Weselne Czary Wedding Planner

Jelenia Góra, dolnośląskie
E-firma videospotkanie / umowa na odległość

Opcje

  • ślub w plenerze

O nas

Marzycie o niezapomnianym ślubie i weselu? Z certyfikowaną Konsultantką Ślubną to możliwe! Wyczarujmy ślub i wesele Waszych marzeń!

Mam na imię Ada i jestem założycielką agencji ślubnej Weselne Czary Wedding Planner. Jeśli to czytacie to zapewne jesteście zaręczeni – moje gratulacje! To właśnie teraz w Waszych głowach tworzy się wizja idealnego ślubu i wesela. Jako Konsultantka Ślubna pomogę Wam urzeczywistnić te marzenia.

Jestem absolwentką Dyplomacji Europejskiej, gdzie zdobywałam wiedzę z zakresu savoir-vivre, etykiety oraz protokołu dyplomatycznego, a także Menedżerskich Studiów Podyplomowych Zarządzania Firmą oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Project Management. Prowadząc agencję ślubną przekładam zdobytą wiedzę i doświadczenie na niezapomniane wesela moich Par.

Ślub i wesele to jedne z najważniejszych momentów w życiu każdego z nas. Pozwólcie sobie zapamiętać ten czas na długie, długie lata. Zapraszam wszystkie Pary do skorzystania z mojej oferty! Obszar mojej działalności to głównie Dolny Śląsk – Jelenia Góra, Legnica, Wrocław, Bolesławiec, Świdnica, Wałbrzych, Zgorzelec. Jednak jeśli jesteście z innego regionu to nie stanowi to dla mnie problemu – chętnie pomogę każdemu zaplanować ślub i wesele marzeń.

Oferta:
♥ kompleksowa organizacja ślubu i wesela (śluby kościelne, konkordatowe, cywilne, humanistyczne, w plenerze)
♥ częściowa organizacja ślubu i wesela,
♥ koordynacja dnia ślubu,
♥ konsultacje przedślubne,
♥ ślubne SOS,
♥ organizacja imprez rodzinnych oraz okolicznościowych.

♥ A może potrzebujesz wsparcia w organizacji wieczoru panieńskiego/kawalerskiego lub innego eventu?

Macie pytania? Zapraszam do kontakt! Postawcie na profesjonalizm i doświadczenie!

Tak wygląda nasza praca

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Zastanawiasz się czy współpraca z Wedding Plannerem to dobry wybór? Pozwól się przekonać dlaczego warto mieć Konsultantkę Ślubną w swoim #weddingteam 💪

Ślub i wesele to jedna z najważniejszych chwil w życiu każdego człowieka. Sam proces planowania i koordynowania całego przedsięwzięcia jest bardzo długi, czasochłonny i przede wszystkim skomplikowany. Wedding Planner to osoba, która posiada odpowiednie kompetencje - uczestnicząc w szkoleniach oraz doświadczenie organizacyjne - na różnych płaszczyznach, dzięki którym Wasze wesele będzie najwspanialszym dniem w Waszym życiu ❤️

Co zyskacie zatrudniając Wedding Plannera?

📌 spokój (święty spokój haha)

📌 czas - czas na celebrowanie narzeczeństwa, czas dla siebie i swoich gości w dniu ślubu, czas na cieszenie się sobą i tą piękną chwilą

📌 wiedzę i doświadczenie - jestem certyfikowaną Konsultantką Ślubną, która ciągle się rozwija i szkoli, ucząc się od najlepszych, aby Wasze wesela były jeszcze piękniejsze

📌 sprawdzonych podwykonawców - współpracuję z osobami, które znam, z którymi miałam już przyjemność tworzyć różnego rodzaju projekty i takie osoby będę Wam rekomendowała - najlepszych z najlepszych!

📌 oszczędności - nie zapłacicie za rzeczy zbędne, a dzięki umiejętnościom negocjacyjnym Wedding Planner może osiągnąć atrakcyjniejsze ceny dla swoich Par

📌 idealnie zaplanowane wesele od A do Z

📌 WASZE wesele - skrojone według waszym marzeń ❤️

📌 brak gorączki przedślubnej - w dniu ślubu będziecie się szykować i relaksować bez stresu o to, co dzieje się na sali weselnej, jak idą przygotowania itd. - tym wszystkim zajmę się JA - Wasza #CzarodziejkaWeddingPlannerka

📌 głowę pełną pomysłów - przez cały okres przygotowań i planowania ślubu słucham Waszych oczekiwań, dużo rozmawiamy o tym, co lubicie, a czego nie, co Wam się podoba itd. Mając obraz Waszych marzeń mam szansę podsyłać Wam najlepsze pomysły, aby ten dzień był jeszcze piękniejszy 🥰

Chcesz poznać mnie i moją ofertę? Chcesz przekonać się, że Wedding Planner to wbrew pozorom nie jest droga usługa? Zapraszam na spotkanie przy kawie lub rozmowę online 🥰

Jak dokładnie wygląda współpraca z nami?

