DJ Crucian
O nas
Oferta:
- prowadzenie zabaw
- mówię po angielsku
Instrumenty:
- akordeon
- saksofon
- skrzypce
O nas
Potrzebujesz osoby, która zadba, aby z parkietu nie wiało nudą ? Żaden problem, wieloletnie doświadczenie oraz nieustanna aktywność przy obsłudze wesel, imprez okolicznościowych oraz eventów jest tego gwarancją. Największe hity ubiegłych dekad plus obecne przeboje tworzą wybuchową mieszankę, która łączy pokolenia i sprawia, że nogi same rwą się do tańca!
Oferuję swoje usługi w wielu wydarzeniach wymagających oprawy muzycznej, specjalizuję się m.in. w takich jak:
- wesela i poprawiny,
- imprezy firmowe, integracyjne, wszelkiego rodzaju eventy i prezentacje,
- imprezy okolicznościowe, urodziny, imieniny, jubileusze,
- studniówki i bale gimnazjalne, spotkania klasowe,
- imprezy tematyczne, festyny, dyskoteki.
Niezależnie od tego jakiego rodzaju imprezę mam poprowadzić, zawsze jestem przygotowany w 100%. Jestem w stanie zadbać o doskonałe wrażenia audiowizualne w każdych warunkach. Zapewniam profesjonalne nagłośnienie oraz oświetlenie bazujące na najnowszych rozwiązaniach LED (podstawowa dekoracja sali światłem - GRATIS). W cenie zawiera się również dojazd (50/100km) oraz kompletne prowadzenie uroczystości wg ustalonego scenariusza (powitanie gości, pierwszy taniec, podziękowania dla rodziców, oczepiny oraz wszystkie dodatkowe elementy). Jestem elastyczny, otwarty na propozycje i sugestie z Państwa strony, każda uroczystość jest inna, nie mam sztywnego cennika. Staram się dopasować moją ofertę zarówno do wymagań jak i możliwości Pary Młodej.
W rozwoju pomogła mi długotrwała współpraca z wieloma agencjami artystycznymi, hotelami i dyskotekami, przemawia za mną obecność na „trójmiejskiej scenie” już od 25 lat. Przez cały ten czas szlifowałem rzemiosło, podnosiłem swoje umiejętności, a dzisiaj z dużą dozą pewności siebie i (co ważne!) satysfakcją wykorzystuję zdobyte doświadczenia w trakcie każdego występu. Należę do ogólnopolskiego stowarzyszenia dj-ów, którego jestem aktywnym członkiem, posiadam aktualną legitymację, ogromny zbiór legalnej muzyki oraz wszelkie certyfikaty dotyczące utworów z licencją na publiczne odtwarzanie. Nigdy nie gram z kartki, obserwuję gości i natychmiast reaguję na to co dzieje się na parkiecie, nie mam najmniejszego problemu, aby pogodzić różne pokolenia. Stawiam na przeboje ponadczasowe, które wszyscy doskonale znają i śpiewają, nagrania z drugiej połowy XX wieku z naciskiem na 80s i 90s plus obecne hity wprost z list przebojów, polskie i zagraniczne. Wesele z disco-polo lub bez. Jest całe mnóstwo świetnych piosenek, a jedna noc jest zdecydowanie za krótka żeby zaprezentować chociaż ułamek z nich.
W ofercie, jako opcję dodatkową, posiadam również nagłośnienie i mikrofony do ślubu w plenerze, dwanaście fontann scenicznych (wystrzały iskier), kompletną dekorację sali światłem (nawet 20 punktów, w zależności od możliwości na sali), karaoke oraz sprzęt do prezentacji multimedialnych. Współpracuję również z wieloma profesjonalistami z branży i mogę zapewnić (w zależności od wolnych terminów) dwuosobowy skład w postaci osobnego wodzireja, drugiego dj-a lub dodatkowego człowieka do obsługi świateł. Ciężki dym do pierwszego tańca i tortu, podświetlane napisy (np. LOVE, MIŁOŚĆ), fotobudkę/360stopni/foto(retro)lustro, animatorkę, karykaturzystkę, clowna, magika, barmanów z własnym barem, wokalistkę, zespół kaszubski oraz instrumentalistów (do wyboru saksofon (POLECAM!), elektryczne skrzypce, trąbka, akordeon). Mam w ofercie również kolorowe miny dymne, pokój wspomnień i księgę gości "audio".
