Zobacz zdjęcia (15)
Hotel Sylwia***Restauracja, Gliwice - zdjęcie 1
Hotel Sylwia***Restauracja, Gliwice - zdjęcie 2 Hotel Sylwia***Restauracja, Gliwice - zdjęcie 3 Hotel Sylwia***Restauracja, Gliwice - zdjęcie 4 Hotel Sylwia***Restauracja, Gliwice - zdjęcie 5
Hotel Sylwia***Restauracja, Gliwice - zdjęcie 6
1 / 15

Hotel Sylwia***Restauracja id:27028

od 295 do 445 zł / osoba
Gliwice, śląskie
(0)
Dodaj opinię
E-firma videospotkanie / umowa na odległość
698-892...
(32) 234...
O co warto zapytać? Pobierz listę pytań

O nas

Rodzaj sali

  • dom weselny
  • restauracja na wesele
  • hotel na wesele
  • obiad weselny
  • sala bankietowa
  • sala z noclegiem
  • namiot na wesele
  • ośrodek wypoczynkowy

Dodatkowe informacje

  • stoły okrągłe
  • stoły prostokątne
  • klimatyzacja
  • parking
  • ogród/taras
  • dania regionalne
  • kuchnia polska
  • kuchnia śródziemnomorska
  • opcje: wege/vegan

Liczba gości

  • min. liczba osób: 40
  • maks. liczba osób: 210
  • miejsca noclegowe: 65
  • liczba sal: 2

Atrakcje

  • Animator dla dzieci
  • Barman
  • Dekoracje światłem
  • Fotobudka
  • Napis LOVE
  • Słodki kącik
  • Wiejski stół

Okolica, miejsce

  • wesele w plenerze

Pozostałe typy imprez

  • imprezy okolicznościowe
  • chrzciny, komunie
  • bal sylwestrowy

Hotel Sylwia Sośnicowice to wyjątkowy dom weselny w województwie śląskim, oddalony niecałe 10 kilometrów od centrum Gliwic, gdzie zaplanujecie niezwykłą weselną uroczystość, która na długi czas pozostanie w pamięci Waszej i wszystkich zaproszonych gości.

Co oferuje Parom Młodym Hotel Sylwia? Wesele w pięknym, zielonym otoczeniu, w sąsiedztwie lasów, z dala od szumu i zgiełku. Do dyspozycji oddajemy dwie klimatyzowane sale. Każda z nich posiada oddzielny, zadaszony taras, który stanowi idealną przestrzeń do odpoczynku w przerwie od tańców i zabaw na parkiecie. Sala Bankietowa pozwala na przygotowanie uroczystości na maksymalnie 140 osób, zaś Sala Restauracyjna umożliwia organizację wesela na 120 gości (na dwóch salach) lub na 80 gości na jednej. Goście mogą zasiąść przy okrągłych stołach (Sala Bankietowa), jak również przy wspólnym stole ustawionym w kształcie litery “U” (Sala Restauracyjna). Z przyjemnością zorganizujemy dla Was także romantyczny ślub w plenerze, w specjalnie przygotowanej i zaaranżowanej w tym celu altance.

Hotel Sylwia to wyjątkowo komfortowy obiekt wypoczynkowy. W swojej ofercie posiadamy 29 pokoi, w tym 2 studia oraz 2 apartamenty. Łącznie możemy zapewnić 65 miejsc noclegowych. Pokoje wyposażone zostały w łazienkę, TV, suszarkę, telefon i dostęp do bezprzewodowego, szybkiego internetu. Nowożeńcy otrzymują nocleg w naszym apartamencie w prezencie.

Menu weselne ustalamy indywidualnie z naszymi klientami, dopasowując je do ich potrzeb i preferencji kulinarnych. Nasza bogata oferta gastronomiczna w skład której wchodzą zarówno tradycyjne polskie i regionalne dania, jak i międzynarodowe przysmaki z pewnością zaspokoi gusta nawet najbardziej wymagających klientów.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu! Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

Oferta Hotel Sylwia *** Restauracja

Pakiety weselne 2002_2023

od 295 do 445zł/ osoba

Sala Bankietowa 24.10.20

Sierpień 2022

Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Wrzesień 2022

Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

Październik 2022

Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Listopad 2022

Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234
- wolny termin - zajęty termin - wstępna rezerwacja - niedostępny - promocja

Poznajmy się

Tak wygląda nasza praca

W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest nasz obiekt?