Zaczynamy od pierwszego kontaktu – możecie do mnie zadzwonić, napisać mailu lub spotkać mnie podczas imprez branżowych. Zazwyczaj wtedy umawiam się z Wami na konkretny dzień i godzinę w dogodnym dla Was miejscu na spotkanie przy kawie. Uważam, że pierwsze spotkanie jest najważniejsze, jednak jeśli coś stoi na przeszkodzie, aby wspólnie wypić kawę możemy się spotkać online 🙂

Przed spotkaniem wysyłam Wam ankietę Pary Młodej, którą warto wypełnić i odesłać mi na maila. Jeśli chcecie możemy omówić punkty tej ankiety podczas spotkania, jednakże mając wstępny obraz Waszych oczekiwań będę lepiej przygotowana na spotkanie z Wami. Pierwsze spotkanie jest głównie po to, abyśmy się poznali – w miłej atmosferze spędzili kilka godziny (tak, te spotkania zwykle tyle trwają) i abyście wy mogli się wygadać o waszych weselnych planach i marzeniach.

Po spotkaniu zazwyczaj w ciągu kilku dni otrzymujecie ode mnie stworzoną specjalnie dla Was ofertę – do każdej Pary Młodej podchodzę indywidualnie, bo każdy z nas ma inne potrzeby i czego innego będzie oczekiwał. Kiedy więc oferta wyląduje na Waszej skrzynce mailowej dam Wam kilka dni na przemyślenie całej sytuacji i podjęcie decyzji – mam nadzieję, że tej pozytywnej. Wówczas przygotowuję dla Was umowę, a po jej podpisaniu przystąpię do realizacji założonych działań – zaczynam od pracy nad budżetem Waszego wesele, kiedy Wy myślicie nad wstępną listą gości – to właśnie liczba weselników w większości przypadków determinuje lokalizację, którą wybierzecie na swoje wesele. Kiedy mamy wstępnie opracowany budżet i wiemy ile osób odwiedzi Was w tym dniu, wówczas mogę przystąpić do szukania idealnego miejsca na ślub i wesele.

Przez cały okres przygotowań będę szukała dla Was podwykonawców i rekomendoawała tylko tych najlepszych w branży.
Podczas wszystkich przygotowań będziemy się spotykali tyle razy ile będziecie potrzebowali – jeżeli chcecie się spotykać co tydzień nie ma żadnego problemu, jeśli wolicie kontakt tylko mailowy i spotkania raz na kilka tygodni – będziemy kontaktować się mailowo. To Wy zadecydujecie o formie i częstotliwości naszych spotkań. Pamiętajcie, że oddając część lub całość obowiązków często tych najmniej przyjemnych możecie skupić się na elementach nadających Waszemu weselu indywidualności – możecie szukać inspiracji na dekoracje lub ręcznie wykonać zaproszenia czy podziękowania dla gości – mając Wedding Plannera macie czas na takie drobnostki 🙂

Przez cały okres przygotowań będę Waszą dobrą wróżką, która prowadzić Was będzie przez zawiłości wszystkich formalności urzędowe, kościelne i organizacyjne. Jeśli potrzebujecie porady w wyborze sukni bądź garnituru pojadę z Wami do salonów modowych na poszukiwania idealnych kreacji. Najważniejszym założeniem jest to, że to JA jestem dla Was, a nie odwrotnie. A kiedy przyjdzie Wasz wymarzony dzień od samego rana będę z Wami, koordynując pracę wszystkich podwykonawców pracujących nad tym, aby ten dzień był idealny.

Dlaczego pary decydują się na współpracę właśnie z nami?