Moja działalność to nie tylko województwo Pomorskie, obejmuję zasięgiem cały kraj oraz imprezy międzynarodowe.
W chwili obecnej mogę śmiało powiedzieć, że jestem dla Państwa najlepszym wyborem, aby poprowadzić planowaną imprezę.
Poznajmy się
Tak wygląda nasza praca
Moja usługa może być właściwie nielimitowana... :) Oczywiście w rozsądnych granicach :D Najczęściej spotykany format wesela to 10-11 godzin, jeżeli goście mają temperament, siłę i ochotę to chętnie zostanę dłużej. Czas spędzony na parkiecie z taką publicznością to przyjemność.
Jakie elementy zawiera nasza podstawowa oferta?W ramach oferty podstawowej zawierają się następujące elementy:
- profesjonalne nagłośnienie,
- profesjonalne oświetlenie bazujące na najnowszych rozwiązaniach LED (lampy RETRO jako opcja),
- delikatna, bezwonna mgiełka mająca na celu podkreślenie efektów świetlnych przez cały czas trwania realizacji (fazer),
- kompletne prowadzenie uroczystości wg ustalonego scenariusza: powitanie gości, pierwszy taniec, podziękowania dla rodziców, oczepiny oraz wszystkie dodatkowe elementy.
GRATIS 1 - dojazd (w zależności od pakietu 50/100km)
GRATIS 2 - dekoracja sali światłem (do 6 punktów, w zależności od możliwości na sali)
GRATIS 3 - pokaz pirotechniczny w postaci dwóch wystrzałów z fontann iskier (pierwszy taniec lub przy okazji tortu)
W ofercie, jako opcję dodatkową, posiadam również nagłośnienie i mikrofony do ślubu w plenerze, dwanaście fontann scenicznych (wystrzały iskier), kompletną dekorację sali światłem (nawet 20 punktów, w zależności od możliwości na sali), karaoke oraz sprzęt do prezentacji multimedialnych. Współpracuję również z wieloma profesjonalistami z branży i mogę zapewnić (w zależności od wolnych terminów) dwuosobowy skład w postaci osobnego wodzireja, tłumacza, drugiego dj-a lub dodatkowego człowieka do obsługi świateł. Ciężki dym do pierwszego tańca i tortu, podświetlane napisy (np. LOVE, MIŁOŚĆ), fotobudkę/360stopni/foto(retro)lustro, FotoBOX, animatorkę, karykaturzystkę, clowna, magika, barmanów z własnym barem, wokalistkę, zespół kaszubski oraz instrumentalistów (do wyboru saksofon (POLECAM!), elektryczne skrzypce, trąbka, akordeon). Mam w ofercie również kolorowe miny dymne, podziękowania dla rodziców w formie "Gala Oskarów", Pokój Wspomnień i księgę gości "audio".
Czy nasza usługa obejmuje również oprawę konferansjerską?Jak najbardziej, praca z mikrofonem to nieodzowny element prowadzenia wesela. Wchodzę w interakcje z gośćmi, zapowiadam wszystkie zaplanowane elementy oraz prowadzę oczepiny i konkursy. Jeżeli jest taka potrzeba działam w dwójkę, trójkę, a nawet w czwórkę! Mogę zapewnić wodzirejów, instrumentalistów, animatorów, wokalistkę, tłumacza czy drugiego konferansjera, aby prowadzić wesele w deucie.
Czy oferujemy efekty świetlne w trakcie prowadzenia imprezy?Tak, oczywiście. Jestem samowystarczalny, posiadam własne stanowisko, towery, rampę, statywy i całe potrzebne okablowanie. W zależności od sali dobieram elementy, które zostaną użyte. Oświetlenie w całości oparte o najnowsze rozwiązania LED, głowy ruchome, led pary, led bary, lampy RETRO. Posiadam również maszynę do dymu (fazer - delikatna mgła), dzięki któremu światło jest wspaniale wyeksponowane i stanowi niesamowite urozmaicenie tła na zdjęciach i filmach. Dostępne są różne pakiety dostosowywane do wizji Pary Młodej i możliwości w danej lokalizacji.
Oferuję również rozbudowaną dekorację sali światłem tzw. oświetlenie architektoniczne LED, nawet ponad 20 punktów.