Nasz obiekt znajduje się w pięknym, zielonym otoczeniu, w sąsiedztwie lasów, z dala od szumu i zgiełku.
Posiadamy duży ogród do dyspozycji naszych Gości - w sam raz np. do organizacji Ceremonii Ślubnej w plenerze.

Jakiego rodzaju imprezy okolicznościowe możesz u nas zorganizować?

Organizujemy wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe m.in. wesela, chrzciny, urodziny, komunie, przyjęcia rocznicowe, bankiety.

Jak najłatwiej do nas trafić?

Komfortowy dojazd z głównych szlaków komunikacyjnych - Autostrada A4 oraz trasa DTŚ.

Jakie są nasze najmocniejsze strony?

Posiadamy wieloletnie doświadczenie, atrakcyjne menu, miłą i profesjonalną obsługę oraz dużą bazę noclegową, świetny dojazd, duży parking.
Dwie eleganckie sale w stylu glamour (Bankietowa - zdobiona złotymi odcieniami; Restauracyjna - zdobiona lustrami; szklanymi taflami; srebrnymi elementami) z pięknymi kryształowymi żyrandolami, stworzonymi specjalnie dla nas, jedyne w swoim rodzaju dodają niesamowitego klimatu i elegancji naszym wnętrzom.

Czym nasz obiekt wyróżnia się spośród innych sal weselnych?

Nasz obiekt jest jednym z pierwszych powstałych na terenie powiatu gliwickiego i jako sala weselna z bazą noclegową funkcjonuje niezmiennie od ponad 25 lat, co wiąże się z ogromnym doświadczeniem w organizacji przyjęć zwłaszcza po tak ważnej stronie jak obsługa kelnerska czy też gastronomiczna.

Wesela w jakim stylu odbywają się u nas najczęściej?

Nasze sale swoimi kryształowymi żyrandolami najbardziej zachęcają do organizacji przyjęć w stylu glamour, klasycznym jak i również boho-chic.

Jaka jest maksymalna liczba gości na wesele?

W związku z tym, iż posiadamy dwie sale maksymalna ilość osób jaką możemy pomieścić to około 240 (Sala Bankietowa 140; Sala Restauracyjna około 80) .

Jaka jest minimalna liczba gości na wesele?

Sala Restauracyjna jest stworzona do organizacji wesela na minimum 50 osób.

Liczba miejsc noclegowych w naszym obiekcie.

Łącznie posiadamy 29 pokoi, które pomieszczą około 65 osób.

Czy w danym terminie odbywa się tylko jedno wesele/jedna impreza okolicznościowa?

Posiadamy dwie niezależne sale, dlatego mogą odbywać się u nas komfortowo dwa przyjęcia jednocześnie.
Istnieje jednak możliwość rezerwacji całego obiektu na wyłączność, wiąże się to z dodatkową opłatą.

Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?

Konsumpcja oraz zabawa odbywają się standardowo na jednej sali.

Rodzaje stołów, które oferujemy.

W naszej ofercie posiadamy stoły okrągłe (6-10 osób); owalne (11-14 osób) oraz prostokątne.

Czy możecie zorganizować u nas ślub w plenerze?

Tak. Posiadamy wyjątkową ofertę oraz miejsce w naszym ogrodzie, gdzie Para Para Młoda może zorganizować uroczystość zaślubin.

Dodatkowe atrakcje w naszej ofercie.

W ofercie posiadamy dodatkowe atrakcje, m.in. pokaz barmański, słodki bufet, bufety tematyczne, fontannę czekoladową lub alkoholową, fotobudkę, fotolustro, pokaz tańca, teatr ognia, napis LOVE, lody rzemieślnicze, dekoracyjne oświetlenie oraz wiele innych.

Ile rodzajów menu oferujemy?

Posiadamy trzy oferty weselne, jednak to co nas od lat wyróżnia to fakt, iż możemy stworzyć menu ustalone indywidualnie według upodobań naszych Par.