Jako certyfikowana Konsultantka Ślubna pomogę Wam zorganizować ślub i wesele marzeń. Powiedzcie mi jakie są wasze oczekiwania, a ja zajmę się resztą – od znalezienia idealnego miejsca na Wasz ślub, skończywszy na koordynacji Waszego wielkiego dnia. Razem dopniemy wszystko na ostatni guzik – Wy będziecie mogli wspólnie cieszyć się okresem narzeczeństwa, kiedy to ja będę załatwiała wszelkie formalności.

Chyba nie muszę mówić, że profesjonalizm to moje drugie imię. Tak jak nie ma dwóch takich samych osób na świecie, tak samo nie ma dwóch identycznych wesel. Do każdej realizacji pochodzę indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem.

Zaglądnijcie na moją stronę na Facebook'u i sprawdźcie rekomendacje od Par Młodych, z którymi miałam już okazję pracować.

Kto powinien skorzystać z usług konsultanta ślubnego?

Myślę, że usługa konsultantka ślubnego jest dla każdego, kto chce mieć zorganizowane wesele od A do Z, perfekcyjnie, z dbałością o każdy szczegół. Najczęściej moimi klientami są osoby zapracowane lub mieszkające za granicą, które z uwagi na zobowiązania zawodowe nie mają czasu na organizację ślubu i wesela, dlatego też powierzają jego organizację profesjonalistom :)

Jako certyfikowana Konsultantka Ślubna pomogę Wam zorganizować ślub i wesele marzeń. Powiedzcie mi jakie są wasze oczekiwania, a ja zajmę się resztą – od znalezienia idealnego miejsca na Wasz ślub, skończywszy na koordynacji Waszego wielkiego dnia. Razem dopniemy wszystko na ostatni guzik – Wy będziecie mogli wspólnie cieszyć się okresem narzeczeństwa, kiedy to ja będę załatwiała wszelkie formalności.

Chyba nie muszę mówić, że profesjonalizm to moje drugie imię. Tak jak nie ma dwóch takich samych osób na świecie, tak samo nie ma dwóch identycznych wesel. Do każdej realizacji pochodzę indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem. Macie jakieś pytania – napiszcie lub zadzwońcie. Umówimy się na niezobowiązującą kawkę i porozmawiamy, a ja przedstawię Wam zalety zatrudnienia Konsultantki Ślubnej i postaram się rozwiać wszelkie Wasze wątpliwości. Razem zadbamy o to, aby ten dzień był WYJĄTKOWY!

Ile potrzeba czasu, by móc zorganizować z naszą pomocą ślub i wesele?

Wszystko zależy od indywidualnych preferencji Par Młodych. Średnio przyjmuje się, że potrzeba około roku czasu na organizację ślubu i wesela, jednak nie ukrywam, że w krótszym czasie wszystko jest możliwe. Nawet w dwa miesiące mogę dla Was zorganizować ślub i wesele - powiedzmy sobie będzie to ślub last minute :)

Czy jest minimalny budżet ślubny, jaki para młoda musi posiadać, by móc skorzystać z naszych usług?

Nie ma minimalnego budżetu. Wszystko zależeć będzie od tego jaką kwotą dysponujecie i w tych pieniądzach ja będę planować i kontrolować budżet całej uroczystości.

W jaki sposób para młoda może zaoszczędzić, korzystając z naszej pomocy?

Pytanie podstawowe jest takie, czy rolą wedding plannera jest oszczędzanie? Dla jednych tak, dla innych nie. Wszystko, po raz kolejny podkreślę, zależy od Waszych indywidualnych preferencji. W kwestii oszczędności, powiedziałabym, że moją rolą jest nieprzekroczenie zakładanego budżetu, nienarażanie Was na niepotrzebne, dodatkowe koszta i rekomendowanie podwykonawców, których usługi mieszczą się w zakładanym budżecie.

Jeśli chcecie oszczędzać to będę Wam rekomendowała jednych z tańszych podwykonawców - jednak zawsze przestrzegam moje Pary Młode, że cena nie zawsze idzie w parze z jakością - ale to już są tematy do indywidualnych rozmów podczas pracy nad Waszym ślubem marzeń.

Co najbardziej lubimy w swojej pracy?

Najbardziej lubię emocje, które towarzyszą mi każdego dnia - a już w szczególności w dniu Waszego ślubu. Uwielbiam pracę z ludźmi, a na tym w głównej mierze polega praca wedding plannera. Uwielbiam to, że każdy ślub jest innym, indywidualnym projektem, że każda Para Młoda wnosi nowe wartości do mojego życia zawodowego jak i prywatnego. Uwielbiam zmienność i to, że ciągle się szkolę, wyszukuję trendów i nowości, aby być na bieżąco.