Jestem dj-em już ponad 20 lat. Pierwszy okres to współpraca z kilkoma agencjami artystycznymi i obsługa eventów, imprez firmowych oraz wszelkiego rodzaju spotkań integracyjnych. Podróż po wielu miejscach na mapie klubowego Trójmiasta, w niektórych od czasu do czasu gościnnie, a w kilku jako oficjalny rezydent. Przygodę z branżą weselną zacząłem 10 lat temu. Obecnie, regularnie prowadzę kilkadziesiąt uroczystości weselnych w każdym sezonie.
Jaki repertuar proponujemy?Zapewniam bogatą dyskografię, należę do ogólnopolskiego stowarzyszenia dj-ów, którego jestem aktywnym członkiem, posiadam aktualną legitymację, ogromny zbiór legalnej muzyki oraz wszelkie certyfikaty dotyczące utworów z licencją na publiczne odtwarzanie. Nigdy nie gram z kartki, obserwuję gości i natychmiast reaguję na to co dzieje się na parkiecie. Nie mam najmniejszego problemu, aby pogodzić różne pokolenia. Stawiam na przeboje ponadczasowe, które wszyscy doskonale znają i śpiewają, nagrania z drugiej połowy XX wieku z naciskiem na 80s i 90s plus obecne hity wprost z list przebojów, polskie i zagraniczne. Wesele z disco-polo lub bez. Jest całe mnóstwo świetnych piosenek, a jedna noc jest zdecydowanie za krótka żeby zaprezentować chociaż ułamek z nich.
Czy możecie zaproponować własną listę utworów?Bardzo często dostaję listę piosenek, czasem zawiera tylko kilka pozycji, czasem kilkadziesiąt. Nie mam z tym problemu, pomaga mi to poznać preferencje par Młodych i dostosować mój materiał do ich gustów. Ważne jest dla mnie, aby czuli się swobodnie i komfortowo.
Czy goście weselni mogą zamawiać piosenki i dedykacje?Tak, mogą. Jeżeli tylko dysponuję sugerowanym materiałem, staram się spełniać prośby jak najszybciej.
Czym wyróżnia się nasza oferta?Moja oferta wyróżnia się przede wszystkim elastycznością! Nie ma żadnych sztywnych zasad, utartych schematów czy cennika. Każde wesele jest inne, a co za tym idzie inny jest zakres wymagań. Staram się dopasować zarówno do oczekiwań Pary Młodej jak i ich możliwości. Niczego nie narzucam, wsłuchuję się w ich wizję i przedstawiam sposoby realizacji, zarówno od strony scenariusza, repertuaru, a kończąc na sprzęcie i dodatkach. Każdy element weselnej układanki można wykonać na kilka sposobów lub zupełnie go usunąć. Dodatkowo, w trakcie wesela, wcielam się delikatnie w rolę Wedding Plannera, zależy mi, aby realizacja przebiegała sprawnie, dynamicznie, bez opóźnień, to ja pilnuję harmonogramu i jestem w stałym kontakcie z obsługą sali.
Opinie - DJ Crucian (99)
Serdecznie polecamy Pawła jako Dj, dzieki niemu nie musieliśmy sie niczym martwić, nie musieliśmy miec zadnego harmonogramu, bo wszystkiego pilnował wlasnie Paweł. Bawiliśmy sie wyśmienicie i goscie to samo 😊 Cieszę sie, ze to wlasnie Paweł był naszym Dj, jest profesjonalista i zna sie na rzeczy. Dziękujemy bardzo 😊
Serdecznie polecamy Pawła! Wspaniale poprowadził nasze wesele. Był z nami w ciągłym kontakcie, wszystko konsultował, ciągle podsuwał swojej spostrzeżenia, a nasze sugestie od razu wprowadzał w życie. Ani razu nie spojrzeliśmy na zegarek, nie musieliśmy martwić się realizacją planu. Goście byli zadowoleni, a parkiet ciągle pełny co nas bardzo cieszy. Wiele osób włącznie ze mną, aż ma odciski na stopach od tańca i zdarte głosy co myślę że mówi samo przez siebie. 🤣 Jeśli mielibyśmy wybierać ponownie wybór byłby taki sam!
