ostatnich kilkudziesięciu lat. NIE GRAMY na siłę disco-polo. Jeśli ktoś nie chce tego gatunku, to nie gramy go z własnej woli (bo nie jesteśmy entuzjastami tej muzyki). Jesteśmy za to bardzo tolerancyjni muzycznie.

Czy nasza usługa obejmuje również oprawę konferansjerską?

Tak, profesjonalna obsługa konferansjerska w wykonaniu prezentera radiowego.

Kto jest wokalistą w naszym składzie?

Wokalistką, która towarzyszy nam na ceremoniach ślubnych jest Dagmara Jaworska - wokalistka z programu Jaka To Melodia.

Na jakich instrumentach gramy?

Wśród muzyków z którymi współpracujemy znajdują się: Michał Kobojek z Varius Manx, Szafran Swing Orchestra - zespół muzyków Mroza, skrzypaczka Agnieszka Matusik, saksofonista Hubert Sobiecki i wielu innych.

Na jakim sprzęcie pracujemy?

Nasz sprzęt to nagłośnienie i oświetlenie renomowanych marek: JBL, HK Audio, Showtec, ADJ, Portmann i wielu innych, docenionych w branży eventowej przez producentów i zleceniodawców.

Międzynarodowe wesele - w jakich językach możemy poprowadzić imprezę?

Angielski, francuski, hiszpański, niemiecki i włoski

Jak często obsługujemy imprezy międzynarodowe?

Gramy ich około 20 w roku. Są to wesela polsko-angielskie, polsko-francuskie, polsko-niemieckie i polsko-włoskie. Graliśmy dla gości ze Szwecji, z Norwegii, Holandii, Australii, Irlandii i wielu innych państw na całym świecie.

Dodatkowe atrakcje, które możemy Wam zaproponować.

Maszyna do ciężkiego dymu, maszyna do baniek, projektor inicjałów, rzutnik + ekran

Czy oferujemy efekty świetlne w trakcie prowadzenia imprezy?

Ruchome głowy led, pary led, lampy retro, listwy led. Oferujemy również dekorację oświetleniem dla tych par, które chciałyby coś więcej.

Czy możecie zaproponować własną listę utworów?

Oczywiście, wskazania muzyczne Pary Młodej są jak najbardziej przez nas oczekiwane.

Czy goście weselni mogą zamawiać piosenki i dedykacje?

Jeśli tylko Para Młoda zgodzi się na to, to tak. Staramy się jednak, aby były to przeboje, do których zatańczy każdy. Ta opcja wymaga także zgody naszych zleceniodawców. Zawsze trzeba pamiętać, że dj to nie "szafa grająca".

Czy mamy własną licencję na ZAiKS?

ZAIKS opłaca organizator imprezy. My doradzamy i wskazujemy płatności. Muzykę prezentujemy wyłącznie z oryginalnych nośników.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Kiedy rozpoczęła się nasza przygoda z muzyką?

Ponad 20 lat temu, w szkole podstawowej. Zaczynaliśmy od szkolnych dyskotek, pracy w radiu w liceum i imprez okolicznościowych, a później klubowych i wreszcie poważnych eventów, wesel i imprez firmowych.

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Najbardziej lubimy to, że możemy stać się ważną cząstką najważniejszego dnia w życiu naszych klientów.

Czyja twórczość nas inspiruje?

Mamy wiele inspiracji. Przede wszystkim na bieżąco obserwujemy rynek weselny w Polsce i na świecie. Uznajemy, że trzeba podążać do przodu, rozwijać się, a nie stać w miejscu. W każdym sezonie proponujemy coś nowego, zaskakując klientów.

Dlaczego odpowiednie zaplecze techniczne jest tak ważne?

Markowe nagłośnienie i oświetlenie to jest to co nas cechuje. Nigdy nie zawiedliśmy się na sprzęcie, który nie kupujemy na tanich, chińskich portalach, tylko w renomowanych salonach muzycznych. Taki sprzęt gwarantuje bezawaryjność na wiele imprez. Oczywiście mimo wszystko i tak zabezpieczamy się dodatkowo.

Jakie jest nasze podejście do zabaw integracyjnych na weselu?

Są jak najbardziej wskazane, ale jeśli ktoś nie chce to ich nie realizujemy na siłę. Samą muzyką jesteśmy w stanie zapełnić parkiet do rana.

Czy jest gatunek muzyczny, którego nie zagralibyśmy na weselu?

Nie ma takiego gatunku. Na weselu na pewno nie powinno się grać utworów z wulgaryzmami, czy też utworów nieznanych, do których nikt nie będzie tańczył.

TOP 10 utworów, których nie może zabraknąć na weselu.

Każda Para Młoda ma swoje TOP 10. To ono jest najważniejsze, trudno znaleźć TOP 10, łatwiej byłoby napisać tutaj TOP 50, ale nie wystarczyłoby miejsca.

Co sądzimy o wykonywaniu utworów disco-polo?

Sami nie wykonujemy, ale granie tego gatunku jest dla nas neutralne. Jeśli Para Młoda tego wymaga to spełniamy ich wskazania muzyczne.

Nasze sposoby na "rozkręcenie" wolno rozwijającej się imprezy.

Sprawdzone na parkietach hity radiowe! Odpowiednia dawka integracji tanecznej i impreza rozkręcona.

Jakie wesele szczególnie zapadło nam w pamięć?

Wesele, na którym pan młody - Irlandczyk, zagrał na gitarze i zaśpiewał łamaną polszczyzną Kocham Cię jak Irlandię - Kobranocki. Było wiele takich wesel, ale to było jedno z tych najpiękniejszych.

Co naszym zdaniem oznacza „udane wesele”?

Takie wesele, na którym parkiet jest pełny do rana.

Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.

Świetna muzyka i goście, którzy nie wstydzą się tańca.

Co zabralibyśmy na bezludną wyspę?

Kontroler DJski, minimum dwa głośniki i dobrą muzykę :)

Nasze pasje.

Radio, eventy i jeszcze raz imprezy. Dobra muzyka i technika w produkcjach eventowych też do nich należą.

Kontakt

Imię i nazwisko: Event Office
Adres: Warszawa, ul. ul.Marszałkowska, 00-001, woj. mazowieckie
692-698...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 15329
Zadzwoń
692-698...
Napisz

Popularne miasta w okolicy