To właśnie emocje i zmienność są cechami, które najbardziej lubię w swojej pracy.

Jakie kwalifikacje potwierdzają nasze umiejętności?

Swoją pasję do organizacji odkryłam będąc jeszcze nastolatką, kiedy to aktywnie włączałam się w działalność szkolną organizując apele, dyskoteki czy drobne zbiórki charytatywne. Z czasem zaczęłam organizować większe eventy – warsztaty, spotkania, wymiany i szkolenia międzynarodowe oraz duże akcje charytatywne. Zanim odkryłam swoją pasję do organizowania ślubów i wesel dużą część swojego doświadczenia zdobywałam w jednej z wrocławskich organizacji pozarządowych jako koordynatorka projektów lokalnych i międzynarodowych oraz członkini zarządu. Jestem absolwentką Dyplomacji Europejskiej, gdzie zdobywałam wiedzę z zakresu savoir-vivre, etykiety oraz protokołu dyplomatycznego, a także Menedżerskich Studiów Podyplomowych Zarządzania Firmą oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Project Management. Prowadząc agencję ślubną przekładam zdobytą wiedzę i doświadczenie na niezapomniane wesela moich Par ♥

Dodatkowo jestem certyfikowaną konsultantką ślubną, która szkoliła się u najlepszych osób z branży - posiadam dwa certyfikaty DecorAmor Academy, certyfikat konsultanta ślubnego wydanego przez Jolę Krukowską z agencji 2 Cytryny. Dodatkowo jestem także członkiem Polskiego Stowarzyszenia Wedding Plannerów - stowarzyszenia zrzeszającego najlepszych wedding plannerów w Polsce.

Jak długo pracujemy w branży ślubnej?

Z branżą ślubną związana jestem od listopada 2018 r. natomiast z realizacją projektów wszelkiego rodzaju od października 2011 rok.

Czy zajmujemy się organizacją wesel plenerowych?

Tak, zajmuję się organizacją ślubów i wesele w plenerze. Lubię spełniać marzenia par młodych, dlatego podejmuję się organizacji każdego ślubu - kościelnego, cywilnego, humanistycznego.

W jakim zakresie koordynujemy ślub i wesele już w trakcie jego trwania?

Usługa koordynacji dnia ślubu i wesela zawiera:

Spotkanie zapoznawcze, podczas którego dowiem się wszystkiego o Waszym wielkim dniu – poznam etapy przygotowań oraz wybranych podwykonawców,

Przygotowanie scenariusza całego dnia ślubu i wesela,

Koordynację ceremonii zaślubin w Kościele, Urzędzie Stanu Cywilnego lub w plenerze,

Koordynację pracy wszystkich podwykonawców tego dnia (fotografa, florystki/dekoratorki/ zespołu/DJ oraz wszystkich innych osób pracujących nad tym, aby ten dzień był WYJĄTKOWY),

Koordynację przyjazdu gości weselnych,

Opiekę nad Parą Młodą od samego rana – podczas przygotowań, sesji fotograficznej, podczas ceremonii zaślubin oraz przyjęcia weselnego,

Opiekę nad gośćmi weselnymi podczas trwania wesela,

Koordynację całego przyjęcia weselnego – pilnowanie punktów scenariusza, pracy podwykonawców, przebiegu zaplanowanych atrakcji,
Rozliczenia z podwykonawcami,

Rozwiązywanie bieżących problemów oraz pomoc w nagłych i nieprzewidzianych sytuacjach.

W jaki sposób przebiega współpraca, jeśli para młoda w okresie przygotowań do ślubu przebywa za granicą?

Jeśli Para Młoda mieszka i pracuje za granicą, wówczas kontaktujemy się mailowo, przez Skypa, WhatsAppa lub inne narzędzia do komunikacji na odległość.

Dobrze byłoby spotkać się przynajmniej raz z parą młodą podczas organizacji, jednak jeśli Para Młoda zaufa mi w 100% wówczas przejmuję wszystkie kwestie organizacyjne, a Para Młoda widzi miejsce wesela w dniu ślubu - taką mogą sobie zrobić niespodziankę :)

Czy pomagamy również w organizacji wydarzeń związanych ze ślubem (wieczór panieński i kawalerski, podróż poślubna)?