Rzeczywiście, w Waszym towarzystwie czas ⌚️ leciał tak szybko, że nawet nie wiem kiedy trzeba było kończyć 🙂 Potańczyli 💃🕺, pośpiewali 🎤 - wszystko zgodnie z planem! Ola & Radek - dziękuję i do zobaczenia 🥰
Serdecznie polecamy DJ Crucian! Impreza urodzinowa została poprowadzona idealnie, Paweł cały czas czuwał żeby goście świetnie się bawili. Wszystko dopracowane na najwyższym poziomie. Do zobaczenia na kolejnych uroczystościach! Ewa i Piotr
Ewa i Piotr wpadli na fantastyczny pomysł zorganizowania podwójnej imprezy urodzinowej! Strzał w dziesiątkę, Goście zachwyceni, Organizatorzy jak widać również, o co mogę więcej prosić? Chyba tylko, abyśmy mogli się jeszcze spotkać i pobawić razem!!! Dziękuję za zaufanie i opinię 🙂
Całym sercem polecam! To co zrobił na naszym ślubie przeszło moje wyobrażenie! Ludzie do mnie pisali przez kilka dni jaki ogień był na parkiecie. Wszystko idealnie było jak chcieliśmy. Muzyka, zabawy i atrakcje. Kontakt przed i trakcie imprezy był super! Bardzo się cieszę z tego wyboru. I oczywiście polecam każdemu! 🤍
Dominika & Kamil - a ja całym sercem dziękuję ❤️ Robiłem wyłącznie to co do mnie należało... To Wy byliście gwiazdami wieczoru ✨💫⭐️, a Wasi Goście celebrowali to najlepiej jak potrafili 💪 Ja tylko pilnowałem, aby przez całą noc żar 💥 nie zgasł , a płomień 🔥 sięgał jak najwyżej 🚀 Pozdrawiam!!! 🥰 😎 🤩
Polecamy DJ Cruciana! 🎶 Paweł był profesjonalny, elastyczny i pełen pozytywnej energii – świetnie poprowadził nasze wesele i zadbał o super atmosferę.
Hej Basia & Dawid! Pozytywną energią to dzieliliście się Wy i Wasi Goście 🙂 DJ zawsze ładuje akumulatory widząc pełny parkiet i szczęśliwą Parę Młodą, nic więcej nie trzeba, to najlepszy przepis na udane wesele ❤️ Dziękuję!
Paweł to DJ, którego z czystym sumieniem polecamy każdej parze młodej! Wziął pod uwagę wszystkie nasze sugestie, idealnie dopasował się do przebiegu wesela i świetnie współpracował z obsługą sali. Goście bawili się rewelacyjnie, a my mogliśmy cieszyć się spokojem i pełnym profesjonalizmem.
Paweł jest 100-procentowym profesjonalistą, a do tego sympatycznym człowiekiem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak prowadził zabawę. Wszytko dokładnie ustalaliśmy przed weselem, pomagał nam dobrać zabawy, zgrać wszystko czasowo, itd. Nie naciągał na wyższy pakiet bez potrzeby. Podczas wesela też na bieżąco reagował na różne sytuacje i konsultował z nami dalsze kroki. Duży spokój i doświadczenie. Co dla nas ważne, nie było „wiejskich” wstawek, okrzyków, itd. Bloki muzyczne prowadzone płynnie z przejściami. Goście bardzo zadowoleni, mogli zamawiać sobie piosenki, ale wszystko było dopasowane do naszego stylu, bez disco polo. Będziemy polecać i mamy nadzieję - do zobaczenia! ☺️
Julia & Błażej to Para Młoda, która bez zastanowienia zaufała mojemu doświadczeniu co w konfrontacji z dyspozycją Gości dało szalony efekt 😬 Blok muzyczny na zewnątrz? "Potrzymaj mi piwo!" 💃🕺 Tort i podziękowania na tarasie? "Robimy to!" 🎂 Było cudownie, pozdrawiam wszystkich, którzy bawili się razem z nami, wszystkich razem i każdego z osobna, szczególnie rodziców za niczym nieskrępowane szaleństwo 🙂 Kto był ten widział!
Dziękuję za opinię i do zobaczenia 😍
Kontakt - DJ Crucian
Kontakt w godzinach:
Wyjątkowe sale weselne w mieście Gdańsk
Polecamy
Nowe ogłoszenia
Blog ślubny
Serdecznie polecam DJ.Impreza na wysokim poziomie.Od pierwszego spotkania bardzo rzeczowy,wszystko wykonane według ustaleń.Wszyscy goście się świetnie bawili.