Adrianna Machalica Wedding Planner
O nas
Opcje
- ślub w plenerze
O nas
Nie wiecie jak albo nie macie czasu na organizację Waszego najważniejszego w życiu dnia? Chętnie Wam pomogę! Zorganizuję Wasz najpiękniejszy dzień od A do Z, a następnie przypilnuję, żeby w tym dniu wszystko było zapięte na ostatni guzik. Bez stresu, bez niepotrzebnych nerwów i bez nagłych sytuacji, tak wygląda praca ze mną, a wy będziecie cieszyć się tym wyjątkowym dniem. Przypilnuję wykonawców, budżetu, jedzenia, dekoracji, a nawet gości jeśli trzeba. Wszystkiemu zaradzę i sprawię, że spełnią się wszystkie Wasze marzenia.
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Spotykamy się (online lub stacjonarnie) i opowiadacie mi o swoich planach, trochę o sobie - poznajemy się. Po spotkaniu wysyłam Wam spersonalizowaną ofertę oraz moje pomysły na Waszą uroczystość i potem dajecie mi znać na jaką opcję się decydujecie. Pierwsze spotkanie jest darmowe - niezobowiązujące do niczego.
Na dalszym etapie kontaktujemy się głównie telefonicznie, na komunikatorach lub mailowo. Zawsze wysyłam Wam trzy opcje wykonawców i wy decydujecie się na jednego. Jeśli nadal Wam nie odpowiada, to szukamy dalej. Wysyłam Wam wszystkie postępy prac i tworzę tabelę, gdzie widać co się na bieżąco dzieje. Zawsze jestem pod telefonem, więc ze wszystkimi wątpliwościami możecie od razu pisać lub dzwonić. Umowy podpisujecie Wy za moim pośrednictwem, ja je sprawdzam i mówię co warto ewentualnie dodać, zmienić itp. Z wykonawcami ja się kontaktuję po wcześniejszym ustaleniu z Wami wszystkich szczegółów. Muszę mieć wgląd do wszystkich umów. Miesiąc przed uroczystością przygotowuję harmonogram całego dnia ślubu i wesela. W trakcie dnia ślubu i wesela jestem z Wami od rana do samego wieczora, koordynuję czy wszystko jest na czas, czy wszyscy wykonawcy są przygotowani czy niczego wam nie brakuje, pilnuję rozliczeń i ogólnego porządku w trakcie trwania uroczystości.
Każdy. Bez względu na to czy się znacie na organizacji czy nie, czy to lubicie czy nie, czy macie na to czas czy nie, zawsze warto skorzystać z pomocy. To zdejmuje z Was bardzo dużo stresu i obciążenia psychicznego, a także odpowiedzialności. Czujecie się jak gwiazdy Waszej uroczystości, a nie jak służba, która biega za wszystkim. Jest to przede wszystkim dla Waszego komfortu, zdrowia psychicznego i spokoju.
Ile potrzeba czasu, by móc zorganizować z naszą pomocą ślub i wesele?Im więcej czasu tym lepiej, ale jesteśmy w stanie wszystko ogarnąć nawet w 8 miesięcy
Czy jest minimalny budżet ślubny, jaki para młoda musi posiadać, by móc skorzystać z naszych usług?Oferty są spersonalizowane. Wszystko zależy od Pary Młodej i tego jakie usługi wybierze z naszych pakietów.
W jaki sposób para młoda może zaoszczędzić, korzystając z naszej pomocy?Czasami udaje mi się wynegocjować rabaty dla moich Par Młodych lub dodatkowe usługi u wykonawców gratis
W jakim zakresie koordynujemy ślub i wesele już w trakcie jego trwania?Jestem z Wami od rana, od przygotowań do późnego wieczoru. Sprawdzam czy dojechali wszyscy wykonawcy i czy niczego im nie brakuje, sprawdza czy Wasze przygotowania przebiegają pomyślnie, jestem z Wami na sesjach zdjęciowych, a trakcie zabawy sprawdzam czy gościom niczego nie brakuje, pilnuję kolejnych ważnych dla was punktów jak pierwszy taniec, wejście tortu, oczepiny itp. Na koniec rozliczam się z wykonawcami.
W jaki sposób przebiega współpraca, jeśli para młoda w okresie przygotowań do ślubu przebywa za granicą?Kontaktujemy się online, w dzisiejszych czasach to nie problem.
Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?Nie ma konkretnej daty, najlepiej zgłosić się na początku zanim zaczniecie szukać innych wykonawców, ale nawet jeśli zatrudnicie mnie na kilka miesięcy przed uroczystością to ze wszystkim sobie poradzę.
W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?Poprzez rozmowy telefoniczne, komunikatory, maile oraz videorozmowy
Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?Staram się wszystko tak dopasować, aby Młodzi byli zadowoleni. Wszystko zależy też od umów i tego co zostało w ich zawarte.
Tego nie dowiecie się nigdzie indziej
To jest Wasz najpiękniejszy dzień w życiu, więc nie warto go zmarnować na niepotrzebne nerwy i stres. Lepiej skorzystać z pomocy kogoś, kto weźmie to na siebie i sprawi, że ten dzień będzie niezapomniany.
Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.Być sobą, poddać się kompletnie muzyce i zabawie, spędzić ten czas ze swoimi gośćmi. Nie ma sensu wymyślać zbyt wielu atrakcji czy uciekać na długie godziny na sesje zdjęciowe, ale przede wszystkim przeżyć ten dzień ze swoją drugą połówką i swoimi najbliższymi i nie myśleć o tym, ze coś mogło pójść lepiej....
Jak radzić sobie ze stresem w dniu ślubu?Przede wszystkim trzeba być wypoczętym, pić dużo wody, skupić się na dobrym samopoczuciu, zacząć ten dzień w gronie najbliższych i nie myśleć o kolejnych punktach wesela czy tym co może się udać, wszystko powierzyć nam i cieszyć się na swój nowy rozdział w życiu.
Opinie - Adrianna Machalica Wedding Planner (4)
Ada did an absolute amazing job planning our wedding. Our wedding was in Zamek Ksiaz and we live in the US. She coordinated everything perfectly, worked over hours (also on the weekend!) and the result was absolutely amazing. 100% professional and we were absolutely satisfied with with whole weekend. Everything was on point and she made our dream come true! Thank you Ada for your dedication, proactiveness and dealing with all the stress. It made the day perfect for us! Would recommend Ada to everybody and especially for people from abroad. Thank you again and best regards from Seattle, Matthias Woitalla
Współpraca z Adą to najlepsza decyzja! Zadbała o każdy szczegół, była zaangażowana i gotowa do pomocy na każdym polu i każdym etapie przygotowań. Nie wyobrażamy sobie, co byśmy bez niej zrobili. Pełne zaangażowanie, profesjonalizm i wielkie serce! W dniu ślubu oraz przez cale przygotowania o nic nie musieliśmy się martwić, wszystko było zorganizowane perfekcyjnie. Przez całą drogę była z nami, zawsze dostępna, zawsze z miłym słowem i otucha, z ogromną wiedza i pasja do swojej pracy.
Jeszcze raz dziękujemy za wszystko i szczerze polecamy Adę.
Serdecznie polecam każdemu Adę nie tylko jako wedding planerke, ale również jako koordynatorkę ślubu i wesela czy na urządzenie przyjęć. Ada u mnie sprawdziła się we wszystkich tych rolach. Od początku towarzyszyła mi przy organizacji. Była moim głównym wsparciem gdyż moj małżonek mieszka za granicą. Bez jej pomysłów i cennych rad ten ważny dla nas dzień nie wyszedł by tak pięknie. Ada pomagała mi przez wiele miesięcy przed ślubem jak i w samym jego dniu. Spisałyśmy razem harmonogram dnia i Ada pilnowała żeby wszystko szło według niego, a jak trafiliśmy na jakiekolwiek czasowe potknięcia to trzymała rękę na pulsie. Dodatkowo Ada organizowała moj wieczór panieński. Wszystko było przepiękne i wspaniale się bawiłam. Jeszcze raz, z ręka na sercu mogę polecić Adę, staje na wysokości zadania!
Niezwykle cierpliwa i troskliwa, a jednocześnie pełna profesjonalizmu i kreatywności. Podsuwała nam wspaniale pomysły, a w chwilach trudnych służyła dobrą radą i potrafiła ostudzić emocje. Dzięki niej spędziłam najpiękniejszy i wymarzony dzień mojego życia! Zatrudnienie Ady do pomocy to najlepszy pierwszy krok jaki można zrobić przed własnym ślubem i weselem. Polecam w 100%!!!!