Co zawiera najczęściej wybierane menu?

Najczęściej wybierana oferta posiada bogate menu, pakiet napoi bezalkoholowych, alkoholowych, tort, słodki bufet,
dekorację sali świeżymi kwiatami, apartament dla Pary Młodej oraz dwa pokoje 2 - osobowe na noc weselną w prezencie.

Czy umożliwiamy modyfikację menu?

Tak, umożliwiamy modyfikację menu - nasze Pary są dla nas priorytetem dlatego menu ustalamy wspólnie.

Czy oferujemy specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?

Tak, oferujemy menu wg wcześniej ustalonych, wskazań.

Jakie rodzaje kuchni serwujemy?

Uwielbiamy kuchnię polską, oferujemy dania regionalne jak i bardzo wykwintne, przygotowane na bazie dziczyzny, ryb czy owoców morza.

W jakiej kuchni się specjalizujemy?

Specjalizujemy się w tradycyjnej polskiej kuchni i oczywiście kuchnia śląska jest nam bliska.

Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?

Standardowo przyjęcie trwa około 12 godzin, oczywiście dajemy możliwość przedłużenia zabawy.

Jak dbamy o właściwą temperaturę w obiekcie?

Sale weselne są klimatyzowane, co pozwala na utrzymanie optymalnej temperatury.

Czy podczas przyjęcia obecny jest kierownik/manager?

Podczas każdego przyjęcia obecny jest manager obiektu oraz Szef sali odpowiedzialny za przebieg całego przyjęcia.

Czy w naszym lokalu znajduje się sejf?

Tak, w każdym apartamencie nowożeńców znajduje się sejf.

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego organizacja wesel sprawia nam tak dużą radość?

Niezwykle ważne jest dla nas zaufanie jakie budujemy ustalając wszelkie szczegóły z Parą Młodą, a później je realizując. To pozwala nam na tworzenie pięknych chwil, wspomnień i momentów dzięki którym ten Wyjątkowy Dzień jest niezapomniany i my nie pozostajemy zapomniani. Posiadamy wieloletnie doświadczanie i wiemy, iż szczęśliwi, zadowoleni Goście chętnie wracają, celebrując z nami kolejne wydarzenia w swoim życiu, dlatego też organizacja wesel sprawia nam tak wielką radość! Nie ma dla nas nic cenniejszego od zadowolonej Pary Młodej i ich Gości.

Dlaczego zdecydowaliśmy się organizować imprezy okolicznościowe?

Uwielbiamy kiedy możemy być częścią wyjątkowych chwil naszych Gości, umilić Im czas, ugościć wspaniałą, smaczną kuchnią, pięknie podanymi przystawkami, profesjonalnie przygotowanymi drinkami, itd.
Cieszy nas możliwość pomocy w wygodnym i beztroskim, sposobie spędzenia czasu z najbliższymi.

Dlaczego pary decydują się na realizację wesela w naszym obiekcie?

Jesteśmy przekonani o tym, iż nasze wieloletnie doświadczenie, poparte bardzo dobrą opinią i rekomendacjami sprawia, że pary decydują się na realizację wesela właśnie w naszym obiekcie.

Jakie mamy oferty specjalne?

Oferta specjalna jest ofertą, która w najbardziej kompleksowy sposób umożliwia przygotowanie wyjątkowego przyjęcia weselnego.

Czy przed podpisaniem umowy umożliwiamy degustację dań?

Tak, umożliwiamy degustację dań przed podpisaniem umowy.

Opinie Hotel Sylwia *** Restauracja (0)

Dodaj opinię
Dodaj pierwszą opinię

Kontakt Hotel Sylwia *** Restauracja

Nazwa firmy: Hotel Sylwia *** Restauracja
Imię i nazwisko: Elżbieta Szrajber
Adres: Gliwice, ul. Gliwicka, 90, 44-153, woj. śląskie
698-892...
(32) 234...
Odwiedź nas:
liczba odwiedzin: 3272
Zadzwoń
698-892...
(32) 234...
Napisz

Popularne miasta w okolicy