Tak. Są to dodatkowe usługi, którymi zajmuję się na prośbę pary młodej - wieczory panieńskie lub kawalerskie, kolacje przedweselne, a po wesele babyshower oraz koordynacja innych uroczystości rodzinnych.

Języki obce, którymi się posługujemy.

W stopniu komunikatywnym posługuję się językiem angielskim.

Ile imprez obsługujemy jednocześnie?

W jeden weekend obsługuję jedno wesele - przez cały weekend jestem dostępna tylko dla jednej pary, aby móc poświęcić jej całą swoją energię i czas na perfekcyjną koordynację ślubu i wesela.

Ile czasu przed datą planowanego wesela powinniście się z nami skontaktować?

To zależy od tego z jakich usług chcecie skorzystać. Jeśli kompleksowa organizacja ślubu to mniej więcej rok przed ślubem, choć i w dwa miesiące mogę dla Was zorganizować ślub kompleksowo. Podobnie jest z częściową organizacją ślubu. Natomiast jeśli chodzi o koordynację dnia ślubu to najlepiej zwrócić się do mnie 1-2 miesiace przed.

W jaki sposób, jak często i w jakim zakresie kontaktujemy się z parą młodą?

To wszystko zależy od potrzeb i preferencji par młodych. Z niektórymi mam stały kontakt telefoniczny lub osobisty, a są takie pary, z którymi kontaktuję się głównie mailowo. Wszystko będzie zależało od Was. Kiedy podpiszemy umowę, będę do Waszej dyspozycji 7 dni w tygodniu :)

Jaki jest styl naszej pracy?

Każdy :)

Marzycie o ślubie na łonie natury i weselu w namiocie w pięknym ogrodzie? Klasyka lat 20. i 30. to Wasz styl? A może najbardziej podobają Wam się wystawne i eleganckie sale pałacowe, w których dominują pastelowe, spokojne kolory? Opowiedzcie mi o waszych marzeniach, a ja przemienię je w rzeczywistość. Spotkajmy się i porozmawiajmy, a ja zorganizuję dla Was ślub i wesele takie, o którym marzycie, w scenerii, która najbardziej Wam się podoba. Poniżej prezentuję Wam klika moich inspiracji na śluby i wesela w stylu boho, glamour, vintage, rustykalnym, greenery oraz wesela tematyczne z motywem przewodnim koloru, wspólnego hobby, czy ulubionego filmu. Nie oznacza to, że jest to zamknięty kanon motywów, z którymi chcę pracować. Zorganizuję dla Was każde wesele – tradycyjne, tematyczne – takie jakie chcecie.

Czy mogą skorzystać z naszej pomocy osoby, które mają już zarezerwowaną salę weselną i wybranych niektórych usługodawców?

Oczywiście. Wówczas pary korzystają z usługi Częściowej organizacji ślubu i jego koordynacji.

Usługa częściowej organizacji ślubu i wesela może zawierać:

Spotkanie zapoznawcze, wypełnienie ankiety, poznanie oczekiwań i wizji Pary Młodej oraz to, na jakim etapie przygotowań jesteście,
Zaplanowanie oraz pilnowanie budżetu weselnego,
Przygotowanie harmonogramu prac,
Nadzór nad terminowością wypełniania punktów harmonogramu,
Typowanie lokalizacji,
Przygotowanie listy podwykonawców, pomoc w wyborze podwykonawców (oprawa muzyczna, florysta, dekorator, fotograf, kamerzysta, catering, cukiernia/ pracowania tortów artystycznych, inne atrakcje weselne)
Nadzór nad terminowością prac podwykonawców,
Doradztwo konsultanta ślubnego na każdym etapie Waszych przygotowań (bez dnia ślubu)
Pomoc w wyborze papeterii ślubnej (zaproszenia, winietki, księga gości itd.),
Rekomendację salonów z sukniami ślubnymi oraz weselną modą męską,
Doradztwo z zakresu wyboru stylistów (makijaż, fryzura, manicure/pedicure)
Wybór pojazdu dla Pary Młodej,
Organizacja noclegów oraz transportu dla gości weselnych,
Zaproponowanie wszelkich możliwych akcentów/ motywów podkreślających Wasz wyjątkowy dzień.

Co w sytuacji, gdy para młoda zmienia zdanie na temat niektórych wcześniejszych ustaleń?

W swojej pracy jestem elastyczna, dlatego wszystkie kwestie omawiam z Parami Młodymi na bieżąco i jeśli się coś zmienia, to wówczas nanoszę poprawki do harmonogramu i planu budżetu i jedziemy z organizacją dalej :)

Czy jest potrzebny kontakt po weselu i w jakim zakresie?

Z reguły udaje mi się utrzymywać kontakt z moimi parami po weselu. W trakcie przygotowań do ślubu udaje nam się nawiązać fajną wieź, dlatego z częścią osób utrzymuję później kontakt.

Czy znamy odpowiedź na wszystkie Twoje pytania?

Na wszystkie nie, ale jeśli jakieś się pojawią, na które odpowiedzi nie będę znała, wówczas bardzo chętnie jej poszukam :)

Tego nie dowiecie się nigdzie indziej

Dlaczego warto skorzystać z usług konsultanta ślubnego?

Co zyskacie zatrudniając Wedding Plannera?

📌 spokój (święty spokój haha)

📌 czas - czas na celebrowanie narzeczeństwa, czas dla siebie i swoich gości w dniu ślubu, czas na cieszenie się sobą i tą piękną chwilą

📌 wiedzę i doświadczenie - jestem certyfikowaną Konsultantką Ślubną, która ciągle się rozwija i szkoli, ucząc się od najlepszych, aby Wasze wesela były jeszcze piękniejsze

📌 sprawdzonych podwykonawców - współpracuję z osobami, które znam, z którymi miałam już przyjemność tworzyć różnego rodzaju projekty i takie osoby będę Wam rekomendowała - najlepszych z najlepszych!

📌 oszczędności - nie zapłacicie za rzeczy zbędne, a dzięki umiejętnościom negocjacyjnym Wedding Planner może osiągnąć atrakcyjniejsze ceny dla swoich Par

📌 idealnie zaplanowane wesele od A do Z

📌 WASZE wesele - skrojone według waszym marzeń ❤️

📌 brak gorączki przedślubnej - w dniu ślubu będziecie się szykować i relaksować bez stresu o to, co dzieje się na sali weselnej, jak idą przygotowania itd. - tym wszystkim zajmę się JA - Wasza #CzarodziejkaWeddingPlannerka

📌 głowę pełną pomysłów - przez cały okres przygotowań i planowania ślubu słucham Waszych oczekiwań, dużo rozmawiamy o tym, co lubicie, a czego nie, co Wam się podoba itd. Mając obraz Waszych marzeń mam szansę podsyłać Wam najlepsze pomysły, aby ten dzień był jeszcze piękniejszy 🥰

Nasz przepis na znakomitą zabawę na weselu.

Idealnie organizowane wesele, najlepsi podwykonawcy zatrudnieni do pracy na weselu oraz szczegółowy harmonogram dnia ślubu, aby nic mnie nie zaskoczyło :)

Czym cechuje się według nas dobry konsultant ślubny?

Organizacja – dobry Wedding Planner to taki, który sam jest zorganizowany i poukładany, bo tylko taki będzie w stanie zaplanować wesele Waszych marzeń.

Otwartość – Konsultant Ślubny to osoba, która jest otwarta na nowe znajomości, a odnalezienie się w nowej rzeczywistości i nawiązanie wspólnego języka z nowo poznanymi osobami nie stanowi większego wyzwania.

Empatia – Wedding Planner to osoba, która nawet będą w pracy i podchodząc bardzo profesjonalnie do swojego zawodu, widząc już nie jeden ślub w swoim życiu, zawsze wzruszy się w momencie wypowiadania słów przysięgi przez Parę Młodą.

Kreatywność – zorganizowanie coś z niczego nie powinno stanowić dla Konsultant Ślubnego większego wyzwania. Kreatywność to zmysł tworzenia dekoracji czy upominków dla gości, umiejętność doboru i projektowania papeterii ślubnej oraz tworzenia niepowtarzalnych opraw weselnych, a w sytuacjach ekstremalnych umiejętność rozwiązywania nieprzewidzianych sytuacji i problemów. Ślub w tydzień czasu? Przecież to „pestka”. Co prawda łączy się to w głównej mierze z dobrą organizacją, ale jak bardzo trzeba być kreatywnym, aby stworzyć ślub i wesela marzeń w tak krótkim czasie 🙂

Spokój i opanowanie – zawód Konsultantki Ślubnej nie należy do najłatwiejszych i każdy kto choćby próbował organizować swoje wesele doskonale wie, jak dużo nerwów przy tym zjadł. Planowanie ślubu i wesela jest niezwykle trudnym procesem z wieloma problemami po drodze, ale dobry i skuteczny Wedding Planner jest w stanie opanować się w każdej sytuacji (nawet takiej, kiedy najchętniej zamknąłby się w łazience żeby sobie chwilkę popłakać).

Poczucie estetyki – przychodząc do Wedding Plannera zapewne macie już wstępną koncepcję Waszego ślubu i wesela. Przedstawicie ją swojej Konsultantce Ślubnej, aby już od samego początku było wiadomo w jakim kierunku chcecie podążać. Wedding Planner to osoba z poczuciem estetyki i dobrego gustu, która powie Wam przykładowo, że wiejski stół nie pasuje do wesela w stylu glamour, a wysokie, szklane wazony z idealnie przyciętymi różami nie będą się komponowały z zamysłem rustykalnym Waszego wesela. Znajomość trendów i mody to cechy idealnego Wedding Plannera 🙂

Skąd czerpiemy inspiracje do nowych projektów?

Z internetu, książek, pinteresta. Tego co nas otacza, z podróży i własnych doświadczeń życiowych.

Co robimy, żeby cały czas się rozwijać?

Szkolę się u najlepszych z branży, czytam prasę oraz literaturę branżową, rozwijam się nie tylko z zakresu organizacji ślubów i wesele lecz również z innych dziedzin prowadzenia tego biznesu.

Co powinien zawierać koszyczek ratunkowy na ślubie?

Makijaż
kredka do ust, puder w kamieniu, bibułki matujące, błyszczyk, pomadka, tusz do rzęs, paleta cieni, eyeliner, chusteczki do demakijażu, chusteczki nawilżane (takie dziecięce, przydają się zawsze i wszędzie)

Fryzura
wsuwki do włosów, lakier do włosów, grzebień lub szczotka do włosów

Inne kosmetyki
pilniczek i bezbarwny lakier – nie tyle do poprawy manicure lecz przede wszystkim w sytuacji ratowania pończoch lub rajstop, kiedy puści nam oczko, krem do rąk, nawilżający krem do twarzy – najlepiej ten, który używasz na co dzień, aby nie dostać uczulenia na niesprawdzone kosmetyki, dezodorant lub antyperspirant, ulubione perfumy, żel pod prysznic i ten do higieny intymnej

Medykamenty
tabletki przeciwbólowe i rozkurczowe, plastry zwykłe, plastry na pęcherze, środki na zgagę, tabletki zatrzymujące rozwolnienie (bardzo często wywoływane przez stres), wapno oraz środki przyjmowane na stałe;

Środki higieniczne
szczoteczka i pasta do zębów oraz płyn do natychmiastowego odświeżenia oddechu, płatki kosmetyczne, chusteczki higieniczne, chusteczki nawilżane do higieny intymnej, podpaski lub tampony – większość kobiet w dzisiejszym świecie stosuje antykoncepcję i może wyliczyć dni swojej miesiączki w wielomiesięcznym wyprzedzeniem. Jednak pamiętajmy, że ogromny stres jaki towarzyszy Wam w dniu ślubu może pokrzyżować plany i niespodzianka gotowa. Mając w kosmetyczce środki higieniczne będziesz czuła się bardziej komfortowo;

Inne drobiazgi
igła, nitka, agrafka, nożyczki – może się przydać nie tyle tobie co na przykład mamie lub świadkowej, zapasowe rajstopy lub pończochy, zapasowa bielizna i buty na zmianę 🙂

Nasze pasje.

Czytanie, czytanie i jeszcze raz czytanie. Jestem ogromnym molem książkowym i uwielbiam kryminały. Ale oprócz tego czytam książki biznesowe i rozwojowe oraz te do nauki języków obcych.

Nasza ulubiona książka/film/serial.

Książka - bardzo trudny wybór. Na pierwszą myśl poleciał Harry Potter, którego jestem ogromną fanką, ale mam dużo ulubionych książek.

Serial to chyba Gra o Tron, a film... tu zdecydowanie wybór jest najtrudniejszy, bo filmów oglądam mało - wolę książki :)

liczba odwiedzin: 2177

Wyjątkowe sale weselne w mieście Jelenia Góra

Polecamy

Nowe ogłoszenia

Popularne miasta w okolicy

Zobacz wszystkie kategorie